Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sas goed dat je even naar de vk bent gegaan .hopelijk knap je snel beetje op .En kun je lekker genieten van jhe vakantie . Hier word mijn bekken en rugpijn met de dag erger .Ik ben nu na mijn vakantie weer twee dagen aan het werk en was gistere nog geen uur aan het werk en het gedonder begon al weer heb flink wat paracetamol genomen om me de dag door te slepen maar kreeg het eenmaal thuis dubbel en dwars op me word heb echt enorme pijn gehad .tegen de avond knapte het ietsje op dacht ik maar eenmaal n bed werd ik van acht van hevige pijn in mijn onderrug en bil wakker met een heel zwaar drukkend gevoel in mijn onderbuik. Omdraaien lukte zelfs niet meer. Heb er uren van wakker gelegen. Heb me zelfs ziek moeten melden vandaag . Houd me hart vast als dit komt door twee dagen werken lukt het me nooit om hele week fulltikme te werken ik mag zo langs komen bij de verloskundige hopelijk kunnen hun mij goed adviseren .Wil ook niet nu al minder gaan werken maar als ik zo'n hoge prijs moet betalen om volle dagen te werken denk ik dat er weinig anders op zit
Dankje💋Auw klinkt echt niet fijn! Rustig aan dan maar en een flink stapje terug. Laat even weten wat de verloskundige zei ben benieuwd..
  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey ze zeggen bekkeninstabikiteit .de verloskundige heeft geadviseerd minder te gaan werken dat dat het enige is wat helpt rust houden en fysio blijven doen beginnen met halve dagen en als dat uiteindelijk ook niet meer lukt nog minder dus mijn wetgever heeft me nu ziek gemeld voor 50 procent bij het UWV en zal dan uiteindelijk ook een oproep te krijgen van de arbo .Heb van de verloskundige ook mijn zwangersvhapskaart mee gekregen voor de arbo waarop staat dat ik rustiger aan moet doen en ook smiddags moet gaan liggen

Ze zegt dat de arbo ook altijd flexibel os bij zwangeren vrouwen .hopelijk knap ik hier een beetje van op

Geplaatst
Hey ze zeggen bekkeninstabikiteit .de verloskundige heeft geadviseerd minder te gaan werken dat dat het enige is wat helpt rust houden en fysio blijven doen beginnen met halve dagen en als dat uiteindelijk ook niet meer lukt nog minder dus mijn wetgever heeft me nu ziek gemeld voor 50 procent bij het UWV en zal dan uiteindelijk ook een oproep te krijgen van de arbo .Heb van de verloskundige ook mijn zwangersvhapskaart mee gekregen voor de arbo waarop staat dat ik rustiger aan moet doen en ook smiddags moet gaan liggen Ze zegt dat de arbo ook altijd flexibel os bij zwangeren vrouwen .hopelijk knap ik hier een beetje van op
Oh wat vervelend meis! Hopelijk gaat dit een beetje helpen. Dan werk je 4 uur per dag? Wel fijn dat er meteen iets geregeld kan worden met ziek melden etc. Hopelijk gaat het gauw beter!
Geplaatst
Hey ze zeggen bekkeninstabikiteit .de verloskundige heeft geadviseerd minder te gaan werken dat dat het enige is wat helpt rust houden en fysio blijven doen beginnen met halve dagen en als dat uiteindelijk ook niet meer lukt nog minder dus mijn wetgever heeft me nu ziek gemeld voor 50 procent bij het UWV en zal dan uiteindelijk ook een oproep te krijgen van de arbo .Heb van de verloskundige ook mijn zwangersvhapskaart mee gekregen voor de arbo waarop staat dat ik rustiger aan moet doen en ook smiddags moet gaan liggen

Ze zegt dat de arbo ook altijd flexibel os bij zwangeren vrouwen .hopelijk knap ik hier een beetje van op

Poeh, pittig meis! Ik hoop dat dit voldoende voor je werkt en je je ok voelt, ook als je 4 uur werkt. Je doet het niet expres, je lijf geeft aan dat je rustiger aan moet doen. Sterkte!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Iemand nog menopur of pregnyl nodig voor een mooi prijsje?

donserop@gmail.com

Euhm? Je plaatst dit op het forum waar de vrouwen al zwanger zijn. En eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat je durft verdienen aan andersmans leed. Hier wordt gedeeld. Succes met je verboden verkoop.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Iemand nog menopur of pregnyl nodig voor een mooi prijsje?

donserop@gmail.com

Beste don sero, dit mag je zo niet plaatsen op dit forum. Kijk even bij weg brengen en halen een paar draadjes verderop. Daar zie je de spelregels

Geplaatst

Jeetje Judy wat naar! Maar wat fijn dat je werkgever zo meedenkt en het mogelijk maakt!

Veel sterkte! Goed aan toegeven, deze zwangerschap is toch vele malen belangrijker dan je werk, toch? ❤️

Had je dit al heel snel? Ik heb zelf namelijk ook erge rugpijn en last van mijn heupen. En ben zo pril zwanger dat het bijna niet kan. Ik heb al 4 jaar rugklachten hoor, dus ik wijt het eigenlijk daaraan.

Geplaatst

Ja dan ga ik nu naar 4 uur per dag dus 20 uur per week .

@inge ik kreeg al met 11 weken last van deze klachten maar nu zijn ze dus zo erg dat ik niet meer goed kan functioneren en de pijn te erg word om te negeren .

Vind het wel lastig en hoop dat ze ook bij de arbo begrip hebben voor de situatie .

Toch vertelde de verloskundige dat er echt heel veel dames last van hebben ook al in een vroeg stadium. Dus ben gelukkig niet d3 enige die zo vroeg moet minderen

Geplaatst
Jeetje Judy wat naar! Maar wat fijn dat je werkgever zo meedenkt en het mogelijk maakt!Veel sterkte! Goed aan toegeven, deze zwangerschap is toch vele malen belangrijker dan je werk, toch? ❤️Had je dit al heel snel? Ik heb zelf namelijk ook erge rugpijn en last van mijn heupen. En ben zo pril zwanger dat het bijna niet kan. Ik heb al 4 jaar rugklachten hoor, dus ik wijt het eigenlijk daaraan.Kan wel door het hormoon progesteron komen trouwens dat het later weer minder word
Geplaatst

Oh echt ook door progesteron? De osteopaat zei al dat het hormonaal was, baalde al dat mijn rugpijn ook nog een bijproduct was van jaren spuiten voor deze mallemolen..

En, judy, ik denk dat de Arbo wel

mee gaat hoor. Vooral als de werkgever al voor is.

Geplaatst

Ik spuit extra progesteron bij trouwens, naast een enorme dosis utrogestan. (3x4 per dag!) dat levert dus ook nog enorme blauwe plekke op mijn buik op. Het wordt er niet charmanter van..

Geplaatst
Ik spuit extra progesteron bij trouwens, naast een enorme dosis utrogestan. (3x4 per dag!) dat levert dus ook nog enorme blauwe plekke op mijn buik op. Het wordt er niet charmanter van..
Dan zou het heel goed daar door kunnen komen Inge . Ze legde ook uit dat vrouwen die via ivf zwanger zijn geworden ook vaker last hebben van bekken instabiliteit door de lange en grote hoeveelheden extra hormonen en er dan ook nog meer bij komt als je zwanger bent. Door progesteron worden je banden en gewrichten soepeler wat nodig is om ruimte te maken voor de baby maar als het te slap en soepel word kan dit dus instabiliteit veroorzaken en daarmee hevige klachten veroorzaken. Dat in combinatie met zwaar lichamelijk werk denk aan bukken staan lopen en of tillen kan dit nog erger maken. Klinkt op zich ook heel logisch natuurlijk maar je zit er niet op te wachten .we hebben allemaal al genoeg hiervoor moeten doorstaan. Een zwangerschap zonder al te veel lichamelijke mankementen was wel prettig geweest .Maargoed ook dit heb ik er voor over allee voor ons wondertje
Geplaatst

Super eslief! Fantastisch nieuws! Gaan jullie de nipt nu overnieuw doen? Je hebt tenslotte betaald😘

Geplaatst

@judy nee hij mag gratis over

@sas we hebben overleg gehad en de gyn vind het heel raar.. 10 weken is idd meestal toch niet te vroeg ze rade aan nogmaals te gaan

Geplaatst
@judy nee hij mag gratis over@sas we hebben overleg gehad en de gyn vind het heel raar.. 10 weken is idd meestal toch niet te vroeg ze rade aan nogmaals te gaan
Nee als het niet lukt mag het gratis over, dat zou lekker wezen betaal je in België bijna €300 euro en heb je alsnog geen uitslag. 😧👎🏻Ik zou het inderdaad nog een keertje doen eslief misschien hadden jullie gewoon pech dit keer en kunnen ze straks wel genoeg dna vinden! In ieder geval fijn dat alles goed is!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden