Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
nee doen ze niet in nederland daar hebben ze gewoon de regel 3 daagse.. zo en zo zijn de artsen er niet zo van gediend in nl dat je veel weet en dus over je eigen behandeling mee wil beslissen.. beetje jammer vind ik dat wel... ze vinden het nooit zo leuk als ik van alles vraag en wil weten.. ik weet te veel

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik werd ook snel afgekapt toen ik vroeg als ze ingevroren zouden worden of ze dan in aparte rietjes ingevroren worden, want dat doen ze kennelijk niet altijd...heb er geen antwoord op gehad...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm. Ik vind het bijzonder dat artsen die gevraagde informatie niet geven of je vragen niet beantwoorden. Ik zet nu tegenwoordig mijn vragen op papier en zeg dat ook tegen de arts, ook dat ik het nodig heb om het te begrijpen, dat dat me rust geeft en mijn herstel bespoedigd. Soms heb ik wel een arts die daar de tijd voor neemt. Ik probeer die tijd ook gewoon te claimen. Maar ja. Je zit ook vol spanning op zo'n moment en dan laat ik me toch weer afschepen. Uiteindelijk is het wel mijn leven en lijf.

Umcg heeft dus weer een ander protocol. Kennelijk zijn ze er nog niet helemaal achter wat het beste werkt of verschillen de meningen daarover.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Nou dames inderdaad! Ben vooral s avonds grieperig van de decap. Verder valt het me mee. Laten we hopen dat het zo blijft ;)

En jullie sterkte met wachten! 🍀🙏

Geplaatst
Pff zit op wachtdag 5 gaat langzaam de tijd

Erg he

Geplaatst
Nou dames inderdaad! Ben vooral s avonds grieperig van de decap. Verder valt het me mee. Laten we hopen dat het zo blijft ;)

En jullie sterkte met wachten!

Gelukkig niet teveel bijwerkingen. Ik hoop met je mee🤞🏻

Geplaatst

Vandaag mijn eerste babymutsje afgemaakt. Dat verkort het wachten iets. Ik maak ze als kraamcadeautje, maar mag er ook een zelf houden van mezelf. Uiteraard ook met roze wol, maar daar moet ik nog mee starten. Gewoon om even wat anders te delen :)ebcfd12c1e12b232b3b6518094f139c0.jpg

Geplaatst
Vandaag mijn eerste babymutsje afgemaakt. Dat verkort het wachten iets. Ik maak ze als kraamcadeautje, maar mag er ook een zelf houden van mezelf. Uiteraard ook met roze wol, maar daar moet ik nog mee starten. Gewoon om even wat anders te delen :)ebcfd12c1e12b232b3b6518094f139c0.jpg

Leuk!

Geplaatst
Leuk!

Dank je! Leuk om te doen ook. Hopelijk hebben we er over 9 maanden allemaal 1 nodig

Geplaatst

Zo leuk die babymutje Sharlee❤️

Succes voor de meiden op het wachtbankje!

Is er hier iemand bekend met het gebruik van asperine 100mg voor bevordering voor innesteling en goede doorbloeding?

Er zijn gynocologen die het aanraden en de anderen geven aan dat het geen meerwaarde heeft bij ivf.

Ik weet wel dat het in BE vooral aangeraden word en Spanje

Geplaatst

@yamila dat klopt ik gebruik kinderasprine bij de cryo. Ik vinr het lastig al die verschillende protecollen..ik kijk maar gewoon naar de beste resultaten en probeer me daarin te vinden

Geplaatst
@yamila dat klopt ik gebruik kinderasprine bij de cryo. Ik vinr het lastig al die verschillende protecollen..ik kijk maar gewoon naar de beste resultaten en probeer me daarin te vinden

Ja lastig he..

Wanneer gebruik je het? En hoe lang?

Geplaatst
ik begin vanaf de eisprong en slik tot een positieve test of dus tot de ongie

En bij een verse tp vanaf de tp?

Geplaatst
ik begin vanaf de eisprong en slik tot een positieve test of dus tot de ongie

Ah oke..

Thnx

Geplaatst

nee bij verse tp gebruik ik hem weer niet:) alleen bij cryo's word dit veelal gedaan om extra kans te geven. weet eigenlijk ff niet meer waarom😃

Geplaatst
nee bij verse tp gebruik ik hem weer niet:) alleen bij cryo's word dit veelal gedaan om extra kans te geven. weet eigenlijk ff niet meer waarom

Vriendin van me slikte het ook tijdens een stopmaand en werd natuurlijk zwanger.

@yamila ik heb het mutsje niet gemaakt he, dat is johanna:) ik kan alleen maar een recht stuk breien

Geplaatst
Vriendin van me slikte het ook tijdens een stopmaand en werd natuurlijk zwanger.

@yamila ik heb het mutsje niet gemaakt he, dat is johanna:) ik kan alleen maar een recht stuk breien

Oh, als je recht en averecht kunt breien, kun je dit ook. Dit is ook een van mijn eerste projectjes ;)

Ik kijk veel youtube video's. Als je wilt kan ik zo wel even een apart onderwerp maken met hoe je dit zelf kunt.

Geplaatst

Oh @Johanna :), mooi hoor..

Ik kan echt voor geen meter breien

Geplaatst
Oh @Johanna :), mooi hoor..

Ik kan echt voor geen meter breien

Kon ik ook niet, haha, ik vind het wel mooie tijd doder. Ik heb met mn knie bijna 3 maanden nauwelijks kunnen lopen, dus toen ben ik mezelf dit gaan leren.

Geplaatst
Dank je! Leuk om te doen ook. Hopelijk hebben we er over 9 maanden allemaal 1 nodig

Jaaaa dat hoop ik ook

Geplaatst
Oh, als je recht en averecht kunt breien, kun je dit ook. Dit is ook een van mijn eerste projectjes ;)

Ik kijk veel youtube video's. Als je wilt kan ik zo wel even een apart onderwerp maken met hoe je dit zelf kunt.

Ow leuk! Heb nog wol liggen nl:)

Geplaatst

Wat leuk Johanna! Zon mutsje😍

Ik heb de hele babykamer al af... had ik dat al wel is verteld... we hadden de kamer al ingericht toen we de wens hadden om zwanger te worden nooit gedacht dat het zolang zou duren en niet op een natuurlijke manier. Maar het geeft me wel weer moed als ik in het mooie kamertje sta.. om weer door te gaan, kan niet wachtten tot ons wondertje daar mag liggen. Alles is al klaar 🙏

Wachtweek 2 is begonnen !!! Pffff zwaar ...

Hebben jullie al symptomen of klachten Sharlee en amf?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden