Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zit nu trouwens dag 13 na de terugplaatsing van een 3 daags oude embryo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hij is idd wat lichter, maar nog steeds duidelijk te zien hoor!

Heb zelf nog nooit een positieve test gehad. Maar volgens mij kan het per test verschillen en is de concentratir hcg minder smiddags omdat je dan al gedronken hebt en idd naar het toilet bent geweest.

Anders morgen ff met een clear blue doen, die geven toch het beste resultaat (ook tip van de huisarts)

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja. Streepje is een streepje. Ik zou ook ochtendurine gebruiken. Die van de etos plas stick en kruidvat plasstick zijn al pos bij 10 hcg. En clear blue bij 25. Dus daarbij zeker ochtendurine gebruiken ;)

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

ja hij is wel wat lichter dan drie dagen geleden, maar nu heb je middagplas gebruikt. Ik zou ook morgenvroeg nog een test doen, dan 14 dagen na tp moet je wel wat zien. Pregnyl kan trouwens niet donkerder worden. Ik heb gister een test gedaan en hier was de pregnyl ook niet meer op te zien. Was 12 dagen na de pregnyl spuit 5000eh.

Ik duim voor je dat je test morgen mooi donker is.

Pino onwijs balen, en helaas herken ik dat je gevoel het vaak bij het rechte einde heeft. Welke dag zat je nu ook alweer. Kan het nog te vroeg zijn geweest?

Christel ik herken je gevoel van huilerig en buikpijn zeker. Ik heb het alleen heel erg bij de bollen. Is natuurlijk ook progestan... kun je je heel rot door voelen is mijn ervaring. Ook dit is wel weer per keer verschillend. Hopelijk gaat het snel beter met je.

Wat zijn eigenlijk de gevolgen als je schildklier niet goed zou werken voor een eventuele innesteling/ zwangerschap?

Geplaatst
Dank voor de tip danlon.

Vanocht toch stiekem al een testje gedaan, spierwit. Daarnaast echt gevoel ongi te moeten worden :-(.

Laat het dan ook maar komen. Deze ronde had ik vanaf begin al slecht gevoel bij... terwijl daar geen reden voor was..

Had 2 eitjes, zelf geklust, mooie morula, maar toch zei ik al toen we het zkh uitliepen dit is hem niet, het is de 3e embryo. Heel stom.

Dus laten we nu maar doorgaan en hopen dat mijn gevoel klopt en de volgende idd de onze is 

Wat jammer dat het niet gelukt is...ondanks je voorgevoel hoop je toch altijd dat het niet klopt.... Ik hoop met je mee dat het inderdaad de volgende gaat zijn 🍀🍀🍀

Geplaatst

@ Amalie Pregnyl is echt wel uit je lichaam. Bij mij zeiden ze dat ook toen ik 2 dagen eerder had getest dan de "officiële" testdatum, ben toen best boos geworden want ik was echt wel zwanger, maar het is bij hun protocol om dat te zeggen en zich te houden aan de testdatum. Jammer dat je middageten nu niet zo duidelijk is, dat maakt je vast onzeker. Gewoon morgenvroeg opnieuw testen en hopelijk is die weer een stuk donkerder 😉

Geplaatst

Ik hoop t ook morgenochtend zal ik weer testen en kijken of tie donkerder wordt dat de test nu indd wat lichter is zet me wel aan het denken maar ik heb nu inderdaad ook middagurine gebruikt en vorige keer ochtend dus morgenvroeg weer proberen en dan kijken we wel jammer sta ze hier geen bloedtest doen

Geplaatst

Doen ze in ons ziekenhuis ook niet. Zwangerschapstesten zeggen ook heel veel ☺

Geplaatst

@amalia ook ik test met kruidvat verschillend kwa streep.. terwijl ik wel zwanger was... ik zou op de testdag gewoon een clearbleu doen.. een streep is een streep en die komt alleen met hcg.. de pregnyl 5000 zou er met 10 dagen uit moeten zijn

Geplaatst

Hier vanochtend ook toch maar getest. Wat ik bang voor was klopt, de test was spierwit. :'(

Wat nu... Straks maar met mijn man overleggen, stroppen of doorgaan. Ben toch verdrietiger dan gedacht. En op mijn werk vandaag allemaal berichten van mensen die zwanger zijn. Pfff, even een off-day.

Geplaatst

Ik mag op dag 13 al bloed prikken in het ziekenhuis na een verse poging en een cryo behandeling. Dus het zou nu al een betrouwbare resultaat moeten geven Amalia. Mag je geen bloedtest doen voor de zekerheid om te kijken hoe hoog je hcg is?

Geplaatst
Hier vanochtend ook toch maar getest. Wat ik bang voor was klopt, de test was spierwit. :'(Wat nu... Straks maar met mijn man overleggen, stroppen of doorgaan. Ben toch verdrietiger dan gedacht. En op mijn werk vandaag allemaal berichten van mensen die zwanger zijn. Pfff, even een off-day.
Wat klote meissie , hoeveel dagen na tp nu? Hoop dat het nog gaat veranderen ! 💋
Geplaatst
Wat klote meissie , hoeveel dagen na tp nu? Hoop dat het nog gaat veranderen ! 

Vandaag wd 8, 5 dgn oude morula. Gekke is dat ik vandaag lijflijk veel minder het gevoel ongi te worden. Geestelijk ben ik deze ronde al aan het afsluiten.

Geplaatst

Vandaag 12 dagen na terugplaatsing van 2 dagen oude cryo en dus 14 dagen na ovulatie. Zelfs met een late innesteling had er nu echt iets te zien moeten zijn.

Geplaatst
Hier vanochtend ook toch maar getest. Wat ik bang voor was klopt, de test was spierwit. :'(

Wat nu... Straks maar met mijn man overleggen, stroppen of doorgaan. Ben toch verdrietiger dan gedacht. En op mijn werk vandaag allemaal berichten van mensen die zwanger zijn. Pfff, even een off-day.

Herkenbaar :-(. Superjammer zeg!! Je zou idd een positieve test verwachten als het gelukt was. Al is er natuurlijk nog een kleine kans.

Schrijf ik naar jou, al geloof ik er mbt mijzelf ook niet in haha

Hiever zijn jullie in het traject? Bedoel je stoppen of doorgaan mbt ustrogan of het traject. Wat wil je zelf?

Geplaatst
@amalia ook ik test met kruidvat verschillend kwa streep.. terwijl ik wel zwanger was... ik zou op de testdag gewoon een clearbleu doen.. een streep is een streep en die komt alleen met hcg.. de pregnyl 5000 zou er met 10 dagen uit moeten zijn

Oo echt Okej Thanksik ga inderdaad morgen die clearblue halen dan en hopen dat die de andere testen bevestigd

Geplaatst

Oooh tien ,

Wat jammer om dot te horen, heel veel succes. De hoop zou ik noet opgeven ik wilde na 4 x iui ook niet meer verder. Op dit moment voel je verdriet maar hier kom je snel overheen. Heb je nog cryo s of moet je dan dep punctie opnieuw laten doen?hoeveel dagen zit je vandaag na de terugplaatsing ?miss maak je iets later hormonen aan?

Geplaatst
Vandaag 12 dagen na terugplaatsing van 2 dagen oude cryo en dus 14 dagen na ovulatie. Zelfs met een late innesteling had er nu echt iets te zien moeten zijn.
Oh jaa tien wou dat ik iets anders kon zeggen, maar dan ziet t inderdaad niet zo goed uit als de test nu spierwit is. Heb je nog cryo's over? Veel sterkte en hoop dat je gauw weer door mag in ieder geval, of lassen jullie een pauze in? 😘 Kus
Geplaatst
Vandaag wd 8, 5 dgn oude morula. Gekke is dat ik vandaag lijflijk veel minder het gevoel ongi te worden. Geestelijk ben ik deze ronde al aan het afsluiten.
Wel gek dat je al meteen een voorgevoel had toen je daar de deur uit liep na de tp. Dan voel je t toch ruim van te voren aan onbewust misschien. Ik had er juist wel een heel goed gevoel bij en was de dag voor de tp opeens super relaxt. Heel gek. Maar goed, hoop dat je je gauw beter gaat voelen en jouw plakkertje gauw komt meis 😘 Heb er vertrouwen in en duim voor je!
Geplaatst

Hi dames ik heb vanmiddag mijn terugplaatsing gehad en is naar wens en vlotjes verlopen... de cryo vanuit 2012 was niet goed ontdooid dus toch een cryo van afgelooe punctie gehad. Ik voel me goed het is een 4 dagen oude embryo waarbij ze assisteren hatching hebben toegepast dua ben benieuwd of t dit keer raak zal zijn I hope so🙂 Laat t wachten maar beginnen .. vreselijk 😒@ Amalia Ik ken het hoor dat is altijd een irritant momentje als je bel met een positieve test en dat ze zeggen nee kan nog van de pregnyl/Ovitrelle .. bij mijn eerste had ik 3 dagen van te voren getest en was zwanger maar toennik t door wilde geven zeiden ze gewoon nee mevrouw dat is nog te vroeg Afijn was wel zwanger destijds dus denk gewoon protocol en misschien ook om teleurstellingen te verkomen. Zou morge gewoon teste in de ochtend@ tien wat jammer en kan me voorstellen dat je toch wel verdrietig bent hoor Dikke knuff😗 En wie weet is het toch wel gelukt you never know 🤞🏾 @ Pino ja je gevoel klopt meestal wel maar hoop t niet en dat je je dik vergis en dat ie lekker is blijven plakken 🙏🏾

Geplaatst

Dikke knuffel! Gets, ik had het zo anders voor je gewenst. En dan ook nog mensen op je werk die zwanger zijn... Dikke shit. Bleugh.

Krijg je testen bij het zh? Dan zou ik bollen nog even doorzetten. Maar bah. Nog maar een knuffel.

Geplaatst
Hi dames ik heb vanmiddag mijn terugplaatsing gehad en is naar wens en vlotjes verlopen... de cryo vanuit 2012 was niet goed ontdooid dus toch een cryo van afgelooe punctie gehad. Ik voel me goed het is een 4 dagen oude embryo waarbij ze assisteren hatching hebben toegepast dua ben benieuwd of t dit keer raak zal zijn I hope so🙂 Laat t wachten maar beginnen .. vreselijk 😒@ Amalia Ik ken het hoor dat is altijd een irritant momentje als je bel met een positieve test en dat ze zeggen nee kan nog van de pregnyl/Ovitrelle .. bij mijn eerste had ik 3 dagen van te voren getest en was zwanger maar toennik t door wilde geven zeiden ze gewoon nee mevrouw dat is nog te vroeg Afijn was wel zwanger destijds dus denk gewoon protocol en misschien ook om teleurstellingen te verkomen. Zou morge gewoon teste in de ochtend@ tien wat jammer en kan me voorstellen dat je toch wel verdrietig bent hoor Dikke knuff😗 En wie weet is het toch wel gelukt you never know 🤞🏾 @ Pino ja je gevoel klopt meestal wel maar hoop t niet en dat je je dik vergis en dat ie lekker is blijven plakken 🙏🏾

Jeeuh! Fijn! Ga voor je duimen dat deze mooi verder deelt en blijft plakken. Jammer dat de cryo uit 2012 toch niet goed ontdooit is. Nu ergens wel fijn dat je weer een paar nieuwe had. Hoe dan:

Geplaatst

@sas bij de verse tp, had ik ook een super goed gevoel, maar dat was ook niet zo. Kijk ook maar naar johanna en magicwoman, die wisten okk zeker dat het niet gelukt was, haha. Wat dat betreft is het zo emtionele rollaercoaster, waarin vertrouwen in gevoel en lichaam een loopje met je nemen.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik nog hoop heb ;-)

@miranda, jammer dat die van 2012 niet goed ontdooid is, daar had je een goed geveol bij. Maar hopelijk blijft deze lekker zitten 🍀🍀

@mari, meer duidelijkheid gekregen waarom de volgende niet ontdooid is? En er geen tp heeft plaats gevonden.

Geplaatst

@ Johanna thx😘 We gaan het zien ...@ Pino ging eigenlijk goed en vlotjes mijn eskimootje is aan boord ☺️Dag 4 embryo dus ik hoop dat hij/zij een blijvertje is. Dus nu aftellen op de wachtbank morge wd1

Geplaatst
@sas bij de verse tp, had ik ook een super goed gevoel, maar dat was ook niet zo. Kijk ook maar naar johanna en magicwoman, die wisten okk zeker dat het niet gelukt was, haha. Wat dat betreft is het zo emtionele rollaercoaster, waarin vertrouwen in gevoel en lichaam een loopje met je nemen.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik nog hoop heb ;-)

@miranda, jammer dat die van 2012 niet goed ontdooid is, daar had je een goed geveol bij. Maar hopelijk blijft deze lekker zitten 🍀🍀

@mari, meer duidelijkheid gekregen waarom de volgende niet ontdooid is? En er geen tp heeft plaats gevonden.

Ja! Dat is waar! Ik had er een paar dagen echt een hard hoofd in. Mss ook hormonen? Ik knijp echt in mn handjes hoor met zoveel mazzel. Pfff. Ik leef met jullie mee meiden. uit Spanje

Geplaatst
@ Johanna thx😘 We gaan het zien ...@ Pino ging eigenlijk goed en vlotjes mijn eskimootje is aan boord ☺️Dag 4 embryo dus ik hoop dat hij/zij een blijvertje is. Dus nu aftellen op de wachtbank morge wd1

Top! Ga voor je duimen 🍀🍀. Uiteindelijk lopen we helemaal niet meer gelijk. Jij gaat het wachtbankje op en ik val er bijna vanaf ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden