Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]6364[/ATTACH]

Vind het spannend en eng. Ongi gevoel blijft

Woensdag ga ik opnieuw testen als er geen menstruatie doorbreekt

Ik blijf op dit bankje, puur omdat ik negativiteit erbij vind horen en dit niet opzij wil schuiven voor mijn gevoel. Heb jij de test al gedaan ?爛

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw! Gefeliciteerd! moet je ook nog in het ziekenhuis bloedprikken op je hcg gehalte?

Geplaatst

Vind het spannend en eng. Ongi gevoel blijft

Woensdag ga ik opnieuw testen als er geen menstruatie doorbreekt

Zie nu je tekst erboven pas. Ja het blijft spannend hé! Ik duim voor je mee!

Geplaatst

Nee ik moet gewoon testen en dan bellen

Daarom woensdag nog want deze geeft voor mij nog niet helemaal de doorslag en ik houdt dus dat zeurende gevoel in me buik 🍀🍀🤞🤞

Wauw! Gefeliciteerd! moet je ook nog in het ziekenhuis bloedprikken op je hcg gehalte?

Geplaatst
Nee ik moet gewoon testen en dan bellen

Daarom woensdag nog want deze geeft voor mij nog niet helemaal de doorslag en ik houdt dus dat zeurende gevoel in me buik 🤞🤞

Nee hij is wel aan de lichte kant, dus snap wel je onzekerheid hierin. Maar je kan ook een trage hcg aanmaak hebben. Ik hoop dat de test woensdag duidelijker is! Zal ik je testdatum in schema aanpassen naar woensdag ?

Geplaatst
Lieve meiden,

Ik ga jullie even verlaten. Geen verwijten...

Ik heb echt met alle goede bedoelingen proberen weer wat overzicht te krijgen.

Dat vond niet iedereen even prettig, dat mag.

Maar voel mij hier even niet prettig bij. Ga mij even op mijzelf richten, het traject en mijn hormonen.

Daarnaast heb ik ook het advies gekregen om mijn tablet meer aan de kant te leggen en mij meer op iets amders en mijn ontspanning te richten. Dus zie dit als een kans om dat eens te gaan doen.

Zat veel op op dit forum omdat ik graag wilde weten hoe het met jullie is.

Positieve berichten om hoop en te huilen en negatieve berichten om elkaar te steunen.

Maar heb zelf moeite om positief te blijven na alle tegenslagen. En geloof te hebben dat het ooit nog gaat lukken. Hopelijk gaat mij dat met waar meer afleiding beter lukken.

Ik hoop echt dat voor iedereen hun droom mag uitkomen.

Ai pino wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop dat je snel je positiviteit terug vindt en dat je droom heel snel uit mag komen. Ik snap je besluit wel. Kop op meid, snel weer in de positieve stand. En wellicht zien we snel een positief berichtje van je tegemoet. Sterkte meid

Geplaatst

Bibi schema

🦋Vpk1988: 25sept tp11okt td

🦋Nicky78: 28 sept tp12okt td

🦋KitKat: 29 sept tp10 okt td

Cil: 10 okt tp

Ivydrew: 27 sept start meno,

10 okt 3e echo fm

Christel81: 10 okt echo cryo tp

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek/testen/rooster

Amf: rustmaand

Menace: rustmaand

Yamila: rustmaand,

10 okt evaluatie gesprek

Sharlee: rustmaand

Miranda13: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Geplaatst

@kitkat heel veel succes morgen met testen

@cil hopelijk heb je vandaag goed bericht gehad over de bevruchtingen en heb je morgen je tp! 🤞

@ivydrew jij morgen succes met de echo, hopelijk zijn de nu groot genoeg!🤞

@christel81 hoop dat je bms morgen wat dikker is en je ei grootte ! 🥚🤞

@yamila succes met je evaluatiegesprek! Ik hoop dat ze gewoon met je doorgaan en achter onderzoeken staan!

Kortom een hele spannende dag morgen voor velen! Succes allemaal! 🤞

Geplaatst
Thnx cil, heb jih toevallig de naam van die kliniek?

Human first heet de kliniek

Geplaatst

@lalautje morgen tp . Ik weet nog niet hoeveel er zijn bevrucht, dat krijg ik morgen te horen. Maar sowieso 1

Geplaatst
@lalautje morgen tp . Ik weet nog niet hoeveel er zijn bevrucht, dat krijg ik morgen te horen. Maar sowieso 1

Wat fijn!!!

Geplaatst
Ai pino wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop dat je snel je positiviteit terug vindt en dat je droom heel snel uit mag komen. Ik snap je besluit wel. Kop op meid, snel weer in de positieve stand. En wellicht zien we snel een positief berichtje van je tegemoet. Sterkte meid

Thanks, sharlee en lalautje,

Komt goed, even deze week richten op de groei van de eitjes. En vrijdag de eerste echo.

Is toch weer heel spannend. Dus ontspanning en loslaten is mijn huiswerk voor deze week.

Meld mij wel weer als de emoties gezakt zijn en ik weer wat meer in een positieve flow zit.

Hopelijk tot snel!!

Geplaatst
Thanks, sharlee en lalautje,

Komt goed, even deze week richten op de groei van de eitjes. En vrijdag de eerste echo.

Is toch weer heel spannend. Dus ontspanning en loslaten is mijn huiswerk voor deze week.

Meld mij wel weer als de emoties gezakt zijn en ik weer wat meer in een positieve flow zit.

Hopelijk tot snel!!

Ja is misschien ff beter schat. Kom goed tot rust en ik duim voor je! Op naar een goede echo! Geen stress is heel belangrijk, dus ontspan ontspan ontspan. Ik ga dat ook meer proberen te doen. Hoop je snel weet te zien en te spreken op het forum

Geplaatst
@eatpraylove hoe gaat het nu met jou mop ? Is er al een evaluatiegesprek geplant ?

Hey sgat ik heb een rustmaand en daarna gaan we in gesprek.. maar ik denk dat ik nog ff ga wachten met nieuwe Tp

Geplaatst
Hey sgat ik heb een rustmaand en daarna gaan we in gesprek.. maar ik denk dat ik nog ff ga wachten met nieuwe Tp

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Had jij nog cryos over ?

Geplaatst
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Had jij nog cryos over ?

Juist ja.. ja gelukkig wel en dit was ook de 3e punctie he

Geplaatst
Juist ja.. ja gelukkig wel en dit was ook de 3e punctie he

Oh dat is fijn! Hoeveel cryos heb je nu nog ?

Geplaatst

Bedankt @Lalautje, ik hoop het.. we gaan het morgen horen..

@Cil mooi dat er een bevruchting is en hopelijk hoor je morgen dat het er een paar goede zijn en succes morgen met de Tp!

@Pino jammer meid, maar ik begrijp je zeker wel dat je er ff tussenuit wil van het ivf wereldje.

Ieder gaat anders om met teleurstellingen, het is soms zon enorme tegenvaller terwijl je het tegenovergestelde dacht te gebeuren ..

Sterkte en neem ff je rust❣️

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Nou vandaag is de testdag! Om half 12 moeten we daar zijn voor de bloedtest en om 14 uur worden we gebeld met de uitslag.

Ik ben gek genoeg de afgelopen dagen heel erg relaxt geweest omdat mijn hele lichaam schreeuwt dat het ongesteld moet worden. Helemaal vandaag knal ik uit elkaar. Pfff..

Test gedaan 4 dagen geleden en die was negatief.

Had mijn vriend beloofd voor de vorm vanmorgen nog een test te doen. Nou drink ik me helemaal het leplazarus aan water de hele dag op aanraden van de dokter en dus kon ik niet meer blijven liggen om half 5 vanmorgen.

Met mijn duffe kop dus in de badkamer een test doen. Maar wat blijkt? Na een paar minuten komt daar een miniscuul tweede lijntje bij?! Hij test heeeeeeeeeel licht positief. En nou ben ik zooooooo in de war!

Ik was er 100% van overtuigd dat ik niets zou zien en vooral vandaag denk ik dat mijn lichaam echt uit elkaar barst van het zware ongesteldheids gevoel.

Gisteren ook paar keer per dag een felle steek in en rond baarmoeder. Heb ik ook nog nooit gehad, zwanger zijnde of tijdens ongesteld zijnde.

Ik ben ook meer verward nu. Heel gek. Ik zit hier een beetje verdoofd en ben een beetje puzzled.

Het is zooooon miniscuul lijntje.. je moest echt je best doen om het te zien.

Pfff nu duurt het ineens heeeeeeeel lang totdat het half 12 is!

Geplaatst
Goeiemorgen dames,

Nou vandaag is de testdag! Om half 12 moeten we daar zijn voor de bloedtest en om 14 uur worden we gebeld met de uitslag.

Ik ben gek genoeg de afgelopen dagen heel erg relaxt geweest omdat mijn hele lichaam schreeuwt dat het ongesteld moet worden. Helemaal vandaag knal ik uit elkaar. Pfff..

Test gedaan 4 dagen geleden en die was negatief.

Had mijn vriend beloofd voor de vorm vanmorgen nog een test te doen. Nou drink ik me helemaal het leplazarus aan water de hele dag op aanraden van de dokter en dus kon ik niet meer blijven liggen om half 5 vanmorgen.

Met mijn duffe kop dus in de badkamer een test doen. Maar wat blijkt? Na een paar minuten komt daar een miniscuul tweede lijntje bij?! Hij test heeeeeeeeeel licht positief. En nou ben ik zooooooo in de war!

Ik was er 100% van overtuigd dat ik niets zou zien en vooral vandaag denk ik dat mijn lichaam echt uit elkaar barst van het zware ongesteldheids gevoel.

Gisteren ook paar keer per dag een felle steek in en rond baarmoeder. Heb ik ook nog nooit gehad, zwanger zijnde of tijdens ongesteld zijnde.

Ik ben ook meer verward nu. Heel gek. Ik zit hier een beetje verdoofd en ben een beetje puzzled.

Het is zooooon miniscuul lijntje.. je moest echt je best doen om het te zien.

Pfff nu duurt het ineens heeeeeeeel lang totdat het half 12 is!

Miniscul maar ik zie em wel. In zeg alvast....gefeliciteerd

Geplaatst

@Kitkat ik had precies zo een test gisteren en dokter op me werk zei (werk op de verloskamers) dat hij positief was, geen twijfel

Snap wel je gevoel hoor want ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd, ga morgen nogmaals testen, ik krijg ip geen bloedtest namelijk

Succes ! 🍀🍀🤞🤞

Geplaatst
@Kitkat ik had precies zo een test gisteren en dokter op me werk zei (werk op de verloskamers) dat hij positief was, geen twijfel Snap wel je gevoel hoor want ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd, ga morgen nogmaals testen, ik krijg ip geen bloedtest namelijkSucces ! 🍀🍀🤞🤞
Gefeliciteerd vpk en Kitkat!!! Helemaal super!!
Geplaatst

Ik voel me nu een beetje een dooddoener omdat mijn nieuws minder leuk is. Vanmorgen weer een echo gehad. Baarmoederslijmvlies was nu 8/9mm. Links follikel nu 12mm dus waarschijnlijk op zijn retour. Rechts ineens uit het niks een follikel van 14mm schijnbaar. Nou schiet mij maar lek! Bloed laten prikken op oestrogeen. Donderdag weer terug 😕. We zijn er nog niet, werd er gezegd. Pfff....

Geplaatst
@Kitkat ik had precies zo een test gisteren en dokter op me werk zei (werk op de verloskamers) dat hij positief was, geen twijfel

Snap wel je gevoel hoor want ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd, ga morgen nogmaals testen, ik krijg ip geen bloedtest namelijk

Succes ! 🤞🤞

Gefeliciteerd!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden