Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gaaf Bri, dat je weer gauw het bankje op kan!!!

Natasja, een hele fijne vakantie. En heel veel sterkte strakjes met de ingrepen!!!

Groetjesssssssssssss

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Natasja,

Heel veel sterkte de komende tijd met de ingrepen. En dan maar hopen op een goed resultaat!

In ieder geval ook nog een prettige vakantie.

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

hallo dames,

hier is alles vanmiddag super gegaan ik zit officieel op het wb met

2 emmy's lekker warm in mijn buikje.

een van uitstekende kwaliteit en een van redelijke kwaliteit..

nu gewoon even twee weken siesta houden en dan weten we meer!!!

dinsdag 19 aug TESTEN!!!!

Otjes,

heeeeel veeeel succes alvast met de operatie en dat 2008 gewoon jouw jaar wordt!!!

hier in indergeval de instelling om de maand augustus positief op de babyboom kaart te zetten!!

liefs bri

Geplaatst

He Bri, welkom op de wachtbank. Ziet er goed uit, 2 stuks.

Ik heb sterk het gevoel dat ik er morgen af ga vallen. Heb sinds gisteren al ongikrampen. Is wel doodeng om naar de wc te gaan. Aan de ene kant wil ik graag de hoop houden, maar als het dan toch mis moet gaan, dan maar snel. Ben blij als we een paar dagen verder zijn, dan heb ik tenminste duidelijkheid. ROTdagen.

Geplaatst

Bri welkom op het bankje, sterkte met wachten.

Natasja ik wens jou ook een hele fijne vakantie en daarna ook heel veel succes met je operatie.

Ik heb vandaag de uitslag gehad van mijn uitstrijkje en die was gelukkig helemaal goed. Verder mag ik deze maand ook door met een volgende cryo. Volgende week woensdag mijn eerste follikelmeting. Ik ga wel aangeven bij mijn gyn dat ik wil dat ze de embryo's die ik nog heb, vier, gaan ontdooien totdat er een bij zit die wel gaat doordelen anders heb ik liever geen terugplaatsing. Ik heb namelijk geen vetrouwen in een embryo die niet doordeelt. Ze moeten dat natuurlijk wel aankaarten bij het LUMC. Maar goed dat horen jullie nog van me.

Ik denk dat ik rond 22 augustus weer een terugplaatsing heb als alles goed gaat. Jullie horen van me.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hoi Natasja,

Geniet van de komende tijd, leuk zo'n kermis, ben er ook echt dol op!

Heel veel sterkte straks met de operatie, bij mij is in december ook 1 eileider verwijderd, het is mij reuze mee gevallen, mocht snel naar huis en weinig pijn.... (de rest weet je of lees je hieronder ;-)

Lieve groet,

Leeuwtje

Geplaatst

Yvonne, fijn om te horen dat alles goed is en je binnenkort weer voor een cryo poging mag gaan. Hoop zo voor je dat die mag slagen!

Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Voel me gewoon erg onzeker. Vast wel herkenbaar voor iedereen. Ben nog niet ongesteld, had dit dinsdag normaliter moeten zijn. Maar ben ook bang dat het uitgesteld wordt door de progesteron. Heb deze ervaring nl. ook met pregnyl gehad. Heb verder ook geen andere klachten die zouden kunnen aangeven dat ik zwanger zou kunnen zijn.

We wachten maar af tot we zondag mogen testen. Maar spannend is het wel!

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

Hoi Marianne,

Ik heb precies hetzelfde. Ik had woensdag ongesteld moeten worden, maar ook niks. Ik voelde verder precies een normale cyclus en nu heb ik alleen maar menstruatiepijn, maar GEEN bloed. Ik ben er woensdag helemaal vanuit gegaan dat het niet gelukt is en nu eigenlijk nog steeds. Ik was woensdag nog bij mijn arts en zij zei dat de tekenen nu inderdaad niet goed zijn en dat de bolletjes de menstruatie kunnen uitstellen. Hoop dat het voor jou goed nieuws betekent dat je nog geen ongi hebt, maar bij mij verwacht ik echt helemaal niets. Volgens de arts kan ik morgen trouwens al gaan testen. Alle hormonen die een test positief kunnen maken zijn dan uit je lijf en als je zwanger bent moet je dat ook al goed kunnen zien. Volgens haar is het helemaal betrouwbaar. Ga dat dus morgen doen, zou bij jou dus ook kunnen...

Ik zou het wel een opluchting vinden als ik de utislag zeker weet. Nu zit er toch nog die ene procent twijfel, waardoor ik het niet helemaal af kan sluiten. Wel vervelend om een test te moeten doen, die weer negatief wordt. Had zo gehoopt dat als ik weer een keer een test zou doen deze dan eindelijk eens een keer positief zou zijn.

Lastig deze dagen van onzekerheid!

Jij ook veel sterkte!

Liefs Lisl

Geplaatst

Hoi Lisl,

Ik heb van een vriendin ook wel eens gehoord dat ze ongipijn had, en zwanger bleek te zijn.

Heb je met de arts er nog over gehad hoelang je uitstel van de menstruatie kan hebben bij progesteran gebruik?

Hoop toch zo dat we deze maand nog wel een beetje hoog mogen houden. Iedereen valt er maar af, dat voelt ook niet goed. En vind het ook verschrikkelijk voor hun allemaal. Iedereen zet zich er zo voorin, en waarom mag het dan niet? Bij anderen vliegt het zo maar aan!

Misschien dat we dan morgen ook testen. Zal het vanavond even voorleggen. Moet nl. vanavond aan het werk tot 23.30 uur.

Maar zal in ieder geval even een goede test in huis halen.

Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje bang om te testen. Bang voor slecht nieuws. Maar het haalt wel die onzekerheid weg.

Jij ook nog even sterkte!

Liefs, Marianne.

Geplaatst

Ik heb niet gevraagd hoe lang het kan uitstellen, maar ze hebben eerder al gezegd dat als ik geen ongi heb op de testdatum dat dit niet betekent dat ik zwanger ben. Heb ik dus maar goed in mijn oren geknoopt!

Statistisch gezien zou het nu toch inderdaad weer eens raak moeten zijn! Ik wordt ook erg moedeloos van al het slechte nieuws de laatste weken. Iedereen die dit door maakt zou beloond moeten worden! Het is zo'n intensief traject.

Ik snap wel dat je bang bent voor slecht nieuws, maar ik bedenk dan maar weer dat een dag extra onzekerheid en dan nog eens slecht nieuws nog vervelender is. Zal ook zien dat ik binnen een uur na de test ongi wordt...

Succes morgen of overmorgen!

Geplaatst

He Lisl, Marianne,

Spannende dagen voor jullie beide! Wilde even zeggen dat ook ik precies op het juiste moment ongikrampen kreeg, zoals andere maanden ook het geval was. Heb er een week last van gehad, maar ik was toch echt zwanger. Je lichaam kan je zo voor de gek houden... Nog even volhouden, meiden, je weet maar nooit!

Heel veel succes met testen morgen.

Geplaatst

hoi marianne en lisl,

ik duim nog even hoor! t is toch wel fijn dat er nog geen ongi is, is er nog genoeg hoop! maar wat je zegt, die progestan kan ervoor zorgen.

Ik vind dat jullie erg lang moeten wachten op je test... mijn testdatum was woensdag, en jullie liepen 1 dag achter. Maar elk ziekenhuis is anders... t is wel wat je zegt marianne, t haalt de onzekerheid weg.

heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Lis

Geplaatst

Dames heel veel succes met de laatste wachtdagen. Ook ik had een zeurderig gevoel in mijn buik maar bleek toch zwanger. Sterkte!

Groeten, Nora.

Geplaatst

hallo meiden,

hou nog even vol!!!

wij moeten toch een groot succes maken van augustus!!!

en ben het helemaal met jullie eens, het moet nu toch maar eens raak zijn,

bij ons is dit de derde terugplaatsing, dus bij ons wordt nu gezegd 3x scheepsrecht!!

HOOP ECHT DAT DIT WAAR IS!!!

hier alles rustig, heb wel iets meer last van mijn darmen, en moet vaker een grote boodschap doen echt 2 keer per dag( sorry dames voor de uitleg) terwijl ik normaal 1 keer per 2 dagen kan....

hormonen misschien? heb woensdag en donderdag heel iets donkerbruin bloed verloren, en gelijk vraag je je af innesteling....

je weet het gewoon niet,

we kunnen echt niet meer oen dan afwachten...

heel veel sterkte allemaal

liefs bri

Geplaatst

Dankjewel voor jullie medeleven!

Ik word echt gek. Begin nu alweer voorzichtig te dromen dat het misschien toch positief is. Baal ik van, want ik was woensdag zo teleurgesteld, heb met de arts al de volgende poging (mogen in september alweer) al besproken en me er al helemaal bij neergelegd. Wil niet 2 keer binnen 1 poging zo teleurgesteld worden. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar is wel lastig. Jullie horen het morgen!

Geplaatst

Het is ook allemaal zo lastig... Wat voel je nou precies??

Mijn darmen spelen ook altijd op rond mijn menstruatie. En daar had ik in de wachtweken dus ook last van...

Dus tja... wat veroorzaakt de pijn rond de menstruatie... en wat is het nu???

Morgen duidelijkheid dames. Spannend... Ik hoop met jullie op een goede afloop!

En Bri, het lijkt erop dat de hormonen wel wat doen met je darmen... Hopelijk gaat het allemaal goed!!! Ik hoop ook op 3x is scheepsrecht!!!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

@ Lisl en Marianne,

Meiden zet 'm op, jullie zijn de 'trendsetters' voor augustus! Ik ga zoooo voor jullie duimen! Toi toi toi

Greetzzzz,

Elena

Gast estrhalita
Geplaatst

He dames, alles is nog mogelijk hoor. Ik wist ook zeker dat ik ongesteld zou worden. Voelde echt ongi krampen etc etc maar was zeer verbaasd met een positieve test. Dus de hoop niet opgeven. Ik zal voor jullie allemaal duimen.

Geplaatst

Mijn gevoel klopt helaas. Begon gisteren weer een beetje hoop te krijgen, maar had vanochtend toch een hele erge negatieve test. Kon nergens ook maar een iniminie streepje ontdekken, hoe erg ik mijn best ook deed.

Gaat op zich weel goed met me, want heb het afgelopen woensdag al een plek gegeven. Zou wel willen dat eindelijk de ongi doorbreekt. Nu emt de bolletjes gestopt, dus zal wel loskomen.

Helaas ook geen cryo's, maar bij mijn volgende menstruatie mogen wel al weer starten. Ga er dus met frisse moed weer tegenaan. Nu eerst een maandje rust, over een paar weken lekker ertussenuit enz.

Dank jullie wel voor alle steun en succes voor degene die er nog op zitten of op komen!

Geplaatst

Balen Lisl!!!! Kan me voorstellen dat het toch wel erg teleurstellend is als je even goeie hoop hebt!

Pas goed op jezelf!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Tjee eerst de maand juni en nu ook juli al veel van het bankje gevallen.

Zo te zien gaat het in augustus ook nog zo door.

Jongens heel veel sterkte allemaal

en nu duimen dat het de goede kant opgaat

er moet toch onderhand weer iemand zwanger worden ???:B-0020:

Geplaatst

Hoi Lisl, dat is toch nog flink balen zeg, je hoopt het zo en dan is het weer niet zo. Kop op meid veel sterkte en dan vol goede moed de volgende poging in.

Liefs Cindy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden