Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd rian en yamila! Is je streepje al op gaan lopen ondertussen op de test? Ben benieuwd.

🌷🌷🌷

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

awhh judy dat is echt nog te vroeg;) maar herken het..de vroegste positieve testen zijn met 10 dagen.. bij mij zag je met 9 dagen niks en met 10 een tuurstreepje

Geplaatst
@rian wouww gefeliciteerd

@yamila wouw dat ziet er ook al goed uit! dit is het moment dat hij moet gaan oplopen dus een licht streepje is super!

Ik had vanmorgen een clearblue digital test gedaan maar was negatief :(

Ben ik nou te vroeg met testen of is het echt negatief?!

14maart was punctie

16maart de tp

31maart is mijn testdag eigenlijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

ja je bent voor de clear bleu nog te vroeg die slaat meestal pas echt 14 dagen na punctie positief..als je op de kruidvat een tuurstreepje ziet is dat ongeveer 3 hcg.. dit vedubbeld elke 24 uur ongeveer en de clearbleu test geloof ik pas met 25 of 30 hcg:)

Geplaatst
nou ik heb super eigenwijs vanmorgen een test gedaan 4 dagen na de tp van een 5 dagen oude blastocyste.

maar natuurlijk negatief . ik ben nu gelijk bang dat hij niet meer positief word . terwijl eigelijk nog helemaal niet kan testen :p

Judy, vanaf de 7 dagen na 5 dagen blastocyste moet je eens testen.. de meesten testten toen positief.

Ik ben ook veel te vroeg met testen pfff

Geplaatst
awhh judy dat is echt nog te vroeg;) maar herken het..de vroegste positieve testen zijn met 10 dagen.. bij mij zag je met 9 dagen niks en met 10 een tuurstreepje
ooh wat erg hé maak mezelf gek .zo van stel dat je het toch al ziet . ik denk dat ik nu pa's woensdag maar ga testen das 4 dagen voor de testdatum die het ziekenhuis gaf .maar toch weer even fijn de geruststelling dat ik niet de enige despret tester ben .
Geplaatst
ja je bent voor de clear bleu nog te vroeg die slaat meestal pas echt 14 dagen na punctie positief..als je op de kruidvat een tuurstreepje ziet is dat ongeveer 3 hcg.. dit vedubbeld elke 24 uur ongeveer en de clearbleu test geloof ik pas met 25 of 30 hcg:)

Je hebt gelijk, ik ben gewoon te vroeg..

Dinsdag ochtend ga ik weer testen en hopelijk met beter nieuws xxx

Geplaatst
ja ik probeer deze test maate als niet gedaan te beschouwen ook geen testen meer in huis dus haal pas dinsdag weer 1 dan konog ik ook niet in de verleiding.het is ook lastig te vergelijken met deen vorige keer ook met kwaaltjes enzo toen wa's ik echt behoorlijk ziek maar dat was een bbz waarschijnlijk daardoor nu heb ik niet egt klachten af en toe een klein steekje en wat gevoelig borsten helaas ook dingen die heel goed door de Utrogestan kunnen komen .
Geplaatst

Vanavond een test gedaan wd8

Witt

Ben de hotel kamer ontvlucht zit nu op het terras wat te drinken

Geen bloed gehad alleen slijm de afgelopen week

Hoop geen hoop

Ik weet het niet meer

Geplaatst
Hoi dames! Hier een positief bericht! Ik heb vandaag overduidelijk positief getest! (Vandaag was officiële testdatum) Over 3 weken naar het ziekenhuis voor check. Ik zag het helemaal niet aankomen, omdat ik nog niet zoveel voelde in mijn lijf(en dat wat ik voelde kwam dacht ik door de Utrogestan). Kan het nog niet bevatten!

Oohh super goed nieuws Gefeliciteerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst

19cf8c8b34e96e4c3b506ed15729119e.jpg

Goedemorgen dames.

Ik heb eindelijk mn positieve ovu test. Kan niet wachten op de tp...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst
Vanavond een test gedaan wd8

Witt

Ben de hotel kamer ontvlucht zit nu op het terras wat te drinken

Geen bloed gehad alleen slijm de afgelopen week

Hoop geen hoop

Ik weet het niet meer

Ai.. hopelijk ben je te vroeg en komt het nog wanneer is je test datum?

Geplaatst
Ai.. hopelijk ben je te vroeg en komt het nog wanneer is je test datum?

1 april is test dag

Je lichaam kan je zo voor de gek houden

Vorrige x dacht ik ook ja dit is het

Zelfde gevoel maar ja gevoel geloof ik niet meer zo in

Geplaatst
wd8 geeft vaak wel al.een klein streepje maar echt niet bij iedereen hoor.kom op we duimen door

Ben super misselijk

Last van mn borsten/tepels (verkleuring)

Snel op mn teentjes getrapt

Daarom dacht ik ook nou dit kon wel eens...

Maar was ook geen kruidvat test

De kruidvat was gister al dicht in Amsterdam dus kon alleen bij de Etos een preditor kopen

Geplaatst

De beste testen die ik heb gebruikt zijn toch echt de kruidvat 2v5 en de Beno early van de apotheek.

Daar krijg je een duidelijke streep.

Dinsdag is mijn NOD , super spannend!

De testen lopen donkerder op

Geplaatst

ik heb net weer een test gedaan zit op wachtdag 6 met middag urine kon het niet laten . dit maal een hewel licht streepje ga morgen ochtend nog keer testen met ochtendurine heb sinds vandaag ook pijnlijke borsten en mijn tepelhof ziet er anders uit .zou het dan echt raak zijn ?

Geplaatst
ik heb net weer een test gedaan zit op wachtdag 6 met middag urine kon het niet laten . dit maal een hewel licht streepje ga morgen ochtend nog keer testen met ochtendurine heb sinds vandaag ook pijnlijke borsten en mijn tepelhof ziet er anders uit .zou het dan echt raak zijn ?
bij deze een foto van de test
Geplaatst
zie dat ik de verkeerde foto erbij heb gedaan dit is de goede
Geplaatst

heb net toch maar even met clearbleu digital getest en jahoor zwanger 1 tot 2 weken . ik kan het nog niet bevatten .

nu heel hard duimen dat dit wondertje goed blijft zitten en ook op de goede plek zit.

zondag is pas mijn echte testdag dus als hij dan nog positief is even contacten met het ziekenhuis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden