Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Thanks!!En hier nog aan het wachten op de memstruatie. Wd 11... sinds gisteren gestopt met de ustrogan. Vorige keer werd ik direct ongesteld. Maar had ik ookmal bruine afscheiding door de ustrogan hen. Hoelang duurde dat bij jullie. Wil deze ronde ook gewoon afronden en verder. *zucht*@minima had jij nog emmy,s in de diepvries, kan je meteen verder.@tien, hopelijk jij meer succes met testen.@danlon en marinda, hoe voelen jullie je? Hopelijk hebben jullie volgende week een goed resultaat.Verder zat er niemand op het wachtbankje toch?
Pino ookal heb ik 2 kinderen weet ik wel hoe je je voelt. Voordat ik mijn dochter kreeg had ik 4 miskramen ik was ook bang nooit moeder te mogen worden. Net als de andere dames hoop ik dat je weer de kracht vind om verder te gaan. Ik snap dat het prettig zou zijn als je de cyclus nu af kunt sluiten. Dan kun je het verwerken en jezelf langzaam emotioneel weer opbouwen. Ik wens je veel plezier dit weekend met je man. Geniet ervan en alvast gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk.😚 dikke knuffel van mij!Miranda volgens mij is dat wachten echt killing! Wat doe jij om jezelf af te leiden?
  • Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi, hoi... ik lees ook weer een beetje mee.

Woensdag de teugplaatsing gehad van een embryo die het direct na de ontdooing beter deed dan de vijf andere cryo's van deze IVF-lichting. Dus ik ben extra hoopvol!

Drukke tijd voor mij, dus het is niet moeilijk om mijn zinnen te verzetten.

Geplaatst

Dank jullie voor jullie lieve reactie. Merk dat het toch fijn is om er met meiden over te spreken die er ook mee te maken hebben. Helaas weten die ook vaak hoe het voelt.

Bij mij duurde het ook altijd drie dagen na stoppen met bollen dat ik ongesteld werd, nu ben ik na een dag al??? Iemand hier ervaring mee?

Maaike ook weer spannend voor jou, ik duim. Ook Danlon voor jou draaien duimen door. Ben je wel vaker zo moe geweest?? Kan van de bollen zijn... of misschien omdat je lijf heel hard aan het werk is. Miranda voor jou draaien duimen ook!! op naar wat groens op deze bank...

Eslief wanneer zou jij de terugplaatsing hebben? Morgen?

Pino voel je je weer iets beter? Geniet van je weekend samen met je man. In dit traject is het zo belangrijk om met je man te blijven praten. Zeker als het langer duurt en er meer teleurstellingen komen. Mij helpt het altijd om te bedenken dat mijn man niet in mijn hoofd kan kijken en ik dus echt zelf moet zeggen wat ik heb/ hoe ik me voel. Sterkte.

Geplaatst

Woensdag de teugplaatsing gehad van een embryo die het direct na de ontdooing beter deed dan de vijf andere cryo's van deze IVF-lichting. Dus ik ben extra hoopvol!

🍀🍀🍀

Geplaatst

Hallo lieve meiden, wat fijn dat iedereen zo mee leeft. Mijn menstruatie is woensdagavond gestart. Het was onze laatste cryo. Ik zou graag nog een laatste behandeling doen maar mijn man waarschijnlijk niet. Heb dus ook even een paar dagen afstand genomen.

Pino, ik weet helemaal hoe je je voelt. Het is absoluut zo'n wereld van verschil of je in het traject voor de eerste zit of dat je al een kindje hebt. Als je zou weten dat het ooit gaat lukken zou het traject zó veel dragelijker zijn. En ook al weet je dat het niks met falen te maken heeft, toch kan het echt zo voelen. Probeer hoop te houden en probeer om andere opties open te houden. Wij hebben ook ruim vier jaar moeten wachten. Stuk of tien terugplaatsingen. Telkens weer de hoop en het verdriet. Wij waren ook al een eind in het adoptie traject. Bij ons ging leeftijd een rol spelen dus ik was de moed bijna verloren. En zoals je vaker hoort, ging het bij de tweede ineens een stuk sneller. Hopelijk zal het voor jullie ook zo gaan.

Geplaatst
Hallo lieve meiden, wat fijn dat iedereen zo mee leeft. Mijn menstruatie is woensdagavond gestart. Het was onze laatste cryo. Ik zou graag nog een laatste behandeling doen maar mijn man waarschijnlijk niet. Heb dus ook even een paar dagen afstand genomen.

Pino, ik weet helemaal hoe je je voelt. Het is absoluut zo'n wereld van verschil of je in het traject voor de eerste zit of dat je al een kindje hebt. Als je zou weten dat het ooit gaat lukken zou het traject zó veel dragelijker zijn. En ook al weet je dat het niks met falen te maken heeft, toch kan het echt zo voelen. Probeer hoop te houden en probeer om andere opties open te houden. Wij hebben ook ruim vier jaar moeten wachten. Stuk of tien terugplaatsingen. Telkens weer de hoop en het verdriet. Wij waren ook al een eind in het adoptie traject. Bij ons ging leeftijd een rol spelen dus ik was de moed bijna verloren. En zoals je vaker hoort, ging het bij de tweede ineens een stuk sneller. Hopelijk zal het voor jullie ook zo gaan.

He bah!!! Wat een rotweek met al die mislukte pogingen.

Ook voor jou sterkte!! Hoeveel cryo,s had je? En dus dit was de 2e ronde. Doe wat je hart je ingeeft en hopelijk wil je man er ook nog voor gaan. Hopelijk komen jullie er samen uit. Je moet het toch samen doen

Kunffel!!!😙

Allemaal dank voor de lieve woorden😙

Geplaatst

Spannend!! En iig een positief begin. Hopelujk is dit hem 🍀

Wow en veel eitjes dus in deze ronde! Daar ligt het dus niet aan. Houd m lekker warm en bij je!

Geplaatst

Hey hey hier nog een dame zonder kids en al een hoop meegemaakt dus ken je angst zo na Nu 5 jaar bezig te zijn waarvan vanaf oktober vorig jaar met de ivf ben ik nu in verwachting 8 weekjes dus nog heel spannend . geef de moed vooral Niet op .

Ook na jarenlang kan het gewoon nog lukken meis .

Ik hoop voor je dat jouw dag ook snel mag komen liegs en een dikke knuff

Geplaatst

Wat ontzettend naar tien .ook heel vervelend dat jij em je man er andrs in staan .

Ik hoop dat mochten jullie niet doorgaan je dit een

N plekje kunnen geven .

En eigelijk hoop ik voor je dat je man nog bijdraaid en er toch nog een wondertje in het verschiet is.

Liefs

Geplaatst
Hey hey hier nog een dame zonder kids en al een hoop meegemaakt dus ken je angst zo na Nu 5 jaar bezig te zijn waarvan vanaf oktober vorig jaar met de ivf ben ik nu in verwachting 8 weekjes dus nog heel spannend . geef de moed vooral Niet op .

Ook na jarenlang kan het gewoon nog lukken meis .

Ik hoop voor je dat jouw dag ook snel mag komen liegs en een dikke knuff

Thanks 😙

Geeft hoop! En heb zo,n vertrouwen in embryo 3 :-). Heel goed gevoel over.

Dus ik wil zo graag ongesteld worden nu , haha. Dan kunnen we verder.

Geplaatst

Nou menstruatie is doorgebrokem. Dus eerst pil estradiol zit er in. Is een oestrogeen pil die de baarmoederwand stimuleert en eigroei stil ligt. Dus over een 12 dagen zal dan de 1e echo zijn en hopelijk meteen inplannen tp. Maar goed we kunnen weer door!

Vorige ronde naturrlijk gedaan, wilde het nu onnatuurlijk proberen. Zodat we beide manieren een kans geven en kijken waar we ons het beste bij voelen. Mocht er een vervolg komen.

Geplaatst

Ben benieuwd eslief hoe ging t? Hebben ze een topper mogen terugplaatsen? 🙏

Geplaatst

Ja ben ook benieuwd Meid of je een toppertje aan boord hebt?? Succes in de wachtweken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@minima, voor mijn gevoel elke keer moe... Merk datik nu minder mn rust kan pakken, dr is tenslotte al een.. Ik ben ook erg druk momenteel en alles hakt er dubbelop in natuurlijk.

@tien he jakkie.. Vind jr man het zwaar? Die van mij wil alles te snel en veel...

@pino succes!

@eslief, alles goed gegaan??

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

owhh sorry meiden verjaardag gehad.. 3 daagse embryo vanochtend 8 cellig en met de tp al aan het delen geweest dus iets meer.. goed regelmatig gedeeld dus dat is positief.. toch niet echt een goed gevoel erover maar dat komt vast doordat deze maand k*t is gelopen. we wachten maar af

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden