Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017


Lalautje

Aanbevolen Berichten

@zoe1976 je had je berichtje getypt in het november bankje.

Wat ontzettend balen zeg! Wat zei het ziekenhuis ervan ? En waarom alsnog volgende week een bloedtest ? Hebben ze een idee dat het toch nog iets kan worden ?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

BIBI SCHEMA

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

🦋Menace: 10 dec tp23dec td

 

Pien76: 19 dec tp2 jan td

 

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo,

wachten bloeduitslag eisprong

 

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

 

Beebwish: 14 dec start gonalf

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

 

Lalautje: 12 dec start pil

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

 

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo

♥️Zoe1976: rustmaand,

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Yamila: 4 jan start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Bambi85: ZWANGER! td 10 dec

Briarrose: ZWANGER! td 12 dec

Anouk: ZWANGER! td 15 dec

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly!! Superspannend! Hoop goed nieuws deze keer. Hoop her zo voor je!! 😘Voor de zwangeren er is een zwangerenbankje als vervolg, mochten jullie dit nog niet weten. Maar daar kan uitgebreid gekletst worden over de kwaaltjes etc 😉 Hoop Zo dat ik er zelf eind januari heen mag verhuizen 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Butterfly, dat wist Ik niet. Sorry . Ik snap hoe moeilijk dit voor je is vanwege de vorige keer. Ik hoop echt dat het bloeden snel stopt en je test oploopt. Meid ik voel enorm met je mee. Hele dikke knuffel van mij
Ja dat is ook de reden dat ik bang ben nu door de vorige keer.

Dank je wel lieve christel ik hoop het ook

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly!! Superspannend! Hoop goed nieuws deze keer. Hoop her zo voor je!! Voor de zwangeren er is een zwangerenbankje als vervolg, mochten jullie dit nog niet weten. Maar daar kan uitgebreid gekletst worden over de kwaaltjes etc Hoop Zo dat ik er zelf eind januari heen mag verhuizen
Dank je wel lieve pino . Ik hoop voor jouw dat jij januari lekker door kan schuiven en nu eindelijk eens kan gaan genieten.

 

Aan alle zwangeren gefeliciteerd!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja christel ik ben een beetje in de war.

Ik heb gisteren positief heel licht getest met action. Vandaag negatief en net met kruidvat positief . Maar heb bruin rood rosé afscheiding net als de vorige x.

Het komt er niet uit maar dit is als ik zeg maar wat papier naar binnen druk

 

Ik had de hoop op gegeven maar nu is t weet terug de hoop een beetje .

ik vroeg aan lalautje om mij er van af te halen omdat ik dacht dat het mislukt was ik ben zo bang nu....

 

Dit is de test van vandaag . Vandaag wachtdag 11 eigenlijke ongi dag...

 

f27e19808a9ed0f264843022a79a03d0.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ik.hoop zo erg op het beste voor je lieverd. Heel veel sterkte

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wensmama90Ik had het gehoopt maar uit zelfbescherming niet verwacht. Ook omdat de kwaliteit van de cryo minder was dan bij ons dochtertje. Maar ik mag gaan genieten. Toch wordt het spannend de aankomende weken. Fingers crossed dat hij of zij blijft zitten.
Ingewikkeld hè? Het willen hopen maar tegelijkertijd niet durven.Ja, super spannend voor je! Dat begrijp ik heel goed.Maar je hebt een positieve test!! Dat is al een fantastisch begin 😄🍀🎈Veel succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel Allemaal .

Ik voel me minder positief .

Ik heb nog steeds bruin rode afscheiding ( zonder kramp dat wel maar toch)

en ik had dus gisteren die test gedaan om 18.00 was best een mooie test voor 3+6 ( testdatum van zh is pas volgende week )

Vanmorgen dus weer getest ... was die amper te zien ik dacht kan nooit zo snel afnemen...

Net weer getest om 16.00 en die was iets duidelijker maar niet zo mooi als die van gisteren.

Ik snap er de ballen niet meer van

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel Allemaal .

Ik voel me minder positief .

Ik heb nog steeds bruin rode afscheiding ( zonder kramp dat wel maar toch)

en ik had dus gisteren die test gedaan om 18.00 was best een mooie test voor 3+6 ( testdatum van zh is pas volgende week )

Vanmorgen dus weer getest ... was die amper te zien ik dacht kan nooit zo snel afnemen...

Net weer getest om 16.00 en die was iets duidelijker maar niet zo mooi als die van gisteren.

Ik snap er de ballen niet meer van

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Misschien omdat je op verschillende tijden test en je de ene keer wat meer hebt gedronken dan de andere keer? Mijne was in het begin ook heel minimaal in de ochtend maar mn urine was ook iedere ochtend heel licht van kleur door het vele water drinken. En het duurt best wel even hoor voordat die testen echt veel duidelijker worden. Ik had na 3 dgn pas kleurverschil tussen de testen. Artsen hebben me destijds gezegd, omdat ik ook bruin bloedverlies had, dit bij veel vrouwen voorkomt en het niets hoeft te betekenen. Een nies of hoestbui en je kan al bloedverlies krijgen. Ik gun je ontzettend een positieve zwangerschap lieve butterfly, ik weet hoe onzeker dit bloedverlies je kan maken. Heel veel sterkte lieverd

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien omdat je op verschillende tijden test en je de ene keer wat meer hebt gedronken dan de andere keer? Mijne was in het begin ook heel minimaal in de ochtend maar mn urine was ook iedere ochtend heel licht van kleur door het vele water drinken. En het duurt best wel even hoor voordat die testen echt veel duidelijker worden. Ik had na 3 dgn pas kleurverschil tussen de testen. Artsen hebben me destijds gezegd, omdat ik ook bruin bloedverlies had, dit bij veel vrouwen voorkomt en het niets hoeft te betekenen. Een nies of hoestbui en je kan al bloedverlies krijgen. Ik gun je ontzettend een positieve zwangerschap lieve butterfly, ik weet hoe onzeker dit bloedverlies je kan maken. Heel veel sterkte lieverd

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ja dit is nu de tweede keer al( en voor ivf ook 2 x toen ik mijn eileiders nog had).. ik word er gek van.

Vanmorgen was mijn urine erg geconcentreerd maar er zat veel troep van de bollen in . Dat wel. En toen was het echt een heel vaag streepje vergeleken bij die mooie van gisteren net dus weer om 16.00 en toen weer duidelijker maar niet zo mooi als gisteren...

Dus ja en bruin rood verlies stopt ook niet . Het is merendeel bruin met soms wat rood.

Ik hoef geen verband echt in het zit meer van binnen maar met afvegen zie ik wel.

Ja je word erg gek van.

Ik vind het raar want met mijn eerste ivf verse tp had ik exact dit zelfse beeld ..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is nu de tweede keer al( en voor ivf ook 2 x toen ik mijn eileiders nog had).. ik word er gek van.

Vanmorgen was mijn urine erg geconcentreerd maar er zat veel troep van de bollen in . Dat wel. En toen was het echt een heel vaag streepje vergeleken bij die mooie van gisteren net dus weer om 16.00 en toen weer duidelijker maar niet zo mooi als gisteren...

Dus ja en bruin rood verlies stopt ook niet . Het is merendeel bruin met soms wat rood.

Ik hoef geen verband echt in het zit meer van binnen maar met afvegen zie ik wel.

Ja je word erg gek van.

Ik vind het raar want met mijn eerste ivf verse tp had ik exact dit zelfse beeld ..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Echt he...dit is zooo om gek van te worden. En dan die 12 eerste weken door...geen leuke manier van zwanger zijn zo..

Geeft veel stress. Ik ga echt heel hard duimen voor je. We zijn er allemaal voor je lieve Butterfly

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he...dit is zooo om gek van te worden. En dan die 12 eerste weken door...geen leuke manier van zwanger zijn zo..

Geeft veel stress. Ik ga echt heel hard duimen voor je. We zijn er allemaal voor je lieve Butterfly

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Nou als het zo doorgaat kom ik niet eens die 12 weken door..

Tis toch raar dat elke keer bij de innesteling het eruit "gegooid" lijkt te worden als dit mis gaat is dat dus bu al 2 x dat klopt toch niet .

 

Dank je wel voor je lieve woorden

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als het zo doorgaat kom ik niet eens die 12 weken door..

Tis toch raar dat elke keer bij de innesteling het eruit "gegooid" lijkt te worden als dit mis gaat is dat dus bu al 2 x dat klopt toch niet .

 

Dank je wel voor je lieve woorden

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ja ik weet ook echt niet hoe het werkt. Bij mij is het nu 2x op natuurlijke wijze ingenesteld en via ivf 2 x niet ingenesteld en 1 x escape iui die ook niet innestelde...snap er ook niks van...natuurlijke wijze nestelt het soms dan toch wel maar stopt op een gegeven moment met delen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet ook echt niet hoe het werkt. Bij mij is het nu 2x op natuurlijke wijze ingenesteld en via ivf 2 x niet ingenesteld en 1 x escape iui die ook niet innestelde...snap er ook niks van...natuurlijke wijze nestelt het soms dan toch wel maar stopt op een gegeven moment met delen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Wat geeft het ziekenhuis bij jouw daar voor verklaring voor

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden