Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Judy van harte ! Ik zal ook voor je duimen dat het goed zal gaan en het vruchtje lekker blijft zitten waar hij /zij zit ❤Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
dankjewel !ben nog wel heel voorzichtig blij heben helaas al twee keer eerder meegemaakt dat het alsnog mis ging .Moet wel zeggen dat de laatste keer mijn testen ooknallen extreem licht bleven dus er al niet zon goed gevoel bij had.fingers crossed dat dit wondertje blijft zitten we zijn er klaar voor .
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik laat het zeker weten pino. Ze hadden het bij mij over week 25 maar kon ook week eerder of later zijn. Ik houd je op de hoogte ☺

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Als je je schema krijgt, blijft het zeer waarschijnlijk zoiets vaags als ongeveer week 25. De punctiedatum hoor je pas 2 dagen van tevoren en is helemaal afhankelijk van hoe jouw lijf met de hormonen om gaat. Geen punctie voor je eitjes groot genoeg zijn ;) (18-20 mm)

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Ja goed hoor, die dagen rust doen me goed. De pijn is zo goed als weg. En creeert ook meteen rust en ruimte in mijn hoofd om weer met positiviteit verder te kunnen.Heel stom, nu uitkijken naar wanneer mijn menstruatie komt, dan kunnen we weer verder. Zal binnen een week zijn. Hoe gaat het met jou en het wachten?
Een aantal dagen rust doet altijd goed hoewel we het soms niet willen en voor ons gevoel gelijk door willen gaan. Dan kijken we samen ernaar uit naar onze menstruatie ik moet ook met een week og worden ik denk de 18e zo volgens Mn appje Haha maar meestal klopt ie wel meestal bijna altijd eigenlijk dus late we hopen dat t gauw komt zodat we weer verder kunnenhahaha ja herkenbaar dat uitkijken naar je menstruatie .had dat ook enorm bij de vorige mislukte poging .je wilt gewoon door .al dat wachten wachten ..we wachten al zoo lang allemaal .dat het maar snel zo ver mag zijn en je weer met frisse moed verder kan !
Geplaatst
Sas ik begrijp je volkomen, Ik duim zooo voor je dat je dik zwanger bent😀 en dat je over 9 maandjes je kleine wonder mag vasthouden Houd de moed en blijf positief nog ff volhouden lieverd ❤️
Dankjewel schat 😊🙏
Geplaatst

@ Miranda wat een heftig verhaal meid. Echt verschrikkelijk moet dat zijn geweest maar ook fijn dat je bekroond bent met een mooie gezonde dochter. Hoop echt dat het gaat lukken met een brusje dat verdien je! 💋Hopelijk komt je menstruatie gauw door en kan je verder met de cryo tp! 🍀Hoeveel cryo's heb je uit deze ivf behandeling?

Geplaatst

@Christel81

Ik weet niet exact wanneer de tp zal zijn maar volgende week verwacht ik mijn menstruatie en dan krijg ik meestal een echo op Cyclusdag 10 en of 12 om te kijken of me eitje de juiste afmeting heeft en Zoja dan krijg ik te horen wanneer ik de Ovitrelle (zelfde als pregnyl eigenlijk) moet spuiten en dan meestal Een weekje later de tp net als Pino

Geplaatst
nou dit is de test van van vanmorgen volgend's mij nog duidelijker als gister 14 dagen na ovitrille
Jaa het lijkt donkerder te worden! Duim voor je 😊
Geplaatst
Ik zit op wd10 en heb vanmorgen getest. Kon me niet meer bedwingen. Twee knallers van positieve testenVerstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Wauw gefeliciteerd meid!! En je was zo in een negatieve flow vertelde je. Nou !!!!! Wat een goed nieuws dan!! Hoeveel cellig was jouw cryo? 😊🍀 mag je nog bloed gaan prikken?
Geplaatst
@ Miranda wat een heftig verhaal meid. Echt verschrikkelijk moet dat zijn geweest maar ook fijn dat je bekroond bent met een mooie gezonde dochter. Hoop echt dat het gaat lukken met een brusje dat verdien je! 💋Hopelijk komt je menstruatie gauw door en kan je verder met de cryo tp! 🍀Hoeveel cryo's heb je uit deze ivf behandeling?
Dankjewel sas 🙂 Ja net wat juddy zegt :het wachten wachten wachten Pff maar nog een weekje dan kan ik verder Uit deze ivf heb ik nog 5 eskimootjes over in het vriesvak 😂
Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]6244[/ATTACH]

Butterfly, hier een voorbeeld van mijn schdma. Dan krijg je een idee. Echter heeft het bij mij een week langer geduurd, omdat ik niet reageerd op 150 eenheden. Dus een week langer decapeptyl en gonal f. Opgehoogd naar 225.

Geplaatst
@sas nog steeds niet getest na al deze goede berichten?
Nee hihi heb nog steeds niet getest ik houd het goed vol! En doe me best!! Gewoon gauw plassenn in de ochtend haha dan heb k geen kans om een test te pakken. Ik hoop zooo dat het wachten beloond wordt😊🙏 wil het zo graag🍀
Geplaatst
Wauw gefeliciteerd meid!! En je was zo in een negatieve flow vertelde je. Nou !!!!! Wat een goed nieuws dan!! Hoeveel cellig was jouw cryo? 😊🍀 mag je nog bloed gaan prikken?
Wauw magicwoman Gefeliciteerd 🎉🎉🎉op Wachtdag 10 knaltesten Fijn om te horen en het brengt een heerlijke positieve energie in het wachtbankje Mei 🤗🤗🤗 nou top hoor Geniet ervan 😘Las ik nou ergens bij een berichtje van juddy1990 dat er nu 3 positieve testen zijn in dit wachtbankje??? Ben benieuwd wie die 3e is Heb er vast overheen gelezen zooo actief is iedereen hahaha
Geplaatst
@johanna ik heb even een stapje terug moeten doen..lees half mee en reageer soms..sorry dames! vriendinnetjes bevallen van prachtige kindjes en ik ben zo blij voor ze... en toch het besef dat we alweer een jaar in het traject zitten en ik daarbij had moeten horen! ik kan heel relaxt zijn in het geheel maar nu gewoon even niet:) En tegelijk heb ik de allerbeste leukste vriendin van de wereld die net bevallen is en kleine suze in mijn armen legt.. mijn tranen ziet bedwingen en fluisterd het geeft niet schatje ik snap het zo goed.. en samen huilen we de kraam/traject tranen weg. En de mannen maakte dat ze weg kwamen
Fijn om weer van je te horen eslief! Ik snap maar al te goed dat je even afstand hebt genomen. En nu ik je verhaal lees van je lieve vriendin die dat in je oor fluisterd krijg ik gewoon tranen in mijn ogen... pfff het is allemaal super zwaar en super kut alweer een jaar ik de mmm voor de tweede keer. 😔 Dikke knuffel , zet m op🌸
Geplaatst
Hoi pino ja inderdaad hetzelfde bouwjaar 😊 in eerste instantie zouden we ook 6x iui krijgen maar bij de eerste werd ons al geadviseerd om een gesprek aan te vragen mocht het de tweede keer weer niet voldoende zijn. De eerste keer was het 600000 en de tweede keer 840000.
Welkom christel! Je mag natuurlijk altijd je vragen hier neerleggen en mee praten op deze topic. De zaad resultaten die je benoemd zijn inderdaad erg laag voor iui en ik denk ook dat de arts icsi zal gaan voorstellen. Vaak bij slechte zaadkwaliteit biedt icsi uitkomst. Wens je veel succes!! 🍀
Geplaatst

Nu op dit wachtbankje zijn judy en magicwoman zwanger toch? Hoop dat ik maandag mag aansluiten bij deze mooie positieve testen en berichtjes🙏🍀 vandaag wachtdag 7 na cryo (blasto) dag 6 teruggeplaatst.

Succes iedereen!!!! 💕

Geplaatst
Nu op dit wachtbankje zijn judy en magicwoman zwanger toch? Hoop dat ik maandag mag aansluiten bij deze mooie positieve testen en berichtjes🙏🍀 vandaag wachtdag 7 na cryo (blasto) dag 6 teruggeplaatst.

Succes iedereen!!!! 💕

En je wacht nog steeds! Applaus! Lekker bezig! Nog een paar dagen. En als jij het dan weet, moet ik nog een paar dagen :) spannend! Vandaag alleen maar misselijker en ben aan het huilen op niets af. Ik hoop van innesteling en niet van de ustrogen . Pas wd 2 vandaag... We gaan zo even lekker naar het strand uitwaaien.

Geplaatst
@johanna ik heb even een stapje terug moeten doen..lees half mee en reageer soms..sorry dames! vriendinnetjes bevallen van prachtige kindjes en ik ben zo blij voor ze... en toch het besef dat we alweer een jaar in het traject zitten en ik daarbij had moeten horen! ik kan heel relaxt zijn in het geheel maar nu gewoon even niet:) En tegelijk heb ik de allerbeste leukste vriendin van de wereld die net bevallen is en kleine suze in mijn armen legt.. mijn tranen ziet bedwingen en fluisterd het geeft niet schatje ik snap het zo goed.. en samen huilen we de kraam/traject tranen weg. En de mannen maakte dat ze weg kwamen
@EsliefJeetje kan me goed voorstellen dat je dolblij bent voor je beste vriendin maar dat het ook best een dubbel gevoel is he als je het op je zelf moet betrekken Maar heel fijn om te horen dat je toch aan je vriendin een goeie steun heb vooral omdat zij het natuurlijk ook heeft meegemaakt .En het is volkomen begrijpelijk lieverd dat je je een beetje afzijdig houd dat hebben we allemaal wel es dat t gewoon even teveel wordt Weet dat we er zijn om je op te peppen en steun te bieden waar mogelijk is. 😘 En geef de moed niet op !! En probeer hoe moeilijk het soms ook kan zijn om toch hoop te houden en positief erin te blijven staan Dat doet een mens altijd goed Dikke knuffel ❤️ En jij komt ook aan de beurt 🙏🏾
Geplaatst
En je wacht nog steeds! Applaus! Lekker bezig! Nog een paar dagen. En als jij het dan weet, moet ik nog een paar dagen :) spannend! Vandaag alleen maar misselijker en ben aan het huilen op niets af. Ik hoop van innesteling en niet van de ustrogen . Pas wd 2 vandaag... We gaan zo even lekker naar het strand uitwaaien. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Hahaha ja dankjewel wacht 'rustig' af. Hoop dat het zn vruchten afwerpt het wachten 🙏😊Op dag 5/6 na de bevruchting gaat de embryo innestelen. Als het een hatchende blastocyste is (125 cellen ongeveer) jouw embryootje was 8 cellig op dag 3 dan zal die nu misschien 32 cellig zijn. Dan 64 cellig en daarna gaat die innestelen. Tenminste zo heb ik t gelezen. 😊 Spannend dan kun je vanaf morgen je innesteling verwachten! 🍀3-5 dagen na de tp van een verse embryo. Duimennnn🤞🏻
Geplaatst
Hahaha ja dankjewel wacht 'rustig' af. Hoop dat het zn vruchten afwerpt het wachten 🙏😊Op dag 5/6 na de bevruchting gaat de embryo innestelen. Als het een hatchende blastocyste is (125 cellen ongeveer) jouw embryootje was 8 cellig op dag 3 dan zal die nu misschien 32 cellig zijn. Dan 64 cellig en daarna gaat die innestelen. Tenminste zo heb ik t gelezen. 😊 Spannend dan kun je vanaf morgen je innesteling verwachten! 🍀3-5 dagen na de tp van een verse embryo. Duimennnn🤞🏻

Spannend! En een vruchtbare maand en volle maan, dat moet toch goedkomen? Dankjewel! Eerst duimen nu voor jou!

Geplaatst
Spannend! En een vruchtbare maand en volle maan, dat moet toch goedkomen? Dankjewel! Eerst duimen nu voor jou!

Hopelijk juni/juli ook vruchtbaar wachtbankje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hopelijk juni/juli ook vruchtbaar wachtbankjeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vast en zeker mooi weer doet ook wonderen ;) ik ga heel hard met jullie mee duimen wat zou het mooi zijn als we allemaal zwanger worden deze zomer.
Geplaatst

Jaaa klopt! Vorige keer was andersom. Toen was ik positief en toen liep het mis. Maar geen idee wat voor een cryo het was. Kan jij het zien? 5c3684c05e3cb37e6c68849e6a9239be.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Sas ik duim voor je. Hoop snel een posi test en de rest natuurlijk ook!! Judy jij ook gefeliciteerd. Wat super zeg. Eerste kindje? Of tweede? Wat gaat het snel hier. Kan amper alles bij houden. Zal proberen op iedereen te antwoorden.

Geplaatst
Hopelijk juni/juli ook vruchtbaar wachtbankje

Je weet dat mijn pendel steeds gelijk heeft he dus reken maar dat je dan zwanger bent.

Geplaatst
Je weet dat mijn pendel steeds gelijk heeft he dus reken maar dat je dan zwanger bent.

Haha ja hou nu wel beetje hoop omdat bij jou nu ook zo is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden