-
Similar Content
-
By Guest
Hallo meiden,
ik zit al jaren in de mmm en heb 8 miskramen gehad. Dokter en gyn willen mij geen utrogestan voorschrijven hij gelooft er niet in, maar ik heb er zoveel goede verhalen over gehoord. Ik sta nu aan de voet van Ivf.
heeft iemand utrogestan over welke ik kan overkopen? Of een idee waar ik het zonder recept kan krijgen? Het heeft volgens mij geen schadelijke bijwerkingen dus baat het niet dan schaadt het niet was mijn idee..
ik hoor het graag, liefs
Robin
-
By Guest
Hallo meiden,
ik zit al jaren in de mmm en heb 8 miskramen gehad. Dokter wil mij geen utrogestan voorschrijven hij gelooft er niet in, maar ik heb er zoveel goede verhalen over gehoord. Ik sta nu aan de voet van Ivf.
heeft iemand utrogestan over welke ik kan overkopen? Of een idee waar ik het zonder recept kan krijgen? Het heeft volgens mij geen schadelijke bijwerkingen dus baat het niet dan schaadt het niet was mijn idee..
ik hoor het graag, liefs
Robin
-
By Monique80
Goedendag,
Ik ben nieuw hier.
Ik heb mijn tp gehad en ik ben zwanger. Nu is onlangs mijn progestorn getest en deze is aan de lage kant. Mij is gezegd dat ik ipv 1200mg utrogestan, 1600mg utrogestan moet innmenen. Ik gebruik de vaginale. Er is mij gezegd dat ik per dag 800mg vaginaal moet inbrengen en 800mg oraal, ik moet dan de vaginale oraal innemen. Wie heeft hier ervaring mee en is dit wel ok.
-
By Dobje
Hoi allemaal,
Nieuws hier op het forum, dus nog beetje zoekend. Wij willen voor behandeling mogelijk naar een van deze klinieken in Duitsland. Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van anderen met beiden.
Cuypers@Cuypers in Heinsberg en Viva Neo in Dusseldorf. Hoor graag van jullie (ook als er al ergens andere recente info hierover staat).
vast bedankt,
-
By Jesme
Lieve meiden, wie o wie heeft er nog wat utrogestan over? Ik neem het heel graag over, tegen vergoeding natuurlijk. Mijn arts wil het helaas niet voorschrijven.
-