Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

• Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
0a018a577a140423bea167153e193786.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja bizar 2a3 maanden korter. Maar ja als je je aanmeld moet je eerst wachten op intake blabla. Maar ik vind de wachttijden bizar ik begrijp niet waar dat coor nodig is. Het lijkt me dar Zwolle het ook druk heeft

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

@lalautje. Ze doen de bevruchting en tp voor Leeuwarden en het scheper ziekenhuis en ze doen de puncties voor het Wilhelmina ziekenhiis te Assen. Ja dan begrijp ik dat je geen tijd hebt voor je eigen patiënten

Geplaatst

Wat een kak zooi!!! ik krijg geen tp cyclus klopt niet met wat het moet zijn... volgende menstruatie gaan ze op dag tien echo doen en volgen ze het hoef ik thuis niet zelf met ovulatie testen aan de gang..

Man man wat een domper zeg

Geplaatst

Jeetje dames wat een hoop vervelende berichten hier vandaag...heb met jullie te doen 😐

Butterfly ik zou zeker overwegen om over te stappen..Nu klinkt het niet dat je de juiste kliniek/zkh hebt waar je tevreden over bent en in dit traject lijkt me dat toch heel belangrijk...mogelijk dat je niet eens meer tijd kwijt bent dan nu?

Geplaatst
Wat een kak zooi!!! ik krijg geen tp cyclus klopt niet met wat het moet zijn... volgende menstruatie gaan ze op dag tien echo doen en volgen ze het hoef ik thuis niet zelf met ovulatie testen aan de gang..Man man wat een domper zegVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat een rotnieuws amf!! Kan me voorstellen dat je enorm baalt. 🤗🤗Butterfly ik zit dan in Tilburg. Is voor jou te ver, maar is ook een drukke kliniek. Toch had ik de intake begin februari, in maart gestart met iui. Ik kon een evaluatie aanvragen tussendoor als ik daar behoefte aan had. En ik kon meteen doorstromen van iui naar icsi. Ik denk net als yvje zegt dat je waarschijnlijk niet meer tijd of misschien zelfs minder tijd kwijt bent. Je moet wel vertrouwen hebben in je behandelaars en volgens mij heb je dat al lange tijd niet meer en dat is wel belangrijk! Ik zou eens rond gaan kijken.
Geplaatst
Wat een kak zooi!!! ik krijg geen tp cyclus klopt niet met wat het moet zijn... volgende menstruatie gaan ze op dag tien echo doen en volgen ze het hoef ik thuis niet zelf met ovulatie testen aan de gang..

Man man wat een domper zeg

Jezus wat een ontzettend klote nieuws zeg !

Geplaatst
Jezus wat een ontzettend klote nieuws zeg !

Ja had hier geen rekening mee gehouden dus echt ff balen hopelijk sept beter bankje

Wanneer mag jij weer beginnen?

Geplaatst
Ja had hier geen rekening mee gehouden dus echt ff balen hopelijk sept beter bankje

Wanneer mag jij weer beginnen?

Nee dat kan ik mij voorstellen dat je daar niet eens aan dacht.. je denkt thuis testen, naar ziekenhuis en je krijgt een datum

Ja ik wacht op mijn evaluatie gesprek 18 september.. maar ik verwacht 9 september mijn ongi weer en dan moet ik dus weer beginnen met de pil. Maar ik heb besloten dit niet te doen. Dit ga ik aangeven bij het evaluatiegesprek. Ik wil geen pil en decapeptyl meer. Gewoon 5 dagen meno of iets. Ik ga die belachelijke injecties niet meer doen en als zij het er niet mee eens zijn dan maak ik mijn geld wel op in Spanje. Ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee

Geplaatst
Nee dat kan ik mij voorstellen dat je daar niet eens aan dacht.. je denkt thuis testen, naar ziekenhuis en je krijgt een datum

Ja ik wacht op mijn evaluatie gesprek 18 september.. maar ik verwacht 9 september mijn ongi weer en dan moet ik dus weer beginnen met de pil. Maar ik heb besloten dit niet te doen. Dit ga ik aangeven bij het evaluatiegesprek. Ik wil geen pil en decapeptyl meer. Gewoon 5 dagen meno of iets. Ik ga die belachelijke injecties niet meer doen en als zij het er niet mee eens zijn dan maak ik mijn geld wel op in Spanje. Ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee

Oke dit was je eerste poging toch??

Ga je dan poging in Spanje doen??

Geplaatst
Oke dit was je eerste poging toch??

Ga je dan poging in Spanje doen??

Ja dit was mijn eerste poging, eitjes waren prima. 8 zijn niet bevrucht, waarom geen idee, want ik wacht anderhalve maand op een gesprek. Waarschijnlijk hebben ze geen eicelactivatie geprobeerd of iets..

Geplaatst

Hoeveel eitjes had je ook alweer??

De meesten moeten helaas eerst pil en deca doen zodat ze zelf de planning kunnen maken daarom doen ze dat

Hopelijk zijn ze het met je eens em kun je dan starten weer

Geplaatst

Dat dat ook zolang moet duren he je evaluatie gesprek je wilt gewoon antwoorden en vragen stellen

Geplaatst

De meesten moeten helaas eerst pil en deca doen zodat ze zelf de planning kunnen maken daarom doen ze dat

Ja maar ik begin me een trek poppetje te voelen op deze manier, dus dan houd het voor mij op. Ik had 18 eitjes waarvan 11 rijp, daarvan 3 bevrucht en alle 3 op dag 5 ( 1 uur voor de tp dood)

Ja Spanje heb ik wel goede dingen over gelezen en kost mij even veel geld

Geplaatst
Dat dat ook zolang moet duren he je evaluatie gesprek je wilt gewoon antwoorden en vragen stellen

Ja je maakt jezelf helemaal gek..

Geplaatst
Ja maar ik begin me een trek poppetje te voelen op deze manier, dus dan houd het voor mij op. Ik had 18 eitjes waarvan 11 rijp, daarvan 3 bevrucht en alle 3 op dag 5 ( 1 uur voor de tp dood)

Ja Spanje heb ik wel goede dingen over gelezen en kost mij even veel geld

Ik had deze poging 11 rijp waarvan 10 bevrucht vier zijn er goed drie redelijk em twee matig zijn wel allemaal op dag drie ingevroren

Geplaatst
Ja je maakt jezelf helemaal gek..

Ja kan me voorstellen pff wachten duurt lang

Geplaatst
Ik had deze poging 11 rijp waarvan 10 bevrucht vier zijn er goed drie redelijk em twee matig zijn wel allemaal op dag drie ingevroren

Ja als ik op dag 3 tp had gehad, was het misschien gelukt en 2 cryos. Maar ja... was het dan op dag 5 in mijn lichaam mis gegaan ? En die cryos bij ontdooiing.. wie zal het weten.. ik twijfel gewoon aan alles

Geplaatst
Ja kan me voorstellen pff wachten duurt lang

Maar wat was er nu mis dan bij jou? Was het te laat ?

Geplaatst

Maar het is er toch te gek voor woorden dat de pil en deca moet Omdat het voor dan beter in te plannen is en wij dan als mongool denken oh we zijn bezig voor t goede doel. Dat zijn we dus niet we zijn dus voor hun aan het pil slikken als etc omdat dat HUN beter uitkomt plus er word meer verdient aan medicatie. Waar is dat het stukje patiënt komt op de eerste plaats... Daar komt dus echt financieel gewin en hun zelf op te staan op die plaats. En wij ja wij moeten maar blij zikn want zijn zonder hun niet in staat ons voor te planten. Kat in het bakkie toch. Kijk toen ik hier aan begon dacht ik ook hey hoort allemaal zo maar gaande weg google en hoor je dingen van de vrouwen hier en gaan er toch wel alarm bellen rinkelen...

Geplaatst
Maar wat was er nu mis dan bij jou? Was het te laat ?

Volgens bloed uitslag was ovulatie al geweest..

Ip de echo waren drie blaasjes te Zien van 12 en twee van rond de 14 dus snap het niet helemaal

Maar had geen nut om tp te doen wamt dat zou dan niet blijven zitten

Nu volgende menstruatie afwachten en dag tien een echo gaan hun het volgen

Kan best wezen zei ze dat het eenmalig was zo'n cyclus

Vorige cyclus was 39 dagen daarvoor 30 en twee x daarvoor 28 hopelijk volgende cyclus weer normaal

Geplaatst
Volgens bloed uitslag was ovulatie al geweest..

Ip de echo waren drie blaasjes te Zien van 12 en twee van rond de 14 dus snap het niet helemaal

Maar had geen nut om tp te doen wamt dat zou dan niet blijven zitten

Nu volgende menstruatie afwachten en dag tien een echo gaan hun het volgen

Kan best wezen zei ze dat het eenmalig was zo'n cyclus

Vorige cyclus was 39 dagen daarvoor 30 en twee x daarvoor 28 hopelijk volgende cyclus weer normaal

Oh jeetje! En op welke dag had je dt keer de echo dan ? Toch ook op dag 10 dacht ik ?

Geplaatst

@melodie dank je jij ook succes!

@Poekie spannendddddd en lekker hoor die korte protocol zonder pil en deca Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat helaas niet.

@Butterfly jeetje dat wist ik niet van het umcg, en ben dan ook wel benieuwd naar welk systeem.

Zoals je weet zit ik in mcl Leeuwarden, super tevreden daar en mocht steeds gelijk door, en umcg is enkel bij mij voor tp en laboratorium cryo.

Ik vind dat ook niet normaal zo lang pas wachten.., denk dat je met je arts moet praten dat je zsm door wil.

Niet zo gunstig als dat wachten omdat je de leeftijd ook niet wacht.

En klopt dat pilgebruik is meer voor het gemak idd voor het ziekenhuis zodat het in hun planning past.

Ik heb de laatste tijd weer last van mn linker knieschijf. Bij elke beweging knakt ie, zou dat ook een slijtage zijn? Maandag heb ik pas fysio.

@Christel dank je , jij ook succes de volgende ronde

@amf wat een gedoe weer, jammer..

Hopelijk is sept onze maand❣️

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden