Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ amf @ danlon en @ Inge35 dankjewel meiden ❤️ Normaal ben ik niet zoo van het huilen en zo maar dit keer bah.. ff mezelf laten bijkomen en alle emoties loslaten dan ga ik weer er tegen aan Ik heb nog 3 cryos over dus wie weet gaat het nog raak zijn

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@ amf @ danlon en @ Inge35 dankjewel meiden ❤️ Normaal ben ik niet zoo van het huilen en zo maar dit keer bah.. ff mezelf laten bijkomen en alle emoties loslaten dan ga ik weer er tegen aan Ik heb nog 3 cryos over dus wie weet gaat het nog raak zijn

Jaa meid moet zeker goed komen hopelijk de volgende een plakkertje!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Maar snap je verdriet en dat mag lekker laten gaan! En daarna weer herpakken en er weer voor gaan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
@ amf @ danlon en @ Inge35 dankjewel meiden ️ Normaal ben ik niet zoo van het huilen en zo maar dit keer bah.. ff mezelf laten bijkomen en alle emoties loslaten dan ga ik weer er tegen aan Ik heb nog 3 cryos over dus wie weet gaat het nog raak zijn
Nou dat moet dan toch lukken? Ga ervoor!!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Ha @miranda13 heel goed! Laat die emotie maar keihard stromen. Is ook echt super hard nodig. En dan gááán voor je 3 extra kansen! Super goed dat jullie die nog hebben!

❤️❤️

Geplaatst

@miranda13 wat ontzettend rot! het leek zo goed te gaan naar de datum toe.. soms heb je meer hoop als een andere keer en komt het 10x zo hard aan als de keer ervoor.. goed uithuilen en alles eruit laten komen. het is dan niet alleen die cryo maar gewoon alles wat eruit moet..het is gewoon stom!

Geplaatst

AAhhhh nee Miranda 😭😭😭 dat is ook heel verdrietig....Ik d8 echt dat je met een positieve test ging komen...je verdriet is zo te begrijpen..Dikke knuffel 💋

Welkom Kim en ook voor jou heel verdrietig..Sterkte!!

Weet je wat zielig en verdrietig is..Dat we niet gewoon allemaal makkelijk zwanger kunnen worden en we overgeleverd zijn aan de wetenschap wat gewoon een heel heftig en zwaar proces is... Daarom ben ik persoonlijk heel blij met dit forum en hoop ik dat het hier voor iedereen veilig blijft om gewoon zichzelf te mogen zijn ❤

Geplaatst

Welkom kim en meteen heel veel sterkte...😧😭 Ook miranda heel veel sterkte, sjit zeg! Ik kan erover mee praten...kleine week geleden ook die teleurstelling weer gehad. Laat die tranen maar lekker rollen.... Ppff soms is het toch echt oneerlijk...waarom blijven ze niet plakken? Daar krijgen we toch nooit een antwoord op... Vind het wel echt fijn dat we elkaar kunnen steunen omdat we ook weten hoe we ons voelen.

Geplaatst

Getver Miranda. Wat ontzettend vervelend! Het is geen schande om verdrietig te zijn en uit te huilen. Zo te horen ben je heel sterk en kun je straks ook met goede moed op naar de volgende tp. Neem nu lekker je tijd om even bij te komen van deze poging. Liefs!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Getver Miranda. Wat ontzettend vervelend! Het is geen schande om verdrietig te zijn en uit te huilen. Zo te horen ben je heel sterk en kun je straks ook met goede moed op naar de volgende tp. Neem nu lekker je tijd om even bij te komen van deze poging. Liefs!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Lieve miranda en Kim heel veel sterkte meiden! Wat een ontzettend kl#te nieuws 😢😢😢 ik zou ook keihard huilen.
Geplaatst

@kim jammer meid, maar gelukkig heb je nog je cryo's idd.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

@eslief ja dat weet ik nog, ik heb ook altijd een trage hcg aanmaak, vandaar dat ik altijd test op mijn nod.

@Miranda jammer jij ook al..sterkte en geniet nu eerst lekker van je vakantie idd❤️

Dames, jullie hormonen rijzen de pan uit dat had ik ook. Ik was zooo emotioneel en niet mezelf, zo geïrriteerd..

Komt door die hormonen..

@Lalautje blijf hier aub, je hoort bij ons

Geplaatst

Het topic is erg vol. Zullen we eventjes een nieuw wachtbankje openen? Augustus is namelijk nog maar op de helft...

Geplaatst
Het topic is erg vol. Zullen we eventjes een nieuw wachtbankje openen? Augustus is namelijk nog maar op de helft...

Lijkt me goed plan met meer positivitieit!!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Om de nieuwe discussie positief te houden...

nog even een kort berichtje hier.

Lieve Miranda, wat ontzettend KL#TE voor je!! Het is echt zo oneerlijk he... en dat wachten is ook onmenselijk..

en dan lijkt t sons of je lichaam je expres met een dag extra lijkt te pesten..

fijn dat je nog wel cryo's hebt.

ik hoop dat je na je vakantie er weer tegenaan kan. Al had je je natuurlijk stiekem al verheugd op een lekkere 'zwangere' vakantie..

dikke kus!

@inge, Yvje, noom,christel en yamila, thnx voor de support! Echt heel fijn.

die dip kan soms echt ff heftig zijn.. samen komen we erdoor heen en zien we elkaar een voor een zwanger worden!!

Geplaatst

@miranda13 sorry lees jouw bericht nu pas. Ik voelde me vandaag niet lekker. Ben heel erg moe. Heel erg last van mijn linkereierstok leek het.

Zo jammer. Je was al zo ver. Snap goed dat je verdrietig bent. Ook al is het onze zoveelste poging of tp, het breekt een stukje in ons. Probeer uit te rusten in jouw vakantie.

Heel veel beterschap toegewenst

Geplaatst

Thanks jullie meiden. ❤️Is altijd fijn om support te krijgen op het forum 😘😘 Ik voel me nu beter .. het doet je soms goed om ff alles te laten gaan 😊 Ik bel straks met de arts nog ff om het te melden. @ Kim jij natuurlijk ook gewoon klote en jammer dat het dit keer Niet is gelukt Sterkte ook lieverd 😘 Gelukkig heb je nog ook een aantal cryoos dus hopelijk wordt nummertje 3 een blijvertje 🙏🏾We gaan er gewoon voor 🙌🏾@ Ash beterschap 😘hoop dat het lekker van de zwangerschap is lieverd dat je kleintje aan het innestelen is en er lekker warmpjes bij zit.Ik zag dat wachtbankje aug 2.0 is geopend dus ik lees lekker en schrijf lekker mee ❤️❤️

Geplaatst

@miranda13 hier gaat het beter dan gisteren. Alleen heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden dus das weer minder. Ik zit nu op wachtdag 9, pregnyl begint uit te werken. Zou tot vrijdag nog in mijn lichaam moeten zitten volgens de assistente. We gaan het zien.

Geplaatst
@miranda13 hier gaat het beter dan gisteren. Alleen heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden dus das weer minder. Ik zit nu op wachtdag 9, pregnyl begint uit te werken. Zou tot vrijdag nog in mijn lichaam moeten zitten volgens de assistente. We gaan het zien.
Gelukkig dat je je wat beter voelt Ash .. en het gevoel dat je ongi moet worden hoeft niet negatief te zijn he ... dat voel je namelijk ook bij een prille zwangerschap dat gevoel van ongi worden dus geef de moed niet op ! kan me goed voorstellen hoor dat het minder is ... maar komt goed ! Nog ff volhouden ( is moeilijk i know en soms bijna niet te doen) ❤️ Je mag over een weekje testen 🙌🏾
Geplaatst

@aan ik had ook precies het gevoel alsof mijn menstruatie kwam en dacht het is over. Maar was toch echt zwanger .

Duim met je mee dat dit ook voor jou geld

Geplaatst

@judy1990 meen je niet? Haha ok. Ja we gaan het zien. Volgens de assistente moet de Pregnyl vrijdag uit mijn lichaam zijn omdat ik minder eenheden heb gespoten. Had mijn potje laten vallen zondag

Geplaatst
@judy1990 meen je niet? Haha ok. Ja we gaan het zien. Volgens de assistente moet de Pregnyl vrijdag uit mijn lichaam zijn omdat ik minder eenheden heb gespoten. Had mijn potje laten vallen zondag
Ash ik duim voor je mee hoor!🍀🍀Oh meiden ik ben nu al bloednerveus!!ik schijt echt 7 kleuren 💩. Ik heb een oxazepam om vanavond te kunnen slapen. Ik vind het nu nog knapper hoe jullie dit allemaal gedaan hebben. Er spookt echt vanalles door mijn hoofd.
Geplaatst

@christel81 aaaah komt helemaal goed joh. Ook al moest ik lachen om je reactie. Ik was dit keer echt relaxed voor de punctie. Heel veel succes morgen.

Het gaat nu wel beter met me. Maar ja, ben nu wel gewoon bang dat het weer misgaat. Officieel hoef ik nog niet ongesteld te worden. Pregnyl zit nog in mijn lichaam.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden