Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0


Poekie

Aanbevolen Berichten

Haha als ik mn moeder geloof stopt het nooit inderdaad!

 

Ik heb een missed abortion gehad bij 14 wk. Kreeg toen al elke 2 wk een echo vanwege mn afwijkende bm. Maar door die missed abortion mag ik elke week voor mn eigen geruststelling.

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Ja logisch! Na mijn bericht dacht ik al meteen.. ohhh 2 baarmoeders... hoe gaat dat dan met zwangerschap? Want embryo zit niet in de baarmoeder die je ongi regelt toch ? Krijgt die ook een 2 e prop erin ? snap dat je extra bang bent ! 🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi! Gisteren zou ik het een kans gegeven hebben en nu weer niet echt. Tepels doen namelijk geen pijn meer. Af en toe heel lichte steekjes of beetje menstruatie pijn. Vanmorgen met hoesten kreeg ik wat fellere steken. De ovitrelle is als het goed is nu uitgewerkt is nu 12 dagen erna. Dus mocht ik iets zien volgende week dan is het zeker niet daarvan. Vreselijk dit. Vorige keer met de iui werd ik 10 dagen na de spuit al ongesteld maar nu heb ik de bolletjes uiteraard.@ butterfly ik heb geen typische luchtjes.

Ja dat heb ik ook ene dag is alles meer aanwezig als de andere,zegt niks.

Welke wachtdag zit je nu.

Menstruatie pijn heb ik ook licht. Gecentreerd in het midden of steken links en soms rechts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja logisch! Na mijn bericht dacht ik al meteen.. ohhh 2 baarmoeders... hoe gaat dat dan met zwangerschap? Want embryo zit niet in de baarmoeder die je ongi regelt toch ? Krijgt die ook een 2 e prop erin ? snap dat je extra bang bent ! 🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik ben in beide bm ongi haha... De ene kan eruit via bm mond en vagina, de ander gaat mn buik in want heeft geen andere uitgang.

 

Maar zwangerschap is gewoon gigantisch onder controle, extra vaak bloedprikken en extra vaak echo sommige zeggen dat t luxe is, is het misschien vanuit een ander oogpunt.. Voor mij elke keer weer een angst en geruststelling.

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook ene dag is alles meer aanwezig als de andere,zegt niks.Welke wachtdag zit je nu.Menstruatie pijn heb ik ook licht. Gecentreerd in het midden of steken links en soms rechts
Ik zit op wd 7. Ik heb al flink zitten janken omdat ik echt niks meer voel van mijn borsten/tepels. Ben bang dat het al voorbij is en ik nog niet eens de kans heb gehad om te mogen testen. Ga jij woensdag pas testen of eerder?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op wd 7. Ik heb al flink zitten janken omdat ik echt niks meer voel van mijn borsten/tepels. Ben bang dat het al voorbij is en ik nog niet eens de kans heb gehad om te mogen testen. Ga jij woensdag pas testen of eerder?
Joh dat zegt niks!! Hou hoop en janken mag

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op wd 7. Ik heb al flink zitten janken omdat ik echt niks meer voel van mijn borsten/tepels. Ben bang dat het al voorbij is en ik nog niet eens de kans heb gehad om te mogen testen. Ga jij woensdag pas testen of eerder?

 

Ik ga woensdag pas echt testen.

Ik ben net zo bang als jij.

Maar dat die klachtjes enzo afnemen zegt niks!

Kan morgen of vanavond ineens weer aantrekken. En al trekt het niet aan zegt dit niks, sommige hebben gewoon nergens last van...

Ik had net weer behoorlijke ongipijn dan denk ik nee dit kan niet positief zijn en nu is het weer weg en voelt alles zo leeg en normaal dat ik denk nee dit is ook onmogelijk,

Ik vind die wachtweken mens onterend! ja dat vind ik echt ik vind dit niet normaal voor ons wat wij moeten mee maken.

Dit is zo stresserend en zwaar.

Maar houdt hoop christel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op wd 7. Ik heb al flink zitten janken omdat ik echt niks meer voel van mijn borsten/tepels. Ben bang dat het al voorbij is en ik nog niet eens de kans heb gehad om te mogen testen. Ga jij woensdag pas testen of eerder?

 

Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik 0 kwaaltjes of symptomen..deze kwamen toen pas tussen week 8/9. Probeer hoop te houden 🍀

 

@ Butterfly die wachtweken zijn ook verschrikkelijk en lijkt wel een maand te duren ipv 2 weken 😡

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly36 inderdaad dat had ik echt een week lang. Nu niet meer. Eet nu weer gewoon van alles.

 

Raar he hoe dat fluctueert...

 

@Yvje1977, Ja die wachtweken zijn hel. Simpel . En buiten het feit om dat het nog langer lijkt te duren dan dat het duurt, staat je leven toch op zijn kop die 2 weken, je leeft tussen hoop en vrees. Het is vreselijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op wd 7. Ik heb al flink zitten janken omdat ik echt niks meer voel van mijn borsten/tepels. Ben bang dat het al voorbij is en ik nog niet eens de kans heb gehad om te mogen testen. Ga jij woensdag pas testen of eerder?

 

Ja logisch dat je je druk maakt hoor! Maar dat je eerst gevoelige tepels had kwam ook door de pregnyl hè! Die is nu uit je lichaam. Dat had ik ook. En je zit nu op wachtdag 7, de embryo nestelt in tussen 6-12 dagen oud. En dan nog hcg opnieuw aanmaken dan voel je volgende week pas iets.. en sommigen hebben inderdaad helemaal geen kwaaltjes. Het blijft lastig of je nu iets voelt of juist niks! Ik duim voor je! 🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amf, vorige keer met Ovitrelle maar nu wil ik een keer een terugplaatsing volledig in een natuurlijke cyclus proberen. Dus elke dag nu testen op ovulatie.Wel spannend want eerder was het daarmee niet gelukt om mijn eisprong vast te stellen, maar op mijn echo's was toen ook nooit duidelijk een grotere eicel te zien.Dat is nu wel het geval, op mijn echo gister een eicel van 15mm dus ik hoop nu binnen 3 dagen een positieve ovulatietest te hebben. En dan een week later de tp. Mijn embryo's zijn 5 dagen. Wanneer mag jij Ovitrelle zetten?@vpk, spannend! En welkom.@poekie 🤞🏻@danlon, komt vast goed!🌹

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amf, vorige keer met Ovitrelle maar nu wil ik een keer een terugplaatsing volledig in een natuurlijke cyclus proberen. Dus elke dag nu testen op ovulatie.Wel spannend want eerder was het daarmee niet gelukt om mijn eisprong vast te stellen, maar op mijn echo's was toen ook nooit duidelijk een grotere eicel te zien.Dat is nu wel het geval, op mijn echo gister een eicel van 15mm dus ik hoop nu binnen 3 dagen een positieve ovulatietest te hebben. En dan een week later de tp. Mijn embryo's zijn 5 dagen. Wanneer mag jij Ovitrelle zetten?@vpk, spannend! En welkom.@poekie 🤞🏻@danlon, komt vast goed!

 

Denk zelf rond donderdag positief en dan echo in zh als dat goed is zal het wel zondag of maandag tp worden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk zelf rond donderdag positief en dan echo in zh als dat goed is zal het wel zondag of maandag tp worden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Spannend! Ik verwacht ook zoiets... dan zullen we gelijk het bankje op gaan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een vraagje hoor want zit er even doorheen. Zijn die mannen van jullie ook zo ongeinteresseerd? Heb mrg de scratching. Weet hij dat gewoon niet, heb het hem tig keer verteld, hij was er ook bij toen de afspraak gemaakt werd maar het ff in zn agenda zetten is kennelijk teveel moeite. Werkafspraken kunnen er moeiteloos is maar wat te maken heeft met de ivf...is kennelijk geen prio. Had al het gevoel dat ik er alleen insta, omdat alles met mijn lichaam gebeurd natuurlijk, maar nu hij niet eens weet dat de scratch mrg is voel ik me nog meer alleen en twijfel nu heel erg of ik uberhaupt wel door moet gaan met heel deze procedure...zit er ineens helemaal doorheen. Nah moest het ff van me afschrijvensorry girls

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een vraagje hoor want zit er even doorheen. Zijn die mannen van jullie ook zo ongeinteresseerd? Heb mrg de scratching. Weet hij dat gewoon niet, heb het hem tig keer verteld, hij was er ook bij toen de afspraak gemaakt werd maar het ff in zn agenda zetten is kennelijk teveel moeite. Werkafspraken kunnen er moeiteloos is maar wat te maken heeft met de ivf...is kennelijk geen prio. Had al het gevoel dat ik er alleen insta, omdat alles met mijn lichaam gebeurd natuurlijk, maar nu hij niet eens weet dat de scratch mrg is voel ik me nog meer alleen en twijfel nu heel erg of ik uberhaupt wel door moet gaan met heel deze procedure...zit er ineens helemaal doorheen. Nah moest het ff van me afschrijvensorry girls

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik snap je wel Sharlee. Ik denk dat we allemaal dit gevoel weleens bij ons partner hebben gehad. Hun gaan er heel anders mee om dan ons, dat is gewoon een feit. Er zijn maar weinig mannen die er net zo in staan als ons denk ik althans ik ken ze niet.

Voor hun is het helemaal nog niet tastbaar allemaal en ze hebben een houding van we zien het allemaal wel... veel makkelijker en anders dan ons (uitzonderingen daar gelaten )

Ik herken wel wat je zegt ik ervaar dat soms ook en ik weet meerdere van ons.

Maar ze zijn nu eenmaal zo.

Je denkt nu in emoties vandaar ook dat de gedachte die nu bij je komt gelijk die is van , ik stop er mee het heeft geen zin, ik voel me alleen, ik sta alleen.

Maar dat sta je niet. Je hebt altijd ons hier nog.. en mannen tsja die zijn gewoon anders dan ons en dat zal altijd zo blijven.

 

Hij gaat morgen toch wel met je mee he.

Probeer m zo gewoon als je je wat rustiger voelt uit te leggen dat dit heel belangrijk is en dat je graag wat steun ontvangt en het fijn zou vinden als hij de belangrijke afspraken ook noteert zodat je nooit een dubbele afspraak kunt hebben op die belangrijke momenten.

 

Voor hem is het ook spannend.. alleen hij gaat er anders mee om.

 

 

Uiteindelijk zijn wij toch de gene die het allemaal moeten ondergaan.. een man staat er wat verder van af denk...en nogmaals gaat er anders mee om.

 

Trek het je niet aan, ik herken dit ook wel en ik weet meerdere dames, dus je bent niet alleen!

Ga je positief focussen op morgen! erg spannend heel veel succes! Keep your head up

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een vraagje hoor want zit er even doorheen. Zijn die mannen van jullie ook zo ongeinteresseerd? Heb mrg de scratching. Weet hij dat gewoon niet, heb het hem tig keer verteld, hij was er ook bij toen de afspraak gemaakt werd maar het ff in zn agenda zetten is kennelijk teveel moeite. Werkafspraken kunnen er moeiteloos is maar wat te maken heeft met de ivf...is kennelijk geen prio. Had al het gevoel dat ik er alleen insta, omdat alles met mijn lichaam gebeurd natuurlijk, maar nu hij niet eens weet dat de scratch mrg is voel ik me nog meer alleen en twijfel nu heel erg of ik uberhaupt wel door moet gaan met heel deze procedure...zit er ineens helemaal doorheen. Nah moest het ff van me afschrijvensorry girls

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ohhh ik herken dit zo... Ik zeg ook altijd nu we al een zoon hebben en ik even vrij van hormonen was dat mn man het nog wel iets zwaarder heeft gehad misschien.

 

Ze zijn wat makkelijker en nonchalanter, jij bent waarschijnlijk net zo'n regelneef als ik ook ben.. Je wil controle houden... Je man denkt waarschijnlijk dat jij t wel weet etc?

 

Gaat hij wel met je mee? Die van mij heeft vaak de wind van voren gehad over dat ik alleen stond etc...maar juist dit forum geeft dan steun, we hebben allemaal zo'n partner en we weten allemaal hoe je je voelt...

 

Geef niet op! Voor mannen is het anders dan voor vrouwen.. Klinkt stom maar vaak is t zorgen voor een kwakkie en thats it... Ze hoeven niet door de mallemolen en elke keer met de benen wijd en pijn etc...

 

Kop op en laat je niet gek maken door de hormonen... Dikke knuffel en succes morgen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik herken dit zo... Ik zeg ook altijd nu we al een zoon hebben en ik even vrij van hormonen was dat mn man het nog wel iets zwaarder heeft gehad misschien.

 

Ze zijn wat makkelijker en nonchalanter, jij bent waarschijnlijk net zo'n regelneef als ik ook ben.. Je wil controle houden... Je man denkt waarschijnlijk dat jij t wel weet etc?

 

Gaat hij wel met je mee? Die van mij heeft vaak de wind van voren gehad over dat ik alleen stond etc...maar juist dit forum geeft dan steun, we hebben allemaal zo'n partner en we weten allemaal hoe je je voelt...

 

Geef niet op! Voor mannen is het anders dan voor vrouwen.. Klinkt stom maar vaak is t zorgen voor een kwakkie en thats it... Ze hoeven niet door de mallemolen en elke keer met de benen wijd en pijn etc...

 

Kop op en laat je niet gek maken door de hormonen... Dikke knuffel en succes morgen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Ja je hebt ook gelijk. Hij is gewoon zo'n work aholic en zn prio ligt altijd daar en dan denk ik, pff ik stop er helemaal mee met alles haha maar zijn denk ik gewoon fases waar ik doorheen ga idd. Wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben hierin;). THNX!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt ook gelijk. Hij is gewoon zo'n work aholic en zn prio ligt altijd daar en dan denk ik, pff ik stop er helemaal mee met alles haha maar zijn denk ik gewoon fases waar ik doorheen ga idd. Wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben hierin;). THNX!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Klopt hoor....je wil dat jij en ivf belangrijk is... Wat maakt de rest nou uit!! Zijn inderdaad fases hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je wel Sharlee. Ik denk dat we allemaal dit gevoel weleens bij ons partner hebben gehad. Hun gaan er heel anders mee om dan ons, dat is gewoon een feit. Er zijn maar weinig mannen die er net zo in staan als ons denk ik althans ik ken ze niet.

Voor hun is het helemaal nog niet tastbaar allemaal en ze hebben een houding van we zien het allemaal wel... veel makkelijker en anders dan ons (uitzonderingen daar gelaten )

Ik herken wel wat je zegt ik ervaar dat soms ook en ik weet meerdere van ons.

Maar ze zijn nu eenmaal zo.

Je denkt nu in emoties vandaar ook dat de gedachte die nu bij je komt gelijk die is van , ik stop er mee het heeft geen zin, ik voel me alleen, ik sta alleen.

Maar dat sta je niet. Je hebt altijd ons hier nog.. en mannen tsja die zijn gewoon anders dan ons en dat zal altijd zo blijven.

 

Hij gaat morgen toch wel met je mee he.

Probeer m zo gewoon als je je wat rustiger voelt uit te leggen dat dit heel belangrijk is en dat je graag wat steun ontvangt en het fijn zou vinden als hij de belangrijke afspraken ook noteert zodat je nooit een dubbele afspraak kunt hebben op die belangrijke momenten.

 

Voor hem is het ook spannend.. alleen hij gaat er anders mee om.

 

 

Uiteindelijk zijn wij toch de gene die het allemaal moeten ondergaan.. een man staat er wat verder van af denk...en nogmaals gaat er anders mee om.

 

Trek het je niet aan, ik herken dit ook wel en ik weet meerdere dames, dus je bent niet alleen!

Ga je positief focussen op morgen! erg spannend heel veel succes! Keep your head up

 

Ik was zo boos dat in zoiets had van ik cancel die afspraak, maaaar toch maar niet gedaan. Hij gaat wel mee alleen gezellig zal het niet wezen. Ze staan er idd verder van af en die van mij zegt dan ook nog eens 'het is je mindset, zijn niet je hormonen' en dan word ik helemaal boos haha. Stomme wezens soms pff. Maar goed. 'Fijn' te horen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. THNX!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zo boos dat in zoiets had van ik cancel die afspraak, maaaar toch maar niet gedaan. Hij gaat wel mee alleen gezellig zal het niet wezen. Ze staan er idd verder van af en die van mij zegt dan ook nog eens 'het is je mindset, zijn niet je hormonen' en dan word ik helemaal boos haha. Stomme wezens soms pff. Maar goed. 'Fijn' te horen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. THNX!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als hij zou zeggen t zijn je hormonen... Zou je dan wel blij zijn? Ik zou dat ook niet accepteren haha..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden