Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik had daar ook last van Johanna ! Grieperig en had ook verhoging vier weken lang. Erg vervelend.. hoop dat het daarbij blijft voor je! 🌸

Ik hoop het ook. Dat is wel te doen. En jullie succes met wachten!!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hahaha ja dat had ik ook!! Maarja ik ging wel heeel vroeg testen beetje stom eigenlijk had gehoopt toen al een inieminie streepje te zien maar helaas. Hoop echt dat t raak is bij ons allebei!! Duimen duimen duimen laat het weten he als je gaat testen!

Ik zette telkens de flash van mn telefoon aan zodat ik super fel licht had om zo'n licht streepje op te speuren maar die was er telkens niet bij de vorige poging

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ja hoop het zo anders weer helemaal opnieuw beginnen

We duimen verder

Zal ons deze x toch wel lukken?ik heb goede hoop voor ons allemaal

Geplaatst

De vorige keer plastte ik 6 dagen na TP trouwens een klein rood bolletje uit en 4 dagen erna begon ik met menstrueren dus iedere keer als ik ga plassen ben ik op zoek of er geen rood bolletje inligt. Wat kan een mens zich gek maken he

Geplaatst

Ja hier broekloeren ook begonnen voelde net wat lopen dacht Ojee was het afscheiding

Geplaatst
Ja hier broekloeren ook begonnen voelde net wat lopen dacht Ojee was het afscheiding

erg is dat he...ik heb daar ook last van dan denk ik ' oh oooh' en dan is het die utrogestan.

Geplaatst

Hahaha herkenbaar hoor! Ik heb ook last van een natte onderbroek soms maar ook afscheiding gelukkig!! En dat felle licht op t streepje haha heb die test nog steeds liggen kijk er nog steeds af en toe naar maar zie niks 😅 We maken ons helemaal gek, maarja wel logisch ook vindt ik. Je weet gewoon dat er een bevrucht eitje in je buik zit en nog maar 1 stapje verwijderd is.. zo spannnend!

Geplaatst

Klopt hoor heb ook zo van voel ik me nu ook misselijk en voel ik nu me borsten zie ik nu aders lopen enz enz je lichaam en geest doen veel dingen met je

Geplaatst

Haha ja dat heb ik ook. Heb gister foto's gemaakt van mn borsten om te kunnen kijken of er wat veranderd hahaha🙈. Heb t idee dat ik meer van die bobbeltjes heb op mn tepel. 😜 Waarom gaat de tijd zo langzaammmm ik ga denk k maar slapen hihi is het weer een dagje verder. Nog 7 dagen dan bloed prikken! 🙏

Geplaatst

Ja het wachten is echt killing ergste van allemaal vind ik had verwacht dat ik er minder mee bezig zou zijn.. niet dus Truste

Geplaatst

Ja dat dacht ik ook omdat ik nu wist hoe t zou gaan enz en alles al had meegemaakt. Dacht een cryo terugplaatsing zal misschien makkelijker vergaan zonder al die bijwerkingen van hormonen enz. Maar vindt het net zo moeilijk misschien nog wel moeilijker omdat ik ook het idee heb dat ik meer kwaaltjes heb. Pfff nou truste allemaal!! 🌸😴

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal , vandaag even een dip dagje. Vind mn temperatuur lager dan voorheen. Hoop niet dat dit iets betekent.. als ik lees op internet hoeft het niet altijd zo te zijn. Er zijn ook vrouwen zwanger met geen hoge temp. Dus hoop dat ik erbij hoor. Voel me wel een beetje down maarja maak mezelf ook gek met dat stomme tempen enz. Moet ik eigenlijk ook niet doen 😪 Doen jullie dit ook?

Geplaatst

awhh sas lastig..ik temp niet juist speciaal om me niet gek te maken.. tempen kan zo verschillend zijn en alle kanten op.. ik ben daar in tegen weer een vroegtester en kan dat niet los laten

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

ja als het gelukt was wel met een schaduwstreepje:) dat is eigenlijk ook wat bijna alle vroegtesters hebben..een week na cryo em 9/10 dagen na punctie..hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel cellig je cryo was. als die met minder cellen terug geplaatst is is het later.

Geplaatst
Goeiemorgen allemaal , vandaag even een dip dagje. Vind mn temperatuur lager dan voorheen. Hoop niet dat dit iets betekent.. als ik lees op internet hoeft het niet altijd zo te zijn. Er zijn ook vrouwen zwanger met geen hoge temp. Dus hoop dat ik erbij hoor. Voel me wel een beetje down maarja maak mezelf ook gek met dat stomme tempen enz. Moet ik eigenlijk ook niet doen 😪 Doen jullie dit ook?

Hee meis, kijk eens of je je stressniveau wat naar beneden kunt brengen. Ga lekker wandelen, sporten, doe iets wat je leuk vindt, eet gezond (weinig koffie en andere bloeddrukverhogers), let op je ademhaling (mooi diepe buikademhaling). Het is wat het is. Het enige dat je nu kunt doen is een zo vriendelijk mogelijke omgeving bieden aan je emmy. Stressen over dingetjes helpt je helaas niet. En natuurlijk is dat makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.

Als je zwanger mag worden, gebeurt dat. Als het niet zo mag zijn helaas ook.

Ik wens je wat meer rust komende dagen. Jezelf gek lopen maken is zoveel negatieve energie joh, kijk eens of je die energie ergens voor kunt gebruiken. Ik hoop dat het niet te betweterig over komt hoor, ik bedoel het goed. En natuurlijk kun je hier alles lekker van je af schrijven. Ik wens je gewoon toe dat je het ook even los kunt laten.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

wachten is uitteraard het beste en als je het zwaar krijgt na een negatieve test hellemaal.. ikzelf heb de controlle nodig.. als ik op die dagen niks zie weet ik dat er nog een kans is.. is er 2 dagen later nog niks weet ik dat het foute boel is. maar als die bij mij een week na cryo nrgatief was en 10 dagen na punctie werd hij nooit meer positief.. dus eigenlijk begin ik het dan al te verwerken

Geplaatst
Goeiemorgen allemaal , vandaag even een dip dagje. Vind mn temperatuur lager dan voorheen. Hoop niet dat dit iets betekent.. als ik lees op internet hoeft het niet altijd zo te zijn. Er zijn ook vrouwen zwanger met geen hoge temp. Dus hoop dat ik erbij hoor. Voel me wel een beetje down maarja maak mezelf ook gek met dat stomme tempen enz. Moet ik eigenlijk ook niet doen Doen jullie dit ook?

We gaan helemaal gelijk op wij. Mijn temp is 0,5 lager. Niet te druk maken Sas. En kon vanmrg niet laten om een test te doen en die was negatief, maar ja is pas wd 8 he alles kan nog. Ben alleen super moe en wil slapen, maar dat komt denk ik meer door de negativiteit op het werk...daar kan ik ook behoorlijk moe van worden. Veel sterkte Sas en Kop op

Geplaatst

Ik zou me ook niet gek maken met tempen hoor..

Jullie kunnen gaan testen vanaf dag 8 voor een heel licht streepje..

Maar of dat verstandig is.....

Dag 16 werd ineens bij mij negatief

Geplaatst

dat het negatief word kan helaas natuurlijk altijd hoe vervelend ook.. als je een streepje scoort dan kan je alleen maar positief proberen te zijn en hopen dat het goed blijft gaan.. zet hem op meiden!

Geplaatst
dat het negatief word kan helaas natuurlijk altijd hoe vervelend ook.. als je een streepje scoort dan kan je alleen maar positief proberen te zijn en hopen dat het goed blijft gaan.. zet hem op meiden!

Ja precies!

Geplaatst

ik ga ook voor onze eerste kindje .hopelijk zijn we allemaal snel zwanger .

ze gaan nu bij mij terugplaatsen in een natuurlijke cyclus zonder medicatie omdat ik zo ziek ervan was .enigste nadeel is dat we dan misschien geen terugplaatsing hebben .als er geen plek is .dus hopelijk is er plek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden