amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Oh jeetje! En op welke dag had je dt keer de echo dan ? Toch ook op dag 10 dacht ik ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Toen met die cryo dat ik moest bloedprikken ook rond dag 14 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 @melodie dank je jij ook succes! @Poekie spannendddddd en lekker hoor die korte protocol zonder pil en deca Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat helaas niet. @Butterfly jeetje dat wist ik niet van het umcg, en ben dan ook wel benieuwd naar welk systeem. Zoals je weet zit ik in mcl Leeuwarden, super tevreden daar en mocht steeds gelijk door, en umcg is enkel bij mij voor tp en laboratorium cryo. Ik vind dat ook niet normaal zo lang pas wachten.., denk dat je met je arts moet praten dat je zsm door wil. Niet zo gunstig als dat wachten omdat je de leeftijd ook niet wacht. En klopt dat pilgebruik is meer voor het gemak idd voor het ziekenhuis zodat het in hun planning past. Ik heb de laatste tijd weer last van mn linker knieschijf. Bij elke beweging knakt ie, zou dat ook een slijtage zijn? Maandag heb ik pas fysio. @Christel dank je , jij ook succes de volgende ronde @amf wat een gedoe weer, jammer.. Hopelijk is sept onze maand Dat hoop ik ook meid dat sept een goeie maand wordt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Maar het is er toch te gek voor woorden dat de pil en deca moet Omdat het voor dan beter in te plannen is en wij dan als mongool denken oh we zijn bezig voor t goede doel. Dat zijn we dus niet we zijn dus voor hun aan het pil slikken als etc omdat dat HUN beter uitkomt plus er word meer verdient aan medicatie. Waar is dat het stukje patiënt komt op de eerste plaats... Daar komt dus echt financieel gewin en hun zelf op te staan op die plaats. En wij ja wij moeten maar blij zikn want zijn zonder hun niet in staat ons voor te planten. Kat in het bakkie toch. Kijk toen ik hier aan begon dacht ik ook hey hoort allemaal zo maar gaande weg google en hoor je dingen van de vrouwen hier en gaan er toch wel alarm bellen rinkelen... Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ja maar stukje pil en planning snap ik wel.. helaas er lopen genoeg mensen bij zh voor behandelingen dus snap wel dat het voor hun makkelijker wordt met plannen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 @melodie dank je jij ook succes! @Poekie spannendddddd en lekker hoor die korte protocol zonder pil en deca Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat helaas niet. @Butterfly jeetje dat wist ik niet van het umcg, en ben dan ook wel benieuwd naar welk systeem. Zoals je weet zit ik in mcl Leeuwarden, super tevreden daar en mocht steeds gelijk door, en umcg is enkel bij mij voor tp en laboratorium cryo. Ik vind dat ook niet normaal zo lang pas wachten.., denk dat je met je arts moet praten dat je zsm door wil. Niet zo gunstig als dat wachten omdat je de leeftijd ook niet wacht. En klopt dat pilgebruik is meer voor het gemak idd voor het ziekenhuis zodat het in hun planning past. Ik heb de laatste tijd weer last van mn linker knieschijf. Bij elke beweging knakt ie, zou dat ook een slijtage zijn? Maandag heb ik pas fysio. @Christel dank je , jij ook succes de volgende ronde @amf wat een gedoe weer, jammer.. Hopelijk is sept onze maand️ Je zou je eens een foto van je knie kunnen maken. Daar kunnen ze het meestal al op zien. De bevruchting en tp vind plaats in umcg bij jou. Hun hebben een wachttijd van 3 a 4maanden voor een nieuwe ivf poging. Is toch absurd. Ze werken voor jouw ziekenhuis en nog een andere plus voor een andere in assen doen ze zelfs de punctie ja dan snap ik het wel dat ze geen tijd hebben. Ze stappen over op een ander computer systeem ofzo weet ik veel geld iig voor het hele ziekenhuis. Waarom loop jii in Leeuwarden jij woont toch in rdam? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ja maar stukje pil en planning snap ik wel.. helaas er lopen genoeg mensen bij zh voor behandelingen dus snap wel dat het voor hun makkelijker wordt met plannen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nee ik snp het niet. Ze hebben mij 3maanden aan de pil gegooit om mij maar het idee te geven dat ik wat aan het doen ben. En dan nog 3 weken deca. Dus vier maanden uitstel eigenlijk. Het is niet overal zo. Lees t verhaal van poekie maar. Ze maken die keuzes omdat ze aan t protocol vast willen houden. En onderbezet zijn Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Nee ik snp het niet. Ze hebben mij 3maanden aan de pil gegooit om mij maar het idee te geven dat ik wat aan het doen ben. En dan nog 3 weken deca. Dus vier maanden uitstel eigenlijk. Het is niet overal zo. Lees t verhaal van poekie maar. Ze maken die keuzes omdat ze aan t protocol vast willen houden. En onderbezet zijn Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Nou bedoel meer maandje pil of drie weken zeg maar zodat plannen beter wordt voor ze Drie maanden pil is gewoon absurt waarom moest je zo lang dan? Wat zeiden ze daar over dan? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Je zou je eens een foto van je knie kunnen maken. Daar kunnen ze het meestal al op zien. De bevruchting en tp vind plaats in umcg bij jou. Hun hebben een wachttijd van 3 a 4maanden voor een nieuwe ivf poging. Is toch absurd. Ze werken voor jouw ziekenhuis en nog een andere plus voor een andere in assen doen ze zelfs de punctie ja dan snap ik het wel dat ze geen tijd hebben. Ze stappen over op een ander computer systeem ofzo weet ik veel geld iig voor het hele ziekenhuis. Waarom loop jii in Leeuwarden jij woont toch in rdam? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ja drie ziekenhuizen werken voor umcg. Ik moet nu voor de 2de keer de 2de poging opnieuw proberen maar mocht wel gelijk door. Ja in het begin liep ik in het Erasmus mc in Rotterdam maar na maanden testen hadden ze me afgewezen in hun ziekenhuis omdat ze geen ivf durfden met mijn eileiders. En willen ze dat ik ze eerst zou verwijderen. Maar er bestaat een risico dat als ik ze verwijder ze een hapje zouden nemen van mij baarmoeder en zo kan ik een zwamgerschap wel vergeten. Zo ging ik rond vragen aan anderen met hetzelfde probleem als mij en ik kwam er een paar tegen die gewoon geholpen werden en zwanger en bevallen waren. Dat was in het VU Amsterdam en mcl/umcg. Vu Amsterdam had een wachtlijst van 6maanden pas dan kon ik op evaluatie, en mcl had geen wachtlijst, dis is zo mijn keuze snel gemaakt. De onderzoekgegevens werden naar dit ziekenhuis gestuurd en ik kon na evaluatie en echo gelijk een maand aan de pil. Quote
Gast Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 @ amf kun je niet eisen dat ze een mindere cryo terug zetten, je hebt er toch genoeg? Normaal heb je eisprong, daarna moet de bevruchting nog plaats vinden en duurt het een aantal dagen voordat hij in je baarmoeder arriveert..dus als je baarmoederslijmvlies dik genoeg is en je start nu met ustro of wat dan ook dan heb je toch nog steeds kans?? Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 @ amf kun je niet eisen dat ze een mindere cryo terug zetten, je hebt er toch genoeg? Normaal heb je eisprong, daarna moet de bevruchting nog plaats vinden en duurt het een aantal dagen voordat hij in je baarmoeder arriveert..dus als je baarmoederslijmvlies dik genoeg is en je start nu met ustro of wat dan ook dan heb je toch nog steeds kans??Hier zit veel waarheid in idd Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 @ amf kun je niet eisen dat ze een mindere cryo terug zetten, je hebt er toch genoeg? Normaal heb je eisprong, daarna moet de bevruchting nog plaats vinden en duurt het een aantal dagen voordat hij in je baarmoeder arriveert..dus als je baarmoederslijmvlies dik genoeg is en je start nu met ustro of wat dan ook dan heb je toch nog steeds kans?? In natuurlijke cyclus gebruiken ze de bollen niet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ja drie ziekenhuizen werken voor umcg. Ik moet nu voor de 2de keer de 2de poging opnieuw proberen maar mocht wel gelijk door. Ja in het begin liep ik in het Erasmus mc in Rotterdam maar na maanden testen hadden ze me afgewezen in hun ziekenhuis omdat ze geen ivf durfden met mijn eileiders. En willen ze dat ik ze eerst zou verwijderen. Maar er bestaat een risico dat als ik ze verwijder ze een hapje zouden nemen van mij baarmoeder en zo kan ik een zwamgerschap wel vergeten. Zo ging ik rond vragen aan anderen met hetzelfde probleem als mij en ik kwam er een paar tegen die gewoon geholpen werden en zwanger en bevallen waren. Dat was in het VU Amsterdam en mcl/umcg. Vu Amsterdam had een wachtlijst van 6maanden pas dan kon ik op evaluatie, en mcl had geen wachtlijst, dis is zo mijn keuze snel gemaakt. De onderzoekgegevens werden naar dit ziekenhuis gestuurd en ik kon na evaluatie en echo gelijk een maand aan de pil. Ja dat gaat allemaal wel een stuk sneller ja. Umcg is dus geen aanrader zeker niet t als je al wat ouder bent.. Bijna half jaar wachten is echt nergens volgens mij. Wat heb je precies dan aan je eileiders Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ze zei dat als we een tp zouden doen dat het dan niet zou slagen.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ja dat gaat allemaal wel een stuk sneller ja. Umcg is dus geen aanrader zeker niet t als je al wat ouder bent.. Bijna half jaar wachten is echt nergens volgens mij. Wat heb je precies dan aan je eileiders Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ja dat is idd wel verschrikkelijk lang Ik zou er echt achteraan gaan of het niet eerder kan. Mijn eileiders hadden vocht en ik mocht kiezen of helemaal verwijderen of met essure helemaal dicht laten schroeien. Met essure was dat zo gepiept en kon ik snel door en daarom koos ik daar voor. Later kreeg ik er erg last van en stak er een essure iets naar mijn baarmoeder toe. Die is vorig jaar wel eraf geknipt. Een hele gedoe. Dus ja daardoor ben ik dus afgewezen door het Erasmus mc omdat zij niet ervaren zijn hierin. Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ja dat is idd wel verschrikkelijk lang Ik zou er echt achteraan gaan of het niet eerder kan. Mijn eileiders hadden vocht en ik mocht kiezen of helemaal verwijderen of met essure helemaal dicht laten schroeien. Met essure was dat zo gepiept en kon ik snel door en daarom koos ik daar voor. Later kreeg ik er erg last van en stak er een essure iets naar mijn baarmoeder toe. Die is vorig jaar wel eraf geknipt. Een hele gedoe. Dus ja daardoor ben ik dus afgewezen door het Erasmus mc omdat zij niet ervaren zijn hierin. Bedoel je een hydrosalphinx? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Bedoel je een hydrosalphinx? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ja klopt, hydrosalphinx dat vocht in mn baarmoeder komt Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ja klopt, hydrosalphinx dat vocht in mn baarmoeder komtDat had ik ook. Lekt idd toxisch vocht de baarmoeder in wat een embryo kan wegspoelen en innesteling in de weg kan staan. Beide zijn bij mijn verwijderd.. En ze hebben het tegen mij nooit over een hapje eruit gehad. Wat jij zegt dat met verwijderen een hapje uit je baarmoeder ontstaat Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Dat heb ik ook. Lekt idd toxisch vocht de baarmoeder in wat een embryo kan wegspoelen en innesteling in de weg kan staan. Beide zijn bij mijn verwijderd.. En ze hebben het tegen mij nooit over een hapje eruit gehad. Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Klopt. Daar heb ik dus ook zon spijt van dat ik ze ook niet gelijk had verwijderd. Maar ik dacht, ik krijg een operatie met 3/4 littekentjes, eerst een paar maanden herstellen pas dan kan ik aan de ivf. Maar goed..het is nu eenmaal zo en ben alleen maar zeer dankbaar dat ik geholpen kan worden aan mijn wens Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Klopt. Daar heb ik dus ook zon spijt van dat ik ze ook niet gelijk had verwijderd. Maar ik dacht, ik krijg een operatie met 3/4 littekentjes, eerst een paar maanden herstellen pas dan kan ik aan de ivf. Maar goed..het is nu eenmaal zo en ben alleen maar zeer dankbaar dat ik geholpen kan worden aan mijn wens️Je bent zo hersteld. Maar nu houdt de essure het vocht tegen van de eileiders? Want dat is niet goed als dat langs de embryo spoelt dan kan je ivf blijven doen Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Gast Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Ze zei dat als we een tp zouden doen dat het dan niet zou slagen.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Hoeveel dagen na ovulatie krijg je normaal tp dan? Die zijn toch nog niet allemaal voorbij Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Hoeveel dagen na ovulatie krijg je normaal tp dan? Die zijn toch nog niet allemaal voorbij Drie dagen na echo als die goed is krijg ok een tp Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Hoeveel dagen na ovulatie krijg je normaal tp dan? Die zijn toch nog niet allemaal voorbij Heel raar idd. Want op de normale manier zeg maar. Krijg je eisprong.. Eitje springt van eierstok naar eileider word daar opgevangen. Word halverwege de eileider bevrucht en reist dan af naar de baarmoeder en komt daar dus na dagen pas aan dus waarom zou een embryo tp niet werken dan Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Gast Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Eerlijk gezegd klinkt dit ook als een gevalletje zkh protocol.... Bij ons zkh doen ze bijvoorbeeld nooit cryo tp op vrijdag...dus iedereen moet aan progynova zodat ze het kunnen inplannen... Op mij komt het nu over dat het bij hun momenteel ook niet uitkomt...Want vind het een beetje te makkelijk waar ze nu mee komen Vind echt niet alle zkh verkeerd hoor...en ik denk echt dat er keuzes en protocollen gemaakt worden op basis van planning...ze hebben het ook gewoon druk...maar emotioneel gezien zeggen ze soms TE makkelijk....wacht maar weer af...en het is al zo'n traag proces Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Eerlijk gezegd klinkt dit ook als een gevalletje zkh protocol.... Bij ons zkh doen ze bijvoorbeeld nooit cryo tp op vrijdag...dus iedereen moet aan progynova zodat ze het kunnen inplannen... Op mij komt het nu over dat het bij hun momenteel ook niet uitkomt...Want vind het een beetje te makkelijk waar ze nu mee komen Vind echt niet alle zkh verkeerd hoor...en ik denk echt dat er keuzes en protocollen gemaakt worden op basis van planning...ze hebben het ook gewoon druk...maar emotioneel gezien zeggen ze soms TE makkelijk....wacht maar weer af...en het is al zo'n traag proces Nou dat geloof ik in Zwolle niet heb zelfs een terug plaatsing gehad op eerste pinksterdag in 2015 en nu ook al eens een cryo of echo in weekend gehad Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Denk dat ik morgen even bel was ook natuurlijk overrompeld door het nieuws Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Geplaatst 31 Augustus, 2017 Eerlijk gezegd klinkt dit ook als een gevalletje zkh protocol.... Bij ons zkh doen ze bijvoorbeeld nooit cryo tp op vrijdag...dus iedereen moet aan progynova zodat ze het kunnen inplannen... Op mij komt het nu over dat het bij hun momenteel ook niet uitkomt...Want vind het een beetje te makkelijk waar ze nu mee komen Vind echt niet alle zkh verkeerd hoor...en ik denk echt dat er keuzes en protocollen gemaakt worden op basis van planning...ze hebben het ook gewoon druk...maar emotioneel gezien zeggen ze soms TE makkelijk....wacht maar weer af...en het is al zo'n traag proces Idd cryo in gestimuleerde cyclus makkelijker inplannen. Dat er in de bijsluiter staat dat dit absoluut niet tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden even daar gelaten. Maar je wel op het hart drukken als een zwangere te leven na de tp, lachwekkend niet?, om je dan wel puur gif te laten slikken. Maar ja wij vrouwen die ivf nodig hebben zijn allang blij dat ze geholpen kunnen worden... En als je dan geen gestimuleerde cyclus hebt krijg je dit soort dingen... Die totaal niet kloppen Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.