Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi liesbeth,

fijn dat alles straks weer een beetje normaal wordt. ik hoop dat t een beetje gaat lukken, met weer werken. Naast dat je meestal fysiek nog niet helemaal je van het bent is het gewoon echt wennen om weer uren te maken... maar ook wel weer heel fijn om weer mee te doen... gewoon rustig aan, ik hoop dat dat kan.

goh dayenna alweer 10 maanden. Grappig dat die paar maanden best wat uitmaken op die leeftijd he, ik moet echt zo terugdenken, duh, t scheelt maar 5 maanden! maar dat wordt steeds minder hoor!

ze doet t prima lees ik zo. lekker hoor. Wat bizar dat ze al een beetje loopt! dat is een snelle dame! ja, je loopt er veel achteraan. maar anders kruipen ze ook de kamer door en gaan staan bij de 'interessante' dingen. vond ik bijna op tzelfde neerkomen hoor!

super he, als ze mama gaat zeggen! vond ik zo mooi!

veel plezier met de kleine meid!

lau, hoe is t bij jullie slaapkoppen?

ebbe was om half 6 wakker (en moest toen braaf weer gaan slapen, kreeg de fiep weer in zn mond gestopt...) maar ja, dan val ik niet meer zo maar in slaap...

verder gaat t hier nu lekker zn gangetje. ebbe eet goed, slaapt redelijk. Ik hoor soms ook wel ns verhalen van kindjes die niet gaan slapen en vanaf 7 uur/half 8 wil ik echt wel tijd voor mezelf en ben blij dat we dat krijgen van ebbe. vrienden van ons hebben een kindje die soms tot half 10 doorgaat...

we hebben behoorlijk gefeest dit weekend. oei, ik moest echt even bijkomen zeg. heerlijk gegeten bij een restaurantje aan de maas (mooi uitzicht!) met lekkere wijn... daarna tot de late uurtjes buiten en binnen gehangen en gedanst. was achter de van nelle fabriek, dus niemand had last van ons... fijn hoor, weer ns een echt feest, dat was lang geleden (ik denk mn eigen bruiloft...)

roos, ik denk vaak aan je. heel veel sterkte en een dikke hug!

Lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hilde, ik wist het wel, nogmaals gefeliciteerd! Mooie reis gewenst!

Liesbeth, leuk weer wat van je te horen! Als ik Dayenna zo hoor, lijkt ze echt op Len. Hij liep ook met 11 maanden ("los") en een uitslaper is het ook. Grappig hé?

Leuk Lis, dat je een top weekend hebt gehad!

Ik heb eigenlijk niet veel nieuws te melden..

Moet veel werken.. alleen vrijdag vrij, ben weer aan mijn lange week bezig.. (ma t/m donderdag, vrijdag vrij, zaterdag t/m woensdag)

Geplaatst

hilde fijne reis!

hier ook geen tijd, dit weekend gaat mams naar pinkpop met een vriendin (zondag) vrijdag en zaterdag eerst nog werken..

doei cynth

Geplaatst

Cynt, veel plezier op pinkpop!

Hopelijk blijft het droog!

Geplaatst

ja thanks, vandaag was het hier noodweer, en ik was net in de stad alweer schoenen kopen, het 2de paar voor die 2 gaat snel nu hoor.

Waar is iedereen, alles goed??

cynthia

Geplaatst

goh cynt wat leuk.

ik heb nog even met t idee gespeeld, maar de meesten hebben geen tijd zo vlak van tevoren... misschien volgend jaar weer ns zoiets. Ik ga maar ns kijken wat er hier in de stad allemaal te doen is, want ik mis altijd van alles... slome ben ik!

hier alles zn gangetje.

gisteren een uitgebreid verslag van t kdv gehad. zo leuk. ik zou m wel willen scannen om aan jullie te laten lezen, maar t is natuurlijk vooral leuk met je eigen kind, haha.

nou ja, ze noemde ebbe een lief en temperamentvol (mmmm) mannetje en dat ie na 2 boterhammen meer wil maar ze het erbij houden ivm zn gewicht. haha, dikkiedik.

dat ie een keer 'meer' zei nadat zn beker leeg was en die beker ook richting juf schoof... leuk om te lezen. de meeste dingen weet je al of vertellen ze, maar nu lekker uitgebreid 3 pagina's achter elkaar. ik vind t zo lief van de juf...echt super.

verder ben ik gisteren erg geschrokken omdat mijn collega een hartinfarct snachts heeft gehad en meteen is gedotterd in t ziekenhuis. pffff, krijg er de kriebels van.

is degene die veel doet bij ons op de afdeling. ik heb er vaak een soort schuldgevoel van omdat hij dan ook veel overwerkt en grote projecten draait. maar ja, wat kan je doen in 21 uurtjes en met een kleintje thuis. (en een ambitieuze en drukke hub...)

niet dat ik me nu schuldig voel aan zijn gezondheidsprobleem, maar meer op momenten dat ik dingen aan hem moet vragen om over te nemen...zucht nou ja. ik hoop in ieder geval dat hij snel zich weer wat beter voelt, je gezondheid is dan toch wel alles!

en wij zien t wel hoe we t oplossen...ik hoop dat t los gaat lopen, maar t geeft me wel een beetje stress (straks de ivf poging!) erg he, voelt een beetje egoistisch.

verder een lekker weekend voor de boeg. vandaag en morgen lekker niks en zondag een familieuitje. leuk!!!!

liefs,

lis

Geplaatst

Hoi Eiger, veel plezier op Pinkpop, het zou zondag 27 graden en droog zijn. Hopelijk klopt dat bericht dan een beetje.

@ Hilde: ondertussen ben je al in Rusland maar ik wil je toch nog even veel plezier wensen.

Groetjes Cindy

Geplaatst

Ow wat Leuk Lis! Helemaal trots zeker! KAn me heel goed voorstellen hoor meis.

Cynth: heerlijk een dagje voor je zelf zondag, gezellig hoor! Maruh...waar blijven die foto's nou?????

Hoe is het met de rest?

Hier alles oke, zit weer even zonder werk, want wat was dat boring zeg!!!!!Dus ben er sinds gister mee gestopt haha, erg ben ik he?

Nog een weekje luieren ipv werken dan maar en dan heerlijk op vakantie.

Vandaag komen mijn ouders eten want die zijn gister van vakantie teruggekomen. Gezellie!!!

Nou meiden, verder weinig zinnigs te melden en waar is iedereen eigenlijk? Tis zo rustig de laatste tijd...

Geplaatst

o Sab.. balen zeg, dat het niks was.. hopelijk vind je snel wat leuks!

Lis, leuk zo'n uitgebreid verslag, ze schrijven wel grappige dingetjes, leuk! Oja, ik wil het best lezen hoor!

Hier druk.. we zijn nog steeds in de tuin bezig, en veel werken..

Dus geen tijd voor luieren en leuke dingen helaas. Het is rennen en vliegen..

Maarja, dat houd ons van de straat haha.

Ja, waar blijven die (vakantie) foto's!!

Geplaatst

Hallo,,,daar ben ik ook weer even...erg hè...maar ben echt druk.

Werk weer 4 dagen een paar uur buiten de deur dus alleen vrijdag nog maar hele dagen thuis.

En zeker met die kleine die nu steeds bewerkelijker word is het ff afzien…maar ook zo leuk!

Vandaag nike gymschoentjes voor haar gekocht en ze zegt de hele dag mooi mooi mooi…hahahahah

Ze begint echt te kletsen zo leuk….aap koe lamp mooi en ga zo maar door.

Ook kan ze hele gesprekken voeren die in het chinees zijn…voor ons niet te volgen helaas…hahahahhaha

Enj puzzelen is helemaal in nu…zo leuk!

O ja..nog ff een tip…ik heb een magneet/schrijfbord gekocht bij het kruidvat voor iets van 7 euro…zit ook nog een klein bordje bij…is echt zo leuk.

Ze kan er zo leuk mee spelen.

Het kleine bordje gaat in de tas voor als we weg gaan.

O ja en het serviesje is ook helemaal in nu…hahahahha…we spelen wat af hier.

Verder gaat het met ons goed..zijn wel druk…moet nog 2 wasmanden wegwerken…pfffffff

Hilde van harte meis…ik lees nu pas dat je zwanger bent…oh wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne reis!

Lis leuk zo`n verslagje van je eigen kind…lijkt me zo leuk!

Liesbeth fijn dat je er ook weer een beetje bent..en wat goed dat je man weer aan het werk gaat!

Sab weer toos werkeloos…jammer meis!

Laura hoe is het met jullie tuin…staan de speeldingetjes er al?

Beau meis..ik heb van jou niks gelezen..hoe is het?

Amanda ook al zo druk…erg hè…je hebt zo van die tijden dat de weken te kort zijn.

Cynthiaaaaaaaaaaaa…veel plezier meis….leuk naar pinkpop…geniet ervan!

Hier ook het 2de paar nieuwe schoenen gekocht…..een paar goede met een zachte zool en een paar nike gymschoentjes…hahahahha

Roos ook ik denk steeds weer aan je hoor meis…nog een keer een dikke knuffel!

Meiden allemaal een fijn weekend…en ik zal kijken of ik dit weekend wat foto`s van de vakantie erop kan zetten.

Kus allemaal!

Geplaatst

Hey lieve vriendinnetjes,

Zeker rustig hier. Ik heb net als jullie een drukke tijd, dus ben hier wat minder.

Joos, onze tuin is nog saai (staat alleen een zandbak) omdat we nog op de verbouwing wachten. Hopelijk over een week of 2 goed bericht en dan kan het beginnen.

Ook druk met werken dus. Is Jheroen dan iets vaker thuis voor Anne-Meya?

Lis, wat gaaf zo'n brief over je mannetje. Hier kijk ik ook altijd meteen even wat ze hebben geschreven in hun schriftjes. Wat zijn we toch eenv trotse moeders allemaal hè!

Cynth, Pinkpop, gossie wat gezellig! Waar laat je je schatjes dan?

Sab, ben je in je proeftijd gestopt? Kan me goed voorstellen hoor. Je moet het wel naar je zin hebben. Dat is ook de reden dat ik toen voor mezelf ben begonnen.

Beau, hoe gaat het met jullie? Lopen beide dames al?

Roos, lievie, ik denk dagelijks aan je / jullie. Hopelijk laat je binnenkort iets van je horen.

Dikke kus in ieder geval!

Met ons gaat het prima. Mijn collega en ik hebben er een grote lokatie bij gekregen in Houten. Dus dag extra werk. Aangezien de creche niet meewerkt met een extra dag opvang, heb ik nu gelukkig mijn buurmeisje en schoonmoeder achter de hand.

Voel me soms een beetje schuldig dat de tweeling nu een dag extra van huis is, maar ik vind mijn werk zo leuk.... Uiteindelijk ga ik vanaf juli 2 dagen vast werken en dus een halve dag in een verzorginghuis (ook freelance).

Maar goed, ik lees nog even verder en spreek jullie weer snel.

Groetjes Laura

Geplaatst

jullie schrijven gelukkig uitgebreide verhalen...

Ik ben op mijn werk dus heb ik wel tijd hahaha

Lis, dat is schrikken zeg , van je collega, bah bah

En idd jij kanniet meer dan dat je al doet hoor!

Leuk dat van het KDv zeg!

Sab, je bent heeeeeeeeeel erg hahaha nee hoor, zou ik ook doen, lekker dadelijk op vakantie!

Joos, wat leuk zeg dat AM zoveel al zegt, ik oefen echt elke dag maar meer dan bah, papa mama en pfff= poes komt er niet uit!

En dat spelen, gezellig hoor!!

en mama maar de beurs trekken hahahahaha hier ook een paar a 75 euro!!

Laura, wat doe je het goed zeg met je werk hoor! Leuk voor jullie!

Alles goed met die 2?

roos, meid ik denk ook veel aan je(heb hetzelf helaas ook meegemaakt) trek je het nog??

Ik ga alleen zondag naar Pinkpop, mannie is dan thuis, ik ga met een vriendin. Nog 2 dagen werken en dan heb ik ook vakantie!! 3 weken , lekker hoor.

iedereen fijn weekend,

cynthia

Geplaatst

Cyn: pinkpop geweldig!! Oeps ik ren nu eerst ff naar de dvdspeler om het op te nemen.

Ben zo terug! Ben ik weer hahaa. Geweldig is het toch pinkpop! Ik hoop dat je het naar je zin hebt, zal vast wel!

Joos; druk zeg 4 dagen de deur uit..... Moet wel lachen om je avatar!

Leuk hoor die schoentjes, en wat zegt ze al veel woorden zeg!

Lau; wat goed zeg dat jullie zoveel werk hebben!!! Kan me voorstellen dat je je wat schuldig voelt maar meis je kids hebben dat echt niet zo door hoor. En als ze in goede handen zijn, wat wil je dan nog meer?

Lis; hoe was je uitje vandaag? En hoe is het met je collega? Wat erg zeg!

Sabje; nog ff en dan lekker op vakantie, wat een heerlijk vooruitzicht!

Roos; ik denk dagelijks aan je. Ook van mij een dikke knuffel!!

Hilde; wat een geweeeeeeeeeeeeeeeldig nieuws; joehoe! Gefeliciteerd metis!

Amanda; wat wordt het mooi zeg je huis! En wat hebben jullie veel ruimte erbij gekregen!

Liesbeth; wat geweldig dat Dayenne al mama zegt!

Hier zijn de meiden geprikt van de week.

Jongste dochter is nu ziek, zo zielig! Koorts en huilen, veel huilen. Zo zielig!

Verder is het erg druk hier (werk, gezin en nog veel meer) zodat ik er nu pas weer ben!

Hoop jullie snel weer te spreken.

Kus!

Geplaatst

haha die avatar moet ik ook josé, ik heb weer last van de hormonen qua slapen. t is weer niks, ik slaap dan zo licht, elke keer weer wakker....

beau, gaat t alweer wat beter met je dochtertje? beetje opgeknapt? en wel lekker druk hoop ik?

cynt, hoe was pinkpop? lekker genoten?

lau, lijkt mij ook lastig als je een beetje gewend bent geraakt wat vaker thuis te zijn en dan weer weg te gaan.. maar 2,5 dagen werken klinkt erg goed. vooral als je het heel leuk vindt, klinkt als een goeie combi hoor!

josé, wat balen dat je zo moe bent... (ik vind deze avatar beter dan die enge met die traan trouwens...;) anne-meya moet weer snel goed gaan slapen hoor! heb je nog leuke foto's van je schatje?

ik heb bij t kruidvat gekeken maar zag ze hier niet. jammer klonk leuk.

een serviesje ga ik binnenkort ook ns scoren, vindt ie erg leuk denk ik. en zo'n keukentje lijkt me ook het einde. ik ga ns op marktplaats kijken. kan ie aan die knopjes frunniken ipv aan t echte fornuis...

sab wat jammer dat t zo saai was. balen zeg. heb je alweer wat op t oog?

heb je wel meer tijd voor de zoo. Laat je even weten wanneer je zin hebt?

amanda druk lees ik. beetje relaxen wel he?

ja er is hier best weinig geklept de laatste dagen.

t is best druk he, met de kindjes die steeds minder gaan slapen.

hier gaat t zn gangetje.

collega gaat gelukkig best goed hoorden wij deze week. gelukkig maar, t bleef maar in mn hoofd zitten.

en schoentjes! wij moeten nog een paar kopen!(hebben nu gekregen schoentjes, maar die zijn een beetje glad)

Heeft iemand tips???? goed en niet zo belachelijk duur?

En verder is ebbe erg grappig. sinds kort gaat hij wegrennen voor ons. en daar heel hard bij lachen en steeds maar vallen en zich natuurlijk overal aan stoten. vandaag tegen een erg harde, puntige rand van de stoel gevallen. (bloed!!!) Die gaat dus naar de waskamer... echt t is veel blauwe plekken de laatste tijd! sinds vandaag is t weer iets minder, eten gaat niet goed en gehuild op t kdv. ik zal morgen ns voelen hoe t met de tanden is. t ging de laatste tijd erg goed met eten... komt wel weer.

nou meiden, hoe is t met jullie? en foto's van de kindjes mis ik hoor!!!

Liefs,

lis

Geplaatst

Ja Cynt, hoe was pinkpop? Vast helemaal geweldig!!!

Bo, een meisje ziek? aahh.. heb ik even gemist, maar beterschap!

Geef haar maar een dikke kus van Len!

Lis, haha leuk is het nu hé, wegrennen. Ja dat vallen en stoten is minder natuurlijk!! Maar dadelijk als ie wat steiger loopt is dat ook weer minder.

Len wil ook steeds verstoppertje doen, rent ie weg, en dan verstop ik me, en dan zoekt hij mij, en als hij me ziet, schatet hij het uit, echt super leuk. Als ik dan geen zin meer heb, duwt hij tegen me aan, zo van hup weg, verstoppen jij.

Ik heb net gewerkt.... (net thuis en dacht nog ff achter de laptop hihi)

Nu lekker 4 dagen vrij heeerlijk.

Vrijdag hebben we jubileum, 5 jaar getrouwd haha.

Dus zaterdag uit eten met hubbie.

Zondag komen vrienden BBQen, dus het moet lekker weer worden!

Geplaatst

hallo, ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!! 3 weken lekker, hoor.......

sorry moest het effe kwijt.

Pinkpop was super, leuk, heet , gezellig, biertje, lekkere muziek enz....ik woon er 10 min vandaan dus dan is zoiets nog wel te doen.

Verder niets spannend, Faas kan lopen maar is een beetje lui dus kruipt veeeel liever, Lieve is gevallen en heeft nu een dikke korst op haar neus. Woensdag naar Turkije, eerst nog die 2 naar een kapper krijgen, dat haar is nu zo lang aan t worden.

Lis , grappig die Ebbe zeg, dat wegrennen, echt een boef, en ja ook hier blauwe plekken enz.....

Beau, beterschap..

Joos, al bij geslapen??????? deze avatar vind ik ook beter hoor!

Sab , lau en de rest alles goed??

Groeten Cynthia

Geplaatst

Goed te horen dat t leuk was Cynt en jippieeee vakantie!!! heerlijk he? ik ook nog minimaal 3 weken haha en maandag lekker naar griekenland dos semaines jihoeee!

Boke: hoest met de girlies?

Lis: wat een dondersteen die Ebbe haha, echt lachen hoor! Enne de zoo, na de vakantie dan, morgen wordt t niets meer en maandag vliegen we. Weliswaar vanaf R'dam maar de zoo redden we dan niet meer hihi.

Joos: succes morgen bij het CB

Lau: je niet schuldig voelen hoor. Je kids hebben er op een bepaalde manier alleen maar baat bij dat je lekker aan het werk bent. En is alleen maar goed dat de zaken zo heerlijk goed gaan.

Liesbeth: is het nog een beetje vol te houden met zo'n half zieke hub?

Hilde wanneer ben je terug?

Angela en de rest hoest met jullie?

Ama, lekker vrij nu toch? gefeliciteerd en eet smakelijk alvast hihi

hier alles goed, druk met solliciteren, hopelijk lukt t me nog voor de vakantie iets te vinden, zucht...haha

Met Carolijn ook alles goed, eet lekker en slaapt vooral weer veel, dat belooft dus wat voor de vakantie hihi.

Ohhhh heb er zo'n zin in...sorry meiden hihi.

Cynth, iig alvast een prettige vakantie he?

dag meiden tot snel xx

fijne avond

Geplaatst

O heerlijk vakantie, ik moet nog heeel lang wachten..

Geniet ervan Sab en Cynt!!!!!

Geplaatst

oooooh wat fijn sab, je gaat lekker op vakantie! toe maar! begrijp ik nou goed dat je twee keer gaat? mazzelaar!

heel veel plezier alvast en we zullen je hier weer missen hoor!

ik zag t heel even voor me; jullie die met koffers en al nog even naar de dierentuin komen op maandag, haha.

ik ben weer geweest hoor zojuist, maar dan gaan we gewoon een rondje en even de speeltuin, t is bijna even ver als een andere speeltuin die lang niet zo leuk is...

oh wij zijn trouwens zondag naar speelpark oud valkeveen geweest. echt een aanrader voor familieuitjes met kinderen (tot een jaar of 10). niet al te groot en je kan er ook in t naardermeer zwemmen. voor de lunch kan je gewoon met je eigen spullen picknicken dus ook qua financien hoeft t niet uit de hand te lopen en t is gezellig!

wij hebben ons er prima vermaakt in ieder geval. lekker kneuterig...

groetjes,

lis

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

daar ben ik weer met mijn Jaaaa, maar nu is het helemaal terecht want ik heb na bijna een jaar te freewheelen weer een vaste baan!!

Nou meiden, is dat wat? Net voor mijn vakantie mijn contract getekend vandaag.

Ik had al zin in mijn vakantie maar nu kan ie pas echt beginnen!

Ik begin overigens 25 juni dus geen 3 weken meer vrij maar who cares!!!! JIPPIIEEEEEE!!!

Lis, we gaan 2 weken en niet 2 keer hihi.Sorry is mijn slechte vertaling denk ik hahaha.

Dit was even snel een berichtje, :blob6::blob6::blob6::blob6:nu Carolijntje halen.

Dikke kus Sab

Geplaatst

Gefeliciteerd!!!!!

Goed zeg, da's echt vakantie ja! En meteen een vast contract is helemaal fantastisch!

ik snap nu dat je bedoelde nog 3 weken vrij, ik dacht na deze vakantie nog later een keer 3 weken, haha.

nou, vier t maar even goed vanavond en natuurlijk de hele vakantie lang en ik hoop echt dat dit je goed gaat bevallen!

Lis

:circle2::rockon::av-31:

Geplaatst

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Sab, ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!

Amanda, gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum!

feest_21.gif

Verder hou ik het kort, het is hier een ziekenboeg.

Beiden zijn nu ziek, alhoewel iets aan de betere hand.

Dus niet veel tijd gehad voor hier, dat snap je wel.

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Sab!!! Wat goed, is het ook precies wat je wil?

Fijne vakantie!

Beau, veel beterschap voor je meisjes!!! Wat hebben ze? Geef ze een dikke knuffel!

Bedankt voor je felicitatie!

Geplaatst

Hey, ben ik ook weer eens.

Zijn erg druk dus excuus voor afwezigheid.

Arme Ebbetje, onder de blauwe plekken. Maar wel leuk hoor al die spelletjes.

Joos, hoest? Kan me voorstellen dat je fut steeds meer weg valt. Sterkte!

Beau, hoe is het met je meisjes? Al weer beter? Hopelijk wel, zeker nu het zulk lekker weer is weer.

Amanda, leuke trouwdatum! (mijn verjaardag haha).

Sab, nieuwe baan, wat super zeg! Hopelijk bevalt dit beter en wordt je weer een blijde werkende mama. Hoeveel dagen ga je werken? Eerst nog even op vakantie, heerlijk!

Cynth, ook lekker op vakantie. Lekker even weg met het gezin.

Roos....hoe gaat het meisje? Misschien heb je al ergens iets geschreven, maar ik ga zo even snuffleen in de andere topics.

Hier alles beetje chaotisch. Wij gaan zaterdag 14 juni op vakantie naar Zuid Frankrijk met de auto. Samen met vrienden die ook de tweeling hebben. Heen in 3 dagen, blijven dan nog 2 dagen plakken in Parijs. Terug op maandag 23 juni.

Dinsdag 24 juni wordt Robbert opgenomen, om vervolgens 25 juni geopereerd te worden aan izjn hernia. Vrijdags als het goed is weer naar huis en dan revalideren....

Staat 6-8 weken voor, dus erg pittig. Ik sta dan de vrijdagen in de winkel en gaat de tweeling naar mijn schoonouders. Robbert is dus nu de laatste dignen aan het afwerken, voor een lange afwezigheid. Moeilijk!

Verder gaat de tweeling prima. Net als Ebbe eet Thomas opeens moeilijk. Mond op slot en nooit meer open te krijgen. Moet er wel om lachen hoor, zien wel hoe lang dit weer gaat duren. Hij loopt bijna, stapje nopzij prima, maar dan snel weer zitten. Iris blijft lekker kruipen.

Nou, ik ga even verder buurten.

Fijn weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden