Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Aaaaah ik had gisteren een test gekocht en was eerst niks aan de hand totaal geen drang om te testen. Maar vanochtend was het toch dat ik dacht nu moet het en het is....
Ik heb je over t hoofd gezien sorry Welkom en van harte gefeliciteerd 🎉🎉 geniet ervan
  • Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Zoë1979. Dat is nou niet hetgeen dat je wilt horen bij zo'n bloeduitslag .. je hoopt toch altijd op het goede zeg maar ... het is een ieder zoo gegund hier om een kindje te krijgen of juist gezin uit breiden met een broertje of zusje Ik wens je sterkte en je bent inderdaad ook een powervrouw alles wat je heb meegemaakt Ik viel met je mee heej... ik ga in januari mijn 3e ivf poging in dus ook mijn laatste vergoede poging dus knijp m ook wel beetje de gedachte van misschien geen broertje of zusje veel sterkte en knuff❤️

Geplaatst
Ja dat zag ik te laat. Nou ik had een hcg van 22. Ze zei dat ik toch volgende week moest bloedprikken. 5 is niet zwanger en daarboven weer wel. Maar 22 is veel te laag;-( Ik ben nu sinds gister vet ongesteld geworden. Dus het is voor mij nu klaar meiden. Geen ivf meer. Het VU stopt ermee en ik heb ook geen zin in een nieuw ziekenhuis. Mijn eitjes moeten ook operatief weggehaald worden ipv aanprikken en dat is ook omslachtig. Mocht er geen ok vrij zijn dan is het proces voor niks geweest. Los van alle andere tegenvallers.. Ik ben niet negatief, maar het vu schat de kans klein in gezien mijn leeftijd. Dat zei ze al bij aanvang van de cryo tp. Ik heb niks meer in de vriezer helaas. Ik ga vrijdag voor een test om te checken of alles weg is. Ik moest ook terug komen als ik ongest werd. Dan nog 1 gesprek. Ik word 42 in april. Ik denk niet dat een nieuwe ivf geadviseerd wordt. Ik werd 5 jaar terug wel in 1x zwanger bij mijn eerste ivf en ik ben daar dankbaar voor. Het zal gewoon 1 prinsesje blijven en dat is goed zo. Ik we zijn intens gelukkig met haar. Succes jullie allemaal en hou vol! Ik gun iedereen het moederschap.x
Jeetje wat ontzettend klote

Heel veel sterkte met het een plekje geven . Dikke knuffel

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

🦋Menace: 10 dec tp22dec td

Pien76: 19 dec tp2 jan td

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

Beebwish: 14 dec start gonalf,

21 dec 1e echo fm

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

Lalautje: 12 dec start pil

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo

♥️Ivydrew: rustmaand, cryo

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Yamila: 4 jan start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Bambi85: ZWANGER! td 10 dec

Briarrose: ZWANGER! td 12 dec

Anouk: ZWANGER! td 15 dec

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@zoee heel veel sterkte

@beebwish spannend

@wensmama @cil succes morgen met testen ! 🤞

@pien76 succes morgen met de tp! Word je morgenochtend gebeld of het doorgaat?

Geplaatst
@zoee heel veel sterkte

@beebwish spannend

Heel veel sterkte en succes!

Geplaatst
Dank je lalautje!

Pien en Cil, ook namens mij succes morgen :)

Wat lief van je! Ik heb vandaag de bloedtest gehad en helaas was hij negatief. Nog 2 cryo's in de vriezer verdeeld over 1 rietje, dus nog 1 poging. Als dat hem niet wordt gaan we de 3e poging in.

Voor alle zwangere van harte gefeliciteerd en geniet ervan

Geplaatst
Wat lief van je! Ik heb vandaag de bloedtest gehad en helaas was hij negatief. Nog 2 cryo's in de vriezer verdeeld over 1 rietje, dus nog 1 poging. Als dat hem niet wordt gaan we de 3e poging in.

He Cil wat een enorme domper! Gelukkig nog een poging over. Wanneer mag je daarmee verder?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Wat enorm balen cil ! Heel veel sterkte! Hoop dat je snel door mag !

Geplaatst
Wat enorm balen cil ! Heel veel sterkte! Hoop dat je snel door mag !

Sterkte Cil, dat moet behoorlijk pittig zijn als je al zover in t traject zit. Sterkte.

Geplaatst

Jeetje cil, dat is niet het nieuws waar je op hoopt. Nu de teleurstelling even toe laten, een extra wijntje drinken met de kerst, en dan met goede moed de cryo in. Heb je al een evaluatie gesprek gepland staan, of datum dat je door mag?

@lalautje, ik heb begin januari gesprek en sta voor februari in de planning voor cryo tp. Wel werd ik wel gewaarschuwd dat het heel erg druk is bij de vu en dat er een kans is dat het niet past en een maand wordt verschoven. Wel irritant, maar goed dat ze het nu al aangeven.

@zoe, verdrietig om te lezen maar ook moedig dat je het besluit hebt genomen om niet verder te gaan. Geniet van je mooie gezin.

Geplaatst
Wat lief van je! Ik heb vandaag de bloedtest gehad en helaas was hij negatief. Nog 2 cryo's in de vriezer verdeeld over 1 rietje, dus nog 1 poging. Als dat hem niet wordt gaan we de 3e poging in. Voor alle zwangere van harte gefeliciteerd en geniet ervan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hè wat super jammer cil!!! Nu ff lekker janken en dit weer een plekje geven. Hopelijk hoef je niet naar ronde 3 en blijft de volgende cryo lekker zitten.Krijg je ze beide terug als het kan?Evt zou je nog na kunnen denken over verzekeren bij het umc voor een ronde 4 en 5.Voor nu😘
Geplaatst
@zoee heel veel sterkte

@beebwish spannend

Dank je lalautje.. zo spannend weer! Ja morgen voor 1300 gebeld als het niet doorgaat.. anders gewoon komen.

Geplaatst
Dank je lalautje!

Pien en Cil, ook namens mij succes morgen :)

Dank je! Heel veel succes morgen.. duim voor je x

Geplaatst
Hè wat super jammer cil!!! Nu ff lekker janken en dit weer een plekje geven. Hopelijk hoef je niet naar ronde 3 en blijft de volgende cryo lekker zitten.Krijg je ze beide terug als het kan?Evt zou je nog na kunnen denken over verzekeren bij het umc voor een ronde 4 en 5.Voor nu

Ja ik hoop het ook! Nee ik krijg er maar 1 terug helaas ivm de wetgeving. Voelt wel een beetje frustrerend maar helaas kan je er niet zoveel mee. Ow dank je voor de tip, vergoeden zij meerdere pogingen? Ik ga meteen even kijken .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden