Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Bibi schema

 

🦋Luna05: 23 okt tp6 nov td

🦋KitKat: 26 okt tp6 nov td

🦋Miranda13:27okt tp11nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 14 nov td

 

Beebwish1982: 3 nov cryo tp

 

Christel81: 3 nov echo cryo

 

Menace: +-1 nov ongi & ziekenhuis bellen planning cryo tp

 

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

 

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho

Amf: rustmaand

Yamila: 3 nov bloedprikken waardes

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: +-8 nov start pil,

eind nov start deca?

Petsy85: eind nov cryo tp

Cil: rustmaand

Ivydrew: rustmaand

 

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ja veel plassen en buikpijn kan wel van de zwangerschap zijn he. Maar idd morgen FF testen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ja klopt maar zou zo'n klein ding nu al op je blaas drukken? Ik check het mrg wel voor de zekerheid:)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ik zat al in de wachtbankje van oktober je hebt gelijk alleen dit is mijn enige uitlaatklep op dit moment niemand weet ervan ik kan tegen niemand wat vertellen over mijn angsten en gevoelens dus ja als het lijkt alsof ik mezelf compleet tot waanzin drijf... misschien nu begrijpelijk denk ik ik mag as maandag al langs voor bloedprikken 14 dagen na tp
De wachtdagen zijn altijd zo'n ellende. Vooral de tweede week, vond ik. Kop op luna en heel veel sterkte met deze laatste wachtdagen. Doe waar jij je goed bij voelt

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt maar zou zo'n klein ding nu al op je blaas drukken? Ik check het mrg wel voor de zekerheid:)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Nee maar door toenemende hcg ga je vaker plassen geloof ik. Nee de embryo is daar nog te klein voor. Maar dit is echt een kwaal van het begin ook en niet pas als je verder bent

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maar door toenemende hcg ga je vaker plassen geloof ik. Nee de embryo is daar nog te klein voor. Maar dit is echt een kwaal van het begin ook en niet pas als je verder bent

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Aah ok. Komt goed. Jij mag mrg weer beginnen he, spannend!!! Hoop dat de maand snel om is en je snel weet hoe en wat. Ben heel benieuwd!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sharlee heel goed meid dat de testen goed donkerder worden

 

@Lalautje jazeker, morgen en overmorgen ga ik bloedprikken.

Ben trouwens vandaag eindelijk ongie geworden..

En 30 november of 1 december begin ik met de pil.

Yeah eindelijk! Snel weer aan de slag meid🤞

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee omg

Ik ben zoooo ontzettend blij voor jullie! Ja vervelend van de blaasontsteking. Maar Yay wat een top nieuws!

 

@luna oh lieve luna begrijp je zo erg. Ik vond de wachtweken ook echt killing.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dank je wel lieverd.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sharlee vervelend jij een blaasontsteking ik hoop dat t gewoon een zwangerschapskwaal is en dat je geen blaasontsteking hebt maar Zoja is t natuurlijk gene fij gevoel maar je bent er snel bij dan is het ook snel verholpen Komt goed mommy to be 😀❤️ Dus ik zou trouwens eventueel aankomende woensdag een testje kunnen wagen ?? 3 dagen voor nod? Hmm wil t doen Mr aan de andere kant ook weer niet hahaha ken je t bang boor teleurstelling door een omowitte test

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sharlee vervelend jij een blaasontsteking ik hoop dat t gewoon een zwangerschapskwaal is en dat je geen blaasontsteking hebt maar Zoja is t natuurlijk gene fij gevoel maar je bent er snel bij dan is het ook snel verholpen Komt goed mommy to be ️ Dus ik zou trouwens eventueel aankomende woensdag een testje kunnen wagen ?? 3 dagen voor nod? Hmm wil t doen Mr aan de andere kant ook weer niet hahaha ken je t bang boor teleurstelling door een omowitte test
Ja herken die twijfel helemaal hoor. Die 3 dgn voor nod test van mij daar heb ik echt mn flashligt van mn telefoon opgezet om het goed te kunnen zien, zo licht was het. Denk dat je moet testen wanneer het goed voor je voelt. Hoe voel je je vandaag?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja herken die twijfel helemaal hoor. Die 3 dgn voor nod test van mij daar heb ik echt mn flashligt van mn telefoon opgezet om het goed te kunnen zien, zo licht was het. Denk dat je moet testen wanneer het goed voor je voelt. Hoe voel je je vandaag?Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik voel me goed ben de laatste 2 daagjes wel erg moe dat ik al om half 8 in slaap val en voorderest boel ik vrij weinig ik had woensdag en donderdag beetje last van lage rugpijn en soort zeurend gevoel maar dat is weg nu ... ik heb op vrijdag 27 oktober een morula van 4 dagen tp gekeregen in natuurlijke cyclus .. geen Ovitrelle of pregnyl gespoten sommige zegge ja je kan eerder testen maar ben zoizo niet goed in al die berekeningen van zo oude Emmy dan nod Etcc ik zit vandaag op Wachtdag 7 na tp en Emmy is nu 11 daagjes oud mits alles verloop hoe t zou moeten lopen 😂
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me goed ben de laatste 2 daagjes wel erg moe dat ik al om half 8 in slaap val en voorderest boel ik vrij weinig ik had woensdag en donderdag beetje last van lage rugpijn en soort zeurend gevoel maar dat is weg nu ... ik heb op vrijdag 27 oktober een morula van 4 dagen tp gekeregen in natuurlijke cyclus .. geen Ovitrelle of pregnyl gespoten sommige zegge ja je kan eerder testen maar ben zoizo niet goed in al die berekeningen van zo oude Emmy dan nod Etcc ik zit vandaag op Wachtdag 7 na tp en Emmy is nu 11 daagjes oud mits alles verloop hoe t zou moeten lopen
Ow daar ben ik ook niet zo goed in, in dat berekenen. Wow zo vroeg al slapen, ik hoop dat dit je eerste zwangerschapsverschijnsel is🤞

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden nog 1 cryo over uit 2de poging van 2012. Hieruit is onze zoon geboren en deze cryo hadden we nog. Nu.op naar poging 1 of eigenlijk poging 3

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Wat ontzettend balen voor je! Vol goede moed naar de volgende stap! Succes!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden nog 1 cryo over uit 2de poging van 2012. Hieruit is onze zoon geboren en deze cryo hadden we nog. Nu.op naar poging 1 of eigenlijk poging 3

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

 

Ahhh nee wat verdrietig. 😢. Was zo mooi geweest als deze jullie 2e kindje was geworden.

Sterkte en 💪 voor een nieuwe poging. 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bibi schema

 

🦋Luna05: 23 okt tp6 nov td

🦋KitKat: 26 okt tp6 nov td

🦋Miranda13:27okt tp11nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 14 nov td

 

Christel81: 3 nov echo cryo

 

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

 

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho

Amf: rustmaand

Yamila: 30 nov start pil

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: +-8 nov start pil,

eind nov start deca?

Petsy85: eind nov cryo tp

Cil: rustmaand

Ivydrew: rustmaand

Menace: +-1 nov ongi & ziekenhuis bellen planning cryo tp

Beebwish1982: rustmaand

 

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beebwish1982 neee wat ontzettend kl*te! Ik snap dat je er tegen op ziet om weer te stimuleren en punctie ed

 

Weet je of je een kort of een lang traject mag ? Of hebben jullie het hier nog niet over gehad ?

 

Sterkte mop

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden