Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
heb net toch maar even met clearbleu digital getest en jahoor zwanger 1 tot 2 weken . ik kan het nog niet bevatten .

nu heel hard duimen dat dit wondertje goed blijft zitten en ook op de goede plek zit.

zondag is pas mijn echte testdag dus als hij dan nog positief is even contacten met het ziekenhuis

Super zeg... Gefeliciteerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gefeliciteerd Judy! Geweldig, hoeveelste terugplaatsing is dit voor je? 👍🏻👍🏻👍🏻🍀🍀🍀

Geplaatst
Gefeliciteerd Judy! Geweldig, hoeveelste terugplaatsing is dit voor je? 👍🏻👍🏻👍🏻🍀🍀🍀
dankjewel heel spannend. dit is mijn tweede terugplaatsing de eerste verse was ik ook zwanger maar toen bleek het buiten baarmoederlijk te zijn dus verdrietig genoeg moeten laten verwijderen .nu dus de eerste cryo terugplaatsing .
Geplaatst
awh geen idee vanaf hoeveel hcg die test.. ben ik niet bekend mee..klinky we positief!

Weet het al dat het niet goed is voel het

Meestal voel ik het aankomen 2 dagen voor de bloeding

Dus nu wachten tot we bloedingen hebben maar weet het eigenlijks al zeker

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@Judy, gefeliciteerd! Fantastisch nieuws.

@sfa, balen, ik hoop dat je ernaast zit.

Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak. Kan pas 18 mei terecht, even geduld hebben nog dus.

Geplaatst
heb net toch maar even met clearbleu digital getest en jahoor zwanger 1 tot 2 weken . ik kan het nog niet bevatten .

nu heel hard duimen dat dit wondertje goed blijft zitten en ook op de goede plek zit.

zondag is pas mijn echte testdag dus als hij dan nog positief is even contacten met het ziekenhuis

Wauw gefeliciteerd meid ! Dat is lekker vroeg ;)

Hoeveel daags was je cryo/embryo?

Geplaatst
Ja hopelijk een goed teken :)

het was een 5 dagen oude cryo blastocyste.

en jij heb jij inmiddels al getest met een clearbleu? @ yamila

Nee nog niet, omdat ik nog een lichte lijn heb op de test, en morgen is pas mn nod.

Ik heb een 2daagse embryo, 4 cellig tp gekrege vandaar. Je hebt een 5 daagse dus vandaar wat voorsprong

Mn testdatum en bloedtest is as vrijdag.

Geplaatst

[ATTACH]6205[/ATTACH]

Beeld is niet echt zuiver hier, maar is wel een zichtbaar lichtroze lijntje

Geplaatst

@yamila dikke kans dat de clearbleu ook al.pakt hoor ik had ook echt een super licht lijntje op de kruidvat test. digital clearbleu meet al laag hcg.

maar denk dat het wel goed zit hoor bij je een streep is een streep nu mooi op zijn plekje blijven zitten .

Geplaatst
@yamila dikke kans dat de clearbleu ook al.pakt hoor ik had ook echt een super licht lijntje op de kruidvat test. digital clearbleu meet al laag hcg.

maar denk dat het wel goed zit hoor bij je een streep is een streep nu mooi op zijn plekje blijven zitten .

Ik durf nog niet..:)

Maar wat ik weet van de clearbleu is dat ie juist niet zo lage hcg kan meten, en in mijn geval op zn minst op de nod dag kan testen daarmee, op de 4de week dus.

Heb je ochtendurine gebruikt of dat niet?

Geplaatst

je moet doen waar je je goed bij voelt .ik heb gewoon middag urine gebruikt was zelf's nog een behoorlijk waterig plasje had eigenlijk verwacht dat hij de clearbleu nog niet aan zou geven omdat de kruidvat al zo'n licht streepje had

Geplaatst

Zo en eindelijk word er onderzocht waarom het elke x miss gaat

volgende week donderdag een gesprek

Geplaatst

Fijn dat het zo snel kan, sfa!

Hier gisteren voor de derde en laatste keer progesteron bloedonderzoek gehad.

Vandaag was de dag dat ik na de terugplaatsingen ging bloeden. Nu dus niks, he...

Volgende week krijg ik de uitslag.

Geplaatst

Spannend Maaike hopelijk krijg je snel duidelijkheid en stelt het je gerust voor de volgende ronde ! 🌷

@ yamila nog even geduld hebben tot zondag dan maar! Succes 🍀

Geplaatst
je moet doen waar je je goed bij voelt .ik heb gewoon middag urine gebruikt was zelf's nog een behoorlijk waterig plasje had eigenlijk verwacht dat hij de clearbleu nog niet aan zou geven omdat de kruidvat al zo'n licht streepje had

Ik heb toch de clearblue test gedaan, had het echt niet verwacht.. ik stond gewoon te huilen..[ATTACH]6206[/ATTACH]

Geplaatst
Ik heb toch de clearblue test gedaan, had het echt niet verwacht.. ik stond gewoon te huilen..[ATTACH]6206[/ATTACH]

Superr Gefeliciteerd...

Geplaatst

@eslief hoe gaat het met jou nu..? Ik heb vrijdag de terugplaatsing de tijd gaat zo langzaam

Geplaatst

@marii spannend weer..ik vind het ook langzaam gaan.. wd 5 van een 4daagse emmy.. dus spannend..vrijdag gooi ik er een testje tegenaan.. maar meestal gaat het rond wd5 mis dus voel nu van alles natuurlijk

Geplaatst
@marii spannend weer..ik vind het ook langzaam gaan.. wd 5 van een 4daagse emmy.. dus spannend..vrijdag gooi ik er een testje tegenaan.. maar meestal gaat het rond wd5 mis dus voel nu van alles natuurlijk

Oohh ik hoop echt voor je dat het lukt..! Dus vrijdag voor ons beide een spannende dag. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe oud mijn cryos zijn. Dat hebben ze me nog niet verteld.

Geplaatst

Wow wat een goed. Ieuwa!!! Gefeliciteerd!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden