Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dat is mooi Marii!

Spannend nu..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jaaa idd.. ik lees net je verhaal hoop dat het alsnog goed komt

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Jaaa idd.. ik lees net je verhaal hoop dat het alsnog goed komt

Dank je meid, dat hoop ik ook voor jou xx

Geplaatst

@yamila was de urine die je had ingeleverd bij de dokter wel geconcentreerd ? want bij de huisarts meten zen net als jij thuis he.

ik hoop echt zoo voor je dat je gewoon te vroeg bent voor een super test .mijn vriendinnetje werkt bij de verteliteit en zei zei dat een lichte positieve test net na je nod heel gebruikelijk is .en dat je zelfs nog negatief kunt testen als je teveel hebt gedronken .

doe voor de zekerheid nog even over paar dagen een testje in de ochtend .

ik voel zo met je Mee

@mariik wat fijn dat de terugplaatsing gelukt is duim voor je . lekker broeden @ eslief veel.plezier op je weekend weg laat je weten hoe je uitslag wa's liefs

Geplaatst
@yamila was de urine die je had ingeleverd bij de dokter wel geconcentreerd ? want bij de huisarts meten zen net als jij thuis he.

ik hoop echt zoo voor je dat je gewoon te vroeg bent voor een super test .mijn vriendinnetje werkt bij de verteliteit en zei zei dat een lichte positieve test net na je nod heel gebruikelijk is .en dat je zelfs nog negatief kunt testen als je teveel hebt gedronken .

ik voel zo met je Mee

@mariik wat fijn dat de terugplaatsing gelukt is duim voor je . lekker broeden @ eslief veel.plezier op je weekend weg laat je weten hoe je uitslag wa's liefs

Jaa worden weer spannende dagen :)

Geplaatst

ik voel zo met je Mee

Ja dat zei de assistente idd, dat het hetzelfde test is als wat we kunnen kopen.

Dank je wel meid voor je lieve woorden..

Ik zal maandag moeten wachten op de uitslag van mn bloedafname hcg.

En misschien een laatste poging deze weekend een test weer wagen.

Ik stop in ieder geval met de utrogestan.

Geplaatst
Ja dat zei de assistente idd, dat het hetzelfde test is als wat we kunnen kopen.Dank je wel meid voor je lieve woorden..Ik zal maandag moeten wachten op de uitslag van mn bloedafname hcg.En misschien een laatste poging deze weekend een test weer wagen.Ik stop in ieder geval met de utrogestan.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zou je wel stoppen met de utrogestan totdat je het zeker wee't.ik heb vandaag het ziekenhuis gesproken en heb een afspraak voor mijn eerste echo gemaakt 10 april dan ben ik vijf weken en 5 dagen .maar ook ik zit niet gerust op mijn bankje .mijn testen knallen ook nog lang niet .deze test is van vanmiddag .hij is al wel ietsjepietse donkerder dan eergistere maar nog lang geen knalstreep en dit is wachtdag 10 .na een terugplaatsing van 5 dagen oude cryo dat zou dus betekenen dat ik 1 dag overtijd zou zijn .ook de clearbleu geef't gewoon zwanger aan maar zit me toch niet lekker .
Geplaatst
Vanaf hoeveel dagen na de tp doen jullie testen??Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
ik heb beide keren te vroeg getest vorige keer op wachtdag 11 bij de verse tp en deze keer al bij wachtdag 6 bij een cryo.achteraf gezien had ik beter kunnen wachten tot de testdatum want had nu vage positieve testen waardoor ik blijf testen vorige keer ook terwijl als je later test ook niet alle met elkaar gaat vergelijken . maar je kan al een heel licht positoeve test hebben met 6 dagen na de tp .
Geplaatst

Judy, zo zagen mijn testen er ook uit!

Totdat ze omo wit werden

Hopelijk worden ze donkerder nu bij je ..

Dat heeft te maken met een nog lage hcg aanmaak.

Dat onzekere gevoel op die bankje is echt torture..

Marii

Ik teste op mijn NOD dag positief, de dag daarop gaf mijn clearbleu zwanger 1-2 aan en vandaag gaf hij niet zwanger aan.

Vandaag was mijn 4de dag overtijd dus niet vroeg ofzo

Geplaatst

Ik heb nog geen datum gehad omdat het ziekenhuis waar ik loop en ziekenhuis waar ze de tp doen verschillend zijn. Vandaag zeiden ze 15 dagen na mn eisprong, maar dat ik beter maandag mn eigen ziekenhuis nog bel. Omdat ieder ziekenhuis zn eigen regels heeft.

Geplaatst
Judy, zo zagen mijn testen er ook uit!Totdat ze omo wit werden Hopelijk worden ze donkerder nu bij je ..Dat heeft te maken met een nog lage hcg aanmaak.Dat onzekere gevoel op die bankje is echt torture..MariiIk teste op mijn NOD dag positief, de dag daarop gaf mijn clearbleu zwanger 1-2 aan en vandaag gaf hij niet zwanger aan.Vandaag was mijn 4de dag overtijd dus niet vroeg ofzoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
het i's indd echt verschrikkelijk . mijn ziekenhuis zei vandaag een streep is een streep maar voor mijn gevoel moeten ze toch egt donkerder worden . ws stop ik ook niet met testen totdat ik een knaller heb gezien . of het moet de andere kant opgaan . hopen dat het dit keer alsjeblieft goed zit . wanneer was de test bij jou ineens wit . toen je 4 dagen overtijd was ?
Geplaatst
Ik heb nog geen datum gehad omdat het ziekenhuis waar ik loop en ziekenhuis waar ze de tp doen verschillend zijn. Vandaag zeiden ze 15 dagen na mn eisprong, maar dat ik beter maandag mn eigen ziekenhuis nog bel. Omdat ieder ziekenhuis zn eigen regels heeft.Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
bij mij mocht het officieel bij de verse tp 16 dagen na de tp .en bij de cryo 13 dagen na de tp.zit nu op dag 10 dus zou dan officieel maandag mogen testen alleen ben dus sinds maandag afgelopen al begonnen met testen .
Geplaatst
bij mij mocht het officieel bij de verse tp 16 dagen na de tp .en bij de cryo 13 dagen na de tp.zit nu op dag 10 dus zou dan officieel maandag mogen testen alleen ben dus sinds maandag afgelopen al begonnen met testen .

Ik denk dat ik ook ongv over 10 dagen ga beginnen. Kan nu al niet wachten

Geplaatst
het i's indd echt verschrikkelijk . mijn ziekenhuis zei vandaag een streep is een streep maar voor mijn gevoel moeten ze toch egt donkerder worden . ws stop ik ook niet met testen totdat ik een knaller heb gezien . of het moet de andere kant opgaan . hopen dat het dit keer alsjeblieft goed zit . wanneer was de test bij jou ineens wit . toen je 4 dagen overtijd was ?

Ja 4 dagen overtijd werd het wit.

Tegen mij zei ook iedereen, een streep is een streep, maar ze werden niet veel donkerder waardoor ik om de 2 dagen ging testen.

Ik hoop dat het bij je blijft zitten, dan kan ik ook zien dat het anders kan en ik gewoon pech heb.

Want ik dacht dat ik gewoon een 2daagse embryo tp had daardoor is het mischien trager met hcg.

In welk ziekenhuis loop je?

Geplaatst
Ja 4 dagen overtijd werd het wit.Tegen mij zei ook iedereen, een streep is een streep, maar ze werden niet veel donkerder waardoor ik om de 2 dagen ging testen.Ik hoop dat het bij je blijft zitten, dan kan ik ook zien dat het anders kan en ik gewoon pech heb.Want ik dacht dat ik gewoon een 2daagse embryo tp had daardoor is het mischien trager met hcg.In welk ziekenhuis loop je?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik hoop het ook wee't wel dat ik de vorige keer ook pas op dag 18 dagen na de tp een knaltest had.ik loop voor controle bij het diakonessehuis Utrecht en de terugplaatsingen het UMC Utrecht
Geplaatst

@marrii wat fijn zeg! zet hem op

@judy ik krijg nooit knallers bij de kruidvat.. nooit gehad ook..altijd vervelende vage streepjes als ik zwanger bleek. zowel bij de vroegr miskramen als bij mijn dochter:) zodra het kan stap ik altijd over op de cb digitaal met weken teller spannend!

@yamila wat klote en wat jammer..:( dat is dan weer het nadeel van dat stomme vroege testen.. knuffel

Geplaatst

Ja idd Eslief, dat is zeker een nadeel voor mij door te vroeg te gaan testen..

Xx

Ik heb 18 april de intake van een cryo terugplaatsing.

Ik ben dan in tussentijd al ongesteld geworden..

Weet iemand wanneer ik ongeveer daadwerkelijk dan mijn cryo tp dag kan verwachten?

Geplaatst

Vanaf dag tien ben ik gaan testen met ovulatietesten vandaag echo gehad nu dag 14 en dan donderdag tp als die goed ontdooid ligt er aan welke dag je cryo's zijn ingevroren

Geplaatst
Vanaf dag tien ben ik gaan testen met ovulatietesten vandaag echo gehad nu dag 14 en dan donderdag tp als die goed ontdooid ligt er aan welke dag je cryo's zijn ingevroren

Dag 10 na menstruatie bedoel je?

In ons ziekenhuis werken ze niet met dat je zelf je ovulatie moet testen, maar een vast schema en medicatie slikken?

Op de 3 de dag is mijn embryo ingevroren

Geplaatst

Ja na menstruatie O doe je in hormoon cyclus? Hier natuurlijke mag zo de spuit zetten

Geplaatst
Ja idd Eslief, dat is zeker een nadeel voor mij door te vroeg te gaan testen..

Xx

Ik heb 18 april de intake van een cryo terugplaatsing.

Ik ben dan in tussentijd al ongesteld geworden..

Weet iemand wanneer ik ongeveer daadwerkelijk dan mijn cryo tp dag kan verwachten?

Ligt helemaal aan je cyclus. Ik bijv ging 9 mrt menstrueren vanaf 22 mrt begonnen met ovu testen 26 mrt positief 31 mrt terugplaatsing. Mijn cryos zijn 4 dagen oud.

Geplaatst

@eslief balen dat je test negatief was .

probeer maar lekker te genieten van je weekendje weg.

ik heb vandaag weer getest weer zo'n laf streepje op de kruidvat test .

weer een clearbleu gedaan die geeft weer 1 tot 2 weken aan .ben vandaag 2 dagen overtijd begin me nu wel echt zorgen te maken .heb ook nog een Early kruidvat er tegenaan gegooid maar daar zie ik volgend's mij geeneens een kruisje . de kruidvat test is dan na mijn idee wel weer iets donkerder dan die van gisteren . ik begin egt door te slaan met die testen nu . Ben enorm bezorgd dat dit op iets slechts duids

Geplaatst
@eslief balen dat je test negatief was . probeer maar lekker te genieten van je weekendje weg.ik heb vandaag weer getest weer zo'n laf streepje op de kruidvat test .weer een clearbleu gedaan die geeft weer 1 tot 2 weken aan .ben vandaag 2 dagen overtijd begin me nu wel echt zorgen te maken .heb ook nog een Early kruidvat er tegenaan gegooid maar daar zie ik volgend's mij geeneens een kruisje . de kruidvat test is dan na mijn idee wel weer iets donkerder dan die van gisteren . ik begin egt door te slaan met die testen nu . Ben enorm bezorgd dat dit op iets slechts duids
heb hier een foto gemaakt van de testen zien jullie verschil?
Geplaatst
heb hier een foto gemaakt van de testen zien jullie verschil?

Bij mij waren precies zo, de kruidvat wel een heel licht kruisje te zien.

3de nod werd nog lichter, 4de dag negatief.

Duimen dat ie bij jou donkerder word!

Geplaatst
Bij mij waren precies zo, de kruidvat wel een heel licht kruisje te zien.3de nod werd nog lichter, 4de dag negatief.Duimen dat ie bij jou donkerder word! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ja ik wee't het echt ff niet meer .heb wel het idee dat hij donkerder is dan die van gisteren wat denk jij ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden