Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Sab,

Lekker dat je zo hebt kunnen genieten van de kermis!

Is Carolijn met jouw oma of haar oma in de draaimolen geweest?

En eh... hoe is het eigenlijk met je oma... is ze de inbraak al weer helemaal vergeten?

Ja, we konden gelukkig op Dauwpop aardig uit de voeten...eh, wielen... hihihihi.

En eh... 1 voordeeltje... er was een rolstoelpodium achter de techniek... en daar mocht mijn mannetje op met zijn scootmobilio en ik mocht mee... dus we konden het allemaal fantastisch zien... Van Velzen, Krezip, Racoon, staartje Alain Clark... Bij een ander podium waren we zo vroeg dat we redelijk vooraan stonden... dus de Sjonnies hebben we ook goed meegemaakt! Toen was de pijp wel leeg... lekker op tijd naar bed (half 9) en heeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen.

Vanavond nog even naar de nachtmarkt....en dan is het wel weer even klaar met alle feestjes... Gaan we ons weer concentreren op m'n legbatterijtje....

Groetjesssssssssssssss

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast Amanda
Geplaatst

Dat klinkt goed Hilde, krezip, racoon.. leuk!! Ja, e dat is het "voordeel" van een handicap.. Als ik met cliënten van mijn werk, naar de stad of op vakantie ga, mogen we overal voor..

Sab, hoekbank gevonden? Leuk ff lekker gek doen op de kermis!

Ik zal zo even foto's neerzetten van Len en de verbouwing, had ik gisteren geen puf meer voor.

Haha Lis, als ik iets in mijn hoofd heb, moet het ook gebeuren, en dan krijg ik een adrenaline stoot, en gaat het allemaal vanzelf.. dus verbuowen, werken, huishouden, en mijn gezin gaat allemaal..

Leuk dat de kids beginnen te lopen!! Ik vond het idd niet zo'n verschil hoor, kruipen en lopen. Len zat, kruipend, ook al overal aan haha.

Vond wel het nét niet kunnen lopen, moeilijk.. slecht voor mijn rug, en een gefrustreerd kind haha.

Joos, ook vakantie? Lekker!!

Laura, hoe gaat het met je eigen praktijkje?

Vonnie, hoe is het bij jullie met verbouwen?

Roos, hoe is het met je rug?

Geplaatst

Hahahha, Amanda, doe die adrenalinestoot maar effe door deze kant op... Pfffffffffffft.... ben niet zo erg vooruit te branden.

En inderdaad... we stonden ook tussen erg veel, ik denk ook hoofdzakelijk verstandelijk gehandicapten.. Hihihihi, kon ik nog effe een beetje feeling houden met mijn werk.

Als het regent hoef je trouwens niet met electrisch vervoer op wielen te gaan, want dan kom je onherroepelijk vast te staan in de drek. Met de weinige regen die er gisteren is gevallen hier was het nog wel te doen...

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Hey Sab, zit je weer met lange nagels te typen....Ebbe zijn Liesje hahahaha

Gelukkig groeien daar geen tanden hahahahaha

Amanda, lief dat je het vraagt, over mijn eigen praktijk. Gaat erg goed, maar kan nog beter, dus we gaan vrolijk door.

Alleen nu met de feestdagen merk je opeens al dat er minder omzet is haha.

Mijn collega heeft alleen maandag gedraaid en ik dus niet omdat woe en do mijn dagen zijn.

Nu 2 maandagen achter elkaar heeft zij geen spreekuur, dus minder poen dus.

Maar ik heb geen dag spijt gehad van onze beslissing, dus dat gevoel overheerst gelukkig

Thomas heeft geen koorts meer gehad vandaag. Iris ook niet, dus ik hoop dat we er doorheen zijn.

Ga even verder lezen, poeh weer teveel berichten om te lezen.

Geplaatst

Hilde, ik zie jullie al helemaal gaan door de menigte.

Jij express hielen botsen en je man met rode kop boos aangekeken worden door de boze menigte hahaha. Sadist!

Geplaatst

hahaaha, nou, liet mijn mannetje lekker voorop rijden.. hij toeteren, kon ik er zo achteraan... Hoefde ik niet zo tussen al die mensen door te dauwen!!!

Tja, nadeel van het eigen bedrijf is inderdaad dat als je vakantie hebt je geen omzet draait. Maar er zijn ook veel voordelen toch? En gelukkig zie je die wel, anders was je niet blij dat je had doorgepakt!

Groetjessssssssss

Geplaatst

Leuk om even snel bij te lezen! Veel kindjes zijn al gaan lopen. Marissa ook, afgelopen vrijdag ineens. Ze is er zelf ook nog helemaal van onder de indruk. Oh, het gaat nu wel heel snel hoor...

Allemaal een zonnige zondag verder gewenst!

Liefs Bianca

Geplaatst

Marissa ook al!

wat grappig een loopboom. (eerst nl dan engels... lekker duidelijk)

ik moet echt het filmpje van ebbe erop zetten, zo leuk! maar da's even een gedoe, ik weet niet eens meer hoe ik het deed...

langzaam maar zeker gaat t steeds beter!

he, dames, zitten we allemaal in de zon? ik stel me zo voor dat iedereen zn kind(eren) probeert te weerhouden van het eten van aarde/planten/etc, het uitgraven van bloemen, over de rand vallen van het dakterras (hiero, nou de rand is nog redelijk hoog, maar moet echt hoger!) insmeren tegen de zon, 20 keer een petje opzetten (ook hiero, maar meneer wil het niet) etc etc. tja dan heb je geen tijd om te klessebessen.

maar de zon is hier zo goed als verdwenen, dus ik zit alweer binnen, en heb net gekookt (jaha) en zit even lekker met een kopje koffie te genieten, en te wachten op de sirene.

groetjes,

lis

ps: morgen weer werken, wat is dat?

Geplaatst

Hier ook even in de tuin gezeten. Ik was lekker aan het spelen, terwijl Jut en Jul de tuin en oprit aan het verkennen waren.

Iris is gek op steentjes eten en Thomas kroop al richting weg.

Ben dus zelf maar gestopt met spelen haha

Morgen naar mijn zus, die op de camping in Limburg staat. Even relaxen, heerlijk!

Lis, werk ze morgen haha

Geplaatst

Laura lekker ...veel plezier meis!

Lis...ja hier ook alles wat je zegt.....gek word je ervan...hahahahahahaha

Marissa ook al aan het lopen....wat gaat het hard!

Amanda je hebt eigenlijk wel mazzel met het weer gehad wat betreft de verbouwing!

lekker vrij nu meis.

Sab jij ook deze week vrij toch......lekker hoor met dit weer.

En als ik het goed onthouden heb ga je maandag weer werken...veel plezier bij je nieuwe baan meis!

En beau hoe was je weekend?????

Cynthia...ik spreek jou ook niet meer maar wens je een toptijd in amerika meis...ga er van genieten...kus kus...en kom gezond weer terug...en niet teveel sexen hè...hahahahahaha

hier gaat het goed.........bijna vakantie en al mooi weer hier.

Anne-meya loopt nog niet echt los...zit er wel aan te komen.

IK vind het eigenlijk nog wel lekker dat ze nog niet echt loopt zometeen met de vakantie...hoeven we er niet zo hard achteraan hahahahaha

Verder drinkt ze uit een rietje nu ...mama helemaal blij....hahahaha

En beau jou tip was helemaal goed om ze te leren van de bank af te gaan ......en het is gelukt...echt zo makkelijk!

Ja meiden...veel zal ik nu hier ff niet zijn...donderdag morgen al vroege vliegen we en woensdag de hond naar mijn broer brengen....en het huis doen.

Vandaag koffers inpakken en nog 1 wasje draaien.

Kom nog wel even lezen woensdag als ik aan de koffie zit maar verder zitten we hier heerlijk buiten van het mooie weer te genieten.

Kus voor allemaal!

Gast Amanda
Geplaatst

Joos, waar gaan jullie naartoe?

En Cynt, zit jij al in NY?

Sab, ook lekker vakantie?

Heerlijk hé, wij zitten de hele dag buiten, echt genieten.

Ik dacht lekker uit te rusten maar heb de hele week al weer volgepland.. wel relaxte dingen allemaal.

Ik wacht op de electriciën, die zou om 12 uur hierzijn... morgen de tegelzetter en dan is het hier ook bijna klaar met verbouwen.

Vrijdag komt de gordijnen - boer. (hoe noem je zo iemand?)

Laura, veel plezier in het limburgse.

geniet van het weer!! xx

Geplaatst

hallo meisjes,

neee ik zit nog niet in New York....de laptop is weg dus moet ikhet doen met een computertje op zolder en dat gaat niet met die 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga as zondag...lekker hoor het wordt daar alleen bagger weer....

Wat goed die lopers allemaal, Lieve loopt nu bijna los, ze kan het wel maar wil liever bij mama aan t handje,

Faas loopt aan 1 handje, voorlopig ahahahahah

Ik ga vanavond als ik puf heb weer bijlezen en kletsen(ik ben aan t werk...)

Tot snel lieverds,

cynthia

Geplaatst

hallo hallo,

jose en cyntia, mooie vakantie beiden zeg!

ik maak t kort, ik heb last van mn buik, heb vandaag zelfs weer rechtsomkeert gemaakt met de trein en ben naar t ziekenhuis gegaan... beetje overdreven, maar best erge steken en t is al een tijdje aan de gang. er zit vocht in mn buik zag ik op de echo en grote follikels en grote eierstokken. bahbah.

t schijnt dat de zoladex eerst een boost geeft zodat er van alles gaat groeien en daar na de boel stopzet zodat t niet springt... dus zitten er nu hele grote follikels. (oh wat zonde is mijn eerste reactie)...

nou, ebbe huilt en ik zit niet zo lekker dus.......... tot laters,

lis

Geplaatst

he lis, wat een vervelend bericht van jouw kant zeg...pas goed op hoor!!

ga lekker op de bank ..

Joos, fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!

Amanda. bij jouw schiet het ook al lekker op! nou hier niet hoor...maar dat maakt niet uit..

Beuake, ik las net op teletekst dat Mr Big NIET dood gaat in de film(helemaal niemand),,,,gelukkig hoor,,,,

Laura gaat het weer met jouw span.....nog beterschap hoor!

Sab, Roos en iedereen lekker aan t genieten van de zon!!!

Lieve loopt nu stukjes alleen sinds vandaag en gaat zelf staan!!! nog effe

ik ga lekker zo op de bank hangen,

cynthia

Geplaatst

Joos; een heeeeeeeeeeele fijne vakantie toegewenst!!! Geniet ervan!!!

Cyn; say hello to New York from me!!! Heel veel plezier en ik hoor graag hoe het was als je weer terug bent! (ben toch wel een beetje jaloers :-)

Sab; hoe is het met je?

Lis; wat vervelend zeg! Sterkte!

Roos; hoe is het met jou en met Milan?

Lau; hoe was het bij je zus?

Amanda; gordijnenboer klinkt goed hoor hahahaha.

Bianca; hoe is het eigenlijk met jou?

Hopenlijk ben ik niemand vergeten en anders bij deze: sorry!

En ik ben al een tijdje niet op dit topic geweest en had geen zin om alles terug te lezen hahahah lui hè dus heb alleen de laatste blz. gelezen.

Hier gaat alles zijn gangetje.

Heerlijk a.h. genieten van het prachtige weer!!!

Nou ik ga nog ff verder snuffelen; tot later! xxx

Geplaatst

TJonge jonge, die kinderen van jullie willen allemaal buiten lopen ipv kruipen! Scheelt jullie weer een boel wassen!

Lis, wat vervelend! Hopelijk trekt het allemaal snel weer een beetje recht!

Ik ben sinds maandag helemaal blij. Ik geloof dat ik de laatste tijd erg lief ben geweest.... Heb van mijn mannetje een opeltje kadetje cabrio gekregen... Een oudje... maar heerlijk... ik kan nu makkelijker gaan en staan waar ik wil!

En eh, met dit mooie weer is het helemaal een prachtkarretje... Lekker de kap naar beneden!:glasses9:

José en cynthia.... lekker genieten van de vakantie he?

Gast Amanda
Geplaatst

wauw Hilde, niet het minste kado, leuk hoor! Geniet er van, met dit mooie weer.

Joos en Cyn, fijne vakantie!!

Lis, bah wat vervelend zeg, sterkte..

Heerlijk dat weer hé? Wij zitten echt de hele dag buiten. (het zal we ltegenvallen als mijn weekje vrij erop zit....)

Geplaatst

Pfffffffffft, vond ik ook Amanda... was er ook errug blij mee!! Had het niet verwacht, kwam thuis fietsen, toen stond ie ingepakt op de oprit.... Rolden wel effe een paar traantjes....

Ik ga proberen er zo zuinig op te zijn, dat ik dan over 6 jaar geen wegenbelasting meer hoef te betalen!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

ohhh wat leuk hilde! ik zou meteeen elke avond gaat toeren, super!

hier gaat t alweer wat beter, heb nauwelijks last gehad vandaag, alleen nu zo savonds komt het weer opzetten dus ik ga zo weer uitgebreid op de bank hangen, dat helpt, haha.

hoe gaat t met alle kindjes?

ebbe is echt een banjer, niet normaal.

vandaag weer naar de creche geweest, vorige week niet dus er is aardig wat veranderd, hij loopt een beetje etc.

ik had zelf al gemerkt dat hij poep zei als ik zn luier verschoonde. (maar dan had ik natuurlijk al 3 keer gezegd dat we de poep weg gingen gooien) en nu zei de leidster dat ook: hij wees naar zn poepluier en zei poep. haha cute he?

maar goed, megabanjer dus. alle kinderen gingen lief buiten spelen en ebbe wilde alleen maar op de glijbaan klimmen. dat kan ie natuurlijk nog helemaal niet, of nou ja, hij kan t wel, maar is nog niet zo gecoordineerd dat ie niet bij de minste afleiding naar beneden valt. ze hebben dus de handen vol.

dan denk ik, zal t komen doordat wij bij de speeltuin wel met m erop gaan klimmen ofzo... maar da's toch niet zo raar? klimmen doet ie t liefste, hij klimt hier zo de trap op...

poe, en luisteren ho maar... ohoh dat wordt nog wat. maar tegelijkertijd vind ik t ook heel lief en leuk, zo eigenwijs. maar ik vind wel dat ie een beetje moet luisteren. soms doet ie dat wel, maar als ie iets heeeeeel graag wil dan niet...

hoe gaan dit soort dingen bij jullie?

liefs,

lis

Geplaatst

echt superlief! wat is t voor kleur? (haha vrouw... maar ik vind t ook leuk dat ie een oud kadetje heeft gekocht hoor, jeugdsentiment! echt bijzonder zijn ze ondertussen!)

Gast Amanda
Geplaatst

ingepakt? hahahaha wat leukkkkkkk. Net die reclame, van de staatsloterij of zo, hihihi.

Lis, Heel herkenbaar je verhaal over Ebbe. Len is ook heel ondernemend en ondeugend. Hij klimt ook overal op, ook al kan hij dat nog niet. Tenminste, hij vind van wel, ik vind van niet...

Ook grappig, dat hij zegt als hij gepoept heeft!

Goed van hem, weer een stapje dichter bij zindelijk worden..

Ik ben aan het proberen of Len "voelt" wanneer hij moet poepen, beetje potje training.. tot dat het goede weer was, zei hij steeds als ik vroeg, moet je, ja.

Nu heeft hij gepoept en dan vraag ik heb je gepoept, en schud hij heel hard nee... want hij wil niet naar binnen om een schone luier aan te trekken....

Hij wil ook niet naar binnen om te eten, of wat dan ook, buiten spelen, dat wil hij...

Geplaatst

haha, ja buiten spelen, da's ook herkenbaar, en echt huilen als ie mee moet...

len is echt een stapje verder, die linkt de poep al aan t verwisselen van de luier... dat krijg je ook nog ja, haha, slimmerikken.

ik ga ns een beetje lezen over pottraining, heb me er nog helemaal niet in verdiept, geen idee wanneer dat kan. hij zei dus al ja, maar nu niet meer omdat hij lekker buiten wil blijven? volgens mij kan dat allemaal heel lang duren he. nou, hier is t vast nog niet zo ver, maar een beetje inlezen kan geen kwaad.

groetjes!!!

Geplaatst

Nou, hij heeft groot gelijk, Amanda... Het is nu mooi weer! Daar moet je van profiteren!!!

Hihihi, ja, hij was ingepakt... we hebben hier een enorm doek liggen, en daar hadden ze de auto ingewikkeld! Hij is blauwgrijs.... En eh... de nodige kilometertjes zijn er ook al mee gereden! Heeeeeerlijk!!!

't Is een automaat, zodat mn mannetje er ook makkelijker mee kan rijden.

En eh, ik merkte nu dat ik nog wel eens thuis bleef omdat ik geen auto heb als mn mannetje weg was (en ja, die kan ik niet op de fiets wegsturen, en hij is heeeeeeel druk voor Gichon). En... als het straks allemaal mag lukken... dan moet ik ook nog van huis kunnen met een kleine.

Hihihi, Lis... lekker jong.... En tuurlijk moet je lekker klimmen en klauteren. Heerlijk!!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

nou, ik zie zo effe snel iets over vanaf 2 jaar. dus ik hoef gelukkig nog niet... dacht ik al.

maar wel grappig dat ze het gaan merken, wat worden ze groot!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden