Jump to content
Enjoy

Ivf eugin barcelona

Recommended Posts

Hai,

Wie heeft er een ivf behandeling gehad, met eigen partners zaad bij eugin in barcelona.

Groetjes 

Guest

hoi,

K  ben nu in behandeling bij Eugin .

Over n paar dagen gaan wij naar Barcelona , voor een embryotransfer.

Hoe ver zijn jullie in de behandeling?

K hoor t wel als je iets  wil weten .

groetjes

Ik kijk toevallig op deze site en zie jullie berichten. Wij hebben drie kinderen gekregen via eiceldonatie bij  Eugin. Onze oudste is geboren na twee pogingen en de tweeling na drie pogingen. Wij hebben het geluk gehad dat onze donor (na een mislukte poging met een nieuwe donor) weer beschikbaar was. 

Veel succes! 

Djanne

Hai,

Eigenlijk zijn wij al een tijdje bezig. In januari was ik daar voor de punctie, maar doordat ik overstimulatie had is de tp niet door gegaan.

15 maart had ik dan de tp en zit ik nu in mijn wachtmoment. Komende vrijdag mag ik bloed gaan prikken.

Maar door mijn nieuwsgierigheid heb ik gisteren en vandaag een test gedaan.

Maandag gaf de test helemaal niks aan (kruitvat test)

Vandaag  gaf het negatief aan.

Nu wacht ik op vrijdag met de bloedtest wat het resultaat zal worden.

Na de test heb ik niet zoveel hoop meer,maar het is nu dus afwachten.

Nog een vraag.

Als je weer terug gaat voor een tp moet je dan weer betalen voor een tp. Weet je dat misschien 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hi Allemaal, Ik heb behoorlijk veel medicatie over en zou daar graag iemand blij mee maken. Mochten er mensen zijn die medicatie nodig hebben stuur me dan een prive bericht. Ik hoef geen vergoeding voor de medicatie! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • @Vrouwke77 Heel veel succes en vooral plezier morgen bij de echo. 😍 @Mcleod Hoe gaat het met jou? Wanneer hebben jullie de volgende afspraak? 
    • @Joan123 de neusspray moet ik soieso tot a.s maandag gebruiken, dan heb ik ook de eerste follikel meting. En vanavond morgenavond dan ook beginnen met Gonal f spuiten.    Ben heel benieuwd...... Hoe was de punctie bij jou gegaan?   
    • @Kaatje86 nu niet meer last van. Maar ik moet 3 weken de pil gebruiken om alles nu te stoppen en dan tabletten om de baarmoeder klaar te maken voor de tp.    hoe lang gebruik jij de neusspray?    ja heel spannend!    ik duim ook voor jou! Wanneer heb je de eerste follikel meting?
    • @Joan123 het is elke keer weer spannend bij welke stap dan ook, wat er gaat gebeuren en of het zal gaan lukken.... Heb je last van de overstimulatie?  Hopelijk voor jullie lukt het bij de cryo terugplaatsing!  De neusspray zorgt ervoor dat je hormoonhuishouding plat word gelegd. Wat moet jij gebruiken?     
  • Topics

• Similar Content

• By Kaatje86
      Hoi allemaal, 
      Heeft iemand misschien ook een behandeling die half ivf en half icsi word gedaan? 

• By Kaatje86
      Hoi allemaal, 
      Ik ben benieuwd of er hier ook dames zijn die binnenkort gaan starten voor een tweede ivf behandeling. Wij kunnen over ongeveer 3 a 4 weken gaan beginnen. Nu word eerst ons bloed nog onderzocht, mijn urine en mijn vriend z'n zaad. 
      Groetjes Karin 
    • By Propje1988
      Jeetje... nog 3 dagen en dan mag ik eindelijk een test gaan doen. Nog niet ongesteld geworden maar toch al we de krampen.. wat is dat frustrerend! Ik merk wel dat wanneer ik de Utrogestan inbreng ik na een 15 minuutjes krampen krijg! .. Ik ben zo zenuwachtig .. dat wachten is echt verschrikkelijk ... 😦 
      ... 

• By Ejo
      Hoi allemaal,
      Wij zijn nieuw(man 41 vrouw 42) hier, maar zijn inmiddels in Gent beland voor onze 4de ivf behandeling 
      . Hierbij is iom Gent gekozen voor icsi en een zwaardere dosering hormonen tov Nederland. Ons probleem was steeds de innesteling die niet plaats vond. Nu gaan we ervoor, mogelijk de laatste poging. We vinden het heel spannend,  maar heeft iemand van jullie nog tips voor ons voor waar we rekening  mee kunnen houden bij de innesteling? Eventueel qua voeding? Ik lees dat te veel zuivel eventueel niet goed is maar wat is te veel? Verder alleen maar goeds over hoe we ontvangen zijn in Gent. Hoor graag van jullie.
      Groetjes E&E
    • By Hope 2
      Hi dames alles goed wie mag er testen?
  • Create New...

Important Information

Terms of Use