Ga naar inhoud

ivf/icsi starten in juni/juli

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik heb vandaag mijn 3e sluit gezet. Ik voelde het letterlijk naar mijn navel lopen dit x haha. Verder voel ik me anders. Rustig beetje ja stoned, en moe . Trek meer naar binnen toe. Het gevoel is lastig te omschrijven maar het komt Door de deca dat zeker . Dinsdag laatste pil innemen en dan enkel de deca door spuiten ik ben benieuwd of ik een bloeding ga krijgen dat kon namelijk gebeuren werd mij verteld . Afwachten maar☺

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Thnx x.

Dat zou je denken he ,

Ik werd in ieder geval niet ongesteld..

En als je begint met stimuleren kan dat niet eens

Xxx

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi hoi!

Ik klets ook mee. Ik begin pas in Juli. Ik heb ontslag genomen wij gaan trouwen(geregistreerd partner) Dus wij hebben besloten om Juli te starten voor poging 2.

Succes! En ik duim mee.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hey welkom Ivydrew

En alvast gefeliciteerd.

Wel leuk zo.. , en succes , voor je het weet is het al zover

Xxx

Geplaatst
Ik heb vandaag mijn 3e sluit gezet. Ik voelde het letterlijk naar mijn navel lopen dit x haha. Verder voel ik me anders. Rustig beetje ja stoned, en moe . Trek meer naar binnen toe. Het gevoel is lastig te omschrijven maar het komt Door de deca dat zeker . Dinsdag laatste pil innemen en dan enkel de deca door spuiten ik ben benieuwd of ik een bloeding ga krijgen dat kon namelijk gebeuren werd mij verteld . Afwachten maar☺

Ik werd ongesteld toen ik stopte met de pil en doorging met alleen de decapetyl. Schijnt normaal te zijn. Op het moment dat je gaat starten met de gonal f kan dat niet meer

Geplaatst

Welkom ivydrew. Spannend hoor t is al bijna zo ver ook voor jou. Yamila ik denk dat ik het ook niet word maar je weet t niet hè. Pino wat is gonal f? Ik spuit nu decapeptyl en straks na de uitgangsecho als alles goed is menopur erbij. Is gonal f het zelfde ofzo?

Geplaatst
Welkom ivydrew. Spannend hoor t is al bijna zo ver ook voor jou. Yamila ik denk dat ik het ook niet word maar je weet t niet hè. Pino wat is gonal f? Ik spuit nu decapeptyl en straks na de uitgangsecho als alles goed is menopur erbij. Is gonal f het zelfde ofzo?

Ja dat is idd ongeveer hetzelfde

Geplaatst

Ik werd ook gewoon ongesteld toen ik stopte met de pil

Hier mag zaterdag de eerste spuit erin

Geplaatst
Welkom ivydrew. Spannend hoor t is al bijna zo ver ook voor jou. Yamila ik denk dat ik het ook niet word maar je weet t niet hè. Pino wat is gonal f? Ik spuit nu decapeptyl en straks na de uitgangsecho als alles goed is menopur erbij. Is gonal f het zelfde ofzo?Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Hi butterfly!Bedankt en succes met je eertse keer. Spannend!Ik begon ook met gonal F, daar kreeg ik een allergische reactie op toen ben overgestapt naar Menopur. Van wat ik had begrepen is dat Menopur is iets minder synthetisch tov gonal F. Gonal F is handig vanwege de dosering pen. Bij Menopur moet de de ampul zelf mengen en klaar maken. @eslief jij gebruikt ook Menopur toch?
Geplaatst
Hoi hoi!Ik klets ook mee. Ik begin pas in Juli. Ik heb ontslag genomen wij gaan trouwen(geregistreerd partner) Dus wij hebben besloten om Juli te starten voor poging 2.Succes! En ik duim mee.heel verstandig wij hebben ook gewacht tot na het huwelijk .de hormonen kunnen je anders maken .zowel in karakter als aankomen .wel zo leuk om je trouwdag als echt jezelf te beleven .ben nog steeds blij dat wij daarom een half jaar hadden uitgesteld .heel veel plezier op jullie dag geniet ervan voor je het weet is de dag om !:) kun je je daarna 100 procent op de gezinsuitbreiding focussen
Dank je wel! Jeetje ik ben idd 4kilo aangekomen door de hormonen. Heb jij hier ook last van? Hoever ben jij in het traject? ☘️
Geplaatst

@ivydrew yep hier ook menopur..het mengen is even een handigheidje maar heb je zo door. ook wij zijn eerst getrouwd in 2007 voor we het hele circus in gingen.de kilos vliegen er hier aan met hormonen heel vervelend..

ik ben ook echt een heks in de tijd dat ik spuit. ik merk het nu al goed en mijn man ook. gelukkig begrijpt hij het en weet dat ik in het echt niet zo ben. dat vind ik denk ik het ergste aan het hele traject dat ik niks om zijn gevoel geef en zo over hem heen wals met de gemeenste woorden. wij zijn 13 jaar samen en we overleven dit absoluut samen geen twijfel mogelijk.. goed blijven praten is zo belangrijk in dit traject

Geplaatst

Amf zaterdag al beginnen beter ☺ spannend weer . jij werd dus ook gewoon ongesteld. Hoeveel dagen ben je het dan als het wel doorkomt ? Misschien is een bloeding even wel beter? Of maakt dat niks uit ?

Ivydrew ik krijg menopur tijdens de prik instructies moest ik inderdaad potjes mengen met elkaar. Ben het nu al weer vergeten hoe dat ging Haha.

Vandaag 4e spuit deca. En tevens vandaag laatste pil ☺

Ik ben trouwens al aangekomen Door de pil... dat beloofd wat.

Eslief veranderde jouw gedrag tijdens de deca al of pas met de andere spuit erbij?

Geplaatst
Dank je wel! Jeetje ik ben idd 4kilo aangekomen door de hormonen. Heb jij hier ook last van? Hoever ben jij in het traject? ☘️
ik ben gelukkig maar 1 5 kilo aangekomen maar wel naar mens werd ik er van .ik zit nu in poging 1 terugplaatsing 3 momenteel daar bijna 7 weekjes zwanger van
Geplaatst
ik ben gelukkig maar 1 5 kilo aangekomen maar wel naar mens werd ik er van .ik zit nu in poging 1 terugplaatsing 3 momenteel daar bijna 7 weekjes zwanger van
Oh wat goed! Gefeliciteerd🎉
Geplaatst
Amf zaterdag al beginnen beter ☺ spannend weer . jij werd dus ook gewoon ongesteld. Hoeveel dagen ben je het dan als het wel doorkomt ? Misschien is een bloeding even wel beter? Of maakt dat niks uit ?

Ivydrew ik krijg menopur tijdens de prik instructies moest ik inderdaad potjes mengen met elkaar. Ben het nu al weer vergeten hoe dat ging Haha.

Vandaag 4e spuit deca. En tevens vandaag laatste pil ☺

Ik ben trouwens al aangekomen Door de pil... dat beloofd wat.

Eslief veranderde jouw gedrag tijdens de deca al of pas met de andere spuit erbij?

Ik geloof dat ik gewoon vier dagen ongesteld was vaak met de echo was het net over dus hopelijk deze keer ook weer

Geplaatst

Hiii ik zat nog mee te lezen en te schrijven in mei🤣@ Yamilla had gereageerd op je berichtje in wachtbankje mei maar idd balen maar goed dat je je positief opstelt en gewoon door ga Ik weet zeker dat het een keer gaat lukken 🙏🏾@ Eslief sorry voor late reactie maar t was zo en mooie weer de afgelopen dagen ben ff niet oo t forum en gelijk veel berichtjes te lezen 😂 Maar idd spannend morgen heb ik dan de uitgangsecho dus ben benieuwd wanneer ik de Ovitrelle mag zetten Denk dat wij met zn alle strakkies lekker oo het wachtbankje juni kunnne ploffen @ Willeke ik hoop dat je je al beter voel en dat de klachten van overstimulatie minder zijn geworden Tis nooit leuk natuurlijk om een behandeling af te moeten breken... zeker een maandje rust nu ? Komt goed voor jet weet zitten we weer in Juli@Ivydrew gefeliciteerd 🎉 Ff maandje uitstel kan geen kwaad voor je t weet zben je weer bezig met een poging of wordt het ook je eerste keer ?@ AMF hoever ben jij in het traject ? Heb denk ik niet gelezen waar jij nu bent of staat sorry 😬 Wil ook weten hoe het natuurlijk met jou gaat😊Nou dames ik heb alles als t goed is weer ff bijgelezen .. Nieuwe ronde nieuwe kansen en ik hoop dat er ook in de maand Juni Juli veel zwangerschappen onststaan 🙌🏾🙌🏾🙌🏾

Geplaatst

O spannend Miranda hopelijk een goeie echo je kreeg een cryo tp toch?

Hier mag ik zaterdag beginnen met spuiten en dan tot 6 juni de pil en 13 juni echo

Geplaatst
O spannend Miranda hopelijk een goeie echo je kreeg een cryo tp toch?Hier mag ik zaterdag beginnen met spuiten en dan tot 6 juni de pil en 13 juni echoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oohw ook zonnen dan voor jouw weer deze ronde komt helemaal goed 💪🏾 Ja deze poging gaat om een cryo tp dus be benieuwd.. je hoop toch altijd dat ze niks raars vinden bij de echo wat de cryo tp kan belemmeren zeg maar .. maar ik denk t niet heb er vertrouwen in 🤗 Succes en hopen dat we allemaal zwanger raken deze ronde 🙌🏾🙏🏾
Geplaatst
Hiii ik zat nog mee te lezen en te schrijven in mei🤣@ Yamilla had gereageerd op je berichtje in wachtbankje mei maar idd balen maar goed dat je je positief opstelt en gewoon door ga Ik weet zeker dat het een keer gaat lukken @ Eslief sorry voor late reactie maar t was zo en mooie weer de afgelopen dagen ben ff niet oo t forum en gelijk veel berichtjes te lezen Maar idd spannend morgen heb ik dan de uitgangsecho dus ben benieuwd wanneer ik de Ovitrelle mag zetten Denk dat wij met zn alle strakkies lekker oo het wachtbankje juni kunnne ploffen @ Willeke ik hoop dat je je al beter voel en dat de klachten van overstimulatie minder zijn geworden Tis nooit leuk natuurlijk om een behandeling af te moeten breken... zeker een maandje rust nu ? Komt goed voor jet weet zitten we weer in Juli@Ivydrew gefeliciteerd Ff maandje uitstel kan geen kwaad voor je t weet zben je weer bezig met een poging of wordt het ook je eerste keer ?@ AMF hoever ben jij in het traject ? Heb denk ik niet gelezen waar jij nu bent of staat sorry Wil ook weten hoe het natuurlijk met jou gaatNou dames ik heb alles als t goed is weer ff bijgelezen .. Nieuwe ronde nieuwe kansen en ik hoop dat er ook in de maand Juni Juli veel zwangerschappen onststaan

Dank je wel Miranda, ik ga ook positief de volgende ronde in..

Xx

Xxx

Geplaatst
O spannend Miranda hopelijk een goeie echo je kreeg een cryo tp toch?

Hier mag ik zaterdag beginnen met spuiten en dan tot 6 juni de pil en 13 juni echo

Ah je hebt je schema al binnen

Dat is mooi, je weet dan wanneer en wat je te wachten staat..

Ik heb nog niks binnen .

Je bent al aan de pil toch? Hoeveel dagen in totaal moet je het deze keer slikken tot 6juni?

Xxx

Geplaatst
Ah je hebt je schema al binnen

Dat is mooi, je weet dan wanneer en wat je te wachten staat..

Ik heb nog niks binnen .

Je bent al aan de pil toch? Hoeveel dagen in totaal moet je het deze keer slikken tot 6juni?

Xxx

13 mei ben ik begonnen met de pil

Morgen even naar Zwolle om drie spuiten op te halen had te weinig mee gekregen

Geplaatst
13 mei ben ik begonnen met de pil

Morgen even naar Zwolle om drie spuiten op te halen had te weinig mee gekregen

Oh dat is best al een poosje..

Ben benieuwd hoe lang ik nu moet.. want de vorige keer was het 2 weken.

Xxx

Geplaatst
Oh dat is best al een poosje..

Ben benieuwd hoe lang ik nu moet.. want de vorige keer was het 2 weken.

Xxx

24 dagen dan valt mee 1 hele strip en dan paar daagjes erbij

Geplaatst
Ik slik al 8 weken vind ik echt bizar lang.. Gelukkig vandaag de laatste

Jeetje..zo lang he..

Xxx

Geplaatst

Hoe voelen jullie je eigen in dit traject . Ook weleens eenzaam? Stuiten jullie weleens op onbegrip ? Hoe ervaar je het traject geestelijk?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden