Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ik ga ook voor onze eerste kindje .hopelijk zijn we allemaal snel zwanger .

ze gaan nu bij mij terugplaatsen in een natuurlijke cyclus zonder medicatie omdat ik zo ziek ervan was .enigste nadeel is dat we dan misschien geen terugplaatsing hebben .als er geen plek is .dus hopelijk is er plek

Ik ga voor je duimen🤞🏻

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik zou me ook niet gek maken met tempen hoor..

Jullie kunnen gaan testen vanaf dag 8 voor een heel licht streepje..

Maar of dat verstandig is.....

Dag 16 werd ineens bij mij negatief

Ja dat kan idd altijd gebeuren, maar voor mezelf is dat gevoel van dan toch even zwanger te zijn geweest wel iets waard. De teleurstelling kan altijd idd komen, na een paar weken, maanden.... je hebt denk ik pas rust als je zo'n kleintje in je armen kan sluiten.

Geplaatst

Dat wachten is gewoon killing! Ik temperatuur niet en test ook niet. Heb t idee dat je jezelf dan helemaal gek maakt.

probeer zoveel mogelijk afleiding te hebben door leuke en gezellige dingen. Zit nu op wachtdag 5.. En even lekker naar de hamam 🤗 Bij mij is t voor eerste eigen kindje. Mijn man heeft er al 3 😇

Geplaatst

Dankjewel voor de super lieve woorden meiden bedankt. Heb ik erg veel aan en het is inderdaad fijn om lekker alles van je af te kunnen schrijven. Jullie begrijpen me en we zitten in hetzelfde schuitje dat is zo anders dan dat je t deelt met familie of vriendinnen ofzo. Ik heb besloten niet meer te tempen ik ga het allemaal afwachten.. (proberen) en inderdaad Johanna ik moet proberen het wat meer los te laten het is alleen zo ontzettend lastig. 😔 Maar maak mezelf alleen maar verdrietig ermee. Pfff wachtdag 8 nu.. nog 6 dagen dan mag ik bloed prikken.

Geplaatst

zijn er hier dames die ervaring hebben met terugplaatsing van een cryo in natuurlijke cyclus ? en hoe beviel dat ?

ik vind het best een beetje spannend allemaal dat ik dan misschien me eisprong mis of je daardoor minder kans heb ofzo .

krijg alleen een pregnyl spuit begrijp ik .

Geplaatst
zijn er hier dames die ervaring hebben met terugplaatsing van een cryo in natuurlijke cyclus ? en hoe beviel dat ?

ik vind het best een beetje spannend allemaal dat ik dan misschien me eisprong mis of je daardoor minder kans heb ofzo .

krijg alleen een pregnyl spuit begrijp ik .

Ja hier tweede tp in eigen cyclus bij mij kwam er een knal test uit de ovulatie testen maar verschilt per persoon

Geplaatst

Ik heb eerste cryo terugplaatsing nu in eigen cyclus inderdaad alleen pregnyl gespoten. Maar ik krijg echo's in het ziekenhuis vanaf de tiende dag na menstrueren. En daar zeggen ze vanaf wanneer ik moet beginnnen met ovulatietesten. Dan moet ik elke twee drie dagen terug komen tot die ongeveer 18 is en dan mag ik ovulatietest doen en is die negatief pregnyl spuiten. Inderdaad als je ovulatiwtest positief is of negatief voor de pregnyl gaan ze overleggen of er plek is en dan krijg je te horen of je mag gaan spuiten ja of nee. De dag van de terugplaatsing hoor je dan hoelaat je moet komen.

Geplaatst
Dat wachten is gewoon killing! Ik temperatuur niet en test ook niet. Heb t idee dat je jezelf dan helemaal gek maakt.

probeer zoveel mogelijk afleiding te hebben door leuke en gezellige dingen. Zit nu op wachtdag 5.. En even lekker naar de hamam Bij mij is t voor eerste eigen kindje. Mijn man heeft er al 3

Heel veel sterkte met wachten Wilhelmina🤞🏻

Geplaatst

Mm morgen naar de tandarts.. vaak wordt ik gelijk geholpen denk dat ik morgen even bel en dat ik alleen controle wil en geen behandeling want neem vaak verdoving en weet niet in hoe verre het invloed kan hebben

Wat zouden jullie doen??

Geplaatst
Mm morgen naar de tandarts.. vaak wordt ik gelijk geholpen denk dat ik morgen even bel en dat ik alleen controle wil en geen behandeling want neem vaak verdoving en weet niet in hoe verre het invloed kan hebben

Wat zouden jullie doen??

Google is my friend. Ik heb hetzelfde in mei. https://vergelijkmondzorg.nl/zwangerschap-en-de-tandarts/

Er zijn zeker mogelijkheden, overleg met je tandarts is verstandig. Ook omdat je tandvlees eerder kan bloeden. Ik zou zelf geen grote kaakingrepen doen tenzij het te ernstig ontstoken is. Een gaatje vullen lijkt me vooral lokaal impact hebben. Zou even met de tandarts overleggen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Wat zouden jullie doen??

Oei moeilijk...ik neem sws nooit een verdovingeuh...ik zou denk ik m'n hart volgen hierin. Sterkte met beslissen amf

Geplaatst
Google is my friend. Ik heb hetzelfde in mei. https://vergelijkmondzorg.nl/zwangerschap-en-de-tandarts/

Er zijn zeker mogelijkheden, overleg met je tandarts is verstandig. Ook omdat je tandvlees eerder kan bloeden. Ik zou zelf geen grote kaakingrepen doen tenzij het te ernstig ontstoken is. Een gaatje vullen lijkt me vooral lokaal impact hebben. Zou even met de tandarts overleggen.

In me vorige zwangerschap wel gedaan hoor maar omdat nu nog in de wacht weken zit vandaar te twijfelen wat ik zal doen.. bel zo wie zo even want wil geen foto's maken en kan het niet zeggen op dat moment want ga altijd samen met me moeder en die weet niet dat we een tp hebben gehad

Geplaatst
In me vorige zwangerschap wel gedaan hoor maar omdat nu nog in de wacht weken zit vandaar te twijfelen wat ik zal doen.. bel zo wie zo even want wil geen foto's maken en kan het niet zeggen op dat moment want ga altijd samen met me moeder en die weet niet dat we een tp hebben gehad

Ah, ja, dat is dan even gevoelig ja. Dan zou ik even bellen. Zo'n gaatje loopt ook niet zoveel vaart toch? En mss is er wel niets ;)

Geplaatst

Ik mag op dag 13 een bloedtest doen maar ivm Pasen 14 dagen. Aankomende dinsdag mag ik prikken. Hoop dat ik t volhoud zonder te testen maarja ik ga het zien. Heb net erge ruzie gehad met mn vriend en heb hard gehuild. Ben echt snel geïrriteerd en emotioneel. Pfff moest ff hard janken en schreeuwen.. 😐 Ga denk ik lekker vroeg naar bed toe.. morgen weer een dag.

Geplaatst
Ik mag op dag 13 een bloedtest doen maar ivm Pasen 14 dagen. Aankomende dinsdag mag ik prikken. Hoop dat ik t volhoud zonder te testen maarja ik ga het zien. Heb net erge ruzie gehad met mn vriend en heb hard gehuild. Ben echt snel geïrriteerd en emotioneel. Pfff moest ff hard janken en schreeuwen.. Ga denk ik lekker vroeg naar bed toe.. morgen weer een dag.

Ik mag op dag twaalf testen jij had ook in eigen cyclus toch?

Geplaatst
Ik mag op dag twaalf testen jij had ook in eigen cyclus toch?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja klopt! Spannend🤞🏻🍀🙏
Geplaatst
Ik mag op dag 13 een bloedtest doen maar ivm Pasen 14 dagen. Aankomende dinsdag mag ik prikken. Hoop dat ik t volhoud zonder te testen maarja ik ga het zien. Heb net erge ruzie gehad met mn vriend en heb hard gehuild. Ben echt snel geïrriteerd en emotioneel. Pfff moest ff hard janken en schreeuwen.. 😐 Ga denk ik lekker vroeg naar bed toe.. morgen weer een dag.

Dikke knuffel meis! Houd nog even vol! Huilen lucht soms ook lekker op. 🍀

Geplaatst
Ik mag op dag 13 een bloedtest doen maar ivm Pasen 14 dagen. Aankomende dinsdag mag ik prikken. Hoop dat ik t volhoud zonder te testen maarja ik ga het zien. Heb net erge ruzie gehad met mn vriend en heb hard gehuild. Ben echt snel geïrriteerd en emotioneel. Pfff moest ff hard janken en schreeuwen.. Ga denk ik lekker vroeg naar bed toe.. morgen weer een dag.

niet jouw dag vandaag he Sas. Mrg hopelijk een betere dag. Wel fijn zo'n bloedtest, ik moet gewoon urine inleveren,

Zal wel het verschil zijn tussen TP embryo of cryo. Ik heb sinds vanmiddag weer zo'n hoofdpijn, mega veel stress op het werk. Als deze mislukt neem ik de vlgde x 2 wk verlof op. Slaap lekker voor zo Sas een goede nachtrust zal je goed doen

Geplaatst
niet jouw dag vandaag he Sas. Mrg hopelijk een betere dag. Wel fijn zo'n bloedtest, ik moet gewoon urine inleveren,

Zal wel het verschil zijn tussen TP embryo of cryo. Ik heb sinds vanmiddag weer zo'n hoofdpijn, mega veel stress op het werk. Als deze mislukt neem ik de vlgde x 2 wk verlof op. Slaap lekker voor zo Sas een goede nachtrust zal je goed doen

Hoofdpijn was voor jou een minder goed teken toch? Stress op je werk is natuurlijk nooit fijn, nu helemaal niet. Kun je het een beetje van je afzetten?

Geplaatst
Dikke knuffel meis! Houd nog even vol! Huilen lucht soms ook lekker op. 🍀Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Dankjewel lieve Johanna 💋
Geplaatst
niet jouw dag vandaag he Sas. Mrg hopelijk een betere dag. Wel fijn zo'n bloedtest, ik moet gewoon urine inleveren,Zal wel het verschil zijn tussen TP embryo of cryo. Ik heb sinds vanmiddag weer zo'n hoofdpijn, mega veel stress op het werk. Als deze mislukt neem ik de vlgde x 2 wk verlof op. Slaap lekker voor zo Sas een goede nachtrust zal je goed doenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja klopt, echt mn dag niet.. hopelijk de rest van t weekend beter... Denk dat het ligt aan het ziekenhuis want bij mijn verse terugplaatsing moest ik ook bloed prikken. Ik had een weekje vrij genomen om de innesteling tijd te geven, ben sinds deze week weer aan t werk vindt t erg pittig. Met alle mentale stress erbij enzo. Maar goed dankjewel Sharlee, blij dat we veel herkenning bij elkaar kunnen vinden😘. Slaaplekker voor straks ! Fijne avond dames 🌷🌷🌷

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden