Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Haha ja hou nu wel beetje hoop omdat bij jou nu ook zo is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Haha ja super spannend. Komt helemaal goed

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Sas ik duim voor je. Hoop snel een posi test en de rest natuurlijk ook!! Judy jij ook gefeliciteerd. Wat super zeg. Eerste kindje? Of tweede? Wat gaat het snel hier. Kan amper alles bij houden. Zal proberen op iedereen te antwoorden.Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
dit wordt ons eerste kindje teminste als alles nu wel goed gaat :) en bij jou?
Geplaatst
dit wordt ons eerste kindje teminste als alles nu wel goed gaat :) en bij jou?

Als alles goed gaat word dit ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje van 14 maanden. Hopelijk nu een brusje.

Geplaatst
Je weet dat mijn pendel steeds gelijk heeft he dus reken maar dat je dan zwanger bent.

Hopelijk nog steeds alles positief bij jou!! Ben wel nieuwsgierig, wat bedoel je met 'mijn pendel'?

Geplaatst

Ik bekeek het net op de telefoon en dat was onduidelijk maar nu op de pc helaas ook :( ik kan het helaas dus niet goed zien. Ik laat het allemaal maar op mij afkomen.

Ze zeiden om een indicatie te geven week 25 ( maar onder voorbehoud idd) kon week eerder of later zijn we gaan het meemaken.

Zal wat zijn als je eerste keer raak is, heb je dan geluk ;)

Magic woman, gefeliciteerd! spannend, al deze positieve berichten geven veel energie en vertrouwen ...

Heeft iemand nog tips kwa vragen wat ik morgen aan de IVF arts kan stellen/vragen en weet iemand welke onderzoeken ze precies doen? en welke vragen ze stellen|?

Geplaatst

goede avond dames:)

wow wat een berichtjes had ik te lezen sinds de laatste x dat ik hier ben geweest.

en heb geprobeerd effe op iedereen te antwoorden maar snapte op het laatst niks meer van me eigen verhaal wat ik had geschreven dus dan maar gewoon nu weer inhaken:)

maar heb begrepen dat er al 2dames een [positieve test hebben"gefeliciteerd" lieverds..

ik heb net vandaag me laatste pregnylspuit gezet en moet nu nog een weekje wachten en dan mag ik ook gaan testen, en heb mezelf beloofd netjes te wachten.... :)

Geplaatst
Hopelijk nog steeds alles positief bij jou!! Ben wel nieuwsgierig, wat bedoel je met 'mijn pendel'?

Een pendel is een soort van steentje aan een koordje die je vragen kan stellen. Bijv over zwangerschap, examens etc als je benieuwd bent hoe iets zal verlopen. Ik doe dat meestal boven fotos van mensen en dan stel ik de vraag wat ze willen weten. Zo heb ik voor amf gependeld wanneer ze zwanger zal worden. Hij zei in juli en ze krijgt een meisje. Klinkt beetje zweverig allemaal.

Meestal heeft hij ook niet gelijk hoor haha.

Geplaatst

Haha Missblueeye

ik ben dus niet de enige die af en toe de draad kwijt raakt hier ;)

Nog een weekje wachten dus, spannend hoor.

Hoe voel jij je verder goed? en hoe bevielen de hormonen( het spuiten ) jou?

Geplaatst

@magicwoman, ah zo... mss kan je de hele groep hier wat geluk brengen. Hey heeft iig bij jiu geluk gebracht. En hopelijk komende maand bij amf

@missbleueye wanneer heb je de tp gehad. Ik gebruikte geen pregnyl en hoefde na tp niets meer te spuiten. Ga voor je duimen dat het lekker mag blijven zitten

Geplaatst
Een pendel is een soort van steentje aan een koordje die je vragen kan stellen. Bijv over zwangerschap, examens etc als je benieuwd bent hoe iets zal verlopen. Ik doe dat meestal boven fotos van mensen en dan stel ik de vraag wat ze willen weten. Zo heb ik voor amf gependeld wanneer ze zwanger zal worden. Hij zei in juli en ze krijgt een meisje. Klinkt beetje zweverig allemaal.

Meestal heeft hij ook niet gelijk hoor haha.

Oh! Zou je voor mij ook eens willen pendelen? Ik ben heel benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Wil ik absoluut voor jullie doen dames. Heb dan wel een foto van jullie nodig. Hopelijk vinden jullie dat niet erg? Zal er niks geks mee doen ofzo. Alleen voor pendelen 😃

Geplaatst
Wil ik absoluut voor jullie doen dames. Heb dan wel een foto van jullie nodig. Hopelijk vinden jullie dat niet erg? Zal er niks geks mee doen ofzo. Alleen voor pendelen 😃

Is goed. Ik kan via mijn telefoon geen prive bericht sturen en ik heb niet veel mensen verteld dat we icsi doen. Ik stuur thuis even wat via privebericht.

Een medium vertelde me eerder vorig jaar dat er nog iets met gezondheid was...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Spannend! En een vruchtbare maand en volle maan, dat moet toch goedkomen? Dankjewel! Eerst duimen nu voor jou! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Dankje lief van je 💋
Geplaatst

Jullie kunnen mij een privébericht sturen hier om een foto te sturen. Wist ik niet. Net achter gekomen. Je moet even op mijn naam klikken. Dan kan het

Geplaatst
Magic, ik stuur jou een email want krijg in een prive bericht hier mijn foto niet geupload :) ik stuur je nu een email naar het door jouw opgeven emailadres :)

Prima!!

Geplaatst
Sas ik duim voor je. Hoop snel een posi test en de rest natuurlijk ook!! Judy jij ook gefeliciteerd. Wat super zeg. Eerste kindje? Of tweede? Wat gaat het snel hier. Kan amper alles bij houden. Zal proberen op iedereen te antwoorden.Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Dankjewel meiss!! Ik keek net naar je cryo maar denk dat het tussen cavitatie en een blastocyste inzit, het lijkt wel op een blastocyste. Hoeveel dagen oud was die toen hij werd teruggeplaatst? Ben benieuwd naar je pendel wat er uit gaat komen voor de dames misschien wil ik t ook wel☺️
Geplaatst
Dankjewel meiss!! Ik keek net naar je cryo maar denk dat het tussen cavitatie en een blastocyste inzit, het lijkt wel op een blastocyste. Hoeveel dagen oud was die toen hij werd teruggeplaatst? Ben benieuwd naar je pendel wat er uit gaat komen voor de dames misschien wil ik t ook wel☺️

Hij was vijf dagen. Had van die plaatjes gezocht. En dacht dat het een morula was. En laat maar weten of je ook wil

Geplaatst
Hij was vijf dagen. Had van die plaatjes gezocht. En dacht dat het een morula was. En laat maar weten of je ook wilVerstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Ja precies hier tussen in denk ik. Morula komt voor blastocyste. Ik ben wel benieuwd, 😊wat voor foto heb je precies nodig alleen van t gezicht?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden