Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een geweldig jurkje zeg!!!

Hij is echt leuk!

En wat knap zeg dat je er in past; dan mag je met recht trots op jezelf zijn!!!

De meiden hadden van dora spulletjes gekregen, erg leuk. Ze waren er zo blij mee!

Straks naar school dan vieren ze het daar.

Geweldig als het personeel gaat vragen of je wil afrekenen hahahaha, dan heb je vast een leuke avond gehad hahahaha.

Wat voor kleur versiering heb je in je boom??

Nou ik spring snel onder de douche, spreek je later!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ff kort vanaf t werk ;-) wat is het koud he? brrrr, ik zit zelfs binnen met een onwijs dikke sjaal om haha.

Oh dora, ja dat is ook zo leuk allemaal, Carolijn heeft die laptop van dora, ook erg leuk (van een vriendinnetje gekregen, zelf koop ik dat allemaal niet hoor, ze barst van t speelgoed..) Vieren jullie sinterklaas met de kindjes op school vandaag of mogen je eigen kindjes mee vandaag?

enne ja superleuk jurkje he? hahaha

tot later

xxx

Geplaatst

Hoi hoi,

Koud is het zeker, ben ook niet helemaal top helaas.......

En je boodschappenbriefje al af (las ik op hyves hahahahaha)

De laptop hebben wij hier ook.

Helemaal leuk.

Wanneer vieren jullie SK?

Rustig aan en pak jezelf maar lekker warm in hahaha.

Geplaatst

Er ligt hier best veel sneeuw en t sneeuwt al de hele dag eigenlijk.

Gelukkig viel er nog te rijden met de auto haha.

Ben jij ziek of erg verkouden of zo?

Balen met dit weer zeg als je je zo voelt.

Wij vieren zondag SK en verder doen we ook niets meer hoor.

Morgen nog een paar uurtjes werken en nu is er iemand bezig met de vloerverwarming, die deed niet wat ie moest doen. Tsja, eerste winter he? Hahaha, hopelijk doet ie het straks wel als die man weg is. Hij riekt aardig naar de sigarettenrook, best vrij ranzig en die lucht hoef ik niet de hele dag te ruiken hahaha.

Nou, ik ga lekker mijn lunch maken, witlofsalade met kiprollade, jammie hihi.

Spreek je later, en zo niet, have fun met de finale van expeditie robinson 

Geplaatst

Hmmm, dat klinkt goed, Sab!

Hier vandaag op en neer geweest naar Zwolle. Nee, niet naar het ziekenhuis... Hihihi. Was goed te doen.

Mijn mannetje wilde vanmorgen naar Nijmegen, moest daar bloed prikken. Maar hij belde na een uurtje dat ie weer onderweg was naar huis. Zelfs op de snelweg reden ze maar 50. Hij had geen zin in een reis van 3 uur heen voor even bloed prikken. Dat snapten ze daar wel.

Maar ik vind het leuk die sneeuw!!!

En eh, Sab, warme voetjes???

Beau, beterschap!!!

Groetjessssssss

Geplaatst

olaaa, jeetje das wel erg lang inderdaad, maandag dan maar niet? Dan is alle pret weer voorbij! Ik vind die sneeuw ook leuk hoor, maar zo lastig als ik moet werken en dan dus moet rijden :-( Heb geen winterbandjes erom gedaan en dat rijdt wel anders dan met winterbandjes vind ik. Heb je nog gesleed?

Ik heb wel warme voetjes hoor, zo erg is t net niet haha, alleen hij komt niet boven de 20,5 graden en als je stilzit dan is dat niet al te warm hihi. Dus maar lekker veel bewegen, zometeen koken en om 1830 Carolijn naar bed brengen en boven is het lekker heet hahaha.

Wat heb jij in Zwolle gedaan? Lekker geshopt?

tot latersssssss

Geplaatst

Hoi hoi,

Goed dat je weer warme voeten hebt; niet onbelangrijk met dit weer hahahaha.

Ik ben gek op warmte en vooral warme voeten!

Heb op de markt van de hele lekkere warme dikke sokken gekocht. Heerlijk.

Ik had de buikgriep (wel erg goed voor de lijn by the way hhahahaha).

Ben gelukkig alweer aan de beterende hand.

Denk nog 1 daggie dat ik er dan weer ben.

Mooi net op tijd dus voor de sint!

Sneeuwt het bij jullie ook zo vandaag Sab en Hilde??

Is bijna heen doorkomen aan op de weg!

Snel net boodschappen gedaan en ga nu de meiden uit school ophalen.

Jullie heel fijn weekend!! Enjoy the sinterklaas!!!

Geplaatst

hier helemaal geen vlok te zien haha, zonnetje schijnt, dus wel wintersporttaferelen! Gezellig, zit alleen wel op m'n werk en t ziet er niet naar uit dat we vandaag eerder weg mogen haha. Beetje tegenvaller want mocht voorgaande jaren wel, komt vast omdat t pas zondag SK is, grrrr

Jeempie zeg, de buikgriep, zooo annoying is dat! en wat nou goed voor de lijn!? Heb jij ook niet nodig man! hahaha, tenzij je sinds ik je gezien hebt minimaal 20 kilo bent aangekomen hahaha.

Moet je nog de deur uit vandaag als de meiden weer thuis zijn?

Hou die sneeuwval maar lekker daar hoor, doe maar morgen pas hierheen hihi.

gauw weer aan t werk nu ;-)

toedels xx

Geplaatst

Nee, was het maar om te shoppen... Had een training realistisch denken. Zit weer out te burnen... Dus eh, kan wel weer een impulsje gebruiken om weer wat zonniger het leven in te kijken... Vandaar de training.

Fijn dat het weer beter gaat Beau!

Hier geen sneeuw gezien vandaag. Maar heb vanmorgen ook heerlijk lang liggen genieten van mijn dochter. Samen in het grote bed kijken naar zappelin. Gezellie!

Groetjesssssssss

Geplaatst

Wat heerlijk Hilde samen met je dochter in bed tv kijken. Lekker knus!!!

Was het een eenmalige training die je had Hilde of zijn het meerdere?

Is het wat de training?

Nou hier is het onwijs wit hoor meiden!!!!

Er is echt behoorlijk veel sneeuw gevallen en het was ook behoorlijk glad op de weg!!!

Meiden hebben geen zin om naar buiten te gaan dus we blijven lekker binnen.

Ben blij dat ik nu de weg niet meer op moet.

Straks ff lekker kleuren of een spelletje doen.

Nu liggen ze nog lekker K3 te kijken op tv.

Balen Sab dat je niet eerder weg mag vandaag!!!

Nou sinds de laatste (en enige hahaha) keer dat we elkaar in het echt hebben gezien ben ik behoorlijk wat aangekomen hoor!!!

Lang leve het goede leven met chips nootjes koekjes taart wijn rose etentjes borrel enz.................

Daarom de afgelopen tijd er goed op gelet en ben in totaal 10 kilo kwijt (inclusief buikgriep 11 hahaha).

Nou ik ga lekker naar mijn meiden.

Tot gauw xx

Geplaatst

heerlijk is dat he zo samen op het grote bed tv kijken, heb ik ook best vaak gedaan, alleen nu is het wat minder (hebben boven andere zenders dan beneden ;-) ) Is het een training voor je werk? of ernaast?

Beau, ben toch eerder weggegaan hoor, we gingen om 16uur borrelen, sk-borrel haha, en lekker op tijd weggegaan! San was ook vroeg thuis, dus lekker gezellig samen gegeten.

Jeetje 10 kilo jij??? mare....op de foto's zie ik het niet hoor hahaha. Zeker niet in je gezicht dan ;-)

W.b. de sneeuw, hier ligt niet onwijs veel hoor, maar toen ik in Nootdorp kwam om Carolijn van het kdv te halen was het daar veel witter dan hier haha. Grappig he? Scheelt 2 km haha.

Lekker tvoh kijken zometeen, en ik heb zooooooooooooo'n zin in die chocoladeletter die er ligt en ik heb eergister een speculaaspop van 1 meter hoog gekregen van de peevee op t werk. Die brandt ook in de kast hahaha.

Ik ga t niet doen, zal er morgen op terugkomen :-)

meiden, wij gaan aan de thee, lekker mutsig doen samen .

xxx fijne avond en tot snel xx

Geplaatst

En liggen de chocoladeletter en pop nog onaangebroken in de kast????

Moeilijke momenten zijn dat he 's avonds en helemaal als je gezellig samen thuis bent en er leuke tv is!

Nou de foto's kies ik zeer selectief uit hoor hahaha!! Daarom sta ik er zelf niet vaak op hahahaha.

Fijn dat je toch eerder weg kon vandaag en nog wel ff gezellig zo'n sinterklaasborrel.

Ben ook TVOH aan het kijken......(ik ga er vanuit dat jij dat ook weer kijkt deze week)

Zo wat was die Kim goed zeg!

Eigenlijk hoop ik dat Raffaela eruit gaat, daar krijg ik af en toe een beetje jeuk van. Ze vindt zich zelf zo goed.........

Ik hoop ook dat Charlotte er in blijft.

Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ik nog wakker blijf tot de uitslag is geweest maar ben bang dat ik dat niet ga redden.

Groetjes!

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles ligt nog in kast, wat een kanjer ben ik he? hahahaha. Echt zo trots weer op mezelf! Heb lekker een glas cola zero gedronken en wat kaas hihi. Maar geen zoetigheid gegeten jihaa. Jammer dat Charlotte eruit is he? Ik had liever die andere eruit....en gelukkig is die Ray eruit..vond ik echt een rare kwibus die niet kan zingen haha. Tis allemaal persoonlijk natuurlijk, maar ik vind die Hoe heet ze? Jennifer Ewbank? Pfff wat een kattengejank is dat zeg, trek die mond eens open...!!En die Kim, tjsa, dat is natuurlijk gewoon de beste!

Slimpie met je foto's haha, nou ja ik sta er ook bijna niet op, 1x geloof met Sander, van de wintersport :-)

Balen, ik wilde net de stad ingaan gaat t echt onwijs hard sneeuwen hier! Niet normaal, we zien zowat de overkant niet eens meer! Gelukkig heb ik alles in huis voor morgen maar had mijn zinnen nog even gezet op nieuwe kleren...

ff vast posten voordat ik eraf gegooid wordt ;-)

Geplaatst

Hoi hoi,

Dat wordt dan maar online shoppen vandaag voor je!

Je hebt de smaak te pakken denk met het winkelen hahahha.

Nou dat is een goede beloning voor jezelf, die heb je zeker verdiend!!!!

Knap hoor dat alles nog in de kast is!!!!!!!!

Gelukkig heb je alles in huis voor morgen en hoef je de deur niet uit.

Hier is het net als bij jou ontzettend wit.

Gelukkig hoef ik vandaag ook de deur niet uit, morgen wel dan gaan we naar mijn schone zus.

Ik vind het jammer hoor van Charlotte.

Dat vind ik zo'n pittig meisje!

Maar ja........

En ik ben ook fan van die Joan!

Die heeft een geweldige stem!

Die Jennifer Ewbank vind ik wel mooi zingen achter haar piano of icm de gitaar, meer de kleine liedjes maar niet "gewoon in een nummer".

Maar ach hoor mij nou, als ik begin te zingen breken spontaan de kopjes in de kast hahahaha......

Nou ik ga nog ff lekker een soepie maken en wat lekkere dingen voor vanavond.

Heel veel plezier!!!!!

ps; zag dat je je handtekening had veranderd onder je berichten, ziet er goed uit!

x

Geplaatst

Hoiiiiiii, ik had zaterdagavond ook al een heel stuk gepost direct op t forum, maar ik bleef weeeeeer hangen en daarna had ik geen zin meer om de pc opnieuw op te starten en weer te typen..

Nu dus maar weer ffies in word voortypen haha.

Hoe was sinterklaas???

Jouw meiden ook zo schandalig verwend? Hier ook weer te erg gewoon, maar de klapper is toch wel de playmobil en dan de speeltuin en natuurlijk de ijsmachine van playdoh. Zo geweldig is dat!

Hilde hebben jullie er helemaal niets aan gedaan of stiekem toch wel wat kadootjes gegeven ;-)

Jammer dat Charlotte eruit is he?

Ik had ook liever die andere eruit gehad, maar gelukkig is die Ray er wel uit, vond ik een rare kwibus die ook niet kan zingen, maar ja das persoonlijk natuurlijk..

Gelukkig is het weer nog opgeknapt zaterdag zodat ik alsnog het geld dat brandde in mijn zak uit heb kunnen geven aan kleding haha.

Tsja, toch best lang niets gekocht dat wat duurder is en nu pas ik dat allemaal weer makkelijk en dan is het toch wel weer erg leuk om te kopen/dragen. Dus afvallen is wel duur hahaha.

Maar goed op is op en ik heb er weer 9 nieuwe kledingstukken bij hihi. Genoeg voor de rest van de winter  Zeg ik nu haha.

Nou, ik ga mijn boodschappenlijst weer maken, dat is toch wel aanzienlijk meer werk als je op je eten wilt letten hoor, pff, maar goed, ik heb t er graag voor over als ik dan straks in mijn korte spijkerrokje loop en kan blijven lopen hahaha.

Werkse vandaag en tot snel.

Geplaatst

Wij hebben zaterdagavond met vrienden sinterklaas gevierd. We hadden zelf voor onze kinderen 4 kadootjes gekocht en voor ieder van het andere gezin ook een kadootje. We hebben het voor Thirse klein gehouden hoor: sloffen, handschoenen, knipjes voor in het haar en een houten telspelletje. Gisteren kwamen mijn ouders nog even langs om een sinterklaaskado te brengen. Ze heeft van hen een mooie slee gekregen. Die hebben we nog heel even uitgeprobeerd.

Is het gelukt met je boodschappenlijstje Sab? En haal nou maar niet te veel kleren, want hopelijk pas je straks je kleren weer een hele poos niet ;-)).Was jullie dame blij met haar kado's?

En Beau? Jouw meiden ook lekker verwend bij je schone zus??

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Hahaha Hilde, ja goeie, nog niet aan gedacht van die kleren. Jaaa ik hoop het natuurlijk ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel meerekdingen zijn haha, van die soort shirtjurkjes, dus dat kun je dan nog wel even aan  Plus ik reken er niet op dat het meteen weer lukt hoor, dus dan zijn we al in de zomer en dan heb ik er al een hoop plezier van gehad ennnn het zijn basisstukken dus niet meteen uit de mode haha.

Maar jeetje ja, zou wat zijn he.....? pffff...

Gezellig dat je toch nog gevierd hebt zeg, zo kan Thirse er mooi vast aan wennen toch?

Ben terug van de boodschappen en nu snel t huis aan kant maken want straks naar de h.a. met Sander. Die werd zaterdagnacht wakker met pijn op zijn borst, ieks! En ik mocht niet naar de smash bellen..dus vanmorgen maar de h.a. gebeld. Hopelijk is het niet erg, ben er wel nerveus van eerlijk gezegd. Meteen weer 2 voetjes op de grond hoor....

Ben later weer terug, even eten en opruimen 

Geplaatst

lief dat je ernaar vraagt, alles was in orde. ook het hartfilmpje, dat is meteen gemaakt. Beetje hoge bloeddruk, maar niet té. Morgen bloedprikken en volgende week de uitslag, tjsa je weet t maar nooit he?

Was er wel erg nerveus van hoor, bah!

Mare..hoe was jullie sk???

xx

Geplaatst

Logisch dat je nerveus was!

Zou ik ook zijn.

Fijn dat het hartfilmpje in orde was.

Heeft Sander medicatie voor hoge bloeddruk? Of mag hij dat juist niet hebben?

S.K. was geweldig hier!!! Zo leuk!! Erg genoten!!!

Ze zitten er nog volop in en nu is die beste man in hun ogen zomaar verdwenen hahaha. Ook geen SK journaal meer, dat vonden ze zo leuk!

Hoe ging het vandaag met Sander? Is hij thuis gebleven of wel gaan werken?

xx

Geplaatst

Wow, Sab, da's inderdaad schrikken!!!

Mooi dat het hartfilmpje goed was. Wordt ie nu onder controle gehouden voor zijn bloeddruk? Heeft ie last van stress op het moment (zit je hem te hard op zijn huid, hihihihi)? Of zit het in de familie? Vervelend werk altijd!

Mijn vaders hart slaat soms wat over enzo... Heeft ie sinds een aantal jaren last van. Hij staat er voor onder controle, maar het kan verder geen kwaad. Maar ik vind het toch altijd maar een vreemde toestand. Hoge bloeddruk zit ook aan zijn kant in de familie. Ik heb hem soms ook wat aan de hoge kant.

En eh, ja die training realistisch denken volg ik vanuit het werk, omdat ik weer in de ziektewet zit. Is wel eens goed voor mij denk ik, die traininig. Mag altijd graag voor een ander denken, en daar help je jezelf niet zo mee he? Ik heb van mijn haptonoom en de psycholoog ook al te horen gekregen dat ik eens voor mijzelf moet gaan zorgen. Maar dat kan ik niet zo goed. Laat altijd veel van wat ik doe bepalen door mijn omgeving... Pfffft......

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

hoi hoi, Sander is gewoon gaan werken hoor, want hij heeft toch nergens last van? haha. Allemaal b.s. zegt hij dan...naja lekker laten gaan. Hij heeft een paar zware weken op zijn werk gehad en stresserig dus zal er mee te maken hebben. Verder geen verleden van hartkwalen of hoge bloeddruk, ook geen medicatie of zo hoor. We wachten t bloed even af..

Ik werd gister wakker met een koortsig gevoel, weet je wel, dat je zo eng aanvoelt, bah. Toch maar eerder naar huis gegaan en toen bleek ik 39 graden koorts te hebben, na 8 paraetamol al die dag...vanmorgen nog steeds 39 en vreselijke hoofdpijn. Gister ook bloedverlies, heel raar en nu weer weg..Voel me echt behoorlijk ziek, stom he en dat alleen van koorts.

ff posten voordat ik weer hang

Geplaatst

Hilde, bah weer in de ziektewet, niet leuk he? Maar helpt het een beetje die training of is het meer een verplichting voor je, t gevoel van verplichting?

Boke, hier ook elke dag vragen of ze haar schoen mag zetten en dat terwijl toen hij er was, ze er niet naar taalde, tsss. Dus gezegd dat de kerstman kadootjes onder de boom legt met kerst, als kindje jezus wordt geboren haha. Maar ja ook daar elke keer naar vragen natuurlijk, mama ligt er al wat onder de boom?

nou,ik ga me even ziekmelden voor vandaag..tot later xx

Geplaatst

He Sab,

Wat balen dat je ziek bent!!!!

Hoe is het nu met de koorts??

Wat raar ook van dat bloedverlies.

Dus Sander is weer naar zijn werk, kan best dat die drukte er mee te maken heeft op zijn werk.

Hilde, wat vervelend dat je weer in de ziektewet zit.

En dan is die training misschien inderdaad wel goed voor je.

Wat jezelf moet je zeker niet vergeten hoor en inderdaad niet alleen aan je omgeving denken.

Ben net met de meiden naar de tandarts geweest, ze gingen zo zelf in de stoel liggen, zo stoer!

En daarna naar het tuincentrum kerstshow kijken, dat vinden ze zo leuk!

Nu liggen ze lekker op de bank woezel en pip te kijken.

Ik zit me af te vragen hoe ik mijn avatar ook alweer veranderen moet.......

Dus Sab als je dit berichtje leest en ik mijn avatar nog niet veranderd heb, wil je me dan ff zeggen hoe ik het moet doen, want dan is het nog niet gelukt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden