Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ohja idd Emmy is 15 dagen oud idd ..zei lalau ook al en de jouwe vrijdag ook Bij OWN doen ze ook geen bloedtesten jammer genoeg Maar Dit is m echt!! Voor ons we gaan allebij dik zwanger zijn saampjes Zou grappig zijn ... we zaten samen vanaf t begin bij judy en sas25 en de rest hahaha Lekker positief blijven en goeie energie uitstralen naar ons buikkie 🤰🏾 Sharlee thx schat i hope so We hope so ! Voor nu een fijne avond ladies
Ik zat ook bij Sas25 de eerste ronde. Hadden toen tegelijk de terugplaatsing, grappig. Die is nu denk ik zowat bevallen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik zat ook bij Sas25 de eerste ronde. Hadden toen tegelijk de terugplaatsing, grappig. Die is nu denk ik zowat bevallen. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk[/QUOTJa klopt, in mei waren er toen ineens heel veel zwanger. Ben blij voor je dat het nu raak is. Hopelijk blijft alles hoed gaan 🍀Ohhh hier vannacht wel 3x naar de wc geweest... echt die laatste dagen killing!!!
Geplaatst
@kitkat gefeliciteerd meid!!

@Sharlee beterschap , hopelijk gaat de blaasontsteking snel verdwijnen.

@Luna sterkte

@Miranda ik duim mee..

Thnx lieverd.

Geplaatst
Ik zat ook bij Sas25 de eerste ronde. Hadden toen tegelijk de terugplaatsing, grappig. Die is nu denk ik zowat bevallen. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk[/QUOTJa klopt, in mei waren er toen ineens heel veel zwanger. Ben blij voor je dat het nu raak is. Hopelijk blijft alles hoed gaan Ohhh hier vannacht wel 3x naar de wc geweest... echt die laatste dagen killing!!!
Ja verschrikkelijk die wachtdagen he. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan en je snel een positieve test in je handen hebt. 🤞

Geplaatst
Ik zat ook bij Sas25 de eerste ronde. Hadden toen tegelijk de terugplaatsing, grappig. Die is nu denk ik zowat bevallen. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ja klopt we zaten volgens mij alle 3 bij de eerste ronde Toen was er ineens een volle wachtbankje met allemaal zwangeren die meiden judy1990 sas25 magicwoman die nog boor mij ging pendelen 😂 En je had ook Wilma enzo ...leuk die gaan dalijk allemaal bevallen zowat een enkele eind dit jaar en enkele. Begin volgend jaar 🎉
Geplaatst
Ja verschrikkelijk die wachtdagen he. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan en je snel een positieve test in je handen hebt. 🤞Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Pff echt killing idd die laatste dagen altijd zwaar heej .. grappig Pino Ik moest er ook uit om toevallig 3 keer te plassen hahaha Zou het zijn dat we zwanger zijn 🙏🏾🙌🏾
Geplaatst
Ja klopt we zaten volgens mij alle 3 bij de eerste ronde Toen was er ineens een volle wachtbankje met allemaal zwangeren die meiden judy1990 sas25 magicwoman die nog boor mij ging pendelen En je had ook Wilma enzo ...leuk die gaan dalijk allemaal bevallen zowat een enkele eind dit jaar en enkele. Begin volgend jaar
Ja klopt ja! Grappig zeg...jeetje we zitten al lang op de bankjes .

Geplaatst

@miranda13 @pino81 hopelijk is er ook in november weer zo’n positief bankje net als in mei! 🤞

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Pff echt killing idd die laatste dagen altijd zwaar heej .. grappig Pino Ik moest er ook uit om toevallig 3 keer te plassen hahaha Zou het zijn dat we zwanger zijn
Zou echt leuk zijn!!!

Geplaatst
Ja klopt ja! Grappig zeg...jeetje we zitten al lang op de bankjes . Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
. Zoo maar echt 🤦🏾*♀️ Heel lang maar je bent eindelijk doorgeschoven naar het zwangerbankje 🙌🏾🎉🙏🏾😘. Gek he Ben zoo blij voor je echt een pracht berhaal
Geplaatst
@miranda13 @pino81 hopelijk is er ook in november weer zo’n positief bankje net als in mei! 🤞 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jaaa zeker Lalau daar hopen we allemaal heel hard voor 🙏🏾 🙏🏾🙏🏾 Het was zoo gek ect bijna alle dames behalve op enkele na waren zwanger geraakt joh ❤️ Nu hopen dat wij t allemaal ook gaan meemaken in November 🙌🏾
Geplaatst

Hoe en wat voel jij ? Pino? En @ Sharlee wat voel jij en hoe gaat t .. binnenkort echo 🙌🏾 Weet je waar ik altijd aan moet denken dat wij vrouwen altijd maar aan t wachten zijn wachten voor de eitjes te rijpen wachten of er bevruchting is ontstaan wachten voor de tp wachten in de wachtweken Drna wachten voor n eerste echo dan weer wachten voor de 12 weken sjeeezus heel dag zijn we aan t wachten Maar allemaal wel met 1 doel met een goed afloop maar tis altijd maar wachten heej pfff Ben benieuwd of de mannen dit aan hadden gekund 😂🤣

Geplaatst

Bibi schema

🦋Miranda:27okt tp10nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 10 nov td

Christel81: 9 nov cryo tp

ACJ1984: 16 nov echo cryo

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

Vpk1988: 8? nov start pil

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Amf: rustmaand

Yamila: 30 nov start pil

EatPrayLove: rustmaand

Petsy85: rustmaand

Cil: rustmaand

Ivydrew: rustmaand

Menace: rustmaand

Beebwish1982: rustmaand

Luna05: rustmaand

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

16 nov 6+1 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

.. nov .+. weken echo

Geplaatst

@petsy85 @cil @ivydrew @menace @beebwish1982 @luna05

Zijn er bij jullie al data’s bekend ? En gaan jullie voor een cryo of nieuw traject ? Dan zet ik dat ook even in het schema

Geplaatst
Hoe en wat voel jij ? Pino? En @ Sharlee wat voel jij en hoe gaat t .. binnenkort echo Weet je waar ik altijd aan moet denken dat wij vrouwen altijd maar aan t wachten zijn wachten voor de eitjes te rijpen wachten of er bevruchting is ontstaan wachten voor de tp wachten in de wachtweken Drna wachten voor n eerste echo dan weer wachten voor de 12 weken sjeeezus heel dag zijn we aan t wachten Maar allemaal wel met 1 doel met een goed afloop maar tis altijd maar wachten heej pfff Ben benieuwd of de mannen dit aan hadden gekund 🤣
Die mannen van ons zouden allang bezweken zijn onder de wachtdruk haha. Vorige week had ik veel last van mn rug. Deze week wat buikpijn gehad. Voor de rest niet misselijk of pijnlijke borsten. Ben benieuwd naar de echo...jeetje wat wachten wij idd lang he..niet normaal. Als we terug zijn van vakantie ben ik 8 wk en kan ik 2 wk later de nipt test doen...weer zo'n spannend iets....veel zenuwslopende momenten eigenlijk he tijdens zo'n ivf traject en de zwangerschap....niet normaal eigenlijk...sterke wezens zijn wij vrouwen ook he

Geplaatst
. Zoo maar echt 🤦🏾*♀️ Heel lang maar je bent eindelijk doorgeschoven naar het zwangerbankje . Gek he Ben zoo blij voor je echt een pracht berhaal
Kom me maar snel gezelschap houden op dat bankje...wij zijn geloof ik de laatste van dat mei bankje, dus nu is het onze beurt he

Geplaatst
Die mannen van ons zouden allang bezweken zijn onder de wachtdruk haha. Vorige week had ik veel last van mn rug. Deze week wat buikpijn gehad. Voor de rest niet misselijk of pijnlijke borsten. Ben benieuwd naar de echo...jeetje wat wachten wij idd lang he..niet normaal. Als we terug zijn van vakantie ben ik 8 wk en kan ik 2 wk later de nipt test doen...weer zo'n spannend iets....veel zenuwslopende momenten eigenlijk he tijdens zo'n ivf traject en de zwangerschap....niet normaal eigenlijk...sterke wezens zijn wij vrouwen ook heVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Echt he zouden allang bezwijken .. Nipt test spannend iets ook he nu mogen alle vrouwen ongegacht leeftijd toch ondergaan ? Nou zou lekker geniwten op vakantie ff bijkomen en lekker goed beseffen en genieten van je zwangerschap en wanneer je terug ben kan je er weer tegen aan Kom je aan het einde vd week vergezellen op t bankje 🙏🏾💙😘
Geplaatst
Echt he zouden allang bezwijken .. Nipt test spannend iets ook he nu mogen alle vrouwen ongegacht leeftijd toch ondergaan ? Nou zou lekker geniwten op vakantie ff bijkomen en lekker goed beseffen en genieten van je zwangerschap en wanneer je terug ben kan je er weer tegen aan Kom je aan het einde vd week vergezellen op t bankje
Ja idd eerst even genieten. Vliegen met zn 3 voor de prijs van 2. Ja doe dat maar...gezellig met zn allen op het bankje!

Geplaatst
@petsy85 @cil @ivydrew @menace @beebwish1982 @luna05

Zijn er bij jullie al data’s bekend ? En gaan jullie voor een cryo of nieuw traject ? Dan zet ik dat ook even in het schema

Nee helaas nog niet. Ik moet eerst wachten op Mn menstruatie (rond 10 nov), dan bellen voor een plek in IVF centrum in VU. Voor mij gaat t op cryo TP.

Geplaatst

@lalautje nog niets concreet. Ik moest een rustmaand nemen en bij mijn eerst volgende menstruatie moet ik mij weer melden. Ik schat dat ik rond de 22 mijn periode krijg.

Hoe gaat het met jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden