Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou het was weer heel gaaf! 18 weken en 2 dagen volgens deze echo.

We hebben niet gekeken maar toch dacht ik op een gegeven moment een meisje te hebben gezien!

Nog een ruime week en dan weten we het allemaal

Alles was mooi en zag er super goed uit! Alvast een geruststelling op de 20 weken echo... hihi...

Fijne avond allemaal!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nou het was weer heel gaaf! 18 weken en 2 dagen volgens deze echo.

We hebben niet gekeken maar toch dacht ik op een gegeven moment een meisje te hebben gezien!

Nog een ruime week en dan weten we het allemaal

Alles was mooi en zag er super goed uit! Alvast een geruststelling op de 20 weken echo... hihi...

Fijne avond allemaal!

Mooi Kims! Fijn om te weten dat alles nog goed is. Jullie gingen met oud en nieuw kijken wat het wordt he? Hebben jullie dan in de eerste week van januari de 20 weken echo??

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

@kitkat hoe is het gegaan?

@ kims wat fijn zeg! Knap dat je t voor jezelf nog stil kan houden, ik was te nieuwsgierig haha.. En wat lekker even zo'n geruststelling weer

Ik begin trouwens de babies. Steeds duidelijker te voelen, zo bijzonder! En zo vermoeiend. Nu vakantie dus lekker veel slapen

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

@danlon ja echt he, lekker vakantie! Ik slaap sinds vorige week ook stukken beter dus dat komt deze vakantie ook wel goed denk ik! Hihi zo langzamerhand begin ik ook in de fase te komen dat ik de baby wil voelen! Nu 17 weken vandaag. Nog eventjes wachten denk ik!

Ik ben ook benieuwd @kitkat hoe het gegaan is?

Geplaatst
@danlon ja echt he, lekker vakantie! Ik slaap sinds vorige week ook stukken beter dus dat komt deze vakantie ook wel goed denk ik! Hihi zo langzamerhand begin ik ook in de fase te komen dat ik de baby wil voelen! Nu 17 weken vandaag. Nog eventjes wachten denk ik!

Ik ben ook benieuwd @kitkat hoe het gegaan is?

Hey meiden!

Even snel een berichtje.

Gisteren was een lange maar fantastische dag. Ons kleintje doet het geweldig. Het was aan het springen en dansen daar binnen. Zo zo gaaf om te zien!

Voor het eerst is het echt geworden. Er groeit een mensje in me. Heel bizar.

Waar de vorige echo's nog redelijk plastisch waren was dit voor het eerst dat er zo overduidelijk iets moois aan het ontwikkelen is. Huilen joh!!! Was zo opgelucht!

Hij is nu 11w en 2 dagen oud. Heel fijn dat die enge weken voorbij aan het gaan zijn. Heel erg opgelucht!

Daarna als een gek de auto ingesprongen op weg naar schiphol en richting IJsland vertrokken om heerlijk kerst te vieren met mijn lieve schoonfamilie. Lekker even niets doen voor twee weken.

Man wat een opluchting voel ik en krijg mijn grijns niet van mijn gezicht!!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
Hey meiden!

Even snel een berichtje.

Gisteren was een lange maar fantastische dag. Ons kleintje doet het geweldig. Het was aan het springen en dansen daar binnen. Zo zo gaaf om te zien!

Voor het eerst is het echt geworden. Er groeit een mensje in me. Heel bizar.

Waar de vorige echo's nog redelijk plastisch waren was dit voor het eerst dat er zo overduidelijk iets moois aan het ontwikkelen is. Huilen joh!!! Was zo opgelucht!

Hij is nu 11w en 2 dagen oud. Heel fijn dat die enge weken voorbij aan het gaan zijn. Heel erg opgelucht!

Daarna als een gek de auto ingesprongen op weg naar schiphol en richting IJsland vertrokken om heerlijk kerst te vieren met mijn lieve schoonfamilie. Lekker even niets doen voor twee weken.

Man wat een opluchting voel ik en krijg mijn grijns niet van mijn gezicht!!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Oh wat mooi Kitkat! Dat worden geweldige kerstdagen bij je familie . Laat die grijns maar lekker zitten, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Lieve meiden! Ik wil jullie alvast hele fijne kerstdagen toewensen en een super 2018, waarin jullie je kleine wondertjes in jullie armen mogen sluiten. Dikke kus!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Iedereen hele fijne kerstdagen!

Dat alle kleintjes maar lekker rustige dagen mogen hebben en hard mogen groeien

Geplaatst

Fijne dagen allemaal!

Hier besloten ze net om 12 uur met een orkest vlak bij ons huis stille nacht te spelen... Leuk idee hoor... Maar niet voor zwangeren en mensen met kleintjes..

Dus dacht ik ga nog even jullie fijne feestdagen toewensen en dat ieders dromen mogen uitkomen en iedereen hier een gelukzalig gevoel zal hebben

Geplaatst

Ook van mij natuurlijk hele fijne feestdagen!! Ik heb nog wel even een vraagje. Ik heb al drie dagen verschrikkelijke hoofdpijn. Komt jullie dit bekend voor??

Geplaatst
Ook van mij natuurlijk hele fijne feestdagen!! Ik heb nog wel even een vraagje. Ik heb al drie dagen verschrikkelijke hoofdpijn. Komt jullie dit bekend voor??

Hoofdpijn heb ik ook 2 weken gehad... Vk zei genoeg water drinken maar t is ook een zwangerschap kwaaltje waar je weinig aan kunt doen...hoop dat het snel beter is!

Geplaatst

2 weken... hmm leuk precies in de vakantie. Ja drinken daar was ik ook al flink mee bezig. Ik ben vandaag alleen ook erg misselijk zodra ik opsta... pfff hoop dat het snel zakt. Ik vind het eigenlijk heel vervelend pillen te moeten slikken... maar op deze manier gaat het ook niet hahah.

Ach... ik moet niet klagen. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik echt last heb van een zwangerschapskwaal. Ik geloof dat ik er nog best goed vanaf kom.

Geplaatst

Ha Poekie ja hoor bekend! Vreselijk nare hoofdpijn, maar op

Een dag is die echt weg! Sterkte! Ik heb ook geen pilletje genomen, wil ik ook liever niet!

Jee met al die hormonen all you need is love kerstspecial terug kijken is garantie op snotteren!

Geplaatst
Ha Poekie ja hoor bekend! Vreselijk nare hoofdpijn, maar op

Een dag is die echt weg! Sterkte! Ik heb ook geen pilletje genomen, wil ik ook liever niet!

Jee met al die hormonen all you need is love kerstspecial terug kijken is garantie op snotteren!

Haha dat kijk ik daarom maar niet!

Ben deze dagen op de een of Andere manier heel snotterig.

Gisteren gezond maar uitgebreid gegeten.. Afgelopen nacht diarree en overgeven en gigantische buikkrampen. Vreselijk. Vanmorgen tegen 11u over... Vanavond naar japanner geweest.. Heerlijk. Nu bidden voor vannacht.

De babies worden steeds drukker, tenminste, dat ik t voel.. , tijdens kerst nachtdienst in kerk voor t eerst tegelijk... Ja bijzonder maar kan niet zeggen dat t lekker gevoel was haha..

Hoe gaat t met de rest? Genoten Van de kerstdagen?

Geplaatst
Haha dat kijk ik daarom maar niet!

Ben deze dagen op de een of Andere manier heel snotterig.

Gisteren gezond maar uitgebreid gegeten.. Afgelopen nacht diarree en overgeven en gigantische buikkrampen. Vreselijk. Vanmorgen tegen 11u over... Vanavond naar japanner geweest.. Heerlijk. Nu bidden voor vannacht.

De babies worden steeds drukker, tenminste, dat ik t voel.. , tijdens kerst nachtdienst in kerk voor t eerst tegelijk... Ja bijzonder maar kan niet zeggen dat t lekker gevoel was haha..

Hoe gaat t met de rest? Genoten Van de kerstdagen?

Oh wat naar! Ik hoop dat je daar niet te veel last van krijgt. Wel lekker bij de Japanner eten.

Mooi hoor om die babies te voelen. Ik kan niet wachten. Tijdens onze kerstnachtdienst lieten ze een hartslagje horen van een baby. Moest meteen denken aan onze komende echo! Ik ben langzaam steeds vermoeider aan het worden. En mijn borsten worden ook wat gevoelig en groter . Verder nog niet misselijk geweest.

En hoe vergaat het de rest?

Geplaatst

Hier is de hoofdpijn weer gezakt. Ik denk dat ik een griepje onder de leden had of zo, gisterochtend ook echt enorm beroerd, vandaag weer een stuk beter. Moet er langzaam rekening mee gaan houden datik af en toe iets meer rust neem en dat ik genoeg blijf drinken. Het is niet zo dat ik zelf het idee heb snel moe te zijn, maar kgeloof dat mn lichaam wel beter af is met wat rust.

Buikje begint hier langzaam te komen. Zeker s avonds is er steeds meer buik. Ik merk dat ik wel heel erg hier aan moet wennen. Lijk soms wat moeilijker te ademen en heb het gevoel van flink wat druk bij mn buik. Vind ik zelf nog niet super haha maar dat wordt vast nog erger en ik moet er gewoon aan wennen.

Verder prima feestdagen gehad, ik hoop jullie ook!!

Geplaatst

Jeetje Danlon wat beroerd! Ik heb nog steeds wat moeite met avondeten, maar het gaat ook wel steeds een beetje beter.

Ik voel hem echt elke dag en regelmatig ook. Dat is echt gewéldig!! Het wiegje, waar mijn man ook in heeft gelegen, is mee naar huis, we hebben het kamertje geverfd. Mooie muursticker er op geplakt. Súper schattig en stoer!

Briar wanneer heb je de echo? Mijn borsten groeien ook weer wat. Pas nu echt bijna mijn beha niet meer.

Nog even wezen kerstshoppen; kleren voor mij, info over een maxi cosi en kan het dan ook niet laten om weer een schattig pakje te kopen.

Oja!! We hebben ook de naam vastgesteld! Jemig, heel spannen maar na een paar keer hardop zeggen voelen we ons allebei verliefd als we hem horen.. zalig hoor!

Poekie ik had het ook vaak benauwd, en nu ik het van jou lees besef ik dat ook dat redelijk weg is. Ja, lopen en praten tegelijk zorgt voor kortademigheid. Maar verder niet meer benauwd.

Deze week en volgende week ook lekker vakantie. We vertrekken naar de sneeuw, niet skiën voor mij dit jaar. En eindelijk eens niet hard huilen als ik alle ik kindjes die mee zijn trots naar hun ouders zie zwaaien bij het afsluitende slalom wedstrijdje.. bizar hoe vaak we wel niet hebben gedacht bij oud en nieuw; is het nu ons jaar? En nu we het niet meer bedachten is het toch zo..

Nou, lang verhaal.. ben benieuwd naar jullie lieve meiden!

Liefs Inge

Geplaatst
Jeetje Danlon wat beroerd! Ik heb nog steeds wat moeite met avondeten, maar het gaat ook wel steeds een beetje beter.

Ik voel hem echt elke dag en regelmatig ook. Dat is echt gewéldig!! Het wiegje, waar mijn man ook in heeft gelegen, is mee naar huis, we hebben het kamertje geverfd. Mooie muursticker er op geplakt. Súper schattig en stoer!

Briar wanneer heb je de echo? Mijn borsten groeien ook weer wat. Pas nu echt bijna mijn beha niet meer.

Nog even wezen kerstshoppen; kleren voor mij, info over een maxi cosi en kan het dan ook niet laten om weer een schattig pakje te kopen.

Oja!! We hebben ook de naam vastgesteld! Jemig, heel spannen maar na een paar keer hardop zeggen voelen we ons allebei verliefd als we hem horen.. zalig hoor!

Poekie ik had het ook vaak benauwd, en nu ik het van jou lees besef ik dat ook dat redelijk weg is. Ja, lopen en praten tegelijk zorgt voor kortademigheid. Maar verder niet meer benauwd.

Deze week en volgende week ook lekker vakantie. We vertrekken naar de sneeuw, niet skiën voor mij dit jaar. En eindelijk eens niet hard huilen als ik alle ik kindjes die mee zijn trots naar hun ouders zie zwaaien bij het afsluitende slalom wedstrijdje.. bizar hoe vaak we wel niet hebben gedacht bij oud en nieuw; is het nu ons jaar? En nu we het niet meer bedachten is het toch zo..

Liefs Inge

Heerlijk he dat die zwangere vrouwen, babies en kindjes ineens heel leuk zijn om te zien.

Ik heb 9 januari de eerste echo, ben dan 8w+3d. Ik vind het nog steeds erg spannend allemaal. Heb nog geen reden om bang te zijn dat er iets mis is, maar toch blijft het spannend.

Geplaatst

Liefs Inge

Ohhh wat fijn dat t zo opschiet!!

Ik vind een jongensnaam zooooo moeilijk. Onze zoon heet koen. Moet daar bij passen natuurlijk. Voor meisje hadden we al. Zelfs een reservenaam haha.(die kunnen we misschien gebruiken als schoonzus toevallig zelfde naam heeft waar ik niet vanuit ga, die is in februari uitgerekend) Mja nu de tweede een jongen..dus tips zijn welkom!

Wat leuk! Wat voor muursticker heb je?

Ik heb vannacht doorgeslapen gelukkig. Japanner is erin gebleven hihi. Ben pas om 10u uit bed gekomen. Helemaal gesloopt door die kerstdagen dus maar even lekker bijkomen deze dagen.

Gaan jullie nog iets doen met oud en nieuw? Wij gaan gourmetten samen en ik denk dat ik 12u niet red

Geplaatst
Ohhh wat fijn dat t zo opschiet!!

Ik vind een jongensnaam zooooo moeilijk. Onze zoon heet koen. Moet daar bij passen natuurlijk. Voor meisje hadden we al. Zelfs een reservenaam haha.(die kunnen we misschien gebruiken als schoonzus toevallig zelfde naam heeft waar ik niet vanuit ga, die is in februari uitgerekend) Mja nu de tweede een jongen..dus tips zijn welkom!

Wat leuk! Wat voor muursticker heb je?

Ik heb vannacht doorgeslapen gelukkig. Japanner is erin gebleven hihi. Ben pas om 10u uit bed gekomen. Helemaal gesloopt door die kerstdagen dus maar even lekker bijkomen deze dagen.

Gaan jullie nog iets doen met oud en nieuw? Wij gaan gourmetten samen en ik denk dat ik 12u niet red

Gelukkig Danlon! Eten er in gebleven en vandaag bijkomen, heel fijn!

Wij vonden een jongensnaam ook zo enorm moeilijk! Meisjesnaam hadden we zo bedacht, maar een jongen.. wij hadden op onze shortlist staan; Sepp, Hugo, Raf, Luuk, Cas en Tom. Geen van deze is het geworden, maar ze blijven leuk je hebt ze vast al eerder voorbij zien komen.

Met oud en nieuw zitten we in de sneeuw met een grote groep vrienden. Ik denk ook dat ik even moet tukken voor 12.00 uur. Dat ga ik ook niet redden Hahah

Die muursticker is zo leuk; post wel even een fotootje! f5b0b977b3b88e374be783579dd1640d.jpg

Geplaatst
Gelukkig Danlon! Eten er in gebleven en vandaag bijkomen, heel fijn!

Wij vonden een jongensnaam ook zo enorm moeilijk! Meisjesnaam hadden we zo bedacht, maar een jongen.. wij hadden op onze shortlist staan; Sepp, Hugo, Raf, Luuk, Cas en Tom. Geen van deze is het geworden, maar ze blijven leuk je hebt ze vast al eerder voorbij zien komen.

Met oud en nieuw zitten we in de sneeuw met een grote groep vrienden. Ik denk ook dat ik even moet tukken voor 12.00 uur. Dat ga ik ook niet redden Hahah

Die muursticker is zo leuk; post wel even een fotootje! f5b0b977b3b88e374be783579dd1640d.jpg

Wauwww dies inderdaad super leuk!!!

Ik twijfel nog over muursticker ivm onze bedjes...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden