Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@wensmama succes morgen

@briar rose zodra ik ongesteld wordt mag ik mij weer melden. Hoe voel jij je nu?

@zoe heel veel sterkte

@pien76 dank je wel, jij heel veel succes morgen🤞🏼

@lalautje dank je wel

@bambi85 dank je wel

@beebwish1982 ja enorm, maar we blijven hoop houden

@alice123 nou idd, ik had deze keer goede hoop maar helaas. Hopen op de volgende keer. Ik mag mij meteen weer melden op het moment dat ik ongesteld wordt. Dus ik verwacht dat ik rond 3 jan tp heb als de ontdooiing goed gaat.

@menace dank je wel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja ik hoop het ook! Nee ik krijg er maar 1 terug helaas ivm de wetgeving. Voelt wel een beetje frustrerend maar helaas kan je er niet zoveel mee. Ow dank je voor de tip, vergoeden zij meerdere pogingen? Ik ga meteen even kijken .

En vriezen ze die ander dan weer in ? Hoe werkt dat? Kan dat?

Ja goed idee even bij umc te kijken. Je hebt ook een pakket die 4 pogingen vergoedt.

Geplaatst

Ja goed idee even bij umc te kijken. Je hebt ook een pakket die 4 pogingen vergoedt.

Nee ze vriezen hem niet opnieuw in, helaas zal er niets mee worden gedaan. En als we ervoor kiezen om ze beide terug te laten plaatsen in Duitsland dan mogen we de eerste 5 jaar geen behandeling meer ondergaan in het VUmc, dus dat is ook geen optie. Ik heb net even gekeken maar er staat dat onder de 38 jaar alleen poging 1 en 2 worden vergoed vanuit de basisverzekering. Aanvullend is poging 4 en evt 5. Er staat niets over de 3e poging. Morgen even bellen met ze.

Geplaatst
Ja ik hoop het ook! Nee ik krijg er maar 1 terug helaas ivm de wetgeving. Voelt wel een beetje frustrerend maar helaas kan je er niet zoveel mee. Ow dank je voor de tip, vergoeden zij meerdere pogingen? Ik ga meteen even kijken .

Wel belachelijk dan dat ze het 1 ruetje bewaren ipv apart .

Umc pakket 3 is met 4 pigingen en extra 4 met pogingen. De pogingen die je gehad hebt gaan er natuurlijk af. Poging 1 tm 3 zit in het basispakket. Bij alle verzekeringen

Het kijkt in eerste instantie net alsof het alleen voor personeel van umc is, maar ook als je er niet

werkt kan het, maar dan zonder collectiviteitskorting.

Ik ben iig onlangs overgestapt.

Succes!!

Geplaatst
Wat lief van je! Ik heb vandaag de bloedtest gehad en helaas was hij negatief. Nog 2 cryo's in de vriezer verdeeld over 1 rietje, dus nog 1 poging. Als dat hem niet wordt gaan we de 3e poging in. Voor alle zwangere van harte gefeliciteerd en geniet ervan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat jammer Cil was je ook gegund ❤️ Nou op met goede hoop op de volgende cryo tp...misschien kan je vragen als 1 Emmy terug oo ieuw ingevroren Jan worden mits ie nog goed is daarvoor?... dan heb je toch wel 2 kansen weer Hoor weles dat een cryo opnieuw is terug ingevroren is bij mij ook een keer gebeurd als Emmy vitaal genoeg is Wrom niwt Succe en veel sterkte lieverd ❤️😘
Geplaatst
Wel belachelijk dan dat ze het 1 ruetje bewaren ipv apart ��.Umc pakket 3 is met 4 pigingen en extra 4 met pogingen. De pogingen die je gehad hebt gaan er natuurlijk af. Poging 1 tm 3 zit in het basispakket. Bij alle verzekeringenHet kijkt in eerste instantie net alsof het alleen voor personeel van umc is, maar ook als je er niet werkt kan het, maar dan zonder collectiviteitskorting.Ik ben iig onlangs overgestapt.Succes!!
Hoe werkt dat precies ? ik zit bij Cz mag je ongeacht welke verzekering je hebt overstappen naar die van UMC en wat betaal je oer maand wil je nog een poging 4 en of 5 willen hebben zeg maar Heb je info erover.. wil wel weten hoe of wat 🙂
Geplaatst

Nee ze vriezen het niet opnieuw in, die kans is dan gewoon weg. Ik ben net gebeld door de VUmc voor de planning. Ze zitten deze maand vol dus helaas geen tp mogelijk. We moeten helaas weer een maand wachten. Ja ik denk dat ik ga overstappen want het kan maar zo dat we die vierde poging nodig hebben.

Geplaatst
Wel belachelijk dan dat ze het 1 ruetje bewaren ipv apart .

Umc pakket 3 is met 4 pigingen en extra 4 met pogingen. De pogingen die je gehad hebt gaan er natuurlijk af. Poging 1 tm 3 zit in het basispakket. Bij alle verzekeringen

Het kijkt in eerste instantie net alsof het alleen voor personeel van umc is, maar ook als je er niet

werkt kan het, maar dan zonder collectiviteitskorting.

Ik ben iig onlangs overgestapt.

Succes!!

Super dank je wel voor de tip! Ik ga ook overstappen. Maakt het niet uit dat je al in een ivf traject zit om over te stappen?

Geplaatst
Hoe werkt dat precies ? ik zit bij Cz mag je ongeacht welke verzekering je hebt overstappen naar die van UMC en wat betaal je oer maand wil je nog een poging 4 en of 5 willen hebben zeg maar Heb je info erover.. wil wel weten hoe of wat

Ja kan op de site kijken daar staat alles omschreven onder het kopje vergoedingen.

Geplaatst
Wat jammer Cil was je ook gegund ❤️ Nou op met goede hoop op de volgende cryo tp...misschien kan je vragen als 1 Emmy terug oo ieuw ingevroren Jan worden mits ie nog goed is daarvoor?... dan heb je toch wel 2 kansen weer Hoor weles dat een cryo opnieuw is terug ingevroren is bij mij ook een keer gebeurd als Emmy vitaal genoeg is Wrom niwt Succe en veel sterkte lieverd ❤️

Nee ze vriezen het niet weer opnieuw in. Dank je wel schat

Geplaatst

Test was vanochtend heel licht positief. Zkh zei kom maar bloedprikken. Heel erg daar naartoe gehaast. En net telefoon: ik ben zwanger!

Ik huil, lach, dans en spring.

Zenuwachtig ook! 9 januari echo.

Geplaatst
Test was vanochtend heel licht positief. Zkh zei kom maar bloedprikken. Heel erg daar naartoe gehaast. En net telefoon: ik ben zwanger!

Jeahhh!!! Gefeliciteerd ! Jeetje gaat goed deze maand hé !

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Menace: 10 dec tp22dec td

🦋Pien76: 19 dec tp2 jan td

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

Beebwish: 14 dec start gonalf,

21 dec 1e echo fm

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo feb

♥️Ivydrew: rustmaand, cryo

♥️Cil: rustmaand, cryo jan

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Yamila: 4 jan start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Bambi85: ZWANGER! td 10 dec

Briarrose: ZWANGER! td 12 dec

Anouk: ZWANGER! td 15 dec

Wensmama: ZWANGER! td19dec

Geplaatst

Gefeliciteerd wensmama! Wat een mooi nieuws zo vlak voor de kerst dagen, geniet er van!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Gefeliciteerd wensmama90!!

Dat is een fijn bericht! Ik kan het zelf ook niet geloven dat het eindelijk zover is. Testen om het testen .... stiekem blij maar zelfbescherming overheerst nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Hopelijk blijven ze zitten pien76. Lekker broeden

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dank je! Ik doe mijn best ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden