Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wouw, wat zie jij er goed uit @judy! Goed van je @christel, jezelf en de kleine op de eerste plek. Lijkt me wel enorm zwaar..Hoeveel eerder voor je verlof stop je nu?
Ik stop nu 2 weken eerder, wel heb ik nu 4 weken al aan 50% gewerkt. Om te kijken hoe dat zou gaan. Is wel een last van mijn schouders gevallen, maar vind het wel moeilijk. Voor mijn gevoel laat ik mijn collega's in de steek. Nu lekker rusten en de stress laten gaan.
  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Voorzichtig kom ik met een zwaaiend handje eraan. Officieel heb ik zaterdag bloedtest en maandag uitslag. Gistermorgen een dikke positieve test. Vanavond nog een keer gekeken en ook dik positief..

Maandag hoor ik hoe hoog mn hcg is. Zal dan volgende week zaterdag waarschijnlijk eerste echo hebben.. Dan weten we of er 1 of 2 zijn..

Iedereen van t hele jaar zit hier? Of gaat het per maand

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Poeh wat een toestand.. Elke avond misselijk. Avondeten smaakt anders dan anders, en heb veel maagzuur savonds. Iemand een grootmoeders tip? Ik wil niet zo graag tabletten slikken ..

X

Geplaatst
Poeh wat een toestand.. Elke avond misselijk. Avondeten smaakt anders dan anders, en heb veel maagzuur savonds. Iemand een grootmoeders tip? Ik wil niet zo graag tabletten slikken ..

X

Gember!

Geplaatst
Verse gember als thee? Mag dat elke avond?

*rentmorgennaarwinkel

🤢🤢🤢

Ja laat je partner koken. Gooi t erdoor. Maak er thee van... Op gegeven moment deed ik bij mn zoon niks anders dan kotsen en toen wel gemberpillen gehaald.. Even hoge dosis, geen troep en was draaglijk

Geplaatst

Ik ben ook aan de gemberpillen, het werkt bij mij goed tegen de misselijkheid.

Er zijn ook vrouwen die baad hebben bij van die polsbandjes tegen wagenziekte. Die tip kreeg ik van de vrouw van Moeders voor Moeders.

Geplaatst
Poeh wat een toestand.. Elke avond misselijk. Avondeten smaakt anders dan anders, en heb veel maagzuur savonds. Iemand een grootmoeders tip? Ik wil niet zo graag tabletten slikken ..X
Vervelend Inge. Ik ben tot 13 weken de hele dag door misselijk geweest echt niet leuk. Bij mij hielp eigenlijk niks ook geen verse gemberthee. Maar ik moest wel elk anderhalfuur even iets kleins eten dat hielp een beetje.. en soms kleine slokjes cola. Zodat ik kon boeren. Sterkte je moet er ff doorheen!
Geplaatst
Hallo allemaal, Voorzichtig kom ik met een zwaaiend handje eraan. Officieel heb ik zaterdag bloedtest en maandag uitslag. Gistermorgen een dikke positieve test. Vanavond nog een keer gekeken en ook dik positief.. Maandag hoor ik hoe hoog mn hcg is. Zal dan volgende week zaterdag waarschijnlijk eerste echo hebben.. Dan weten we of er 1 of 2 zijn.. Iedereen van t hele jaar zit hier? Of gaat het per maand Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Welkom danlon ben benieuwd na je hcg maandag! Misschien idd wel 2 als je meteen een dikke knaller hebt. Ik had ook een dikke knaller maar toch wel eentje hihi
Geplaatst
Vandaag de groeiecho gehad. Ze ligt precies goed op schema, ze weegt nu ongeveer 1850 gr. En ze was gelukkig gedraaid, dus ze ligt nu goed😊. Had daar toch stress van de laatste tijd. Ook heb ik besloten om na morgen te stoppen met werken. Ik kan het niet meer opbrengen met mijn rug, en de gynaecoloog was het met me eens. Valt me toch wel zwaar.
Wat fijn christel! Super goed om te horen hoeveel weken ben je nu? Spannend zeg als t opeens zo dichtbij komt. 🤗
Geplaatst
Zeker erg fijn . Nou anders ik wel ben er echt meer dan klaar voor ook met spulletjes haha hoef alleen nog de kinderwagen geloof ik . Belly Shots bijgevoegd:)
Mooi judy gaat t steeds meer zien he 😍
Geplaatst
Wat fijn christel! Super goed om te horen hoeveel weken ben je nu? Spannend zeg als t opeens zo dichtbij komt. 🤗
Pff ja het komt nu echt steeds dichterbij. Ik ben maandag 32 weken. Wel echt blij dat ik de knoop het doorgehakt ivm mijn werk en dat ze gedraaid is, ook hebben we woensdag de meubeltjes kunnen halen. Dus ben nu helemaal stressvrij 😊. Dat was de laatste tijd wel anders.
Geplaatst
Pff ja het komt nu echt steeds dichterbij. Ik ben maandag 32 weken. Wel echt blij dat ik de knoop het doorgehakt ivm mijn werk en dat ze gedraaid is, ook hebben we woensdag de meubeltjes kunnen halen. Dus ben nu helemaal stressvrij 😊. Dat was de laatste tijd wel anders.
Ahh ja kan me voorstellen! Gelukkig kun je nu lekker alles naast je neer leggen en gaan genieten. Lekker rustig aan doen en veel energie op doen voor de bevalling! 😍 Nog even wachten en je hebt je wondertje in je armen heerlijk!
Geplaatst

Ik heb t even aangevuld. De volgende die het wil bijwerken moet het even kopieeren en dan bewerken 😇

Uitgerekend:

Christel: 23-10-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Maaike: 26-02-2018

Eslief: 28-02-2018

Fab: 12-03-2018

Moon32: 06-04-2018

MariaG: 07-04-2018

Inge35: 12-04-2018

Echo:

Christel: 24-8 groeiecho

Sas25: 01-09-2017 GUO 20 weken echo

Moon32: 01-09-2017

Inge35: 06-09-2017

MariaG: 07-09-2017

Johanna: 13-09-2017 GUO 20 weken echo

16-10-2017 echo Dr. Papa

Afspraak gyn/vk/etc:

Christel: 24-8 gynaecoloog

Sas25: 30-08 verloskundige

Geplaatst

Ik voelde ons meisje voor het eerst buitenaf schoppen drie dagen geleden toen ik mijn man snel riep was het helaas alweer voorbij:p .

Wil zo graag haar weer even zien op de echo maar wij moeten nog tot 6 september wachten met de guo.

Dus nog even geduld.

Heb ook weer hele schattige setjes kleertjes gekregen . Dametje haar kast ontploft nu al bijna en ze is nog niet eens geboren haha .

Geplaatst
Ik voelde ons meisje voor het eerst buitenaf schoppen drie dagen geleden toen ik mijn man snel riep was het helaas alweer voorbij:p .Wil zo graag haar weer even zien op de echo maar wij moeten nog tot 6 september wachten met de guo. Dus nog even geduld. Heb ook weer hele schattige setjes kleertjes gekregen . Dametje haar kast ontploft nu al bijna en ze is nog niet eens geboren haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden