Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het nieuwe wachtbankje voor augustus!

Wie ploft er de komende weken nog op het wachtbankje? En zitten er nu nog mensen op het wachtbankje?

Ikzelf zal in de loop van volgende week hopelijk weer op het wachtbankje plaatsnemen.

• Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Het nieuwe wachtbankje voor augustus!Wie ploft er de komende weken nog op het wachtbankje? En zitten er nu nog mensen op het wachtbankje?Ikzelf zal in de loop van volgende week hopelijk weer op het wachtbankje plaatsnemen.
Zal ik dan beginnen met een beetje goed nieuws? Mijn follikels zijn rijp! 19 a 20mm en nog 2 van 13mm maar daar wil hij niet op wachten. Hij verwacht er 5 a 6 aan te prikken heel misschien 7. Vanavond ovitrelle spuiten en donderdag de punctie 😊😊😊 als alles goed gaat zondag de tp.
Posted

spannend poekie zet hem op!

christel yeeeey eindelijk! ook Ik moet heel lang stimuleren soms zelfs 3 weken.. frustrerend omdat andere die gelijk begonnen al op de wachtbank zaten als ik de punctie nog moest krijgen. 7 is een mooi aantal! ovitrelle erin en een dafje rust en op naar de punctie

Posted
Zal ik dan beginnen met een beetje goed nieuws? Mijn follikels zijn rijp! 19 a 20mm en nog 2 van 13mm maar daar wil hij niet op wachten. Hij verwacht er 5 a 6 aan te prikken heel misschien 7. Vanavond ovitrelle spuiten en donderdag de punctie  als alles goed gaat zondag de tp.

Ben heel blij voor je meid 😃 vanavond de laatste injectie...zelf vond ik dat een hele fijne gedachten...op een gegeven moment ben je zo klaar met dat spuiten hè

Op naar een succesvolle punctie 🍀

Posted
Ben heel blij voor je meid 😃 vanavond de laatste injectie...zelf vond ik dat een hele fijne gedachten...op een gegeven moment ben je zo klaar met dat spuiten hè Op naar een succesvolle punctie 🍀
Dankjewel lieve meiden!😙😙 ben er ook echt aan toe. Poekie ook veel succes volgende week 🍀🍀
Posted
Dankjewel lieve meiden! ben er ook echt aan toe. Poekie ook veel succes volgende week 

Wat fijn Christel en Poekie! Ga voor jullie duimen!!

Ik ga weer voor het bankje van september 😘

Posted

@Christel dat is goed nieuws en een mooi aantal, spannend alles deze week nog

Over precies 12 daagjes kan ik eindelijk beginnen met de decapeptyl spuiten.. Dan word op zich September ook mijn wachtbankje

Posted

Goed nieuws christel!! Morgen lekker dagje rust en succes alvast voor de punctie!!

Hier nog steeds geen menstruatie dus wordt wachtbankje sept denk ik

Al komt het nu even mooi uit want moet volgende week vrijdag voor een mri scan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Ai Amf dat klinkt ook spannend...waar gaan ze naar kijken?

Posted

Ik zit er nog op hoor!

@ash zit ook nog... Verder weet ik even niet wie nog meer dus sorry als ik iemand vergeet..

@christel81 yes!!! Eindelijk! Heee wat heerlijk voor je om dat bericht te horen! Succes straks met je voorlopig laatste !

@poekie, gezellig dat je er weer bij komt zitten straks!

@amf bizar zeg hoe je lichaam je voor de gek kan houden dan he... Net alsof je even luikje open wil doen om te kijken wat er nu aan de hand is..

Ik heb vanavond nog een halve ovitrelle gehad ter ondersteuning van de innesteling

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Posted
Ai Amf dat klinkt ook spannend...waar gaan ze naar kijken?

Heb heupdysplasie bekken staan scheef en versleten onder rug kwam uit de foto's

Heb al poos last van me rug en uitstraling naar me been ze willen door een scan te doen uitsluiten of het geen hernia is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Succes meiden! Ik ga mee lezen.. hoop alle goeds voor jullie.. ik begin in september hopelijk weer.. dus hoop jullie daar niet te zien!!

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Posted

Hey meiden, ik ga zo maar eens richting zh voor een echo. Volgens de ovulatietest is vandaag mn eisprong dus ik verwacht vandaag de pregnyl te mogen zetten. Als dat klopt heb ik volgende week woensdag hopelijk de tp van onze laatste cryo. Ik ben benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Posted
Hey meiden, ik ga zo maar eens richting zh voor een echo. Volgens de ovulatietest is vandaag mn eisprong dus ik verwacht vandaag de pregnyl te mogen zetten. Als dat klopt heb ik volgende week woensdag hopelijk de tp van onze laatste cryo. Ik ben benieuwd!

Heeel veel succes!!!

Posted

Heel veel succes Poekkie!Wat ik me afvroeg.. doen jullie een tp altijd in ee natuurlijke cyclus dmv ovulatietesten? Of juist met Ovitrelle?Ik heb de laatste twee keer met Ovitrelle mijn eisprong op laten wekken maar twijfel er nu aan of een natuurlijke eisprong niet beter zou zijnn?Ik heb best wel een lange cyclus en door de Ovitrelle vervroegen ze mijn cyclus altijd:.

Posted
Hey meiden, ik ga zo maar eens richting zh voor een echo. Volgens de ovulatietest is vandaag mn eisprong dus ik verwacht vandaag de pregnyl te mogen zetten. Als dat klopt heb ik volgende week woensdag hopelijk de tp van onze laatste cryo. Ik ben benieuwd!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Succes poekie!! Ik hoop dat je je pregnyl mag zetten 🍀🍀
Posted

@poekie hoe is het gegaan?

@christel81 alvast succes voor morgen!

Ik ben vandaag echt heel emo. Voel me erg moe maar moet ook af en toe vanuit het niets janken. Herkenbaar voor iemand? Wel gisteren nog 3000 ovitrelle gespoten..

Posted

Ja hier goed. De pregnyl zit er weer in. Volgende week hebben we de tp.

@danlon, vervelend van die emo dagjes. Ik herken dat wel, maar vooral van de wachtweken. Ik had niet zo heel veel reactie op hormonen. In de wachtweken vond ik de spanning vaak zo oplopen dat ik daar ook flink emo van kon worden.

@christel81 ben je er klaar voor? Zet m op, je kunt het!

Posted
Ja hier goed. De pregnyl zit er weer in. Volgende week hebben we de tp.

@danlon, vervelend van die emo dagjes. Ik herken dat wel, maar vooral van de wachtweken. Ik had niet zo heel veel reactie op hormonen. In de wachtweken vond ik de spanning vaak zo oplopen dat ik daar ook flink emo van kon worden.

@christel81 ben je er klaar voor? Zet m op, je kunt het!

Spannend! Op naar de cryo!

Ik zit in de wachtweken... T zal mss allemaal wel meespelen..

Posted
Ja hier goed. De pregnyl zit er weer in. Volgende week hebben we de tp. @danlon, vervelend van die emo dagjes. Ik herken dat wel, maar vooral van de wachtweken. Ik had niet zo heel veel reactie op hormonen. In de wachtweken vond ik de spanning vaak zo oplopen dat ik daar ook flink emo van kon worden.@christel81 ben je er klaar voor? Zet m op, je kunt het!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
@poekie nee!Ik zeg net in het vorige topic dat ik 7 kleuren 💩 schijt!!!! Ik ben echt bloednerveus 😯😯 ik heb een oxazepam om te kunnen slapen vannacht. Echt power vrouwen zijn jullie zeg! Dat jullie dit allemaal al eens gehad hebben. Er spookt bij mij vanalles door mijn hoofd.
Posted
@poekie hoe is het gegaan? @christel81 alvast succes voor morgen! Ik ben vandaag echt heel emo. Voel me erg moe maar moet ook af en toe vanuit het niets janken. Herkenbaar voor iemand? Wel gisteren nog 3000 ovitrelle gespoten.. Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Danlon dikke knuffel meid! Ik zou zeggen; beter emoties eruit dan opkroppen. Poekie spannend meid! Hopelijk volgende week een mooi wondertje in je buik 😉
Posted
@poekie nee!Ik zeg net in het vorige topic dat ik 7 kleuren schijt!!!! Ik ben echt bloednerveus ik heb een oxazepam om te kunnen slapen vannacht. Echt power vrouwen zijn jullie zeg! Dat jullie dit allemaal al eens gehad hebben. Er spookt bij mij vanalles door mijn hoofd.
Dit is je eerste keer toch? Ik vond de eerste keer ook heel spannend, maar kon me er toen toch ook redelijk aan overgeven. Ik probeerde echt rustig te blijven en me dan overal maar aan over te geven. Voor mij werkte dit goed.

Ook jij bent een powervrouw. Je kan dit!

Posted

@Christel heel veel succes morgen meid..krijg je verdovende medicatie voor de punctie?