Ga naar inhoud

Wachtbankje juni 2017


Pino81

Aanbevolen Berichten

Ja dat geloof ik, zoiets hakt er wel en zeker als je al moeilijk zwanger kan raken.

 

de 1e, dus zo bang dat het ons nooit gegund is om papa en mama te mogen worden.

We zijn al 3,5 jaar bezig, 9iui,s en 1e poging bij ivf, dus begin de hoop een beetje op te geven :-(.

Maar lees dat het bij jullie uiteindelijk ook gelukt is, dus dat heeft weer n beetje moed.

Hou vol! Iui werkte bij ons ook niet. Werd uiteindelijk ivf.. En dat is uiteindelijk gewoon gelukt.. En dan zijn wij ook nog een stel waarbij zowel bij mij als mijn man een probleem zit... A miracle... Zelfs de artsen hadden er niet helemaal op gerekend... Blijf positief!

 

Welke fase zit je nu?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Danlon en Pino bedankt voor jullie reactie. Danlon jij gebruikt dus crinone, dit is hetzelfde als de bollen? Ga ik eens even onthouden. De reden dat ik denk dat ik niet ontvankelijk ben is omdat ik eigenlijk dezelfde dag van de terugplaatsing (zon vier dagen na gebruik van utrogestan, veel rug en buikpijn heb. Heb dan het idee dat mijn lichaam een eventuele embryo ook nier accepteert. Ik weet helemaal niet of dit kan, maar heb wel eens gehoord dat iemand anders dit ook had en toen ook weeenremmers kreeg om de baarmoeder rustig te houden.

 

O heftig zeg Danlon, helaas weet ik hoe je je voelt heb ook een kindje verloren met 12 weken. Wat was bij jullie de reden? Ja zoiets blijft je altijd bij. Ik denk er nog heel vaak aan, het is inmiddels 1,5 jaar geleden hij zou nu bijna 1 zijn geworden.

 

Pino ik snap dat jij je door je krentenbaard ook nog eens niet lekker voelt. Ik heb echt depri gevoel veel huilen en als iemand boe zegt moet ik al huilen. Ben zo niet mezelf.

 

Ik wil overmorgen testen dan 7 dagen na tp blastocyste. Ik mag op dag negen na tp officieel testen volgens ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danlon en Pino bedankt voor jullie reactie. Danlon jij gebruikt dus crinone, dit is hetzelfde als de bollen? Ga ik eens even onthouden. De reden dat ik denk dat ik niet ontvankelijk ben is omdat ik eigenlijk dezelfde dag van de terugplaatsing (zon vier dagen na gebruik van utrogestan, veel rug en buikpijn heb. Heb dan het idee dat mijn lichaam een eventuele embryo ook nier accepteert. Ik weet helemaal niet of dit kan, maar heb wel eens gehoord dat iemand anders dit ook had en toen ook weeenremmers kreeg om de baarmoeder rustig te houden.

 

O heftig zeg Danlon, helaas weet ik hoe je je voelt heb ook een kindje verloren met 12 weken. Wat was bij jullie de reden? Ja zoiets blijft je altijd bij. Ik denk er nog heel vaak aan, het is inmiddels 1,5 jaar geleden hij zou nu bijna 1 zijn geworden.

 

Pino ik snap dat jij je door je krentenbaard ook nog eens niet lekker voelt. Ik heb echt depri gevoel veel huilen en als iemand boe zegt moet ik al huilen. Ben zo niet mezelf.

 

Ik wil overmorgen testen dan 7 dagen na tp blastocyste. Ik mag op dag negen na tp officieel testen volgens ziekenhuis.

Overmorgen, dat is al bijna!

 

Ja ik ga echt niet terug naar die stomme balletjes... Ben hier wel heel moe van maar dat is t ook kwa bijwerking..

 

Vreselijk he... Die van ons nu 2 bijna 2.5..

Het hartje is gestopt... Voor zover ze onderzocht hebben, wat mogelijk was, kwam het door een niet erkende diabetes. Ik kreeg een suiker test.. En die middag is hartje gestopt.. Bij jou dan?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou vol! Iui werkte bij ons ook niet. Werd uiteindelijk ivf.. En dat is uiteindelijk gewoon gelukt.. En dan zijn wij ook nog een stel waarbij zowel bij mij als mijn man een probleem zit... A miracle... Zelfs de artsen hadden er niet helemaal op gerekend... Blijf positief!

 

Welke fase zit je nu?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Thanks!

Bij ons is aantoonbaar niets mis. Dus dat is ook het vreemde. Heb bij huisarts wel gevraagd voor test schildklier, krijg uitslag morgen.

Nu wachtdag 7 na 1e cryo tp. had een morula van 5 dagen oud .In 1e ivf ronde. Maar geen goed gevoel bij. Nog 5 cryo,s in de diepvries.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danlon, hopelijk hebben die steken iets goeds te betekenen. Waar had je ze precies. In je lies?

Hoop ik ook! Maar heb dit nog nooit meegemaakt..

Ja liesstreek naar onderbuik.. Zeg maar bij litteken van keizersnede en daarboven en dan naar vagina toe.. Voelde best eng

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!

Bij ons is aantoonbaar niets mis. Dus dat is ook het vreemde. Heb bij huisarts wel gevraagd voor test schildklier, krijg uitslag morgen.

Nu wachtdag 7 na 1e cryo tp. had een morula van 5 dagen oud .In 1e ivf ronde. Maar geen goed gevoel bij. Nog 5 cryo,s in de diepvries.

 

waarom laat jij je schildklier testen? Wel ergens een fijne gedachte dat je nog vijf cryo's hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overmorgen, dat is al bijna!

 

Ja ik ga echt niet terug naar die stomme balletjes... Ben hier wel heel moe van maar dat is t ook kwa bijwerking..

 

Vreselijk he... Die van ons nu 2 bijna 2.5..

Het hartje is gestopt... Voor zover ze onderzocht hebben, wat mogelijk was, kwam het door een niet erkende diabetes. Ik kreeg een suiker test.. En die middag is hartje gestopt.. Bij jou dan?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

o wat heftig zeg.. ik denk dat we hier altijd aan blijven denken. Bij ons was het een chromosomenafwijking. Er was een verdikte nekplooi, twee dagen later hartje gestopt. Het mooie was wel dat ik erbij was. Er werd een echo gemaakt en het ene moment klopte het hartje nog (al wel trager) moment later (toen ik in mijn hoofd afscheid had genomen) stopte het hartje ermee.

 

Waarom gebruik jij die bollen niet (meer) zijn er goede ervaringen met crinone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat heftig zeg.. ik denk dat we hier altijd aan blijven denken. Bij ons was het een chromosomenafwijking. Er was een verdikte nekplooi, twee dagen later hartje gestopt. Het mooie was wel dat ik erbij was. Er werd een echo gemaakt en het ene moment klopte het hartje nog (al wel trager) moment later (toen ik in mijn hoofd afscheid had genomen) stopte het hartje ermee.

 

Waarom gebruik jij die bollen niet (meer) zijn er goede ervaringen met crinone?

Wauw dat is bijzonder om mee te mogen maken....

 

Ik gebruik crinone omdat ik aangaf dat ik moeite had met die bollen. Toen zei ze dat t of bollen of crinone is.. Dus dacht probeer ik dat eens☺️

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom laat jij je schildklier testen? Wel ergens een fijne gedachte dat je nog vijf cryo's hebt.

 

Ja we kunnen nog even vooruit, al xou het fijn zijn als het nu eens lukt.

 

Ik kaat mijn schildklier testen omdat ik wat te zwaar ben en ondanks mijn gezonde eetpatroon moeilijk afval. Een trage schildklier kan ook invloed hebben op het niet zwanger raken.

Dus maar even na laten kijken kan geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we kunnen nog even vooruit, al xou het fijn zijn als het nu eens lukt.

 

Ik kaat mijn schildklier testen omdat ik wat te zwaar ben en ondanks mijn gezonde eetpatroon moeilijk afval. Een trage schildklier kan ook invloed hebben op het niet zwanger raken.

Dus maar even na laten kijken kan geen kwaad.

Als dat het niet is... Kijk eens naar metabolisch syndroom... Heb ik... Schildklier is net binnen grens.. Bloeddruk is goed maar ik kan heel moeilijk afvallen, of ik nou 3x per week sport of leef op 500kcal..bij mij is de suiker op de hobbel en daarmee hormonen lastig..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip danlon.

 

Vanocht toch stiekem al een testje gedaan, spierwit. Daarnaast echt gevoel ongi te moeten worden :-(.

Laat het dan ook maar komen. Deze ronde had ik vanaf begin al slecht gevoel bij... terwijl daar geen reden voor was..

Had 2 eitjes, zelf geklust, mooie morula, maar toch zei ik al toen we het zkh uitliepen dit is hem niet, het is de 3e embryo. Heel stom.

Dus laten we nu maar doorgaan en hopen dat mijn gevoel klopt en de volgende idd de onze is 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip danlon.

 

Vanocht toch stiekem al een testje gedaan, spierwit. Daarnaast echt gevoel ongi te moeten worden :-(.

Laat het dan ook maar komen. Deze ronde had ik vanaf begin al slecht gevoel bij... terwijl daar geen reden voor was..

Had 2 eitjes, zelf geklust, mooie morula, maar toch zei ik al toen we het zkh uitliepen dit is hem niet, het is de 3e embryo. Heel stom.

Dus laten we nu maar doorgaan en hopen dat mijn gevoel klopt en de volgende idd de onze is 🍀

He!! Balen zeg. Je gevoel heeft het vaak bij het rechte eind, tenzij angst het overneemt. Ik duim mee dat de volgende die van jullie is en je lijf nu mooi opruimd om er ruimte voor te maken.

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip danlon.Vanocht toch stiekem al een testje gedaan, spierwit. Daarnaast echt gevoel ongi te moeten worden :-(.Laat het dan ook maar komen. Deze ronde had ik vanaf begin al slecht gevoel bij... terwijl daar geen reden voor was.. Had 2 eitjes, zelf geklust, mooie morula, maar toch zei ik al toen we het zkh uitliepen dit is hem niet, het is de 3e embryo. Heel stom.Dus laten we nu maar doorgaan en hopen dat mijn gevoel klopt en de volgende idd de onze is 🍀
Pino wat shit zeg!! Hele dikke knuffel! 😙dat je dan inderdaad maar snel door mag gaan en wel de juiste hebt.Miranda succes vandaag!! Marii wat gaan ze nu doen? Dames op het wachtbankje hoe voelen jullie je verder?Het lukte mijn vriend vanmorgen niet, dus doen we morgen het zaadonderzoek. Kan gelukkig iedere dag. Ik denk dat ik last heb van de ovitrelle. Ik voel me nog steeds huilerig en heb soms een menstruatie achtig gevoel. Herkenbaar voor iemand?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel net het ziekenhuis om te vragen wanneer ik kan testen zij gaf aan 19 dagen na de punctie pas ik dacht 17 en ook gaf ik aan dat ik een test heb die donkerder wordt toen zei ze dat het nog van de pregnyl kan komen mijn laatste superduidelijk test heb ik gedaan 15 dagen na pregnyl 5000kan zo een duidelijke streep nog daarvan zijn.. ik test morgen weer en vrijdag daarna kan ik ze bellen ....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel net het ziekenhuis om te vragen wanneer ik kan testen zij gaf aan 19 dagen na de punctie pas ik dacht 17 en ook gaf ik aan dat ik een test heb die donkerder wordt toen zei ze dat het nog van de pregnyl kan komen mijn laatste superduidelijk test heb ik gedaan 15 dagen na pregnyl 5000kan zo een duidelijke streep nog daarvan zijn.. ik test morgen weer en vrijdag daarna kan ik ze bellen ....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je zou de bijsluiter er even op na moeten kijken. Uit mijn hoofd dacht ik dat pregnyl 14 dagen na prikken uit je bloed zou moeten zijn. Ik snap dat ze nog voorzichtig zijn. Maar dit is nu ook wel weer een minder fijne reactie zo zeg! Ik hoop dat je gewoon zwanger bent en dit niets meer met de pregnyl te maken heeft.

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel net het ziekenhuis om te vragen wanneer ik kan testen zij gaf aan 19 dagen na de punctie pas ik dacht 17 en ook gaf ik aan dat ik een test heb die donkerder wordt toen zei ze dat het nog van de pregnyl kan komen mijn laatste superduidelijk test heb ik gedaan 15 dagen na pregnyl 5000kan zo een duidelijke streep nog daarvan zijn.. ik test morgen weer en vrijdag daarna kan ik ze bellen ....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik mocht trouwens 15 dagen na punctie een bloedtest komen doen in het zh. En dan 17 dagen erna weer. Dus op dag 15 na punctie een positieve test zou ik ook als zwanger zien. In de bijsluiter staat tot 10 dagen kan het een foutief pos test geven. https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h114023.pdf&ved=0ahUKEwiHlJ7l3qjUAhXCYVAKHZN7CUcQFggnMAE&usg=AFQjCNHC_1buaMQY-icrE_TjNZt3miv1AQ&sig2=YCAycOdO1HQuFAULeh3Uig

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht trouwens 15 dagen na punctie een bloedtest komen doen in het zh. En dan 17 dagen erna weer. Dus op dag 15 na punctie een positieve test zou ik ook als zwanger zien. In de bijsluiter staat tot 10 dagen kan het een foutief pos test geven. https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h114023.pdf&ved=0ahUKEwiHlJ7l3qjUAhXCYVAKHZN7CUcQFggnMAE&usg=AFQjCNHC_1buaMQY-icrE_TjNZt3miv1AQ&sig2=YCAycOdO1HQuFAULeh3Uig

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 

Ja vond t heel raar want met iui zeiden ze ook altijd max 14 dagen met pregnyl 10000 en met 5000 10 dagen. Ik zal vnvnd of morgen wel weer ff test doen kijken of tie lichter of donkerder wordt en vrijdag mag k ze bellen in de ochtend ik haal zo n 2 voor 5 van kruidvat

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel net het ziekenhuis om te vragen wanneer ik kan testen zij gaf aan 19 dagen na de punctie pas ik dacht 17 en ook gaf ik aan dat ik een test heb die donkerder wordt toen zei ze dat het nog van de pregnyl kan komen mijn laatste superduidelijk test heb ik gedaan 15 dagen na pregnyl 5000kan zo een duidelijke streep nog daarvan zijn.. ik test morgen weer en vrijdag daarna kan ik ze bellen ....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Nou dat is niet de reactie die je gehoopt had. Ik had ook 17 dagen na de punctie mogen testen. Je bent gewoon zwanger hoor! Snap wel dat ze voorzichtig zijn, maar dit is echt niet meer van de ovitrelle.

 

Net naar huisarts geweest voor mijn krentrnbaard. Had gehoopt uitslag schildklier ook binnen was. Naar ivm pinksteren nog niet. Morgen even bellen.

Zij gaf ook aan dat je gewoon kan testen als de embryo in totaal 14 dagen is. De aantal dagen oude embryo plus wachtdagen. Ziekenhuis neemt wat meer tijd zodat je ook niet steeds tegen een negatieve test aan zit te kijken wat extra teleurstellend is.

Maar dat je eigenlijk wel pas een betrouwbare positieve test kan hebben na die 14 dagen ivm hcg opbouw.

Krampjes kunnen ook nog met een zwangerschap te maken hebben, maar denk zelf van niet.

 

Christel thanks! Hopelijk morgen meer geluk en snel meer duidelijkheid.

Je kan idd wat klachten hebben van de ovitrelle, maar denk ook dat het niet raar is dat je emotioneel bent. Het is gewoon een klote ttaject. Je leeft ergens naar toe en dan gaat het niet door. Daar zou ik ook heel emotioneel van zijn. En dat mag ook!! Sterkte en ook voor jou dikke knuffel 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay pino81 dankjewel voor de info ik hoop inderdaad ook dat t zo is tenminste daar ga ik ook vanuit zeker nadat die test alleen maar donkerder werd ipv lichter.. ik hoop ook snel dat jij de uitslag van je schildklier krijgt ik ben zelf ook schildklierpatient en als ze waarde heel erg afwijkt dan bellen je dezelfde dag nog op en na 3 dagen is het meestal ook goed.. tenminste zo werken ze bij ons in het ziekenhuis en huisartsen. Hoop voor je dat je goed nieuws krijgt❤️❤️❤️❤️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amalia, jeetje denken ook niet echt mee dan.. Donkerder worden daardoor kan niet... T wordt minder en niet meer dus zwanger?? Een voorzichtige gefeliciteerd 😘

 

@pino wat balen zeg... Even afwachten dus morgen.. En je gevoel klopt meestal inderdaad. Was bij mij ook zo! Hoop dat gevoel t nu mis heeft 🙊

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Ladys ff vraagje ik heb zojuist toch maar weer een test gedaan na zaterdag. Ik ben wel een paar keer wezen plassenvandaag maar ik vind de test nu een stuk lichter dan zaterdag .. kan dit ermee te maken hebben omdat ik middagurine gebruik ipv ochtend ? Zie foto xxx 3211068eb40752964085bf6c538840ad.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Ladys ff vraagje ik heb zojuist toch maar weer een test gedaan na zaterdag. Ik ben wel een paar keer wezen plassenvandaag maar ik vind de test nu een stuk lichter dan zaterdag .. kan dit ermee te maken hebben omdat ik middagurine gebruik ipv ochtend ? Zie foto xxx 3211068eb40752964085bf6c538840ad.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Zit nu trouwens dag 13 na de terugplaatsing van een 3 daags oude embryo

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden