Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Balen, Bri, dat er geen cryo's zijn. Maar je hebt 2 toppertjes in je baarmoeder nu!!

En het gaat hem toch gewoon worden deze keer????

Groetjesssssssssssssssss

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bri! Zet hem op: en vooral die 2 daar in je buik: doe jullie best! Dat je emmy's maar net zo'n een vechtlust hebben als jij , nou ze gaan er voor knokken hoor! ik ga voor je duimen :notworthy:

liefs lentezon

Geplaatst

ik kom me ook even aanmelden op het wachtbankje!

vanaf gister zitten er 2 emmy's in mijn buik! en hopen dat ze daar lekker 9 maand blijven zitten.

liefs

Desiree

Geplaatst

spannend hier

duimen draaien hoor voor iedereen

Bri dinsdag al testen

en Otjes en Dees jullie allebij op de 31ste

zo spannend

duimduimduimduimduimduim etc.......

Geplaatst

Zekers Stephanie,

Dat zal echt heerlijk zijn, het duurt alleen nog zo lang. Hoeveel dagen na het zetten van de Pregnyl kan je eigenlijk een thuistest doen? Ik heb zaterdag de pregnyl gezet, maar de IUI is maandag niet doorgegaan (prive omstandigheden). Heb zondag toch besloten om om 16.00 uur de pregnyl te zetten. De afspraak voor de IUI op maandag is komen te vervallen. We hebben geklust op zondagavond en vanochtend vroeg en hopen nu op het beste. Jullie advies om te testen? Of zal ik op de rode duivel moeten wachten?

x

Geplaatst

Natasja,

ik kan je geen antwoord op je vraag geven. Pregnylgebruik is al te lang geleden. Misschien toch wachten op de dag dat je normaliter ongesteld zou worden?

Heel veel sterkte en succes!

liefs,Stéphanie

Geplaatst

Hoi Natasja,

Vanmorgen heb ik het nog aan de fertiliteitsarts gevraagd maar het duurt een week voordat de Pregnyl uit je systeem is en je een test kan doen.

Nog even geduld, net als ik want vanavond krijg ik de laatste Pregnyl.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hallo allemaal, ben ik ook weer eens, hoe is het met iedereen op het wachtbankje?

@ Dees: hou je het een beetje uit, we duimen vanuit het zuiden voor jullie hoor.

Groetjes

Geplaatst

Hoi Vanessa,

Ik heb één pregnylprik gespoten voor de IUI hoor. Dus niet zoals jij ipv bolletjes.

Ik denk toch dat het niet raak is, dus ik zal wachten tot de rode duivel.

Hoi Cindy,

Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij weer beginnen met de cryo's?

Groetjes,

Geplaatst

Hoi Natasja, ik ben toevallig vandaag begonnen met de progynova maar op mijn hyves weet dit keer niemand ervan en ik wil het deze keer ook als verrassing houden. Vandaar ook eigenlijk dat ik niet had gereageerd op je berichtje.

Hoe is het eigenlijk nu met jou? Oh laat maar ik zie het al staan in je onderschrift.

Groetjes Cindy

Geplaatst

en ook nog even hier plaatsen!

Ik ben gevallen.. keihard.. het doet behoorlijk pijn want we hadden super goede hoop.

dus ik nu even niets.. alleen meeleven met jullie..

en voor nu eerste even uithuilen met me mannetje!

liefs

Desiree

Geplaatst

Godverdomme, shit shit shit, ik hoopte al op goed nieuws, Heel veel sterkte met het verwerken van dit onverwachte slechte gedoe.

Als iets is kun je me schrijven, ook voor Lukas, veel sterkte.

Liefs Cindy

Geplaatst

Hey Cindy,

Je hebt mijn krabbel dan toch wel verwijderd hoop ik!? Zal het niet meer doen hoor, en hoop in stilte met jullie mee.

Ik zit nog wel op het bankje, de IUI ging niet door, maar aangezien er toch één follikel (na heel lang rijpen) op springen stond, hebben we toch de kans niet laten ontgaan en ons best er voor gedaan. Ben inmiddels op dag 31 van mijn cyclus en op dag 10 na mijn eisprong. Mijn buikje rommelt wat, dus ik denk dat de rode duivel er aan zit te komen. Maar gesproken zoals Dees: 'geen bloed, geeft moed'.

Desiree, nogmaals heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

xx

Geplaatst

hai dees,

verdikkeme, wat balen zeg !!!!!! ik had het zo voor je gehoopt, ik kan er niet overuit, man shit !!!!!!!!!

zo zie je maar je kan er geen peil op trekken he !!!

ik heb zelf ook geen goed gevoel erover hoor, ik voel niets, helemaal niets, ja alleen wat last van mn borsten maar zoals ik al eerder zei denk ik dat het van de bolletjes komt want het is niet constant.

Kop op meid, eerst hier weer bovenop komen, en een plekje geven.

sterkte

Geplaatst

Dees...

Wat balen zeg echt enorm pfff

Weet niet meer wa tik zegen moet behalve jullie sterkte te wensen in deze moeilijke dagen met verdriet...

sterkte

Otjes...ik ook nog op bankje..nog geen bloed niets dus "geen bloed =moed"

Lucky......geef het even de tijd het heeft even een paar dagen nodig

En de een voelt wel heel snel wat en de ander wat later.

En de een voelt heel weinig en de ander veel, niemand is het zelfde en iedereen reageert dus anders op zwangerschap en hormonen.

Wederom "geen bloed = moed"

Ik voel toevallig wel heel veel, ontzettend zin om te eten maar wel misselijk, vaak plassen, gevoelige borsten/tepels moe ziet er dus goed uit maar weet ook niets zeker tot aan de test het weekend.

Kan niet meer wachtennnnnn!!!:unsure:

Liefs Claudia

Geplaatst

Dees, wat ontzettend balen. Heel veel sterkte, je had zo'n goede hoop. Wat kan een lichaam je voor de gek houden in die wachtweken.

Meiden die nog op het wachtbankje zitten, heel veel sterkte met deze erg onzekere dagen. En houdt de moed erin! Kijk naar degene waarbij het wel gelukt is.

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

Dees, wat verschrikkelijk man. Ik had het gevoel dat je zwanger zou zijn en nu dit. Ik hoop dat je dit verdriet een beetje kunt verwerken met je mannetje en hoop dat je de kracht weer zult vinden om door te gaan/vechten.

Liefs en heel veel knuffels,

Yvonne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden