Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Euh dus bankje tips ziekenhuizen vervalt nu weer?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als jij daar wilt schrijven mag dat van mij, mag ook hier. Ik hou niet van regels maken

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja maar degene die ook dat had testte tegelijkertijd ook licht positief op zwangerschaps test, zij dacht aan een miskraam misschien ?

Ow? Nah ga ik mrg gewoon over een zwangerschapstest plassen...maar ik heb alleen tijdens deze poging niet positief getest op een zwangerschapstest dus zal die mrg ook negatief uitvallen, ik hoop positief ook al is het dan een miskraam want dan heb ik weer wat om neer te leggen in het ziekenhuis.

Zie je lichte streep op die ovulatie test

Misschien is die test niet goed, maar toen de ovitrelle eruit was, had ik geen streep.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk[ATTACH]6363[/ATTACH]

Geplaatst
Ow? Nah ga ik mrg gewoon over een zwangerschapstest plassen...maar ik heb alleen tijdens deze poging niet positief getest op een zwangerschapstest dus zal die mrg ook negatief uitvallen, ik hoop positief ook al is het dan een miskraam want dan heb ik weer wat om neer te leggen in het ziekenhuis

Ja.. dat zou inderdaad wel erg raar zijn hé? Dat betekend dan late hcg aanmaak.. heb je er niet een in huis liggen ? Zou ik wel een gevoelige nemen van 5 dagen voor de nod. Wanneer was jou tp ookalweer ? En testdag 2 okt toch ?

Geplaatst
Meiden wat is de bedoeling met de bankjes 

Ik zit nu in die 2.0 ?

Haha snap er geen zak van

Haha, nee zo wordt het er niet duidelijker op.

Zal ik 2.0 eruit halen (al kan ik dat volgens mij niet)

En dan het vervolg... voor tips en ziekenhuizen laten staan?

Geplaatst
Als jij daar wilt schrijven mag dat van mij, mag ook hier. Ik hou niet van regels maken

Haha nee snap ik, moet eerlijk zeggen dat ik me ook ineens wel schuldig voelde toen er nieuwe bankjes werden gemaakt omdat het kwam na mijn negatieve ervaring. Heb me daar echt wel ff niet fijn bij gevoeld. Snap dat het voor anderen negatief was, maar had wel ff zoiets van...ok ik zit met verdriet en vragen maar dat moet nu elders gedropt worden. Maar goed, we zijn eruit en belangrijkste is dat we allemaal bij elkaar terecht kunnen. Ik schrijf gewoon maar overal wat haha. Bijna spanje lalautje ben zo benieuwd naar je gevoel en ervaring daarbij.

Geplaatst
Meiden wat is de bedoeling met de bankjes

Ik zit nu in die 2.0 ?

Ik lees gewoon alles maar en dan reageer ik daar waar het staat. Nog maar 3 wk en dan hebben we het bankje november dan is het weer opgelost

Geplaatst
Haha nee snap ik, moet eerlijk zeggen dat ik me ook ineens wel schuldig voelde toen er nieuwe bankjes werden gemaakt omdat het kwam na mijn negatieve ervaring. Heb me daar echt wel ff niet fijn bij gevoeld. Snap dat het voor anderen negatief was, maar had wel ff zoiets van...ok ik zit met verdriet en vragen maar dat moet nu elders gedropt worden. Maar goed, we zijn eruit en belangrijkste is dat we allemaal bij elkaar terecht kunnen. Ik schrijf gewoon maar overal wat haha. Bijna spanje lalautje ben zo benieuwd naar je gevoel en ervaring daarbij.

Ja dit bedoel ik dus. En de meeste volgen dan maar. Terwijl je al aangeeft dat het wat met je doet... Dit gevoel bedoel ik.. En dat hoor je niet te Hebben / te krijgen hier.

Ik leef liever in de realiteit en ja daar gaan dingen mis. Daar is niet altijd alles positief...

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Bibi schema emoji1348.pngemoji1462.png

emoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.png

Vpk1988: 25 sept tpemoji256.pngemoji92.png9okt td (9okt licht positief getest)

Nicky78: 28 sept tpemoji256.pngemoji92.png12okt td

KitKat: 29 septemoji256.pngemoji92.png10 okt td

emoji254.pngCil: 10? okt tp

emoji254.pngIvydrew: 27 sept start meno,

8 okt 2e echo fm

emoji254.pngYvje1977: 11 oktober punctie

emoji254.pngEvi.H: 29 sept start gonalf,

8 okt 1e echo fm

emoji254.pngPino81: 6 okt start gonalf,

13 okt 1e echo fm

emoji254.pngChristel81: 8 okt echo cryo tp,

emoji254.pngButterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

emoji254.pngLalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek/testen/rooster

emoji168.pngAmf: rustmaand

emoji168.pngMenace: rustmaand

emoji168.pngYamila: rustmaand,

10 okt evaluatie gesprek

emoji168.pngSharlee: rustmaand

emoji168.pngMiranda13: rustmaand

emoji168.pngEatPrayLove: rustmaand

Geplaatst
Ja.. dat zou inderdaad wel erg raar zijn hé? Dat betekend dan late hcg aanmaak.. heb je er niet een in huis liggen ? Zou ik wel een gevoelige nemen van 5 dagen voor de nod. Wanneer was jou tp ookalweer ? En testdag 2 okt toch ?

Ben nu op mn werk koop ik straks zo'n gevoelige. Euhm 19/9 iui en 3/10 testdatum.

Geplaatst
Ja dit bedoel ik dus. En de meeste volgen dan maar. Terwijl je al aangeeft dat het wat met je doet... Dit gevoel bedoel ik.. En dat hoor je niet te Hebben / te krijgen hier.

Ik leef liever in de realiteit en ja daar gaan dingen mis. Daar is niet altijd alles positief...

Supervervelend sharlee, dat is abosluut niet de bedoeljng.

Heb zelf hier ook al heel wat negatieve reacties berichten op gezet en daarna zijn ook wel eens nieuwe bankje aangemaakt. Heb dat zelf nooit zo gevoeld, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat andere dat anders kunnen ervaren.

Vind wel dat er nu wat harde woorden gebruikt woorden hier, terwijl het met alle goede bedoelingen gedaan is. Omdat er veel berichten door elkaar heen liepen.

Geplaatst

Ach schat toch ! Ja daar was ik dus ook bang voor. Maar dat moet het niet zijn! Je mag ook jouw verdriet en onzekerheid op het forum weergeven. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en oh wat kan je er vaak enorm doorheen zitten.

Je kan hier gewoon je ei kwijt hoor! Ookal zit je er verdomd doorheen en heeft een ander een punctie op dezelfde dag. Het hoort er allemaal bij.

Heb net op de pc gekeken voor de pakketten, maar ook hier in de mail zijn de bijlagen verdwenen. Wat blijkt.. dat doet Hotmail automatisch omdat het niet logisch is een reply mail te versturen met bijlage die afkomstig is van die persoon. Heb ze nu dus opnieuw aangevraagd volgens mij word die man hartstikke gek van me hahaha

Geplaatst

Heb zelf hier ook al heel wat negatieve reacties berichten op gezet en daarna zijn ook wel eens nieuwe bankje aangemaakt. Heb dat zelf nooit zo gevoeld, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat andere dat anders kunnen ervaren.

Vind wel dat er nu wat harde woorden gebruikt woorden hier, terwijl het met alle goede bedoelingen gedaan is. Omdat er veel berichten door elkaar heen liepen.

Ik lees nergens harde woorden. Gewoon mensen die hun mening geven.

En als volwassene moet je dat kunnen handelen. Er word niet gevloekt of er wors biet gedreigd of weet ik veel wat.

Ik had toen die miskraam en poekie en jij ook. 3 negatieve berichten achter elkaar. Hup gelijk nieuw bankje. Mijn poging was weg. Het was klaar. En bankje moest gelijk afgesloten want zo veel negativiteit was niet goed. Ik ervoer het toen wel als sharlee vandaar dat ik dit begrijp en denk dat merendeel het wel zo ervaart.

Alleen veel mensen volgen maar en hebben geen stem.

Sommige gaan er tegen in en uitten hun gevoel en mening. Dat is niet gemeen, er vallen geen harde woorden. Het is puur het ervaren van iets, en accepteren dat er ook een hoop slecht nieuws bij hoort. En niet bankjes afsluiten en daar positief gelijk verder gaan uit angst dat het overslaat.... Ik bedoel dat voelt voor de "negatieve" nieuws brenger zwaar klote. Ik ben wel beneiiwd hoe iemand het ervaart en er mee omgaat. Daar zit misschien wel meer kracht in dan altijd maar positieve verhalen.

. alles kan niet altijd voor de wind gaan en in dit traject al helemaal niet.

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Laten we met zn allen de draad weer oppakken, positieve en negatieve verhalen door elkaar, we zitten idd allemaal in hetzelfde schuitje, dus laten we er met zn allen weer voor gaan

Geplaatst
Ben nu op mn werk koop ik straks zo'n gevoelige. Euhm 19/9 iui en 3/10 testdatum.

Ja ben heel benieuwd! Wel verdrietig mocht het licht positief zijn, maar dat veranderd het toch wel.. was je aan de utro ook? En wanneer ongi ? 4 okt? Als ik het zo uitreken denk ik.. het zou in kunnen nestelen tot en met 1 oktober.. als je uitgaat van de laatste dag en dan late hcg aanmaak.

Geplaatst
Ach schat toch ! Ja daar was ik dus ook bang voor. Maar dat moet het niet zijn! Je mag ook jouw verdriet en onzekerheid op het forum weergeven. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en oh wat kan je er vaak enorm doorheen zitten.

Je kan hier gewoon je ei kwijt hoor! Ookal zit je er verdomd doorheen en heeft een ander een punctie op dezelfde dag. Het hoort er allemaal bij.

Heb net op de pc gekeken voor de pakketten, maar ook hier in de mail zijn de bijlagen verdwenen. Wat blijkt.. dat doet Hotmail automatisch omdat het niet logisch is een reply mail te versturen met bijlage die afkomstig is van die persoon. Heb ze nu dus opnieuw aangevraagd volgens mij word die man hartstikke gek van me hahaha

Haha je weet em in ieder geval goed te vinden🤣. Die gaat straks een ander emailadres nemen hihi. Thnx lalautje!

Geplaatst
Ja ben heel benieuwd! Wel verdrietig mocht het licht positief zijn, maar dat veranderd het toch wel.. was je aan de utro ook? En wanneer ongi ? 4 okt? Als ik het zo uitreken denk ik.. het zou in kunnen nestelen tot en met 1 oktober.. als je uitgaat van de laatste dag en dan late hcg aanmaak.

Ja aan die vieze utro ja die dan met je inbrenghuls er gewoon weer mee uitkwam en je weer allemaal moeilijk moest doen. Licht positief zou voor mij echt een ander licht op de zaak werpen. Vraag me alleen af wanneer ik dan het beste kan testen. Die ovu test was maar licht he; misschien is het met een zwangerschapstest nu al niet meer te zien

Geplaatst

Ik zeg niet dat jij dit bewust gedaan hebt hoor! Je bedoelde het goed voor mocht iemand er een probleem mee hebben. Maar had mijn vermoedens dat dit voor de meiden met een negatieve ervaring dit zo aan kan voelen. Zullen we maar gewoon verder gaan hier ? Niemand bedoeld het kwaad naar een ander en het is al zwaar zat zonder te discussiëren over bankjes misschien is het ook een vrouwen ding! Zie mannen dit niet zo snel doen hahah

Hoe voel jij je na alle injecties tot nu toe ?

Geplaatst
Ja aan die vieze utro ja die dan met je inbrenghuls er gewoon weer mee uitkwam en je weer allemaal moeilijk moest doen. Licht positief zou voor mij echt een ander licht op de zaak werpen. Vraag me alleen af wanneer ik dan het beste kan testen. Die ovu test was maar licht he; misschien is het met een zwangerschapstest nu al niet meer te zien

Op de doos van clearblue 5 dagen voor de nod stond dat mocht je pas testen op de nod dag je het ook overdag kon doen. Maar ik denk in jouw geval je het toch het beste met ochtendurine morgen kan doen, aangezien (mocht het zo zijn) het hcg gehalte wel laag is omdat het al bijna een week terug is.

Ja haha dat zou wat zijn, dat ik een mail terug krijg ‘ dit mail adres is niet meer in gebruik’

Geplaatst
Op de doos van clearblue 5 dagen voor de nod stond dat mocht je pas testen op de nod dag je het ook overdag kon doen. Maar ik denk in jouw geval je het toch het beste met ochtendurine morgen kan doen, aangezien (mocht het zo zijn) het hcg gehalte wel laag is omdat het al bijna een week terug is.

Ja haha dat zou wat zijn, dat ik een mail terug krijg ‘ dit mail adres is niet meer in gebruik’

Ja gewoon dagje wachten nog.

🤣🤣🤣

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ga jullie even verlaten. Geen verwijten...

Ik heb echt met alle goede bedoelingen proberen weer wat overzicht te krijgen.

Dat vond niet iedereen even prettig, dat mag.

Maar voel mij hier even niet prettig bij. Ga mij even op mijzelf richten, het traject en mijn hormonen.

Daarnaast heb ik ook het advies gekregen om mijn tablet meer aan de kant te leggen en mij meer op iets amders en mijn ontspanning te richten. Dus zie dit als een kans om dat eens te gaan doen.

Zat veel op op dit forum omdat ik graag wilde weten hoe het met jullie is.

Positieve berichten om hoop en te huilen en negatieve berichten om elkaar te steunen.

Maar heb zelf moeite om positief te blijven na alle tegenslagen. En geloof te hebben dat het ooit nog gaat lukken. Hopelijk gaat mij dat met waar meer afleiding beter lukken.

Ik hoop echt dat voor iedereen hun droom mag uitkomen. 😙

Geplaatst
Lieve meiden,

Ik ga jullie even verlaten. Geen verwijten...

Ik heb echt met alle goede bedoelingen proberen weer wat overzicht te krijgen.

Dat vond niet iedereen even prettig, dat mag.

Maar voel mij hier even niet prettig bij. Ga mij even op mijzelf richten, het traject en mijn hormonen.

Daarnaast heb ik ook het advies gekregen om mijn tablet meer aan de kant te leggen en mij meer op iets amders en mijn ontspanning te richten. Dus zie dit als een kans om dat eens te gaan doen.

Zat veel op op dit forum omdat ik graag wilde weten hoe het met jullie is.

Positieve berichten om hoop en te huilen en negatieve berichten om elkaar te steunen.

Maar heb zelf moeite om positief te blijven na alle tegenslagen. En geloof te hebben dat het ooit nog gaat lukken. Hopelijk gaat mij dat met waar meer afleiding beter lukken.

Ik hoop echt dat voor iedereen hun droom mag uitkomen.

Wat vervelend dat jij je nu niet meer prettig erbij voelt. Denk dat het niemand zijn bedoeling is geweest een ander te kwetsen op het forum. We proberen elkaar slechts te steunen in zover dat kan.

Ik hoop ook voor jouw dat je je positiviteit terug kan vinden in de afleiding die je gaat zoeken. Mocht je toch er behoefte aan hebben, weet dan dat je altijd welkom bent hier en je ei kwijt kan.

Heel veel succes met de echo’s en punctie en tp, hoop dat dit jouw maand word!

Geplaatst

Bibi schema

🦋Vpk1988: 25 sept tp9okt td

🦋Nicky78: 28 sept tp12okt td

🦋KitKat: 29 sept10 okt td

Cil: 10 okt tp

Ivydrew: 27 sept start meno,

10 okt 3e echo fm

Yvje1977: 27 sept start gonalf,

9 okt 2e echo fm

Evi.H: 29 sept start gonalf,

10 okt punctie, 13 okt tp

Pino81: 6 okt start gonalf,

13 okt 1e echo fm

Christel81: 10 okt echo cryo tp,

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek/testen/rooster

Amf: rustmaand

Menace: rustmaand

Yamila: rustmaand,

10 okt evaluatie gesprek

Sharlee: rustmaand

Miranda13: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Geplaatst
Meiden wat is de bedoeling met de bankjes

Ik zit nu in die 2.0 ?

Ik blijf op dit bankje, puur omdat ik negativiteit erbij vind horen en dit niet opzij wil schuiven voor mijn gevoel. Heb jij de test al gedaan ?🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden