Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zit nog steeds op het bankje, dag 11 vandaag.

hou het al langer vol dan de eerste keer.

gisteren bijna de hele dag geslapen.

ben doodmoe en voelde me niet lekker

het leek wel of ik de afgelopen 3 dagen een soort griep heb gehad.

vandaag nog steeds moe maar wel honger.

nou nog 3 daagjes volhouden maar het wordt steeds moeilijker

om niet eerder te gaan testen w8

Geplaatst

Hoi Dames,

ik moet dit toch even kwijt.

ik denk dat ik maandag van het wachtbankje af kan.

ik kon niet wachten met testen dus vanmiddag even een test

gekocht en getest.

en wat denk je ????

zwanger:B-0020:

Dus maandag voor de zekerheid nog even testen maar als hij nu al een streepje geeft zal het maandag zeker zo zijn.

2 dagen eerder en een duidelijke streep. Dat moet goed komen.

Heb ik niet voor niets last gehad en in bed gelegen van de week.

Geplaatst

Ennnnn Nicolas?????

Alles nog steeds dik positief????

Kom je ons wel vergezellen bij zwanger he!!!

Groetjes Michelle

Geplaatst

super super dat je dat aandurfde zeg!

maar ik hoop echt dat het het gewoon goed zit! .. Ik moet nu gaan menstureren.. ik de hele dag al hoofdpijn.. bah en daarna hoop ik voor een tijdje een maand of 9 niet meer te gaan menstrueren!

op hoop van zegen.

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Nicolas!!!

Wat een fantastisch nieuws zeg!! Ik hoop echt voor je dat het deze keer gewoon de 9 volle maanden worden volgemaakt. Had net op overzicht behandelingen al voor je geschreven dat ik voor je zal duimen. Nou de test is binnen dus, nu op naar de 1e echo!!

Heel veel succes meis!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Nicolas, gefeliciteerd meid, wat een goed nieuws!

Nu morgen nog even afwachten, moet je een bloedtest in het ziekenhuis?

Heel veel succes in ieder geval.

Liefs Diana

Geplaatst

oh wat spannend Nicolas,..........voor de testdatum testen en dan een dubbele streep

tjemig nou dat moet goed zijn toch!!!

lekker veel hCG daar

suc6 en op naar de echo!!!

Geplaatst

Ja ja, het is zover. vandaag de testdag.

Vanmorgen al vroeg wakker maar wist eigenlijk al wat er komen ging

Een dikke +:headbang:

Dus we zijn zwanger.

Lang leve de maand september

vergeleken met juni en juli is september het tegenovergestelde

ik ga nog even 2 spannende weekjes tegemoet maar ben al meer op mijn gemak en ga maar eens genieten

succes alle dames op het wachtbankje.

ik hoop dat jullie mij allemaal volgen

Geplaatst

super gefeliciteerd..!

haha op mijn verjaardag postief getest.

Ik ben gister ongesteld geworden dus dat is weer een goed teken. donderdag eerste echo..

maar geniet er lekker van.. je zult wel helemaal in de wolken zijn!

liefs

Desiree

Geplaatst

Help!

Zoals jullie weten is mijn eileider doorgespoten en proberen wij het deze maand op de natuurlijke manier.

Reken je een paar bloedpropjes 's avonds al tot het begin van een cyclus of ook pas als je helder rood bloed hebt? Want als ik morgen niet ongi ben dan zou dat dag 29 zijn.

Als ik niet ongi ben morgen, zal ik dan testen of is dat de goden verzoeken en kan ik beter nog een dagje wachten? Sinds de ivf-pogingen in jan/febr en mei/juni is mijn cyclus een beetje in de war (28 dagen/24 dagen/28 dagen).

Mijn mannetje zegt dat ik beter woensdag (dag 30) kan testen.

Liefs

Geplaatst

Nicolas, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.

Dees, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop voor jou dat je straks ook lekker zwanger bent.

Natasja, je houdt ons wel in spanning. Ik zou wel harstikke nieuwsgierig zijn. IK hoop het voor je meid.

Ik voel de bekende buikkrampen al en die voel ik al vanaf dag 2 na TP. En zo gaat het nu elke maand. Binnen nu en 2 dagen lichte voorbloeding en een paar dagen daarna zet het door. Ik voel gewoon dat het niet gelukt is en dat weet ik zeker. Mijn eerste ivf is hiermee klaar. Ik baal er best van, het zag er allemaal goed uit. Ik stimuleerde goed en had best goede embryo's, maar het heeft niet zo mogen zijn voor me. Ik ga nu ook echt alle zeilen bij zetten en daarmee bedoel ik dat ik nu al 4 weken echt gestopt ben met roken, geen enkele sigaret meer. Ik rookte nooit na TP, maar ik heb wel gerookt tijdens de behandeling met hormonen. Ik nam het toch niet echt serieus, maar mijn ogen zijn geopend en ik weet dat ik er toch alles voor heb om moeder te worden. Ik sport nu 5 dagen per week en eet gezond. Sporten en goed eten dat deed ik altijd al, maar nu alles nog beter en gezonder. Ik ga ook vragen of ik Menopur mag gebruiken bij mijn 2e ivf en Pregnyl ipv Progesteron. Wie weet is dat voor mij ook beter. Als mijn eerste menstruatie doorzet dan bel ik het ziekenhuis om alles te evalueren en dan weet ik ook wanneer ik kan starten met ivf 2. Ik zie hier de een na de ander zwanger worden en ik ben blij voor ze en gun het zo ook, maar ik voel me verdrietig................................

Liefs,

Yvonne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden