Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Diana, nee het gaat nog niet beter.

Ik zit in een verdrietige Borderline mood, en zoals je las dat mn man weg is, heb vanmorgen functioneringsgesprek gehad heb vanmiddag weer therapie, ik voel me niet lekker......

Sorry ik wil niet klagen maar weet ff niet bij wie ik het kwijt kan

Liefs Renaat

• Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey renaat,

Wat balen voor je meis!! Borderline is niet makkelijk.

Hoe ging je functioneringsgesprek? Wat voor werk doe je eigenlijk?

Misschien gaat het wat beter als je vanmiddag de therapie hebt gehad?

Liefs Diana

Geplaatst

Effe een positief:sign13:... lekker dat je dan net vandaag therapie hebt! Kan je alles er effe flink uitgooien!

Maar wel vervelend dat je je niet plezierig voelt!

Hoe is je functioneringsgesprek gegaan?

En hier kan je altijd klagen...

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Ik doe logistiek werk bij een ict bedrijf.

Ik zit al 2 jaar in de ziektewet en er lopen allerlij zaken waardoor ik mn baan kwijt kan raken ( uwv ) en zo, vanwege mn borderline.

Tegen gesprekken zoals functionerings gesprek zie ik zooo tegenop dat ik heel veel negatieve energie opbouw ( heb dus zitten huilen tijdens dat gesprek ) omdat ik dan geen kant meer op kan met mn emoties waardoor ik nu in een negatieve spiraal zit.

Het gesprek ging wel goed, mn baas was wel tevrede.

Maar ik ben altijd zooo bang dat ik ontslagen ga worden of fout mn werk doe.

Ja, misschien is dat nu juist wel goed dat ik vanmiddag therapie heb, weet wel dat ik eind van de middag helemaal uitgeblust ben.

En ik vind het echt heel vervelend dat mn man er niet is.

Sorry sorry sorry meiden

Liefs Renaat

Geplaatst

Ow lieve Renaat geen sorry gaan zeggen hoor!

Ik kan mij inleven in hoe je je voelt hoor, maar dat is een wat persoonlijk verhaal voor hier.

Je gevoelens zijn er nu eenmaal, en die gaan niet zo makkelijk weg. Ik hoop echt dat de therapie vanmiddag wat verlichting geeft, en de opgebouwde spanning los kan komen op een goede manier.

Ik denk aan je!!!!

:hugg:

Geplaatst

:hug:Oooh Renaat, wat rot voor je dat je in zo'n gruwelijke dip zit zeg.....je zat er gister vast al helemaal tegenaan te hikken....afscheid van je mannetje, funct.gesprek. Ben je allang in therapie? En merk je dat het baadt?

Hele dikke knuffel en liefs voor jou, van Linda,

Geplaatst

hey Linda, ik zit bijna 3 jaar in therapie, ik heb er zeker wel baat bij, mn borderline gaat niet over ,maar leer wel dingen over mijzelf, maar dat is wel heeel moeilijk, en bepaalde denkwijze en en gevoelens zullen nooit overgaan, en dat vind ik ook moeilijk.

en soms weet ik echt niet hoe of wat ik met mn emoties moet....

Inderdaad zat ik er waarschijnlijk al tegen aan te hikken.

Thanx meiden liefs Renaat

Geplaatst

Dat is ook wat er er van begreep inderdaad, dat borderline nooit over gaat, maar dat je wel kunt leren er mee om te gaan, accepteren dat je het hebt, helaas. Het lijkt me inderdaad hartstikke rot.....steeds waarschijnlijk de vraag: waarom? Slikte je ook medicijnen voordat je zwanger werd? Dan is het ook extra moeilijk dat/als je die waarschijnlijk nu niet mag slikken? Sterkte, ik hoop dat je snel weer wat positiever bent. veel liefs en lekker slapen zo, xLinda,

Geplaatst

Hoi Linda, ik slikte inderdaad medicijnen voordat ik zwanger werd, ben daar mee gestopt om zwanger te worden.

Ik heb redelijk geslapen vannacht, weer ff van dag tot dag bekijken hoe het gaat.

Liefs Renaat

Geplaatst

Ben blij te lezen dat je wel redelijk hebt geslapen! Als dat ook niet lukt, ga je je alleen nog maar vervelender voelen!

Heel veel sterkte weer vandaag!!!

Groetjesssssssss

Geplaatst

Hallo girlies, ik ben weer terug. Zie voor mijn vakantieverslag mijn eigen item. Ik ben aan het bijlezen, maar dat valt nog niet mee... Er gebeurt veel met ons allemaal, gelukkig zijn we nog lekker zwanger en voor de rest worstelen we ons er wel doorheen toch! Supergirls die we zijn. groetjes, niki

Geplaatst

Wauw, dat was gaaf!!!!

Het hele gebeuren van de intake was wel zo ongeveer wat ik er van had verwacht. Wat ik niet had verwacht was dat we ook een echo kregen. We hebben een aantal foto's op cd mee gekregen. We hebben het hartje horen en zien kloppen!!! Er biggelden even een paar tranen over mijn wangen! Gelukstranen!!!

Het kindje lag precies op schema! Helemaal mooi!!!

Bloeddruk was mooi!

4 augustus mogen we weer naar de verloskundige!

Groetjessssssssssssssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

Super zeg die verloskundige van jou, echo's op een cd super zeg.

Geniet lekker meid

Geplaatst

Gefeliciteerd Hildever! En gelukkig gaat het met ons allemaal nog goed! Houden zo!

Waar ik wel moe van word is dat ik zo moe blijf. Ik dacht dat dat na die 1e 3 maanden beter zou worden en dat is het denk ik ook wel zo, maar toch blijf ik behoorlijk moe. Het kost me soms moeite te accepteren dat ik gewoon niet zoveel kan. Hubbie vind het al geweldig dat ik iedere dag opsta en zegt, hallo je bent een kindje aan het bouwen hoor. Dus gelukkig steunt hij mij enorm. Maar ik heb het zelf gewoon. Ik ben meestal nogal actief en nu een heel stuk minder... Ach ja... En mijn buikie begint soms ook al aardig in de weg te zitten. En al dat geplas!! Man, ik kan beter op de wc gaan zitten.

Zo even mijn hart luchten hoor. Hebben jullie dat ook weleens? Ik zou het nooit willen missen hoor en ben enorm superblij en gelukkig en tevreden dat ik zwanger mag zijn, maar soms wil ik dat hub het even overneemt, en ik even lekker kan gaan en staan in mijn 'oude' lichaampje.

Komt denk ik ook omdat er hier gewoon nog zoveel te doen is. En dan kan ik minder dan ik zou willen. Ach ja... dan maar even het forum op... :-)

groetjes, niki

Geplaatst

Ja, gaaf he, Estrhalita! Er werd wel een bijdrage van €2,- gevraagd voor de cd, maar dat hadden we er natuurlijk graag voor over. 's Avonds meteen een fotootje naar opa en oma gestuurd, die dat helemaal fantastisch vonden!

Tja, Niki, ik ben de eerste 3 maanden nog niet door... maar heb er ook nog last van. Vorige week dacht ik dat het beter ging. Maar ik ben sinds dinsdag verkouden aan het worden. Gisteren om 5 uur smiddags kon ik eigenlijk mijn bed al wel in. Pffffffffffffffffffffffffft. Vanmorgen een uur nadat ik er uit was, had ik zo weer zin om mijn bed weer in te duiken. Ach... het gaat vast beter worden!

Groejtessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Niki,

Misschien komen alle spanningen er ook wel uit van het word ik zwanger of niet. Lange tijd stress word je natuurlijk ook moe van. Als het echt aanhoudt zou ik bijv accupunctuur gaan doen ofzo.

Geplaatst

Ja precies, ach ik klaag niet meer hoor. En acupunctuur doe ik al soms, maar misschien is een onderhoudsbeurt wel een goed idee inderdaad.

De '20 weken echo' was super, alles goed gelukkig. Meer details in mijn item. En verder weten we nu wat het gaat worden, maar ook wij houden het liever nog stil. Ik kan wel verklappen, het wordt een baby....!

:-)

Jubeldejubel... :blob6::blob6::blob6: Het gaat allemaal gelukkig heel goed.

Alleen nu de namen nog... Moeilijk moeilijk moeilijk. :cry2: We weten al 2 hele leuke namen, maar ja, moet je dan niet verder gaan zoeken, voor het geval je toch iets over het hoofd ziet? Iets waarvan je later denkt, had ik die maar genomen? Via de websites vind ik het nog niet zo leuk zoeken, al die lijsten doornemen... Iemand nog tips?

groetjes, niki

• 2 weken later...
Gast estrhalita
Geplaatst

Vandaag 20 weken echo gehad en de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Zie verslag in mijn eigen topic Estrhalita is zwanger.

Gast estrhalita
Geplaatst

Even een klein feestje, want vandaag ben ik precies 20 WEKEN. Het aftellen gaat dus nu beginnen haha.

Geplaatst

Gefeliciteerd es!!!!

Je bent lekker alweer op de helft! Nog zo'n week of 20 te gaan en je hebt een 2e zoontje in je armen, wauw!

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

THanx en jij natuurlijk je mooie meisje. Spannend toch he.

Geplaatst

Hier nog iemand die een grens over is gegaan. Ik ben nu 12 weken zwanger (en een paar dagen). Vanmiddag gaan we weer kijken hoe het met de kleine is. De dochter van mijn man (14) gaat ook mee. Ze heeft nu vakantie. En het is maar de vraag of ze mee kan naar de 20 weken echo (ze woont meer dan een uur rijden bij ons vandaan).

Groetjessssssssssssssssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

He dames, alles goed bij iedereen?

He even een vraagje, hebben jullie ook al lekkende borsten? Ik heb vaak in mijn slaap t-shirt s'morgens natte plekjes in mijn t-shirt zitten. Vind het nog een beetje vroeg?

Geplaatst

Hier alles prima!!!

Tjonge... lekkende borsten.... Gaan we dat ook nog krijgen?

Hihihi, ik weet het niet of het vroeg is... Ik heb er nog geen last van, maar dat is niet raar, want ik loop heel wat weekjes op je achter.

Begin net 'last' te krijgen van dat de kleding wat begint op te bollen en dat de bh's eigenlijk te klein beginnen te worden....

En dan het volgende vraagstuk... wat voor een bh's moet ik dan halen? Want... hoe groot gaan die stuiterballen nog worden?

Heb geen zin (en niet de financieen) om elke maand nieuwe te gaan halen.

Groetjesssssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden