Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zou ik ook doen... Niet per ongeluk een blaasontsteking?

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ja het klinkt wel alsof er iets geïrriteerd is daar onder 😕

• Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja het klinkt wel alsof er iets geïrriteerd is daar onder
Kan... Hoeft niet natuurlijk... Ik heb ook keer blaasontsteking gehad.. Dacht dat t te maken had met tp maar bleek gewoon een blaasontsteking te zijn... Waarschijnlijk door die bollen(gebruikte ik toen 1x) in combi met dat ze bezig zijn geweest..

Mja je eigen gevoel volgen is het belangrijkste!

Geplaatst
Toch blijft het raar dat je dit direct na de tp hebt gekregen en het nooit weg is geweest...Weet je zeker dat je niet ff wil bellen met zkh?

Ik heb absoluut geen blaasontsteking, als ik dat heb weet ik het wel heb er al meerdere gehad in mijn leven, en de katheter is niet in mijn blaas ingebracht waardoor er bacterieen ofzo naar binnen zijn gegaan.

Ik heb het tegen de arts gezegd en die zei irritatie door de kracht van de vloeistof en de katheter . De vloeistof ging er ook echt met een noodgang in zagen we op de echo.

De krampen die ik net na de tp had zijn weggegaan na 2 a 3 dagen.

Nu is het gewoon ongi gevoel en rugpijn.

Geplaatst
Ik heb absoluut geen blaasontsteking, als ik dat heb weet ik het wel heb er al meerdere gehad in mijn leven, en de katheter is niet in mijn blaas ingebracht waardoor er bacterieen ofzo naar binnen zijn gegaan.

Ik heb het tegen de arts gezegd en die zei irritatie door de kracht van de vloeistof en de katheter . De vloeistof ging er ook echt met een noodgang in zagen we op de echo.

Hopelijk zet het niet door in echte menstruatie 🍀

Geplaatst

Ohhhh tis nu anders.. Dacht nog steeds tzelfde..

Dat ongi gevoel heb ik ook.. Ik blijf duimen!

Geplaatst
Ohhhh tis nu anders.. Dacht nog steeds tzelfde..

Dat ongi gevoel heb ik ook.. Ik blijf duimen!

Nee na de tp was het echt een rare kramp die ik ook weleens gehad heb na een waterecho waarmee ze ook met een katheter naar binnen gaan.

Dat hield 2 a3 dagen aan.

Soms even rustig maar als ik nu iets voel is het ongi gevoel.. of je het gaat worden, dat heb jij dus ook?

Geplaatst
Nee na de tp was het echt een rare kramp die ik ook weleens gehad heb na een waterecho waarmee ze ook met een katheter naar binnen gaan.

Dat hield 2 a3 dagen aan.

Soms even rustig maar als ik nu iets voel is het ongi gevoel.. of je het gaat worden, dat heb jij dus ook?

Na gevoel alsof ik ongi moet worden. Drukken gevoel op baarmoeder

Geplaatst
Na gevoel? maar heb je ook lichte krampjes of alleen drukkend gevoel. Ik heb ook een strak trekkend gevoel over me hele buik heen
Net gevoel... Ja krampjes heb ik sinds eergisteren... Niet constant maar wel regelmatig.. T zegt niks... Kan dus posi als mij zijn of dat je ongi wel begint

Geplaatst
Net gevoel... Ja krampjes heb ik sinds eergisteren... Niet constant maar wel regelmatig.. T zegt niks... Kan dus posi als mij zijn of dat je ongi wel begint

Ja zegt ook allemaal niks. Als je googelt lees je zowel positieve als negatieve ervaringen.

Geplaatst

Ooh meiden ik herken AL jullie klachten! Ik heb altijd direct na de tp pijn gehad. En in de tweede wachtweek kramp in darmen lies strak gevoel ongi pijn en alles wat jullie nog meer noemen.

Ik heb me 3 weken geleden gek gegoogled en me lamlendig gevoeld. Maar ik had deze keer toch echt een positief resultaat.

Goeie tip van het ziekenhuis was; bij pijn ik je linkerzijde gaan liggen. Hij nestelt links in. Dat heb ik trouw gedaan.

Je wordt er echt gek van he.. tijd laten wegtikken is het énige wat je kan doen.. hoe vol lieve dames!

Geplaatst
@butterfly36 danlon was me voor. Ik zat ook aan een ontsteking te denken.

Hoe bedoel je? voor mij? een ontsteking. Nee daar ken ik mijn lichaam te goed voor .Ik heb absoluut geen ontsteking cq blaasontsteking.

Ik had deze ongi krampen de vorige x ook is helaas miskraam geworden.

Maar toen kwam er ook direct bloed.

Geplaatst
@danlon ik had het te snel gelezen. Maar bij mij was het ook links
Ohhh hihi toevallig dan... Mn zoon zat rechts

Geplaatst
Inge had je deze keer ook deze klachten?

Ja joh, onwijs veel!!

En Ash.. dat weet ik eigenlijk niet! Ik hoorde het voor het eerst en heb het later vaker gezien in mijn speurtocht met allerlei zoekopdrachten naar gelang welke kwaal ik dan het ergst vond!

Geplaatst

Ja buikpijnen en rugpijn bedoel ik dan he, ik had gisteren het gevoel dat me hele spieren van me maag tot onderbuik strak stonden...

Maar ook ongi gevoel.. en dat vind ik altijd zo eng.. echt van ik word het gewoon klaar

Geplaatst

Fijn, eindelijk weer eens positieve berichten hier!!

@christrl en butterfly, spannend week nog nu 🍀🍀

@eatpraylove, hoe gaat het stimuleren van de eitjes?

En hoe is hetmet de rest van de wachtende dames?

Hierbij nog duidelijke uitkeg over de ontwikkeling van het embryo. Zoals het 'normaal' zou moeten verlopen. Al is het belangrijkste dat het zich blijft intwikkelen natuurlijk.

http://tomvangelder.antrovista.com/de-eerste-week-een-zwevend-en-tijdloos-bestaan-69m60.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden