Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Volgens mij is de kleur al het zelfde!!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Ja hij is niet zeg maar vaag t streepje Je ziet m duidelijk dus weet nou niet als dit positief wordt gezien bij een ovulatie test of dat hij echt suuper donker of donkerder dan de ander moet zijn
Geplaatst
. Heb t al gevonden Kijk dit zijn de 2 foto's die ik heb genomen Moet ik nu al bellen of morgen nog een test wagen ..... me eisprong was de vorige ronde al eerst dus vandaar

Hi miranda,

Ik gebruik deze zelf ook en krijg al snel een tweede streep maar die is nooit zo donker als de eerste streep, pas echt net voor de eisprong kleurt deze bij mij even donker als de andere streep.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@miranda13 beter te vroeg bellen en echo en dan een dag later bij wijze van nog een echo moeten, dan te laat. Ik zou ze even bellen 🤞

Geplaatst

Bibi schema

🦋Cil: 10 okt tp 23 okt td

🦋Ivydrew: 15 okt tp27 okt td

🦋Christel81: 17 okt tp1 nov td

KitKat: 24 okt bms echo cryo,

26 okt cryo tp

Miranda13: .. okt echo cryo

Beebwish1982: 23 okt echo cryo

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: rustmaand

Amf: rustmaand

Menace: 22 okt ongi & ziekenhuis bellen planning

Yamila: 1 nov start pil, 3 nov bloedprikken waardes

Sharlee: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: 1 nov evaluatiegesprek

Petsy85: rustmaand eind nov cryo tp

Nicky78: zwangertd 12 okt

Chanty-81: zwanger td 14 okt

Geplaatst

Hi lieve dames,

Vraagje. Merken jullie veel verschil tussen de eerste wachtweek en de tweede?

Pffffff jeetje ik had begrepen dat de Ww de meest zenuwslopend periode zou zijn. Maar ja om dat zelf te ervaren overvalt mij wel. Ik sta best wel positief ingesteld, maar och wat is het lastig. Zo bewust van elke kwaaltje/gevoel waardoor ik me onzeker voel.

Ik voelde na tp dat mijn borsten en tepels groter en gevoelig waren geworden. Moe, beetje misselijk en duizelig vooral. Nu lijkt dit allemaal beetje af te zwakken. Denk gelijk weer het ergste dan.

Vroeg mij af hoe jullie de Ww ervaren en welke symptomen jullie hebben?

Geplaatst
Hi lieve dames,

Vraagje. Merken jullie veel verschil tussen de eerste wachtweek en de tweede?

Pffffff jeetje ik had begrepen dat de Ww de meest zenuwslopend periode zou zijn. Maar ja om dat zelf te ervaren overvalt mij wel. Ik sta best wel positief ingesteld, maar och wat is het lastig. Zo bewust van elke kwaaltje/gevoel waardoor ik me onzeker voel.

Ik voelde na tp dat mijn borsten en tepels groter en gevoelig waren geworden. Moe, beetje misselijk en duizelig vooral. Nu lijkt dit allemaal beetje af te zwakken. Denk gelijk weer het ergste dan.

Vroeg mij af hoe jullie de Ww ervaren en welke symptomen jullie hebben?

Dat had ik ook bij de verse tp. Eerste week heel veel pijntjes en pijn aan mijn borsten en tweede week werd dit minder, mijn borsten deden helemaal geen zeer meer zelfs. Was toch zwanger( helaas in mijn geval miskraam)

Die pregnyll of ovitrelle werkt nu ook uit en dat merk je. Als je straks positief test kun je weer last krijgen van kwaaltjes door hcg wat dan weer opkomt.

Succes zal voor je duimen, ik weet hoe killing die wachtweken zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Zelf ook een vraagje.

Hadden meer meiden hier (licht) bloedverlies en krampen tijdens pil slikken.

?

Ik ben 29 september met de pil begonnen( microgynon 20) en ben vandaag met de 2e pil uit een nieuwe strip begonnen ( doorslikken) en normaal had ik dus nu een stopweek... Maar slik m dus door tot 6-11( 3-11 start deca) en krijg nu dus wat bloedverlies en krampen als zijnde ongesteldheid.

Vorige keer met ivf 1 had ik dit niet maar slikte toen ook microgynon 30( iets zwaardere, per ongeluk verkeerde gekregen bij de apotheek want de ivf arts schrijft altijd microgynon 20 voor) kan dit kwaad? Ik bedoel als ik 3 november met decapeptyl begin en 6 november stop met de pil word ik het natuurlijk weer...

Ik las op de site van mijn ziekenhuis dat het niet kwaad kon mits het geen echte menstruatie werd.

Iemand ervaring hier mee?

Geplaatst
Hi lieve dames,Vraagje. Merken jullie veel verschil tussen de eerste wachtweek en de tweede? Pffffff jeetje ik had begrepen dat de Ww de meest zenuwslopend periode zou zijn. Maar ja om dat zelf te ervaren overvalt mij wel. Ik sta best wel positief ingesteld, maar och wat is het lastig. Zo bewust van elke kwaaltje/gevoel waardoor ik me onzeker voel. Ik voelde na tp dat mijn borsten en tepels groter en gevoelig waren geworden. Moe, beetje misselijk en duizelig vooral. Nu lijkt dit allemaal beetje af te zwakken. Denk gelijk weer het ergste dan. Vroeg mij af hoe jullie de Ww ervaren en welke symptomen jullie hebben? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ivydrew dit is de 2e keer wachtweken voor mij en ik wordt altijd erg onzeker. De vorige keer voelde ik mij 3 dagen na de verse tp zwanger. Brandende tepels, veel afscheiding, krampen en steken. Van 1 op andere dag was het helemaal weg. Toen wist ik dat het fout was. Bleek achteraf ook zwanger. Deze keer ben ik erg emotioneel omdat ik gewoon weet dat het niet eens ingenesteld is. Ik voel niks. Ja de normale dingen die ik heb zo rond deze tijd voor mijn menstruatie. Snel vet haar pukkels en geen druppel afscheiding. Heb ik al 2 jaar lang. Dus ik weet genoeg. Ik snap dus je onzekerheid maar bij jou klinkt het nog goed. En de ene dag voel je je kwaaltjes meer dan de andere. Weet je al of je cryo's hebt? Ik heb er nog maar 1 en die is maar een b kwaliteit.
Geplaatst
Zelf ook een vraagje. Hadden meer meiden hier (licht) bloedverlies en krampen tijdens pil slikken. ? Ik ben 29 september met de pil begonnen( microgynon 20) en ben vandaag met de 2e pil uit een nieuwe strip begonnen ( doorslikken) en normaal had ik dus nu een stopweek... Maar slik m dus door tot 6-11( 3-11 start deca) en krijg nu dus wat bloedverlies en krampen als zijnde ongesteldheid. Vorige keer met ivf 1 had ik dit niet maar slikte toen ook microgynon 30( iets zwaardere, per ongeluk verkeerde gekregen bij de apotheek want de ivf arts schrijft altijd microgynon 20 voor) kan dit kwaad? Ik bedoel als ik 3 november met decapeptyl begin en 6 november stop met de pil word ik het natuurlijk weer... Ik las op de site van mijn ziekenhuis dat het niet kwaad kon mits het geen echte menstruatie werd. Iemand ervaring hier mee? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Wat rot butterfly, ik heb daar geen ervaring mee dus kan je niet helpen. Ik ben wel blij voor je dat je na lange tijd weer mag beginnen. Heel veel succes meis 😗.Lalautje dankjewel voor de informatie! 🤗Miranda lieverd je mag weer bijna! Ik zal voor je duimen! 🍀🍀
Geplaatst
Wat rot butterfly, ik heb daar geen ervaring mee dus kan je niet helpen. Ik ben wel blij voor je dat je na lange tijd weer mag beginnen. Heel veel succes meis .Lalautje dankjewel voor de informatie! Miranda lieverd je mag weer bijna! Ik zal voor je duimen!
Hey Christel

Hoe gaat het met je, schijnbaar is mij veel ontgaan ( ziek en zwaar ijzer tekort) dus beetje afwezig vaak.

Zit je nu in de wachtweken?

Ik had het de vorige keer ook niet bloed maar dat kwam omdat ik een iets zwaardere pil slikt inpv 20/slikte ik de 30 variant. Was een foutje van de apotheek

Ik heb zelfs bloedingen gehad met gebruik menopur dus het zal wel loslopen allemaal

Geplaatst
Zelf ook een vraagje.

?

Ik ben 29 september met de pil begonnen( microgynon 20) en ben vandaag met de 2e pil uit een nieuwe strip begonnen ( doorslikken) en normaal had ik dus nu een stopweek... Maar slik m dus door tot 6-11( 3-11 start deca) en krijg nu dus wat bloedverlies en krampen als zijnde ongesteldheid.

Vorige keer met ivf 1 had ik dit niet maar slikte toen ook microgynon 30( iets zwaardere, per ongeluk verkeerde gekregen bij de apotheek want de ivf arts schrijft altijd microgynon 20 voor) kan dit kwaad? Ik bedoel als ik 3 november met decapeptyl begin en 6 november stop met de pil word ik het natuurlijk weer...

Ik las op de site van mijn ziekenhuis dat het niet kwaad kon mits het geen echte menstruatie werd.

Hi butterfly,

Bedankt voor je reactie. Schep wat hoop

Ik heb ook een lichte bloeding gehad tijdens de pil. Ook zelfs bij de eerder poging. Ik heb het gecheckt met de arts, was idd geen probleem zolang het geen menstruatie is. Maar bij twijfel kan je anders gewoon even navragen bij je ZH.

Oh zo killing Idd de wachtweek.

Geplaatst

@ivydrew ik heb precies hetzelfde. Net na de tp had ik alle kwaaltjes die jij ook benoemd en nu helemaal niets meer. Ik merk dat ik daarvan onzeker wordt. Maandag heb ik een bloedtest, maar durf thuis niet eens te testen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Echt heel raar!

Geplaatst

@butterfly36 heel herkenbaar. Ik moest ook mijn pil doorslikken maar had op een gegeven moment licht bloedverlies. Heeft bij mij twee weken lang geduurd. In het ivf-centrum zeiden ze dat als het een bloeding is zoals je normaal gewend bent, dan even aan de bel trekken, bij een beetje bloedverlies niets aan de hand. Uiteindelijk klopte het ook wel, want toen ik stopte met de pil werd ik echt ongesteld.

Geplaatst
Ivydrew dit is de 2e keer wachtweken voor mij en ik wordt altijd erg onzeker. De vorige keer voelde ik mij 3 dagen na de verse tp zwanger. Brandende tepels, veel afscheiding, krampen en steken. Van 1 op andere dag was het helemaal weg. Toen wist ik dat het fout was. Bleek achteraf ook zwanger. Deze keer ben ik erg emotioneel omdat ik gewoon weet dat het niet eens ingenesteld is. Ik voel niks. Ja de normale dingen die ik heb zo rond deze tijd voor mijn menstruatie. Snel vet haar pukkels en geen druppel afscheiding. Heb ik al 2 jaar lang. Dus ik weet genoeg. Ik snap dus je onzekerheid maar bij jou klinkt het nog goed. En de ene dag voel je je kwaaltjes meer dan de andere. Weet je al of je cryo's hebt? Ik heb er nog maar 1 en die is maar een b kwaliteit.

Hi christel,

Er was nog wel een embryo maar heb nog geen uitsluitsel gekregen of deze goed genoeg was voor een cryo.

O lieve christel ik wou dat ik wist om iets te zeggen om je op te beuren. Jammer dat je zeker bent, maar is het misschien niet te vroeg om te zeggen dat het zeker niet gelukt is?

Emotionele rollercoaster is dit ook! Pfffff

Wanneer had je de eerste ww?

Geplaatst
@ivydrew ik heb precies hetzelfde. Net na de tp had ik alle kwaaltjes die jij ook benoemd en nu helemaal niets meer. Ik merk dat ik daarvan onzeker wordt. Maandag heb ik een bloedtest, maar durf thuis niet eens te testen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Echt heel raar!

Ik begrijp je helemaaal!!! Oh ik duim voor je!

Geplaatst

Ik kan niet meepraten over na de tp, maar ik heb voor de punctie pregnyl gehad en dat voelde ik echt wel anderhalve week ( dus zou dan gelijk staan als mijn tp wel was doorgegaan) ik kon mijn tepel niet eens aanraken, zo gevoelig was het. Dus denk dat butterfly wel een punt heeft. Je hebt de eerste week nog de piek in je lichaam zitten van ovitrelle of pregnyl en die zakt dan langzaam af. Als je dan een innesteling hebt in de tweede week is die piek niet zo hoog als de spuit. Maar snap wel heel goed jullie onzekerheid ! Ik hoop zooooo voor jullie dat het een posi test word🤞 mijn duimen draaien voor jullie allemaal !! Cil nog een ochtend wachten en dan is het zover

@ivydrew tag jou ook even hier

Geplaatst
Ik begrijp je helemaaal!!! Oh ik duim voor je!

Ik ook voor jou

Geplaatst
Ik kan niet meepraten over na de tp, maar ik heb voor de punctie pregnyl gehad en dat voelde ik echt wel anderhalve week ( dus zou dan gelijk staan als mijn tp wel was doorgegaan) ik kon mijn tepel niet eens aanraken, zo gevoelig was het. Dus denk dat butterfly wel een punt heeft. Je hebt de eerste week nog de piek in je lichaam zitten van ovitrelle of pregnyl en die zakt dan langzaam af. Als je dan een innesteling hebt in de tweede week is die piek niet zo hoog als de spuit. Maar snap wel heel goed jullie onzekerheid ! Ik hoop zooooo voor jullie dat het een posi test word🤞 mijn duimen draaien voor jullie allemaal !! Cil nog een ochtend wachten en dan is het zover

Ow ja, daarvan kan het ook zijn natuurlijk. Ik heb altijd het gevoel dat je van te voren al kwaaltjes moet hebben, maar meestal komt dat pas later. Had wel meer vertrouwen gehad als ik al meer kwaaltjes had...

Ja maandag, ik kijk er naar uit, maar ook weer niet heel raar. Herken mijzelf gewoon niet meer .

Geplaatst
Ow ja, daarvan kan het ook zijn natuurlijk. Ik heb altijd het gevoel dat je van te voren al kwaaltjes moet hebben, maar meestal komt dat pas later. Had wel meer vertrouwen gehad als ik al meer kwaaltjes had...

Ja maandag, ik kijk er naar uit, maar ook weer niet heel raar. Herken mijzelf gewoon niet meer .

Ja ik weet het niet zeker, maar volgens mij zat in de pregnyl spuit 5000 hcg dat staat gelijk aan 5/6 weken zwanger zijn.. en jullie zitten nu in week 3 ( bijna week 4) dat loopt daarna zo gigantisch op. Dus zou me niet al te druk maken of je kwaaltjes hebt. Sommige hebben ook met een paar weken zwanger zijn nog zelfs geen kwaaltjes🤞

Geplaatst

Hey meiden! Goeiemorgen!

@Miranda13

Ik gebruik een goedkoop merk ovulatietesten die ik via amazon koop (25 stuks voor 7 euro ofzo) Die gebruik ik al stug 2 jaar. Ik begin best vroeg met testen (control freakje dat ik ben!) en ook ik zie mijn test langzaam donkerder worden. Heb 1 a 2 dagen ongeveer een redelijk donker streepje, maar nog niet gelijk of donkerder als de test streep) En dan ineens is hij plots super donker en verschijnt hij meteen in beeld.. die is dan pas positief.

Ben benieuwd of je dus gisteren nog hebt gebeld voor een echo. Ga je morgen dan wens ik je heel veel succes!

@Menace en Lalautje:

Dat gevoel van die lege kamer kennen wij ook. Wij zijn ons 200 jaar oude huis zelf aan het opknappen. Stapje voor stapje, kamer voor kamer. Nu hebben we ook een aantal mooie slaapkamers "over". Ook wij hadden gehoopt die langzaam te vullen. We gaan gewoon hard duimen dat dit snel voor iedereen gebeurd! 2018 jongens!!

@Butterfly36

Ik had ook last van bloedingen tijdens de pil, dus geen zorgen. Ik was 3 weken aan het bloeden vanaf de eerste pil. En na 21 dagen moest ik deca erbij nemen en stoppen met de pil. Ook toen best wel lang blijven bloeden. Niet veel, maar wel constant. Ik was ook ongerust, maar doc zei dat het normaal was want je lichaam is zich aan het resetten..

@Cil,Ivydrew, Christel81

Die wachtweken zijn idd slopend!! Ik wilde ook liever 'iets' voelen dan niets. Daar werd ik zo onzeker van. Liever kotsend boven de wc gehangen! ;)

Die spuit heeft zoals bij de anderen ook bij mij voor veel zwangerschapskwaaltjes gezorgd maar die gingen na een paar dagen weg.

Ik durfde ook niet meer te testen. Meiden het is loodzwaar dat wachten, maar het bijna zo ver..

Ik duim me suf!!!

Geplaatst

Geplaatst
Hey meiden! Goeiemorgen!

@Miranda13

Ik gebruik een goedkoop merk ovulatietesten die ik via amazon koop (25 stuks voor 7 euro ofzo) Die gebruik ik al stug 2 jaar. Ik begin best vroeg met testen (control freakje dat ik ben!) en ook ik zie mijn test langzaam donkerder worden. Heb 1 a 2 dagen ongeveer een redelijk donker streepje, maar nog niet gelijk of donkerder als de test streep) En dan ineens is hij plots super donker en verschijnt hij meteen in beeld.. die is dan pas positief.

Ben benieuwd of je dus gisteren nog hebt gebeld voor een echo. Ga je morgen dan wens ik je heel veel succes!

@Menace en Lalautje:

Dat gevoel van die lege kamer kennen wij ook. Wij zijn ons 200 jaar oude huis zelf aan het opknappen. Stapje voor stapje, kamer voor kamer. Nu hebben we ook een aantal mooie slaapkamers "over". Ook wij hadden gehoopt die langzaam te vullen. We gaan gewoon hard duimen dat dit snel voor iedereen gebeurd! 2018 jongens!!

@Butterfly36

Ik had ook last van bloedingen tijdens de pil, dus geen zorgen. Ik was 3 weken aan het bloeden vanaf de eerste pil. En na 21 dagen moest ik deca erbij nemen en stoppen met de pil. Ook toen best wel lang blijven bloeden. Niet veel, maar wel constant. Ik was ook ongerust, maar doc zei dat het normaal was want je lichaam is zich aan het resetten..

@Cil,Ivydrew, Christel81

Die wachtweken zijn idd slopend!! Ik wilde ook liever 'iets' voelen dan niets. Daar werd ik zo onzeker van. Liever kotsend boven de wc gehangen! ;)

Die spuit heeft zoals bij de anderen ook bij mij voor veel zwangerschapskwaaltjes gezorgd maar die gingen na een paar dagen weg.

Ik durfde ook niet meer te testen. Meiden het is loodzwaar dat wachten, maar het bijna zo ver..

Ik duim me suf!!!

Dank je wel kitkat

Hoe gaat het verder met jou?

Geplaatst
Zelf ook een vraagje.

?

Hey butterfly,

Ik was tijdens de 3e ivf naar een lichtere pil overgestapt en had ook last van licht bloedverlies, kon idd verder geen kwaad zeiden de artsen.

Geplaatst

Ik had in de eerste week ook meer kwalen dan in de tweede, tweede voelde ik af en toe een steek in mn buik maar verder niets. Ik weet nog dat toen ik wel zwanger was de eerste symtonen van gevoelige borsten enzo bij mij pas kwamen nadat ik 2 weken overtijd was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden