Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Hoi, Mariek, super meid, nu ben je een beetje zwanger zeg maar, een gek gevoel lijkt me dat. Veel succes de komende weken.

@ Terry, Oh meid wat is het toch spannend zeg. Probeer vol te houden en houd de moed erin.

Liefs Cindy

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Mariek, welkom op het wachtbankje!Het wordt hier gezellig!

Terry, wat een spanning. Doe inderdaad maar veel leuke dingen dit weekend. Op naar goed nieuws op maandag!

Ik zit sinds maandag op het wachtbankje en heb af een toe een beetje zeurderige kramp. En een opgeblazen gevoel (kan geloof ik door de utrogestan komen). Gisteren ook steekjes in mijn onderbuik (baarmoeder denk ik: innesteling????). Blijft weer erg spannend allemaal. Je durft nergens op te hopen, maar stiekem doe je het toch!

En iedereen weer veel succes!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik meld me ook weer even na een kort tijdje niet geschreven te hebben hier...

Ik zit ook weer op het wachtbankje..

Er zijn weer 2 cryootjes teruggeplaatst, het zijn inmiddels de laatste van het stel.

We hadden er een hoop, maar het heeft tot nu toe nog geen succesje opgeleverd, zou het dan toch deze keer mogen zijn???

Het bankje zit momenteel weer aardig vol...

En na het weekend mogen de eersten testen.. spannend meiden veel succes.

Anne, bij jouw al weer je 2 icsi, hoop dat het voor jou nu gaat lukken.

En Marieke, jij ook inmiddels al weer 2 cryos teruggeplaatst, we gaan bijna gelijk op:icon_rabbit:

Yvonne, balen voor je meid, hopelijk meer geluk met je volgende cryos..

Voor iedereen verder veel geluk, succes en sterkte gewenst..

Ik ga morgen op vakantie, dus hopelijk veel afleiding en heerlijk ontspannen... mijn testje gaat mee de koffer in!

liefs kim

Geplaatst

Hoi Kim,

Je laatste cryo's zitten nu in je buikje. Save the best for last!!!!!!!!!! Ik hoop dat ze daar ook blijven zitten. Een hele fijne vakantie en ik hoop dat je na je vakantie zwanger terug komt.

Terry nog 2 nachtjes slapen meid, spannend.

Andere meiden die nu zijn komen zitten heel veel succes.

Groetjes en fijn weekend!

Yvonne

Geplaatst

hallo dames,

ook ik zit vanaf vandaag weer op het w8 bankje!!

we hebben vandaag 2 emmy's teruggeplaatst gekregen!

21 juli mogen we testen en ik hoop dat het positief is!

veel succes meiden .

Geplaatst

Tjonge jonge, er mogen onderhand wel wat bankjes bij gezet worden! Het wordt hier echt druk!

Dat het maar een maand mag worden met veel successen!

En Terry, die laatste loodjes zijn echt zwaar! Sterkte nog effies!

Kim, fijn dat je er ook weer op mag zitten. En dat die laatste cryo's het maar mogen gaan doen!

Marieke, gaaf he? In ieder geval even zwanger zijn.... en ik hoop nog voor heel lang! Ik moest toen nog 10 minuten blijven liggen met een blaas die op knappen stond... Dus bij mij heeft het wel wat langer geduurd voordat ik weer buiten stond. Ook waren ze bij mij ietsie te laat... Ach.....

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Kim! Welkom terug, én meteen op de wachtbank. Ga heel hard voor je duimen dat deze laatste cryootjes het helemaal zijn. Wat Yvonne al schreef: save the best for last! Geldt nu voor ons beide. Fijne vakantie en wel even laten weten of het gelukt is, he ;-)

Wat een druk bankje inderdaad... leuk!

Terry, hoe gaat het met je?? Is het nog een beetje vol te houden. Super spannend allemaal zeg... heel veel succes nog de komende dagen!

Draakje, welkom op de bank! Dat de emmie van jou ook lekker mag blijft zitten voor lang tijd.

Hilde, ja, is mooi moment! Stel je voor dat deze keer lukt, dan hebben we onze kleine (of kleintjes) al gezien vanaf het moment dat ze blastocystes waren, haha! Gek idee... Hoe gaat het verder met jou? Binnenkort alweer de 3e echo, toch? Spannend weer. Lijkt me zo bijzonder, om je kleintje zo op het scherm te zien en te zien groeien. Helemaal genieten lijkt me.

Geplaatst

Hey Marieke,

Wat gaaf dat je ze ook al echt hebt gezien. De arts liet ons zien waar hij ons embryootje had ingebracht. Dat kon je zien door de luchtbelletjes. Het embryootje zelf hebben we niet gezien. We heeft de man van het lab op een plaatje aangewezen in welk stadium ons embryootje was.

Ja, inderdaad, maandag over 2 weken al weer een echo. Het is nu steeds leuker. Eerst zagen we alleen maar een 'boontje' met een knipperlichtje erin, maar de laatste keer konden we toch echt hoofd en billen en armpjes en beentjes met voetjes onderscheiden! Al ging ik wel eerst op zoek naar het knipperlichtje! En ja, dat knipperde nog! Ze heeft het ook laten horen... Het wordt steeds echter allemaal!

Hopelijk kan jij dat binnenkort ook ervaren!!!!!

Maar eerst maar weer eens succes met wachten!!!!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Hai Hilde,

Ja dat is echt gaaf (ik ben net als Marieke in de VU Geweest) Op het moment dat je binnenkomt ligt je embryootje nog onder de microscoop in het lab ernaast en dat is weer verbonden met een beeldscherm in de behandelkamer.. Je kunt het dus echt best goed zien!

Alle anderen welkom hier, gedeelde smart is halve smart he, de dagen kruipen voorbij.. Terry laat je het meteen weten morgen?

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

ja leuk is dat he dat je kan meekijken op het beeldscherm in het VU

zie je zo je emmie heel groot en dan dat ie word opgezogen in een lange naald ( van glas heb ik ergens een keer gelezen) en dan komen ze binnen met en voor je het weet zitten er belletjes in je buik en daar zit de emmie dan tussen.

hier zijn vanochtend de poten van mijn bankje ingezakt.

mijn hoop werd aldoor een beetje groter

maar helaas de duvels zijn doorgebroken.

ik ga morgen ochten bellen en zal dan wel dinsdag voor eerste echo moeten

en dan moet ik weer aan de prik

zucht

ik blijf hopen en geloven in wonderen

alleen was het wel een superdepri begin van de dag vanochtend

suc6 meiden met testen enzo

en het is lekker druk hier

ik hoop dat er binnenkort een heleboel zwangerschappen worden gemeld hier!!!

duurt voor mij nog even voor ik weer kom zitten hier dus sterkte allen!!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Lief dat jullie mee leven. Ik ben echt op van de zenuwen. ik durf niet eerder te testen. Wel voelde ik net weer mijn liezen het is een raar gevoel maar ik krijg er wel hoop door.

Ik laat jullie snel wat weten.

Dames hou vol op het bankje!!!!!!!!!!

groetjes terry

Geplaatst

Oh Lila, wat jammer nou. Zou inderdaad mooi zijn geweest als het toch natuurlijk was gelukt. Nou meid op naar icsi poging 2 en hopelijk ligt daar je geluk.

Terry, nog een nachtje slapen en dan weet je het. Ik hoop het zo voor je meid.

Afgelopen zaterdag is mijn menstruatie doorgezet. Ik ga morgenochtend het ziekenhuis bellen en hopelijk kan ik deze maand nog door met cryopoging 2. Ik hoop dat het nog net kan voor de zomerstop. Laat het morgen weten.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

oh lila en yvonne, wat erg dat het niet gelukt is deze keer!!

verschrikkelijk zeg!

ik hoop dat jullie beide de volgende keer meer geluk hebben, we duimen voor jullie!!

Geplaatst

Balen weer Yvonne!!!

En Lila, jammer dat de natuur zijn werk niet zelf heeft mogen doen.

Succes weer meiden!!!

En Terry, nog succes met wachten!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Jee wat een volle ba(n)k en wat spannend allemaal! Weet je al iets Terry?

De rest veel gelukgewenst. Hopen op een mooi resultaat deze maand!

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik heb helaas slecht nieuws. Niet gelukt. Ik kan het nog niet bevatten en wil het nog niet gloven het dringt overgens nog niet door. Ik wacht tot er een huilbui komt maar dat zal wel gebeuren als ik ongesteld wordt. Ik ga nog wel tot woensdag door met de medicijnen tegen beter weten in maar ja. Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was maar ja door die medicijnen wordt je waarschijnlijk voor de gek gehouden. Nu eerst maar een paar maanden rust. nog 1 cryo

Voor iedereen die op het wachtbankje zit succes op naar een goed resultaat!!!!!!!!!!!

kus ted

Geplaatst

Nora,

Wat een heftig verhaal. Ik hoop dat je de kracht en sterkte vindt om uit het dal te kruipen en naar een volgende poging te gluren. Huil maar lekker uit meid.

Terry,

Jammer dat het voor jouw ook niet gelukt is. Ook voor jouw veel succes met het vervolg.

succes aan de anderen die allen op het bankje zitten. Hopelijk krijgen we binnenkort een beetje positief nieuws. Dat de embietjes zich allen maar warm nestelen bij de mama...

Heb net op een ander forum, een heel mooi medisch dossiertje gelezen over de embietjes en het innestelen. Super om te lezen. Goh ben even vergeten wie het weer geplaatst heeft, maar ik weet dat het een van ons is ( eentje wat ook op dit forum schrijft), sorry maar ben het echt vergeten. Ga het opzoeken.

Het is gewoon super om te lezen...

Liefs,

Annick

x

Geplaatst

GEVONDEN !!!!!!!!!!!!!!

Het is ons Mariek en ze heeft een apart item gemaakt... Innesteling.

Ongelofelijk.

Mariek,

waar heb je dat gevonden? stond er nog meer info bij?

Liefs,

Annick

x

Geplaatst

Ow Terry, wat enorm balen, meid! Vooral als je jezelf al op wat anders had ingesteld. Wat zal de teleurstelling groot zijn!

Veel succes met het moed verzamelen voor de volgende poging!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Ohh Terry wat balen meid... Ik had het niet verwacht... Heel veel sterkte...!

Lila, helaas ook geen wondertje voor jou... balen hoor... Nu vol goede moed aan poging 2...

Hier alles rustig..

Liefs,

Pien

Geplaatst

Terry, wat erg voor je meid. Ik wens je veel sterkte, het is verschrikkelijk die teleurstelling dat weet ik. Je moet het eruit gooien met een huilbui, dat lucht enorm op. Een dag na de eerste dag van je menstruatie ga je je weer beter voelen want dat heb ik ook. Ik ben weer lekker aan het sporten sinds zondag en heb behoorlijke spierpijn. Dat sporten doet me weer heel erg goed want ik had het al drie maanden niet meer gedaan, ik was alleen maar met ivf bezig. Ik ga er weer lekker tegenaan en ik zie het allemaal wel. Ik ga wel gewoon door tot mijn laatste poging.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Terry, wat een grote teleurstelling voor je, meid. Laat de tranen maar komen, de boosheid, het verdriet. We weten allemaal hoe het voelt... de onmacht. Heel veel sterkte.

Dikke knuffel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden