Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijn mari, altijd weer fijn als de tp ingeplanf kan worden. Kom je er gezellig bij zitten :-) en hopelijknmet succes 🍀

Heb je na dezr nig eitjes in de diepvries?

Hier wachtdag 3...

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Fijn mari, altijd weer fijn als de tp ingeplanf kan worden. Kom je er gezellig bij zitten :-) en hopelijknmet succes 🍀

Hier wachtdag 3...

En? Heb je er al een gevoel bij? Duim door hoor voor je!!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Fijn marii dat het voor jou ook weer begint! Gezellig ook nog iemand op het wachtbankje.

Jaa wanneer mag jij? Of ben je al geweest..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst
Hi Marie welkom terug (denk ik) spannend weer 🤗 wanneer heb je de tp?

Jaa ben weer terug van weggeweest...

Maandag heb ik de tp.. en jij?

Geplaatst

Hier wachtdag 3...

Ja ik heb nu nog 7 cryos.. dus hopen dat de eerste gelijk weer mooi ontdooid..

Ooh spannend ik hoop dat de dagen een beetje snel gaan

Geplaatst
Ooh das ook snel dit wordt ook mn derdeVerstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
ja was van de eerste en de tweede ook zwanger maar de eerste een bbz en de tweede met 4 weken gelijk een miskraam .maar zoals ik ook zei drie keer is scheepsrecht hopelijk geld dat ook voor jou!:)
Geplaatst
En? Heb je er al een gevoel bij? Duim door hoor voor je!!

Kom niet echt uit de negatieve flow.:-( Gek eigenlijk wat voel mij verder best goed. Heb weer wat energie. Verder voel ik in mijn lijf helemaal niets, zelf niet de ustrogan. Het is heel rustig.

Merk dat ik ook al bezig ben met de volgende tp... terwijl ik ook niet overtuigd ben dat heg niet gelukt is. Haha. Volg je me...

Verwarrend dus vooral

Geplaatst
Ja ik heb nu nog 7 cryos.. dus hopen dat de eerste gelijk weer mooi ontdooid.. Ooh spannend ik hoop dat de dagen een beetje snel gaanVerstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
wat een hoop cryo s wat fijn ! hopelijk heb je ze niet nodig maar fijn dat je wat speling hebt ik heb er nu nog 4 on de vriezer
Geplaatst
ja was van de eerste en de tweede ook zwanger maar de eerste een bbz en de tweede met 4 weken gelijk een miskraam .maar zoals ik ook zei drie keer is scheepsrecht hopelijk geld dat ook voor jou!:)

Jaaa ik hoop het het ook.. mijn eerste was niks en tweede was ook een miskraam met 5 weken. Dus ik bid dat deze idd ook lukt.. fijne vakantie alvast groettjesss

Geplaatst
wat een hoop cryo s wat fijn ! hopelijk heb je ze niet nodig maar fijn dat je wat speling hebt ik heb er nu nog 4 on de vriezer

Jaa idd ben er ook echt blij mee

Geplaatst
Ja ik heb nu nog 7 cryos.. dus hopen dat de eerste gelijk weer mooi ontdooid..

Ooh spannend ik hoop dat de dagen een beetje snel gaan

Wauw, mooi resultaat! Lees dat dit je 3e tp is. Allemaal uit dezelfde ronde, of we ivf poging?

Geeft wek wat rust he, maar hopeljjk ontdooid, de eerste goed en heb je de rest nietnodig

Geplaatst
Wauw, mooi resultaat! Lees dat dit je 3e tp is. Allemaal uit dezelfde ronde, of we ivf poging?

Jaa eerste ronde heb 1 punctie gehad met 16 eitjes. 12 bevrucht 8 ingevroren. Dus was echt super veel. (Voor zover ik hoor). Maar heb er wel echt buikpijn van gehad hoor zoveel eitjes

Geplaatst
Kom niet echt uit de negatieve flow.:-( Gek eigenlijk wat voel mij verder best goed. Heb weer wat energie. Verder voel ik in mijn lijf helemaal niets, zelf niet de ustrogan. Het is heel rustig.

Merk dat ik ook al bezig ben met de volgende tp... terwijl ik ook niet overtuigd ben dat heg niet gelukt is. Haha. Volg je me...

Verwarrend dus vooral

Ja! Heel goed. Ik had hetzelfde. Dus wie weet? Dat dubbele is ook logisch toch, na zo lang wachten. Duim toch gewoon door! Hoop het echt voor je!!

Geplaatst
Jaa eerste ronde heb 1 punctie gehad met 16 eitjes. 12 bevrucht 8 ingevroren. Dus was echt super veel. (Voor zover ik hoor). Maar heb er wel echt buikpijn van gehad hoor zoveel eitjes

Nou met die pijn mag je ook wel een mooi resultaat hebben.

Idd ergveel. Bij mij zeiden met 6 in de dieprvries dat dit al een heel mooi resultaat.

Maar hopelijk hebben we de anderen niet meer nodig🍀🍀

Geplaatst

Ja, dat herken ik wel. Ik had 18 eitjes bij de punctie. 4 onrijp, 5 bevrucht. 4 in de Vriezer en 1 terug nu. Was 4 kg aangekomen van het vocht etc... Maar dat is weer weg nu gelukkig! Heb de week voor en de week na de punctie behoorlijk veel pijn gehad.

Hoe voel jij je nu?

Geplaatst
Nou met die pijn mag je ook wel een mooi resultaat hebben.

Idd ergveel. Bij mij zeiden met 6 in de dieprvries dat dit al een heel mooi resultaat.

Maar hopelijk hebben we de anderen niet meer nodig🍀🍀

Jaa echt he.. miss ooit voor in de toekomst.

Geplaatst
Ja, dat herken ik wel. Ik had 18 eitjes bij de punctie. 4 onrijp, 5 bevrucht. 4 in de Vriezer en 1 terug nu. Was 4 kg aangekomen van het vocht etc... Maar dat is weer weg nu gelukkig! Heb de week voor en de week na de punctie behoorlijk veel pijn gehad.

Hoe voel jij je nu?

Jaa dat had ik ook pfoee hoop nooit meer een punctie te hoeven doen. Vond het echt niet fijn.. jaa nu voel ik me prima want heb een rust maand gehad. En doe de volgende tp op eigen cyclus. Dus heb nergens last van

Geplaatst
Jaa dat had ik ook pfoee hoop nooit meer een punctie te hoeven doen. Vond het echt niet fijn.. jaa nu voel ik me prima want heb een rust maand gehad. En doe de volgende tp op eigen cyclus. Dus heb nergens last van

Nou. Dat hoop ik ook voor ons allebei!

Geplaatst

Jaaa idd hoop voor niemand hoor.. ken niet geloven dat iemand het fijn vond haha

Geplaatst
Jaaa idd hoop voor niemand hoor.. ken niet geloven dat iemand het fijn vond haha

Hahaha, ja. Dat ja.

Geplaatst

Ik denk dat ik woensdag ga testen. Voel nog niks, dit keer ook niet van de bollen. Misschien doordat ik nu maar 2x2 gebruik. Normaal sport ik redelijk intensief op woensdag maar gisteren maar overgeslagen omdat ik me er niet goed bij voelde dit te doen net rond de hopelijk innesteling. Wil straks niet denken 'had ik maar...'.

Geplaatst
Ik denk dat ik woensdag ga testen. Voel nog niks, dit keer ook niet van de bollen. Misschien doordat ik nu maar 2x2 gebruik. Normaal sport ik redelijk intensief op woensdag maar gisteren maar overgeslagen omdat ik me er niet goed bij voelde dit te doen net rond de hopelijk innesteling. Wil straks niet denken 'had ik maar...'.

Wat is je officiële testdag.? Ik ga dit x proberen niet te vroeg te testen want dat maakte me helemaal gek. Met die lichte streepjes.

Geplaatst

En nieuwe maand dus een nieuwe wachtbank. Dat er maar heel veel positieve testen zijn deze maand. Marii fijn dat je maandag een terugplaatsing krijgt.

Pino, ik herken je gevoel wel hoor. Ik heb hier ook vaak last van na een terugplaatsing. Ik denk ook wel eens dat het een soort zelfbescherming is. Dat downie gevoel kan trouwens ook door de bollen komen

het is ook zo lastig, als je iets voelt is jet niet fijn, maar als je niets voelt is het ook niet fijn. Alhoewel ik liever niets voel. Ik heb gister en vandaag last van buik en rugpijn. Dit wil ik liever niet.

Johanna jij schrijft dat je na de punctie nog lang last hebt gehad, welke klachten had jij? Ook na de terugplaatsing?

Geplaatst
En nieuwe maand dus een nieuwe wachtbank. Dat er maar heel veel positieve testen zijn deze maand. Marii fijn dat je maandag een terugplaatsing krijgt.

Pino, ik herken je gevoel wel hoor. Ik heb hier ook vaak last van na een terugplaatsing. Ik denk ook wel eens dat het een soort zelfbescherming is. Dat downie gevoel kan trouwens ook door de bollen komen

het is ook zo lastig, als je iets voelt is jet niet fijn, maar als je niets voelt is het ook niet fijn. Alhoewel ik liever niets voel. Ik heb gister en vandaag last van buik en rugpijn. Dit wil ik liever niet.

Johanna jij schrijft dat je na de punctie nog lang last hebt gehad, welke klachten had jij? Ook na de terugplaatsing?

Vooral menstruatie achtige klachten: hoofdpijn, concentratie verstoord, moe, rugpijn. Eerste 3 dagen pijn in mn onderbuik, kon mijn eierstokken voelen zitten. Die waren erg vergroot.

Maar goed, ik heb veel gerust en veel gedronken, ik zat tegen overstimulatie aan. Dus alles was erg gevoelig. Niet over hobbels rijden in de auto, dat zeg maar. Ik heb er extreem last van gehad kennelijk, dus staar je daar niet op blind!

Dit is zo erg als het wordt en dat was onplezierig, maar ook echt wel te doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden