Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kim en Lentezon,

VAN HARTE GEFELCITEERD!!!!!

Gisteren eigenlijk maar enkel een beetje bruine afscheiding gehad. Vandaag weer even lichte bloed en vervolgens weer bruine afscheiding. Vandaag nog niet getest in het ziekenhuis, ik durf niet zo goed. Bang voor negatieve uitslag.

Vandaag wel regelmatig wat zuur in maag en mijn borsten voel ik ook weer beter. Door jullie positieve berichten word ik toch wel nieuwsgierig. Misschien dat ik morgenochtend maar even langs het ziekenhuis ga (wel met enige gereserveerdheid). Maar ik ben wel echt heel blij voor jullie!!!!

Groetjes,

Stéphanie

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:hello2: YEAAAAAAAAAAAAAAHHH :hello2:

:wav: :wav:

LENTEZON EN KIM ( JA JE HAD AL ZO EEN MOOIE TEST)

:wav:

OH DAMES DIT IS ECHT SUPER HIERZO OP DIT BANKIE

GAAT GOED ZO

VOLHOUDEN ALLEMAAL!!!

:bf_new:

Geplaatst

Stephanie, ik leef met je mee

het is echt wel heel spannend en ja begrijp zo goed dat je niet durft te testen.

heb je nog helemaal niet getest dan? ( als wel dan ben ik dat even kwijt hoor ;-)

ik heb uiteindelijk toch aldoor wel getest voorgaande keren, want ja dan heb je toch zekerheid.

suc6 meid

we duimen allemaal voor je

Geplaatst

Lentezon en Kim GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Stephanie, zonder tegenbericht blijf ik duimen voor jullie!

Hoop zo dat het helpt.

Knuffel voor iedereen,

Vanessa

Geplaatst

Lentezon, WAT GAAF ZEG! Jij ook zwanger meid, wat fantastisch voor je. GEFELICITEERD.

En Kim, jij nu officieel ook van harte, maar ik had je al gefeliciteerd.

Ik hoop dat ik jullie mag volgen!

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hallo Lentezon en Kim

van harte gefeliciteerd meiden.

Harstikke mooi

wat een mooie maand is dit.

ik schuif vandaag aan op het bankje en hoop over twee weken ook

zo'n mooie uitslag te hebben

Geniet er van dames

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een vraagje. Heeft iemand net als ik het gevoel dat je borsten in brand staan?? Het doet gewoon echt pijn, anders dan de gespannen borsten na de hCG injectie. Kan het door de progesteron komen? (De bekende vaginale bolletjes)

Alvast bedankt voor de reactie....

Geplaatst

Lentezon en Kim,

Wat een geweldig nieuws! Proficiat.

Als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong gehad, hebben we genoeg "geklust" en zit ik vanaf nu ook te wachten tot de ongi NIET komt. Anders gaan we voor de eerste IUI in oktober.

Alle andere dames: veel succes.

x

Geplaatst

Hee Kim en Lentezon,

Echt supergefeliciteerd beiden!!! Echt te onwerkelijk zeker.

Eind 2007 en begin 2008 liep ik ook met jullie samen op, nu gaat het bij ons nog niet zo voorspoedig, maar heb nog steeds goede hoop. Jullie zwangerschap geeft mij weer hoop.

groetjes Daan

Geplaatst

Iedereen weer heel erg bedankt voor jullie berichtjes!!!

Kan het nog steeds niet echt geloven, nog heel onwerkelijk is het..

Marietje, morgen succes met je nieuwe bloedtest, kan me wel voorstellen dat je weinig hoop hebt na de eerste bloedtest, maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Natasja, ik ga voor je duimen!

Daan, wat leuk om weer iets van jou te lezen!

Hoe gaat het met je? Lees in je onderschrift dat je ws volgende maand cryotp hebt? Spannend, ik ga heel hard voor je duimen! Hopelijk gaat dit hem worden dan, jij hebt het ook wel verdiend!

Geplaatst

YES, wat lees ik nu, super dames, hopelijk volgen die andere ook nog snel en ikzelf natuurlijk ook. Wij zijn er ook weer klaar voor. Zondag waarschijnlijk beginnen met progynova.

groetjes

Geplaatst

Hey Stephanie....

Ik snap dat je het moeilijk vind om te gaan testen... Maar het helpt je wel van je onzekerheid af, waar je nu nog steeds heel erg last van hebt.... En eh, of je nu zwanger bent of niet, dat staat al vast en veranderd er niet meer mee....

Is positief bedoeld!!!!

Nou, Otjes, ik hoop dat jullie een 'natuurlijke' kans mogen benutten!!!!

Marietje, ik heb geen last gehad van brandende borsten. Maar ja, ieder lijf reageert natuurlijk weer anders op de bolletjes.

Cindy, gaaf dat jullie er weer klaar voor zijn!

Groetjesssssssssss

Geplaatst
Hee Kim en Lentezon,

Echt supergefeliciteerd beiden!!! Echt te onwerkelijk zeker.

Eind 2007 en begin 2008 liep ik ook met jullie samen op, nu gaat het bij ons nog niet zo voorspoedig, maar heb nog steeds goede hoop. Jullie zwangerschap geeft mij weer hoop.

groetjes Daan

Hey daan,

Wat jammer dat het tot nu toe niet mee heeft gezeten! Ik hoop echt dat je er strakjes weer positief voor kan gaan.

Ik was met IVF 2 erg negatief en voelde me er niet goed bij...

Ik had een goede pauze nodig en ben heel veel gaan zwemmen ( ontspanning ook ) om veel afleiding te hebben. Daarna had ik de moed en energie weer om verder te gaan..en voor jou is oktober al snel meid!

Wie weet: de volgende keer is scheepsrecht! Ik hoop dat je je tot die tijd weer flink kan opladen. Het is dan ook erg zwaar allemaal..

liefs Lentezon

Geplaatst

heej dames die zwanger zijn..!

Gefeliciteerd! super zeg echt gaaf.. dat geeft mij wat meer kracht om ook de volgende poging te doorstaan. Ik ben nu alweer super zenuwachtig, nog 4 nachtjes slapen en dan mag ik ook weer spuiten...

Wij denken dat het goed gaat komen..we zijn in iedergeval positief

@cindy, je gaat er dus weer voor? heel veel suc6 gewenst.

@otjes(natas), hoop dat het klussen niet voor niks is geweest:D zet em op he.. ik zal voor je duimen

liefs

Desiree

Geplaatst

Hallo,

Wat leuk om twee positieve berichten te lezen Kim en Lentezon van harte!!!

Ik begin morgen met mijn behandeling voor mijn cryo. Vind het wel weer spannend.

oooh ja hoe krijg je die tekst onderaan.

groetjes Terry

Geplaatst

Hoi meiden,

Voor mij is de 1e poging mislukt. Heb vanmorgen ziekenhuis gebeld. Kreeg met vlagen hevige bloedingen die weer stopte, steken rechts onder in buik, misselijk, trillen, slap gevoel en enorm brandende borsten. Kortom voelde me doodziek.

In ziekenhuis bloedtest gedaan, echo waarop ze iets zagen in of bij mijn rechtereierstok, paniek mocht niet bewegen , moest blijven liggen, arts ging overlegen met een andere arts. Bij terugkomst kreeg ik de mededeling dat het twee dingen konden zijn of een lichaam wat hormonaal van slag was of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze wilde me niet ongerust maken maar ik moest met het laatste erg rekening houden. Gelukkig kwam na een half uur het verlossende bericht dat er geen hCG meer in mijn bloed zit, dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Wat dan wel waarom zo ziek. Uit het bloed kwam wel dat ik doordat mijn lichaam hormonaal aan het veranderen was, eigenlijk een nieuwe cyclus aan het starten is, ik verkeerd reageer op de bolletjes. Dus gelijk ermee stoppen en paracetamol genomen voor de pijn. Wat ze gezien hadden in mijn eierstok is waarschijnlijk een follikel waar mijn lichaam door de hormonale rommel in mijn lichaam even geen raad mee weet.

Deze aankomende cyclus mag ik even niet meedoen aan het circus, maar de maand erop mag ik mijn 3 eskimootjes een kans geven. Ik ga er voor duimen. Mag ik dan tot die tijd wel genieten van jullie berichtjes???

Veel succes allemaal!!!!!

Geplaatst

Wow, marietje, heftig dagje vandaag voor jou zeg!

Ik hoop dat je je snel beter voelt!

En natuurlijk mag je mee blijven lezen!!!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Marietje,

He jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn! Maar..... je hebt gelukkig nog cryo's en kan zo je lichaam eventjes wat 'rust' geven. We verwachten niets anders van je dan dat je aktief op het forum aanwezig blijft, indien je daar je natuurlijk wel goed bij blijft voelen.

Héél véél sterkte met het herstel en op naar de terugplaatsing met als doel een positieve test! Daar werken we met z'n allen héél hard aan, toch?!?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst
Hallo,

Wat leuk om twee positieve berichten te lezen Kim en Lentezon van harte!!!

Ik begin morgen met mijn behandeling voor mijn cryo. Vind het wel weer spannend.

oooh ja hoe krijg je die tekst onderaan.

groetjes Terry

hoihoi, ga naar 'gebruikersinstellingen' in het site menu ( hier links ) ( wel eerst inloggen ) en dan naar 'wijzig handtekening'...

succes !

Geplaatst

Hallo,

Ik zou me ook graag op het wachtbankje willen toevoegen.

A.s Dinsdag heb ik de punctie, en als het goed gaat Donderdag de terugplaatsing.

Hebben jullie toevallig ook een lijstje?

Liefs

diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden