Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Inge!

Ben net deze week terug van vakantie en moet nog alles bijlezen. Lees alleen net je laatste berichtjes. Maar wow wat heftig!! Meid da's even schrikken en omschakelen. Wel super spannend om je mooie ukkie bijna te zien, maar wow da's ineens heel snel.

Je bent dus terug gebeld? En wat zeiden ze? X

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Inge dat is wel even schrikken zeg! Ik ben ook erg benieuwd wat de argumenten zijn om je kleintje te gaan halen. Lijkt me ook retespannend. Hier rekende je helemaal niet op. Volgende week heb je gewoon een kleintje! Eventjes schakelen! You can do this!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

AFSPRAAK

Kims: 26 mrt vk ZKH

ACJ1984:

Liantje:

Ash: 19 mrt vk

Inge35:

Poekie: 22 mrt vk

Danlon: 22 maart gyn echoscopist en ctg

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

Kitkat: ??

Mariag: ??

UITGEREKEND

MariaG: 7 apr

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei, kz 13/4

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 26 okt

Liantje: ??

Geplaatst

Ja zucht wat een achtbaan zeg! Ze willen hem nu al zo snel halen omdat alleen al van harde buiken de bloedvaten kunnen scheuren en dan moet ik stante pede op de ok liggen.

Dit weekend de injecties voor het rijpen van de longetjes, intake, anesthesist en inplannen..

Bizar hoor!

Geplaatst
Ja zucht wat een achtbaan zeg! Ze willen hem nu al zo snel halen omdat alleen al van harde buiken de bloedvaten kunnen scheuren en dan moet ik stante pede op de ok liggen.

Dit weekend de injecties voor het rijpen van de longetjes, intake, anesthesist en inplannen..

Bizar hoor!

Wel fijn dat ze je steeds zo goed in de gaten hebben gehouden. Je moet er ook niet aan denken met spoed naar de ok te moeten. Nu kun je je er nog een beetje op voorbereiden (voor zover dat kan).

Ik vind het heel spannend voor jou, kan me niet voorstellen hoe het is voor jullie. Ik hoop dat je als het een beetje gezakt is ook leuk vindt. Je mag tenslotte volgende week je kindje in je armen gaan sluiten en dat is ook genieten.

Geplaatst

@inge35 wowww

Ik heb beetje gedoe met mn app zal even updaten, zie nu pas jouw post terwijl die eerder als. Mij was..

Wat schrikken zeg! Hoever ben je dan? Ook rond 37 toch? Snap dat het even schakelen is maar dan is de kleine niet meer prematuur!! Dus geen enge dingen... En wauw wat ze ook al. Zeggen, einde van de week ben je mama en heb je je kleine in je armen

Alles voor de kleine en jouw gezondheid!

Sterkte en nu maar even rustig aan dat je zometeen rustig alles op een rij hebt..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Bizar hoor!

Oh dat is dan toch schrikken! Maar inderdaad wel goed dat ze dat preventief doen. Nu kun je je er tenminste wel op voorbereiden. Nog maar even en je gaat je kindje ontmoeten . Dat is dan weer het mooie van zo'n rare situatie. Maak jij je er verder zorgen om? Of kun je je er wel op verheugen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst
Oja en mag einde van de week gelukkig! Ze had het eerst over maandag al!!

Poeh wat een verhaal. Fijn dat het eind vd week kan, dan heb je even meer de tijd om je er psychisch op voor te bereiden. Maar aan de andere kant.. Volgende week heb je je wondertje in je armen! Hoe gaaf is dat!!

Geplaatst

Ja het overvalt me allemaal nog wel, alsof het over iemand anders gaat. Het voelt ook helemaal niet verkeerd, dus voor mijn gevoel gaan die zorgen ook helemaal niet over mij.

Maar zoals jullie al zeggen.. einde van de week zijn wij na 10 jaar ineens papa en mama. Dat is echt zo bizar dat idee. En daar hebben we eindeloos veel zin in..❤️❤️

Manlief werd gewoon enorm emotioneel in het zh en stuitert alle kanten op dat het nu echt zover is! Wauw, dat zien (je partner wordt papa) is ook echt fantastisch denk ik. Daar kijk ik ook naar uit.

Morgen tweede rijpings spuitje, maandag langs opname en anesthesie, en dan inplannen maar!

Oehh 🤪

Geplaatst

Wauw Inge, eind van de week, jullie zoontje. Een kindje dat zijn papa en mama gaat zien voor de eerste keer. Na 10 jaar, het is jullie zo gegund

Het vraagt wat van je aanpassingsvermogen, maar waarschijnlijk ben je dit allemaal snel weer vergeten als het mannetje straks in jullie armen ligt.

Super spannend zeg!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@alice123 mocht je zin hebben dan kun je hier ook gezellig meekletsen. Er zitten hier nog een paar meiden die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.

Geplaatst
@alice123 mocht je zin hebben dan kun je hier ook gezellig meekletsen. Er zitten hier nog een paar meiden die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.

Poekie, wat lief, dank je. Ik denk dat ik na de termijn echo ga meepraten. Tot die tijd voelt het een beetje als te hard van stapel lopen ofzo

Geplaatst
Poekie, wat lief, dank je. Ik denk dat ik na de termijn echo ga meepraten. Tot die tijd voelt het een beetje als te hard van stapel lopen ofzo

Oh ja dat ken ik inderdaad. In het begin ben je nog heel voorzichtig en dat is goed te begrijpen. Doe waar je je goed bij voelt maar weet dat je welkom bent!

Geplaatst

Wauw! Mooi geworden.

Alles goed gegaan met de spuiten? En hebben jullie nu een datum gekregen?

Geplaatst
be9c316685c6a11c0bf7de24ed15dd8f.jpg

Nou afgelopen weekend nog even gas gegeven hier in huis! Wauwwww!!!!

Leuk geworden zeg! Alles gaat nu toch een beetje in de stroomversnelling. Wat heerlijk straks na 10 jaar eindelijk met z'n drieën. En dan lekker al die eerste mijlpalen meemaken. En inderdaad je partner in een nieuw daglicht zien. Heel veel succes met de laatste dagen afstrepen.

@Alice123 Dat had ik ook hoor! Heb de eerste weken zijdelings meegelezen. Pas toen we ontslagen werden uit het ziekenhuis ben ik actiever mee gaan praten. Ik hield voor me zelf toch een slag om de arm. Maar kijk waar ik nu zit jij praat straks waarschijnlijk net zo enthousiast mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst
Thx! Ja een datum afgesproken! Die hou ik nog even voor mezelf! Ik meld me hier wel als ie er is
Prachtig kamertje zeg!

Mochten we je voor de bevalling niet meer horen hier: zet m op! En dan lekker genieten van je kleintje. We horen je wel weer als je zo ver bent!

Geplaatst

Wow Inge! Bijna mama! Ongelooflijk zeg. Ik kwam na heel lang weer eens even spieken omdat ik toch wel erg nieuwsgierig werd, en nu lees ik dit. Heel veel succes deze week en een hele mooie geboorte en ontmoeting met jullie zoon gewenst.

En wat een prachtige kamer al voor hem.

(het forum doet zo gek bij me, ik kan nooit de nieuwe berichten zien. Geen idee hoe dat kan, maar daardoor lees ik dus nooit meer mee hier).

Geplaatst
be9c316685c6a11c0bf7de24ed15dd8f.jpg

Nou afgelopen weekend nog even gas gegeven hier in huis! Wauwwww!!!!

Wauww!! En wat een lekker gevoel lijkt me dat.. Alles gewoon klaar..

Succes, zet m op! En wacht je bericht in spanning af

Geplaatst

Wij kregen net geboortekaartje van schoonzus.. Maand na geboorte maar oke..

Ik kijk En denk we hebben de naam van schoonmoeder niet goed! Wij hebben ons kaartje zo goed als klaar staan, nog even de puntjes op de i..

Dus ik als een gek terug kijken op mensenlinq met rouwadvertenties.. Maar wij hebben t niet verkeerd maar zij... Oh ohw.

Ik weet niet of t bewust is... Iig krijgt onze dochter niet dezelfde tweede naam nu

Ik ga er niks tegen mn schoonzus over zeggen... Maar ben wel benieuwd hoe ze reageert als ze ons kaartje ziet..

Geplaatst

Inge!!! Wat heerlijk Meis!! Je zoon komt er deze week aan!

Ik ben zoo nieuwschierig hoe het jullie zal vergaan. En een voordeel van de keizersnede, je kindje in niet helemaal opgepropt maar gelijk mooi af

En wat een heerlijk grote babykamer!! Ben jaloers!!

Wij hebben deze week ook de meubeltjes gekregen en het gaat langzamaan wat worden.

Al ligt mijn hele woonkamer nog overhoop...

Hahah maar goed.

Verder moet ik ook eens wat projecten gaan afronden zoals het kraampakket te regelen voor de bevalling en een geboortekaartje.

Ik denk met alles... nog tijd zat... maar ja kan niet alles maar uitstellen

Geplaatst
Inge!!! Wat heerlijk Meis!! Je zoon komt er deze week aan!

Ik ben zoo nieuwschierig hoe het jullie zal vergaan. En een voordeel van de keizersnede, je kindje in niet helemaal opgepropt maar gelijk mooi af

En wat een heerlijk grote babykamer!! Ben jaloers!!

Wij hebben deze week ook de meubeltjes gekregen en het gaat langzamaan wat worden.

Al ligt mijn hele woonkamer nog overhoop...80bd6f0f12aaba93d932926075b4232c.jpg

Hahah maar goed.

Verder moet ik ook eens wat projecten gaan afronden zoals het kraampakket te regelen voor de bevalling en een geboortekaartje.

Ik denk met alles... nog tijd zat... maar ja kan niet alles maar uitstellen

Oei die woonkamer is nog niet helemaal klaar. Trek je dat met je nesteldrang?? Ik vind ieder troepje momenteel vervelend haha.

Dat gevoel van 'rustig aan, genoeg tijd om alles te regelen' dat herken ik wel. Wij doen wel wat dingen in weekend en s avonds, maar dat is vooral om aan mijn nesteldrang tegemoet te komen hihi. Regelen van kaartjes e.d. dat moeten wij ook allemaal nog doen hihi.

Hoe is het verder met iedereen?!? Danlon ben je nog mobiel? Ash? Hoe is dat bij jou? Kims nog eventjes werken denk ik? Al aan het aftellen? Kitkat? Ook al een tijdje niet gehoord, gaat alles nog goed?

Briar rose ik ben het even kwijt, 20 weken echo al gehad?

Mariag? Voor jou zit de bevalling er denk ik ook aan te komen?

Liantje en acj, nog steeds alles goed? Geen kwaaltjes?

Geplaatst

Sorry meiden! Het is hier een beetje chaos geweest! Enorm druk gelijk na de vakantie dus alles is er even bij ingeschoten :)

Alles gaat goed! Heel goed zelfs! Vakantie was geweldig. Helemaal relaxt rond gebanjerd en lekker genoten van de laatste vakantie met zijn tweetjes. Met een koffer extra thuis gekomen voor alle baby spulletjes

Thuis onze '20 weken' echo gehad, alhoewel we al weer morgen op 24 weken zitten. Alles was goed met de kleine man! Nou ja klein.. Hij was dus groot. Lange benen en iets zwaarder. Maar ja aangezien mijn vent 5,3 kg (au au au!) was, was dit waarschijnlijk genetisch. Arme ik straks hahah...

Onze kleine man trapt vanaf 2 weken geleden echt de hele dag rond in mijn buik en zie mijn buik af en toe heftig bewegen. Zo leuk! Zo trots ben ik dan op hem! Ons kleine diepvries visje! Wat een wonder is het toch als je er bij stil staat dat deze kleine man begonnen is als kleine ingevroren embryo en dat nu mijn hart overloopt als ik hem maar voel.. trotser op hem kan ik niet zijn. Of klink ik nou heeeeel hormonaal?!

Zijn begonnen met de kamer. Kwamen terug en MOEST aan de slag met organiseren en opruimen hahah. Helaas was onze mint kleur baby blauw uitgevallen en dus krijgt hij vandaag een twee kleurtje. Meubeltjes zitten in elkaar al en alle dozen babyspulletjes staan paraat om uitgepakt te worden. Zo leuk dit alles!

Voel me prima voor de rest. Ja moe aan het einde van de dag (lees einde middag) en begin nu maagzuur te krijgen. Rug en schouderbladen voel ik savonds wel. Maar kan ook van mijn obsessieve opruimgedrag komen..

Was in de 4 weken tussen de afspraken met de gyn 2 kg aangekomen waar hij dus heel tevreden over was. Of hij was nog bang van mijn vorige uitbarsting?! Ik zelf was ook wel blij aangezien we 3,5 week in Florida hebben doorgebracht en het eten is zooo ongezond! Jongen wat heb ik veel nee moeten zeggen daar!! En alles is zo lekker!!

Alleen nu ik thuis ben gekomen ben ik dus helaas bijna 2 kg afgevallen in 1,5 week. Da's niet goed. Maar eet volgens mij voldoende. Heb alleen niet meer zo'n grote trek als in de eerste tijd. Hoe is dat bij jullie? Wat eten jullie op een dag als ik mag vragen?

Maar voor de rest alleen maar een grote grijns op mijn gezicht hoor :)

Hoe is het met jullie allemaal??

Inge wat is je babykamer mooi geworden! Heel heftig allemaal dat je ineens gaat bevallen deze week, maar meisje toch je hebt deze week je lieve baby in je armen. Wens je heeeeeel veel sterkte!!

En Kims wow je moet inderdaad nog veel doen, maar relaxt blijven. Onze bovenverdieping is ook een hele bouwplaats op dit moment. Probeer niet te stressen, maar oh af en toe....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden