Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0


Poekie

Aanbevolen Berichten

Ik heb geen enkel moment het idee dat ze bij mijn zh doen wat hen het beste uitkomt (gelukkig). Voor mij werkte het korte protocol goed en het zh gaat daar prima in mee.

Bij ons heb ik gelukkig ook heel erg het gevoel dat het wordt gewaardeerd dat we meedenken en vaak al goed geinformeerd zijn.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Klinkt fijn idd. Dat ervaar ik helaas niet

Als ik zeg ik heb hier of hier over gelezen. Dan word er raar over gedaan. En zelfs een keer gezegd moet je niet doen dingen opzoeken ( nee begrijp ik) ik heb dat gevoel dat ze dat appriceren dus niet. En er word bepaalt. Dus niet gevraagd wat je zelf wil. En dat ga ik niet meer accepteren.

 

Ik doe dus dankzij jullie en google wel. Mijn info op. En ga dus tijdens evaluatie aankaarten dat ik liever niet de pil wil en dis kort tot traject en als ik ooit nog ( hopelijk niet want 1kindje is genoeg) een cryo krijg ik de natuurlijk cyclus wil. Proberen. Want ik heb een zeer stipte/regelmatige cyclus en eisprong. Kom nou waarom pillen slikken Als het niet nodig is.

En bms is ook altijd prima zonder medicatie dus zie het nut niet!

Ik ha trouwens vragen of ze mijn amh waarde willen prikke. Zijn ze in nl ook niet happig op heb ik begrepen. Nee ik ben vastbesloten dit keer meer inspraak te hebben. Dat is wat ik van IVF 1 heb geleerd.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Klinkt fijn idd. Dat ervaar ik helaas niet

Als ik zeg ik heb hier of hier over gelezen. Dan word er raar over gedaan. En zelfs een keer gezegd moet je niet doen dingen opzoeken ( nee begrijp ik) ik heb dat gevoel dat ze dat appriceren dus niet. En er word bepaalt. Dus niet gevraagd wat je zelf wil. En dat ga ik niet meer accepteren.

 

Ik doe dus dankzij jullie en google wel. Mijn info op. En ga dus tijdens evaluatie aankaarten dat ik liever niet de pil wil en dis kort tot traject en als ik ooit nog ( hopelijk niet want 1kindje is genoeg) een cryo krijg ik de natuurlijk cyclus wil. Proberen. Want ik heb een zeer stipte/regelmatige cyclus en eisprong. Kom nou waarom pillen slikken Als het niet nodig is.

En bms is ook altijd prima zonder medicatie dus zie het nut niet!

Ik ha trouwens vragen of ze mijn amh waarde willen prikke. Zijn ze in nl ook niet happig op heb ik begrepen. Nee ik ben vastbesloten dit keer meer inspraak te hebben. Dat is wat ik van IVF 1 heb geleerd.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Bij mij hebben ze amh gelijk geprikt voor de eerste poging.

Ik vroeg de laatste keer of het bij een volgende poging evt mogelijk/verstandig was om alle embryo's in te vriezen en als cryo terug te plaatsen. Daar ging ze gelijk heel serieus op in en stond daar positief tegenover. Kwam ook gelijk met goede informatie daarover. Dat ervaarde ik als erg prettig.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze amh gelijk geprikt voor de eerste poging.

Ik vroeg de laatste keer of het bij een volgende poging evt mogelijk/verstandig was om alle embryo's in te vriezen en als cryo terug te plaatsen. Daar ging ze gelijk heel serieus op in en stond daar positief tegenover. Kwam ook gelijk met goede informatie daarover. Dat ervaarde ik als erg prettig.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nee in nl doen ze dat niet zomaar die amh waarde sterker nog. Er zijn nooit in dit ziekenhuis hormonen geprikt. Alleen vorige zh hebben ze ooit wat dingen geprikt. Fsh waarde en progesteron ja boeiend. Maar geen amh. Ik ga zeggen dat ik graag amh waarde sowieso wil laten prikken.. Ben al 36, lijkt me wel zo fijn.

 

Je bedoelt dus dat je helemaal geen verse neemt?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee in nl doen ze dat niet zomaar die amh waarde sterker nog. Er zijn nooit in dit ziekenhuis hormonen geprikt. Alleen vorige zh hebben ze ooit wat dingen geprikt. Fsh waarde en progesteron ja boeiend. Maar geen amh. Ik ga zeggen dat ik graag amh waarde sowieso wil laten prikken.. Ben al 36, lijkt me wel zo fijn.

 

Je bedoelt dus dat je helemaal geen verse neemt?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

We twijfelen nog maar dat is inderdaad een mogelijkheid. De kans dat ze goed ontdooien is 90%. Ik vind het grote voordeel van cryo's dat ze in een natuurlijke cyclus plaatsvinden. Dat voelt erg goed. Vandaar de overweging om alles in te vriezen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

We twijfelen nog maar dat is inderdaad een mogelijkheid. De kans dat ze goed ontdooien is 90%. Ik vind het grote voordeel van cryo's dat ze in een natuurlijke cyclus plaatsvinden. Dat voelt erg goed. Vandaar de overweging om alles in te vriezen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja ok maar ik heb ook weleens gelezen dat de slagings kans met een cryo 10% is tegenover 20/25% kans van een verse..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het proces van invriezen is de laatste jaren steeds beter geworden. In Belgie zijn er al klinieken die alleen nog maar cryo's terugplaatsen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet volledig had ingelezen hoor. Het was gewoon een idee wat ik eens aan de arts wilde voorleggen en die er serieus op in ging.

Ik weet ook niet of ik het uiteindelijk zou willen hoor. misschien durf ik wel niet omdat ik bang ben dat er dan minder overblijven omdat het invriezen vaak wat later gebeurt dan het terugplaatsen hajaha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het proces van invriezen is de laatste jaren steeds beter geworden. In Belgie zijn er al klinieken die alleen nog maar cryo's terugplaatsen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet volledig had ingelezen hoor. Het was gewoon een idee wat ik eens aan de arts wilde voorleggen en die er serieus op in ging.

Ik weet ook niet of ik het uiteindelijk zou willen hoor. misschien durf ik wel niet omdat ik bang ben dat er dan minder overblijven omdat het invriezen vaak wat later gebeurt dan het terugplaatsen hajaha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Waarom kiezen ze daar voor in die kliniek om alleen maar cryos terug te plaatsen? Weet jjj dat. Ik las laatst toch echt dat idd de Ontdooings techniek erop vooruit was gegaan maar dat een cryo 10% kans van slagen had.. Althans Nederlande statistieken.

 

Ik vind het onnatuurlijk in wat voor situatie het terug geplaatst word. Lijkt wel. Of dat niet werkt voor mijn lijf. Maar ja natuurlijk is niet mogelijk ( op de natuurlijke manier)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom kiezen ze daar voor in die kliniek om alleen maar cryos terug te plaatsen? Weet jjj dat. Ik las laatst toch echt dat idd de Ontdooings techniek erop vooruit was gegaan maar dat een cryo 10% kans van slagen had.. Althans Nederlande statistieken.

 

Ik vind het onnatuurlijk in wat voor situatie het terug geplaatst word. Lijkt wel. Of dat niet werkt voor mijn lijf. Maar ja natuurlijk is niet mogelijk ( op de natuurlijke manier)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ze doe dat zodat ze alle embryo's in een natuurlijke cyclus kunnen terugplaatsen volgens mij. Ik vind er wel wat in zitten. Voelt beter dan al het kunstmatige..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doe dat zodat ze alle embryo's in een natuurlijke cyclus kunnen terugplaatsen volgens mij. Ik vind er wel wat in zitten. Voelt beter dan al het kunstmatige..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja. Begrijp ik. Ik heb het idee dat mijn lichaam er niet intrapt ofzo. Weet niet hoe het uit te leggen. Geen eisprong niks. Bereidt zich zelf nergens op voor. ( nee regelen de medicijnen allemaal) en dan wel een embryo accepteren. Ik wil ook liever natuurlijk. Hopelijk blijft de verse hangen anders cryo zonder meds( op utro na)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eigenlijk dat je niet kunt voorspellen hoe een lichaam reageert op stimulatie. Het lange protocol zal voor veel vrouwen goed werken en gunstig zijn voor het zh omdat ze zo makkelijker kunnen plannen. Het korte protocol zal ongetwijfeld een ander effect hebben. Bij mij was het gevolg dat de stimulatie minder lang duurde (1,5 week t.o.v. 3 wk bij het lange protocol).

 

Ik heb zelf de eerste poging vooral als uitzoeken hoe mijn lijf reageert op de hormonen beschouwd. Daar is weer informatie uitgekomen en de behandeling was daarna daardoor beter passend bij mij. Zo hoef ik die eerste poging in ieder geval niet als volledige mislukking te beschouwen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

10 dagen meno was voor mij ook veel te lang. Allemaal over rijpe eieren. Het is voor hen ook maar zien hoe het strand denk ik. Aankomend traject slik ik ook niks meer. Ik bepaal wanneer een echo fm etc.. het is mijn lichaam die naar de klote gaat. Wat een kut dag meiden ! Ik steek kaarsjes aan voor jullie ❤️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bibi schema

 

Kims: 26 aug start ovulatie testen, 27 aug echo(15mm),

rond 5 sept tp

 

Amf: 27 aug start ovulatie testen, rond 5 sept tp

 

Vpk1988: 24 aug start deca,

5 sept startecho

 

Yamila: 27 aug deca, 8 sept start meno,

15 sept 1e echo fm

 

Yvje1977: 16 aug start pil,

14 sept start deca

 

Evi.H: .. aug start pil, 16 sept start deca, 26 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

 

Lautje: rustmaand

Noom: rustmaand

Pino: rustmaand

Miranda13: rustmaand

Sfa: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Butterfly36: rustmaand

Christel81: rustmaand

Poekie: rustmaand

 

Inge35, ash, danlon

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly wat jammer weer ..

We gaan gewoon door schat, geen game over aub

 

@christel.. niet leuk zo..jij ook al

nog ff geduld meid je weet nooit, en anders gelukkig nog 2 cryo's

 

@Poekie nee he..

Volgende ronde hopelijk beter en kun je snel door ook *knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee waar ben jij nu in het traject? Ik heb jou nog niet in het schema 🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Hey lalautje, ik stop 1/9 met de pil en dan wachten op de 'menstruatie' en begin ik met triptofem.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

He poekie, superjammer!!!! Op naar de volgende ronde 💪

Ik zou toch voor de verse tp gaan, zie bij mij de laatste ronde, dat 3 cryo,s het in 1x niet overleefd hebben.

 

@christel hoe is het bij jou?

 

Gaat niet goed zo dames in de laatste week van augustus 😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

He poekie, superjammer!!!! Op naar de volgende ronde 💪Ik zou toch voor de verse tp gaan, zie bij mij de laatste ronde, dat 3 cryo,s het in 1x niet overleefd hebben.@christel hoe is het bij jou?Gaat niet goed zo dames in de laatste week van augustus 😢
Hoi, ik ga dadelijk het ziekenhuis maar bellen. Ik weet niet goed of ik mag stoppen met de bolletjes. Ik heb ze gisteren toch nog maar gebruikt. Gisteravond soort paars/bruin. Vannacht had ik genoeg aan een inlegkruisje en het is nu donkerbruin met zwarte sliertjes. Ik heb geen buikpijn oid. Ik heb het idee dat de bolletjes het tegen houden. Ik voel me ook niet zwanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly wat jammer weer ..We gaan gewoon door schat, geen game over aub@christel.. niet leuk zo..jij ook alnog ff geduld meid je weet nooit, en anders gelukkig nog 2 cryo's@Poekie nee he.. Volgende ronde hopelijk beter en kun je snel door ook *knuf
Ohwnee... geen leuke berichten dames.. maar houd hoop!! We slepen jullie er doorheen en op naar een positieve volgende ronde.@butterfly als je een cryo tp krijgt kan je gelijk de volgende maand weer verder. Was dit een verse tp? En wil je nu een tp in een natuurlijke cyclus?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahnee meiden wat een rotbankje!

Voor iedereen houdt vol en zet m op

 

Om antwoord te geven op een vraag die ik eerder tegenkwam

Verschil verse tp en cryo qua kansen ligt tegenwoordig zo goed als gelijk. Verschilt misschien 1-2 %

 

Voor wie deca gebruiken/gebruikt hebben. Klopt het dat je daar nog niets van merkt?

Prik nu een week en voel me gewoon als daarvoor 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahnee meiden wat een rotbankje!

Voor iedereen houdt vol en zet m op

 

Om antwoord te geven op een vraag die ik eerder tegenkwam

Verschil verse tp en cryo qua kansen ligt tegenwoordig zo goed als gelijk. Verschilt misschien 1-2 %

 

Voor wie deca gebruiken/gebruikt hebben. Klopt het dat je daar nog niets van merkt?

Prik nu een week en voel me gewoon als daarvoor

Hej hej! Ik heb ook nooit geen last gehad van deca.. pas als gonal f erbij komt.. eerste paar dagen hoofdpijn.. als je veel water erbij drinkt gaat dat over..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga dadelijk het ziekenhuis maar bellen. Ik weet niet goed of ik mag stoppen met de bolletjes. Ik heb ze gisteren toch nog maar gebruikt. Gisteravond soort paars/bruin. Vannacht had ik genoeg aan een inlegkruisje en het is nu donkerbruin met zwarte sliertjes. Ik heb geen buikpijn oid. Ik heb het idee dat de bolletjes het tegen houden. Ik voel me ook niet zwanger.
Wat naar 😔. Heeft het verder doorgezet vandaag? Dat je geen buikpijn hebt is nog wel hoopgevend! Misschien is het toch een innestelingsbloeding. Benieuwd wat t ziekenhuis erover zegt. Sterkte!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar 😔. Heeft het verder doorgezet vandaag? Dat je geen buikpijn hebt is nog wel hoopgevend! Misschien is het toch een innestelingsbloeding. Benieuwd wat t ziekenhuis erover zegt. Sterkte!!
Dank je kim! Het heeft helaas wel doorgezet nu. Nu helderrood en wat meer buikpijn. Ze willen dat ik maandag toch bloed laat prikken zodat ze kunnen zien of er toch een innesteling is geweest. Vond het wel raar, dat is dan anderhalve week geleden! Het zal wel. Dan krijg ik ook een afspraak voor evaluatie. Ik vraag me af waarom het zo vroeg al afkomt. Amf hebben ze daar bij jou nog een reden voor gegeven? Voldoet de hoeveelheid progesteron dan niet ? Sharlee mag ik vragen welke zorgverzekeraar je straks naar toe gaat? Ik heb me daar ook in verdiept en ik dacht dat regels aan zaten. Fbto vergoed bijvoorbeeld 4x maar dan mag je nog geen vruchtbaarheidsbehandeling gehad hebben. Ik heb nu vgz en die vergoed onder de 38 maar 2x. Dus ik ga zeker overstappen maar weet dus niet naar welke.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je kim! Het heeft helaas wel doorgezet nu. Nu helderrood en wat meer buikpijn. Ze willen dat ik maandag toch bloed laat prikken zodat ze kunnen zien of er toch een innesteling is geweest. Vond het wel raar, dat is dan anderhalve week geleden! Het zal wel. Dan krijg ik ook een afspraak voor evaluatie. Ik vraag me af waarom het zo vroeg al afkomt. Amf hebben ze daar bij jou nog een reden voor gegeven? Voldoet de hoeveelheid progesteron dan niet ? Sharlee mag ik vragen welke zorgverzekeraar je straks naar toe gaat? Ik heb me daar ook in verdiept en ik dacht dat regels aan zaten. Fbto vergoed bijvoorbeeld 4x maar dan mag je nog geen vruchtbaarheidsbehandeling gehad hebben. Ik heb nu vgz en die vergoed onder de 38 maar 2x. Dus ik ga zeker overstappen maar weet dus niet naar welke.

 

Wat rot voor je! Sterkte je had nu een cyclus van 25 dagen.. als ik goed heb gerekend.. is dat normaal voor je ? Umc verzekeringen vergoedt 5 keer, maar moet je pakket 4 nemen en betaal je rond de 230,- elke maand

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je kim! Het heeft helaas wel doorgezet nu. Nu helderrood en wat meer buikpijn. Ze willen dat ik maandag toch bloed laat prikken zodat ze kunnen zien of er toch een innesteling is geweest. Vond het wel raar, dat is dan anderhalve week geleden! Het zal wel. Dan krijg ik ook een afspraak voor evaluatie. Ik vraag me af waarom het zo vroeg al afkomt. Amf hebben ze daar bij jou nog een reden voor gegeven? Voldoet de hoeveelheid progesteron dan niet ? Sharlee mag ik vragen welke zorgverzekeraar je straks naar toe gaat? Ik heb me daar ook in verdiept en ik dacht dat regels aan zaten. Fbto vergoed bijvoorbeeld 4x maar dan mag je nog geen vruchtbaarheidsbehandeling gehad hebben. Ik heb nu vgz en die vergoed onder de 38 maar 2x. Dus ik ga zeker overstappen maar weet dus niet naar welke.

 

Wat verdrietig dat het bloeden door heeft gezet....heb je nog gestest? Wat zei het ziekenhuis doorgaan met ustrogan of mag je stoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej hej! Ik heb ook nooit geen last gehad van deca.. pas als gonal f erbij komt.. eerste paar dagen hoofdpijn.. als je veel water erbij drinkt gaat dat over..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

 

Oké bedankt voor de info! Houdt ik daar rekening mee als ik met gonal F ga beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verdrietig dat het bloeden door heeft gezet....heb je nog gestest? Wat zei het ziekenhuis doorgaan met ustrogan of mag je stoppen?
Ik moest vanmorgen nog doorgaan maar toen was het nog niet doorgezet. Inmiddels wel. Volgens mij heeft het nog weinig nut nu. Ik moest na morgen zowiezo stoppen. Ik zal eens kijken naar umc klinkt wel aantrekkelijk!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden