Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bibi schema

🦋Willeke20: 31 aug tp13 sept td

🦋Kims: 5 sept tp17 sept td

Poekie: 14 sept punctie,

19 sept tp

EatPrayLove: 1 sept start gonalf,

.. sept 1e echo fm

Vpk1988: 5 sept start gonalf

15 sept 2e echo fm

Sharlee: 5 sept start triptofem,

13 sept 1e echo fm

Yamila: 8 sept start meno,

15 sept 1e echo fm

Pino81: 9 sept start pil, 22 sept start gonalf & echo,

13 okt 1e echo fm

Yvje1977: 16 aug start pil,

14 sept start deca

Evi.H: .. aug start pil, 16 sept start deca, 26 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

Lalautje: rustmaand

Miranda13: rustmaand

Butterfly: 3 nov start deca, ..nov start meno, 15 nov 1e echo fm

Christel81: rustmaand

Amf: rustmaand

Melody30: zwangerTd 2 sept

Ar87

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Yep. Vanavond kan de pregnyl erin, donderdag punctie en dan hopelijk dinsdag tp

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Yeah!

Geplaatst
@willeke20 ik duim met je mee morgenochtend !🤞

@sharlee succes morgen bij je 1e echo fm 🤞

Dank je! Hoop op veel follikels!

Geplaatst
Hoi dames, ik kon niet meer slapen dus heb de test net gedaan !

IK BEN ZWANGER. Ik ben zooooo blij

Wauwwwww!! Gefeliciteerd!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

jeeeejjj gefeliciteerd meid!

Heerlijk zo snel. Ga ervan genieten

@sharlee succes vandaag, hopelijk een mooi resultaat!

@Poekie wat fijn!! Wordt een komende spannende week.

Geplaatst

Yeahhhhhhh!!!!!!!!! Gefeliciteerd Willeke!!! Super blij voor je! Geniet er lekker van!

Geplaatst
jeeeejjj gefeliciteerd meid!

Heerlijk zo snel. Ga ervan genieten

@sharlee succes vandaag, hopelijk een mooi resultaat!

@Poekie wat fijn!! Wordt een komende spannende week.

Thnx laat het jullie zsm weten

Geplaatst

Yeahhhhh!!! Gefeliciteerd !

Geplaatst

Ooooh Heerlijk!! Gefeliciteerd!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Yeahhhhh!!! Gefeliciteerd !Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Willeke gefeliciteerd meid!!!! Super!! Nu lekker genieten 😙Sharlee heel veel succes vandaag!! Hopelijk al een mooi aantal 🍀🍀
Geplaatst

Yesss!!! Gefeliciteerd!!!! 😙

Geplaatst
Hoi dames, ik kon niet meer slapen dus heb de test net gedaan ! IK BEN ZWANGER. Ik ben zooooo blij Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goeiemorgen Ladies !...@ Willeke Gefeliciteerd 🎉🎉🎉 en wat is het fijn en positief bericht om te lezen ! Dit is wel we hele goeie morgen voor jouw😃 Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan lieverd 😘❤️ Op naar een spannende en fijne en gelukkige tijd
Geplaatst
Dames even een vraagje.. heeft er iemand decapeptyl gebruikt voor de punctie ipv (ovitrelle of pregnyl?)

Nee kan dat?? Is niet zelfde werking toch

Geplaatst

Deca is tegen houden van ei sprong

Ovitrelle of pregnyl laatste rijping van eicellen en timing van punctie

Geplaatst
Deca is tegen houden van ei sprong

Ovitrelle of pregnyl laatste rijping van eicellen en timing van punctie

Ik word er helemaal gek van. Ze willen de niet dat ik overstimulatie van krijg drm moet ik 2 ker deca gebruikten. K heb het gezocht op inet en heb dit gevonden.

(Decapeptyl is de synthetische variant van pregnyl. Als je aan het begin van de cyclus voor een periode gaat spuiten legt het alles plat. Het kan ook gebruikt worden om de eisprong op te wekken als je het eenmalig op het goede moment spuit.

Ik heb ook ooit deca gehad omdat je er niet zo'n beurse plek van krijgt als van pregnyl, verder was de werking toen hetzelfde)

Geplaatst

Nou een enorme teleurstelling! 2 hele kleine follikels rechts en links waar ze moeilijk of niet bij kunnen komen, 2 waarvan 1 nu 10 is en de ander 8, veel kleiner dan mn vorige poging en ook veel minder follikels. Dit is onze laatste poging dit jr, dus ben ff van slag. De arts die ik nu had vind ik ook helemaal niet fijn, ze gaat er doorheen alsof ze de bus moet halen, dit is de 2e x dat ik haar heb en ze maakt altijd fouten met berekeningen en moet haar altijd corrigeren. Wil sws niet dat als we al overgaan tot een punctie dat zij het gaat doen, heb totaal geen vertrouwen in haar en mn hoop op een goed ei is ook verdwenen

Geplaatst
Nou een enorme teleurstelling! 2 hele kleine follikels rechts en links waar ze moeilijk of niet bij kunnen komen, 2 waarvan 1 nu 10 is en de ander 8, veel kleiner dan mn vorige poging en ook veel minder follikels. Dit is onze laatste poging dit jr, dus ben ff van slag. De arts die ik nu had vind ik ook helemaal niet fijn, ze gaat er doorheen alsof ze de bus moet halen, dit is de 2e x dat ik haar heb en ze maakt altijd fouten met berekeningen en moet haar altijd corrigeren. Wil sws niet dat als we al overgaan tot een punctie dat zij het gaat doen, heb totaal geen vertrouwen in haar en mn hoop op een goed ei is ook verdwenen

Jeetje sharlee. Moet je nu wel doorgaan met stimuleren? En hoe bedoel je laatste poging dit jaar.. Ik heb ook een niet fijne ivf arts. Zelfde verhaal als wat jij beschrijft. Alleen bij mij is t een ander geweest die de punctie deed en de tp. E. De vorige x weer een ander die de cryo terug plaatste. Dus heb haar eigenlijk alleen als aanspreekpunt gehad tot nu toe maat staat me erg tegen ook. Totaal geen klik. Wat ga je nu doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Jeetje sharlee. Moet je nu wel doorgaan met stimuleren? En hoe bedoel je laatste poging dit jaar.. Ik heb ook een niet fijne ivf arts. Zelfde verhaal als wat jij beschrijft. Alleen bij mij is t een ander geweest die de punctie deed en de tp. E. De vorige x weer een ander die de cryo terug plaatste. Dus heb haar eigenlijk alleen als aanspreekpunt gehad tot nu toe maat staat me erg tegen ook. Totaal geen klik. Wat ga je nu doen?

Ja doorstimuleren tot maandag en dan nieuwe echo. Ze heeft bij mij ook gelukkig nog geen punctie gedaan en ga maandag ook aangeven dat als we overgaan tot een punctie dat ik haar niet wil. Dit is onze 3e poging dit jr dus de laatste die dit jr vergoed wordt. Denk dat ik hierna als dit mislukt ga vragen om mijn eileiders door te spuiten met dat papaverzaadolie iets. En in wil meerdere onderzoeken en geprikt worden om te zien hoe het staat met die overgang. Ben 41 wordt steeds minder lang ongesteld en het wordt ook steeds minder.

Geplaatst
Ja doorstimuleren tot maandag en dan nieuwe echo. Ze heeft bij mij ook gelukkig nog geen punctie gedaan en ga maandag ook aangeven dat als we overgaan tot een punctie dat ik haar niet wil. Dit is onze 3e poging dit jr dus de laatste die dit jr vergoed wordt. Denk dat ik hierna als dit mislukt ga vragen om mijn eileiders door te spuiten met dat papaverzaadolie iets. En in wil meerdere onderzoeken en geprikt worden om te zien hoe het staat met die overgang. Ben 41 wordt steeds minder lang ongesteld en het wordt ook steeds minder.

Gisteren een gesprek gehad met iemand die het ook zo belachelijk vind dat ze al die waardes in nl ( zoals amh) etc niet checken voor iemand begint met ivf. Weet niet of er dan veel er aan te doen is maar ik bedoel vergadig zoveel mogelijk info over iemand alvorens ze starten. Ze zeggen in mijn zh je bent geen nr... Nee maar ze behandelen wel iedereen t zelfde. En checken niks. Ik hoop voor jouw dat er toch een paar goede zitten maandag. 4/5 dan heb je toch wat. Maar je krijgt toch in totaal 3 behandelingen vergoedt en toch niet per jaar? Ik zou vragen of ze je amh en fsh waarde willen prikken dan kan je zien of je inderdaad de overgang aan t in glijden bent. Heb je al kinderen of ben je voor de eerste bezig..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden