Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb me hier nog niet zo veel laten zien, ik dacht dit keer maar een keer geen wachtbankje, zo heftig, maar het lonkt toch...

bees en yvonne en cindy, wat vreselijk dat t niet gelukt is. t is zo plotseling gedaan he, zo'n lange voorbereiding en dan ineens, niet gelukt. echt een klap in je gezicht... ik hoop dat jullie weer een beetje bij kunnen komen. veel sterkte.

bees, ik denk dat er miosschien toch wel iets van innesteling is geweest, wij mogen in ons ziekenhuis ook op dag 15 na punctie testen en normaliter zou er dan hcg kunnen zijn. t was waarschijnlijk dan maar een klein beetje, maar wel heel heftig om het zo mee te maken!

Groet allemaal,

Lis

(testen 6 aug)

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dankjewel meiden, voor al die lieve reacties! echt fijn hoor..

Yvonne: jij ook veel sterkte de komende tijd, hou de moed erin hè!

morgen weten we meer over het vervolg...

veel liefs van Bees!

Geplaatst

Er is iets gaande in mijn buik. En ik weet nog steeds niet wat!

Het kan nog alle kanten op denk ik. Ik weet ook niet welke invloed die bolletjes hebben.

Het rommelt en het is een opgeblazen gevoel. Niet echt wat ik gewend ben als ik ongesteld wordt.

Maar ja, voor hetzelfde geld komt het morgen toch zover en kan ik de tamme pony's weer uit de kast trekken.

Wachten... wachten... wachten...

jullie weten er alles van.... toch prettig zo'n forum!!!

Geplaatst

Positief blijven denken Mari,

zolang je nog geen bloed ziet gewoon denken dat het wel goed komt.

veel succes en gewoon blijven zitten tot de 5e he

Geplaatst

Mari,

Herkenbaar hoor. Tja, de wachtweken, ze vallen niet mee. Alles wat er in je lijf gebert zet je aan het denken en maakt te tegelijk ook erg onzeker. En google brengt je tot antwoorden, maar niet het antwoord.

Zelf idd afgelopen week zeurend gevoel in de onderbuik. Gisteren steken in de onderbuik. En nu nog beetje zeurend gevoel.

Jij bent over de helft van de wachtweken. Ik zit nu op de helft.

Heel veel sterkte de laatste 3 dagen!!

Liefs, Marianne.

Geplaatst

Mari, gaat het nog goed? Jij zit nu echt in de broekloerfase.

Ik heb nu hetzelfde Marianne. Gisteren voelde ik helemaal niks en vanaf vandaag een zeurend gevoel onderin mijn buik. Wat het zegt weet ik niet. Zal wel door de bolletjes komen. Zoals je zegt: we zijn over de helft. Nog even volhouden.

De rest op het wachtbankje ook sterkte!

Geplaatst

Eigenlijk heb ik ergens ook wel een beetje het gevoel dat het goed komt. Maar ik vind dat tegelijk ook wel eng want dan is de teleurstelling groter als het toch niet zo blijkt te zijn. Daarom zou ik zo graag iets voelen of merken waardoor ik het zeker weet want het gevoel is niet echt ergens op gebasseerd.

Maar we zijn lekker aan onze vakantie begonnen en hebben genoeg afleiding.

Marianne en Lisl, ook super veel sterkte met wachten!! En de rest natuurlijk ook! Ik ben het overzicht een beetje kwijt.

Geplaatst

Nou dat gevoel was dus onterecht. Ik ben vanmorgen hartstikke ongesteld geworden. Het zit erop voor ons.

We hebben nu 2 pogingen gedaan en misschien onbegrijpelijk voor velen van jullie maar voorlopig is het voor ons genoeg zo.

Ik zeg niet dat de 3e poging er nooit van zal komen maar voorlopig zit het er niet in. Het is puur gevoelsmatig, ook door de ervaring met de laatste punctie. Hoever wil je gaan en ben ik bereid om mijn eigen gezondheid op het spel te zetten. We hebben het heel goed samen en daar zijn we heel dankbaar voor.

Ik zal dan ook wel even wegblijven van het forum. Even alles een plekje geven.

En daarbij: De wonderen zijn de wereld nog niet uit. De dokter noemde het "onwaarschijnlijk dat het op natuurlijke wijze zou lukken" maar niet onmogelijk.

Voor de anderen op het bankje: Er zijn nu genoeg negatieve uitslagen he! Het wordt nu wel weer tijd voor wat positief nieuws!!

Heel veel sterkte allemaal en ik wens jullie allemaal een super gezonde baby toe!

Groetjes, Mari

Geplaatst

Jeetje Mari,

wat een teleurstelling voor jullie. Ik kan me dat gevoel best voorstellen hoor: voorlopig effe niet. En ook dat je voorlopig niet zo actief zal zijn op het forum kan ik me goed indenken. Misschien dat je dit toch nog leest en de andere reacties die ongetwijfeld zullen komen.

In dat geval: lieve Mari, ik wens je heel veel sterkte met deze teleurstelling!! En veel geluk met wat de toekomst voor jullie ook mag brengen. Hopelijk horen we nog een keer van je hoe het gaat. En wie weet ergens in de toekomst lezen we weer over het traject waar je je in bevindt...

:bye:

Liefs,

Anne

Geplaatst

He Mari,

Wat ontzettend balen dat het niet is gelukt. Een grote teleurstelling! Zeker na alles wat je ervoor hebt moeten doen.

Kan me goed voorstellen dat je alles even van je af wilt zetten. Even geen hormonen, geen spuiten, geen puncties. Even niet elke dag, elk uur van de dag aan ivf moeten denken... Heel goed dat je voor jezelf, voor jullie samen, goed luisteren naar jullie gevoelens en emoties en daar ook naar handelen.

Ik wil je heel veel succes wensen, lieve Mari. En wie weet, inderdaad, dat het onwaarschijnlijke nog een keer waarschijnlijkheid wordt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

:knuf:

X, Mariek

Geplaatst

Hoi Mari,

Wat vreselijk dat het niet is gelukt! Wat is dat toch schrikken dan ineens he. Ik kan me voorstellen dat je er even afstand van gaat nemen. Wie weet wat de toekomst brengt of misscchien gaat t over een tijdje ineens toch weer kriebelen en ben je hier weer meer dan welkom.

Voor nu heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog een fijne vakantie hebt (jij had toch vakantie nu?)

Hou je taai,

Lis

Geplaatst

Mari,

Balen zeg! Heel veel sterkte om het een plaats te kunnen geven. En wie weet vinden jullie ooit de moed voor een derde poging.

Maar idd de liefde van elkaar is ook erg belangrijk!!

Liefs, Marianne.

Geplaatst

ach Mari verdorie nog aan toe!!

daar baal ik nou ook toch eens effe stevig van!

ik had echt voor jullie positiever nieuws gewenst...

ik kan me voorstellen dat het even genoeg is, al die polonaise aan je lijf en vooral je hoofd, het is een heftige toestand steeds die onzekerheden en verwachtingen die door je leven spoken (soms meer soms minder, maar toch ergens altijd wel aanwezig)

wij hebben besloten meteen door te gaan met de tweede poging, meer omdat ik voor mijn gevoel nu in die 'flow' zit van spuiten en slikken.... maar die derde keer is ook weer anders lijkt me..

ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en liefde toe samen en wie weet lees ik je nog tzt!:bye2:

liefs Bees

Geplaatst

Mari,

Ook van deze kant veel succes met je leven. Niemand kan in je plaats beslissen en het belangrijkste is dat jullie er zich goed bij voelen.

De dokter hier in Hasselt heeft altijd verteld : " Ik zal nooit tegen een vrouw zeggen dat ze "nooit" geen kinderen kan krijgen, want niets is zo onvoorspelbaar als een vrouwenlichaam". En ik geloof dat ook. Zeg nooit nooit hé...

Veel liefs en weet dat we er altijd voor je zijn, ook al ben je nergens mee bezig. Zo gewoon even een "halloooo" is ook al leuk hé.

liefs,

Annick

x

Geplaatst

Hoi Mari, ook hier wil ik je nog even succes wensen verder met alles, hoop dat je het een plekje kunt geven, ik weet hoe moeilijk dat dat kan zijn en anderen waarschijnlijk ook. Hoop voor je dat het ooit wel nog mag lukken.

Liefs Cindy

Geplaatst

Nee Mari, wat erg. Ik hoopte het zo voor je. Zeker omdat je er zo'n goed gevoel bij had.

Ik snap best dat je even niks meer wil. Zo'n heftige punctie hakt er in. Mijn arts neemt dit wel heel serieus en wil na een eventuele negatieve afloop het met mij nog hebben over andere manieren voor een punctie, dus misschien kan dit voor jou over een tijd ook wat zijn.

Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling. En ik hoop voor je dat jij 1 van die mensen bent waar inderdaad een wonder plaats vindt.

Geplaatst

he mari, wat erg voor jullie!

we kunnen het allemaal begrijpen als je even rust wilt.

het is ook niet niks he!

rust even lekker uit, geef het een plekje.. de wonderen zijn de wereld niet uit!

wij wensen jullie veel sterkte meis!

Geplaatst

Wat een tegenslag, Mari!

Tjonge... een dag ervoor was je nog vol hoop... en dat werd dus echt genadeloos afgestraft! Niet te filmen zeg!

Pas goed op jezelf. Het is een heftige tijd (geweest).

Het zou toch heel mooi zijn als het zonder poespas zou lukken om zwanger te raken! Het is je van harte gegund!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

hallo meiden,

wat een teleurstellingen allemaal weer, heeeeeeel veeel sterkte de komende

tijd.

hier was vandaag de spanning om te snijden, eindelijk kwam het verlossende telefoontje,

morgen dan toch een tp van onze cryo's, in iedergeval van 1 en de 2e was nog een twijfelgeval.

dus vanaf morgen zit ik dus voor de 3e keer( en we gaan ervan uit dat drie keer scheepsrecht is) op het wachtbankje..

ik spreek jullie snel dames houd alvast een plekje voor me vrij!!:toothy2:

tot snel

liefs bri

Geplaatst

Hè bah, Mari, wat een teleurstelling. Volg je gevoel en wie weet....

Bri, we gaan weer voor je duimen.

En ff over mezelf.

Ik ga donderdag lekker een weekje op vakantie, als we terugkomen dan hebben we nog een week vrij en storten we ons een aantal dagen volledig in het Westfriese kermis gedruis, dan nog bijna een weekje bijkomen en dan gaat het gebeuren. Maandag 25 augustus gaat mijn eileider er aan de linkerkant uit en proberen ze de rechter nog een keertje door te spuiten. Ik zal daarna een week of drie uit de running zijn. Denk ook niet dat ik op het forum te vinden ben. Hopelijk gaat alles goed en mogen we in november aan poging 3 beginnen. Tegen die tijd horen jullie wel weer van me.

Daarom: aan alle dames (en de bijbehorende heren natuurlijk) heel, heel, heel, heel veel succes en sterkte met alles. Of het nu fm, tp, cryo's, ww etc. zijn. Ik wens jullie allemaal een prachtige baby(babies) toe. Ik duim voor julli allemaal even hard.

Dikke knuffel van mij

Liefs

Geplaatst

Bri, alvast welkom op de bank. Inderdaad plek genoeg. Succes morgen!

Natasja, veel sterkte met de operatie en het herstel, maar eerst genieten van je vakantie en de kermis!

Geplaatst

Bri,

Zet je maar goed schrap op het bankje en geef jij aub het startsein van weer een mooie maand met positieve verhalen. nestel je lekker en doe het rustig aan...

Otjes,

Geniet van je verlof, het zou wel eens de laatste kunnen zijn met z'n tweetjes, allee zo doen wij het toch, zo van stel dat... Positief denken helpt enorm vooruit zeggen ze hé.

Ik wens je ook veel succes met de ingreep en hoop dat je niet teveel pijn gaat hebben na de ingreep. Dan op naar de volgende poging, het zou een mooie jaarafsluiting zijn.

Aan de anderen: succes !!!!

liefs,

Annick

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden