Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@sharlee wat rot he? Als je ergens op hoopt en het valt zo tegen. Iets wat in dit traject helaas veel te vaak voorkomt. Ik hoop voor je dat je maandag toch wat beter nieuws krijgt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dank je poekie:) heel veel succes met de punctie!!🤞🏻

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Willeke omg, gefeliciteerd!!

@Sharlee wat jammer zon bericht ineens..

Hoeveelste dag van stimuleren is dit?

Gaan ze de medicatie nu verhogen of wil je de poging cancelen?

Schat, als je je niet goed voelt bij je arts moet je een andere vragen. Maar in mijn geval gaat het mij niet om de arts, ik bepaal nl de medicatie, ik stel dingen voor etc, mijn arts vind het prima, tenzij het tegen hun protocol ingaat van het ziekenhuis.

Ik denk dat voor jou een combi moet van Menopur en gonal f bijv.

Ook hebben velen vrouwen een hekel aan de pilgebruik, maar dat houd je cyclus wel stil en dus je eicelvoorraad wel bewaard.

Heb je ook voor amh getest?

Neem voor volgend jaar UMC zorgverzekeringen, dan heb je tot 5 pogingen voor het geval dat , als je wil..

Ik hoop dat het maandag beter nieuws komt❤️

Had gevraagd on verhoging maar dat kan niet omdat ik kennelijk al de hoogste dosis heb. Als er maandag maar twee follikels zijn denk ik wel dat we deze cancellen en net zo lang andere medicijnen proberen totdat ik meer follikels heb. Ik heb ook telkens de pil, vind dat niet zo'n probleem en idd mn eicelvoorraad blijft dan bewaard. Wil het maandag ook hebben over dat papaverzaadolie om die eileiders ook nog een x door te spuiten. Maandag heb ik weer niet mijn eigen arts. Heb al aangegeven dat ik dat erg vervelend vind omdat we nu voor een belangrijk besluit staan. Ben nog niet getest op amh maar ga ik ook om vragen. Mijn moeder was nl op haar 42e klaar met de overgang en dat schijnt erfelijk te zijn. Aan de andere kant heb ik een oudere zus die daar nog steeds niet inzit maar je zult zien dat ik die pech dan net heb. Hou je op de hoogte! Jij hebt mrg een echo ? Hoop op heeeel veel follikels:). En ow ik zie nu op stimulatiedag 9.

Geplaatst
Oja trouwens ik ben verzekerd bij UMC zorgverzekeringen en heb 4 pogingen, betaal 134,65 (geen tandarts).

En als ik dit jaar nog niet zwanger word dan verhoog ik het naar 5 pogingen, en betaal dan €185,40 (zonder tandarts).

Je hoeft niet te werken in het ziekenhuis om daar recht op te hebben.

Ik vind het echt een fijne verzekeraar, zeker aan te raden

Hoop dat ze me aannemen:)

Geplaatst
Vorige week nog een vrouw van 43 in de vs had de vorige poging 4 follikels en nu 36 follikels. Is toch niet normaal..

Ze had 225 gonal en 225 monopur gespoten.

Natuurlijk moet je nooit zelf experimenteren want straks word je overgestimmuleerd en dat kan gevaarlijk zijn!

Maar een andere dosis iets verhogen en veel drinken en proteïne innemen kan geen kwaad.

Ik heb zelf gonal f over van de poging dat werd gecanceld en anders kun je daar snel aan komen van vrouwen die zwanger zijn en hun overgebleven meds willen weggeven of verkopen.

Maar ik ga eerst kijken as vrijdag hoe het met mijn follikels gaat met Menopur, hopelijk beter nieuws dan de vorige

Wat heb jij nu dan voor combi, menopur en?

Geplaatst

Als eerste Willeke gefeliciteerd 🎊🎉

Poekie heel veel succes vandaag 🍀🍀🍀

Lalautje 27 sept begin ik met Gonal-F en 4 oktober echo

Geplaatst

@Sharlee ik hoop het echt voor je

Nee ik heb geen combi nu wbt stimuleren. Ik stimuleer nu met Menopur 225.

Morgen vroeg heb ik de echo-fm, dus ben echt benieuwd deze keer.

Hoe eerder je voor het eerst ongesteld bent geworden hoe eerder je je eicelvoorraad op is.

Ik was 12jr toen ik voor het eerst ongesteld werd. Maar ik ga tot mn 40ste proberen en anders klaar.

Mijn moeder werd precies op haar 50ste niet meer ongesteld.

Waar stimuleer je nu mee en hoeveel?

Want Triptofem is net als Decapeptyl, die enkel je cyclus/hormonen stil legt.

@Yvje fijn dat bij jou nu ook bekend is wanneer je de echo hebt..

De tijd vliegt..

Geplaatst

Bibi schema

🦋Kims: 5 sept tp17 sept td

Poekie: 19 sept tp

EatPrayLove: 15 sept punctie,

.. sept tp

Vpk1988: 5 sept start gonalf

15 sept 2e echo fm

Sharlee: 5 sept start triptofem+menopur,

18 sept 2e echo fm

Yamila: 8 sept start meno,

15 sept 1e echo fm

Pino81: 9 sept start pil, 22 sept start gonalf & echo,

13 okt 1e echo fm

Yvje1977: 14 sept start deca, 27 sept gonalf,

4 okt 1e echo fm

Evi.H: 16 sept start deca, 26 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

Lalautje: rustmaand

Miranda13: rustmaand

Butterfly: 3 nov start deca, ..nov start meno, 15 nov 1e echo fm

Christel81: rustmaand

Amf: rustmaand

Melody30: zwangerTd 2 sept

Ar87 1 sept td

Willeke20 13 sept td

Geplaatst

@poekie is alles goed gegaan ? 🤞

@eatpraylove heel veel succes morgen met de punctie ! 🤞

@vpk1988 hoop dat je morgen iets geruster bent

@yamila duim ook voor jou mee dat je eitjes mooi zijn gaan groeien dit keer !

@pino81 klopt jou schema wel ? Omdat er zoveel tijd zit tussen begin stimuleren en 1e echo fm ?

@yvje1977 heb het aangepast! Succes met prikken

@Evi.H yeahh ook alweer bijna beginnen met prikken

Geplaatst

Ola! Alles is goed gegaan. We zijn weer op weg naar huis. Vanmiddag lekker een dutje doen.

Er zijn 11 eicellen gevonden. Dat is wel een beetje hetzelfde als de vorige keren (respectievelijk 12 en 10). We zijn er blij mee. Morgen horen we hoeveel er daadwerkelijk bevrucht zijn.

Geplaatst

@Poekie wat fijn!! Dat klinkt super! Nu de zaadjes even hun best doen zodat het super embryos worden. Nu ff rustig aan doen en klaar voor je verse tp maken

Geplaatst
Ola! Alles is goed gegaan. We zijn weer op weg naar huis. Vanmiddag lekker een dutje doen.

Er zijn 11 eicellen gevonden. Dat is wel een beetje hetzelfde als de vorige keren (respectievelijk 12 en 10). We zijn er blij mee. Morgen horen we hoeveel er daadwerkelijk bevrucht zijn.

Wauw mooi aantal 😉 Nu rustig aan doen en op naar een succesvolle tp 🍀🍀

Geplaatst
@Sharlee ik hoop het echt voor je

Nee ik heb geen combi nu wbt stimuleren. Ik stimuleer nu met Menopur 225.

Morgen vroeg heb ik de echo-fm, dus ben echt benieuwd deze keer.

Hoe eerder je voor het eerst ongesteld bent geworden hoe eerder je je eicelvoorraad op is.

Ik was 12jr toen ik voor het eerst ongesteld werd. Maar ik ga tot mn 40ste proberen en anders klaar.

Mijn moeder werd precies op haar 50ste niet meer ongesteld.

Waar stimuleer je nu mee en hoeveel?

Want Triptofem is net als Decapeptyl, die enkel je cyclus/hormonen stil legt.

@Yvje fijn dat bij jou nu ook bekend is wanneer je de echo hebt..

De tijd vliegt..

Mijn eerste menstruatie was op mn 11eook al zo vroeg pff. Ik heb 225 menopur en 0.1 triptofem.

Geplaatst

Spannend Poekie en een mooi aantal! Succes mrg:)

Geplaatst
Mijn eerste menstruatie was op mn 11eook al zo vroeg pff. Ik heb 225 menopur en 0.1 triptofem.

Pff ik was ook 11...

Geplaatst
Pff ik was ook 11...

We waren er vroeg bij! Inmiddels ben ik 30 jr verder....mannn ik word oud!

Geplaatst

Ah oke..Hoogste wat je kan krijgen is bijv. 225 Menopur incl 250 Gonal f

Geplaatst
Ah oke..Hoogste wat je kan krijgen is bijv. 225 Menopur incl 250 Gonal f

Ah ok. Ga ik maandag voorleggen. En wil ook het doorspuiten vd eileiders voorleggen

Geplaatst
We waren er vroeg bij! Inmiddels ben ik 30 jr verder....mannn ik word oud!

Ja.. och wat schaamde ik me. Zit je nog op de basisschool waar je na de gym gezamenlijk doucht...verloren eitjes al die jaren

Geplaatst
Ah ok. Ga ik maandag voorleggen. En wil ook het doorspuiten vd eileiders voorleggen

Als jij je eileiders nog hebt zou ik dat zeker voorleggen het ze te doorspoelen met dat olie

Geplaatst
Ja.. och wat schaamde ik me. Zit je nog op de basisschool waar je na de gym gezamenlijk doucht...verloren eitjes al die jaren

Hahaha ik weet nog dat ik ontzettend baalde toen het die dag kwamen dan zegt je moeder...aaah je bent nu een vrouw geworden🤣

Geplaatst
Als jij je eileiders nog hebt zou ik dat zeker voorleggen het ze te doorspoelen met dat olie

Yep heb ze allebei nog alleen die linker is moeilijk te bereiken.

Geplaatst
Hahaha ik weet nog dat ik ontzettend baalde toen het die dag kwamen dan zegt je moeder...aaah je bent nu een vrouw geworden🤣

Hahahaha ja ik heb volgens mij echt gehuild

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden