Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb gewoon bij de H&M bh's gekocht en voor het einde en de borstvoeding, borstvoedingsbh's. Die rekken ook wat mee. Bij mijn vorige zwangerschap groeiden de borsten maar 1 maatje, nu zijn ze al 2 maten gegroeid dus hoe groot ze gaan worden is niet te voorspellen denk ik.

• Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt voor de tip Estrhalita!

Las trouwens op een ander forum van 2 vrouwen die in januari de baby verwachten dat ze ook last beginnen te krijgen van lekkende borsten.... Dus eh, dan weet je dat er meer dames zijn die er al last van hebben.

Groetjesssssssssssssssss

• 2 weken later...
Geplaatst

Nou, we zijn weer bij de verloskundige geweest. Het gaat allemaal nog heel mooi, via schema. Dus over 5 weken mogen we weer terug komen. Over 3 weken mag ik bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo. Degene die dat altijd doet binnen de praktijk, is nog op vakantie. Zijn werkschema voor na zijn vakantie is nog niet duidelijk... vandaar dus....

Groetjessssssssssssss

• 2 weken later...
Geplaatst

Hihihi, o ja hier staat het, wist dat het ergens moest zijn.

Vanmorgen werd ik wakker en voelde een klein nat plekje in bed, en ik draaide daar heen, was het precies op de plek waar mn borst het matras raakte.

Dus ja, volgens mij heb ik s'nachts een klein beetje lekkende borsten.

Ik zie al wel vaker kleine wit uitgeslagen plekjes aan mijn kant op de matras hoes, maar snapte totaal niet wat het zijn kon tja, het kwartje is gevallen denk ik :ohmy:

Liefs Renaat

Geplaatst

Lekkende borsten, hmmm, heb er nog niks van gemerkt, zal toch eens op gaan letten, maar ik denk dat ik de dans nog even ontspring.

Ik heb wel ineens enorme opgezette aders naar met tepels toe lopen (raar gezicht!) en mijn tepels zijn heel erg uitgedroogd, dus ik smeer maar met borstencreme. Hebben jullie hier ook last van?

'

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Diana,

Nou, ben nog niet zo ver als jullie, maar ik smeer wel met body creme, omdat mijn tepels nogal jeuken.... en soms ook andere delen van de borsten.

Groetjessssssssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

Nou bij mij lekken ze ook af en toe, vooral de linker, en het ruikt echt naar zure melk. Bah smerig.

He even wat anders, morgen om 11.40 een 3D/4D echo. Wauw ik ben er helemaal opgetogen van. Kan niet wachten tot morgen. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten hoe het was en probeer wat foto's te plaatsen om natuurlijk met onze kanjer te showen haha.

Fijne avond nog.

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo daar zijn we weer. De echo viel een beetje tegen. De kleine draaiden de hele tijd met zijn gezicht weg, jammer was dat. De 5 mooiste foto´s zal ik zo plaatsen bij echo foto´s.

Geplaatst

Hey Es,

Ik heb je foto's gezien, ze zijn mooi hoor! Wat duidelijk allemaal, echt schitterend.

Viel de echo tegen omdat de kleine slecht in beeld wilde, of om een andere reden?

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik denk meerdere redenen. 1ste was dat de kleine er niet goed voor lag. Robbie was echt een fotomodel zeg maar, ook vond ik het veel te kort en kregen we maar 2 kleurenfoto's. Dat bedrijf waar ik het 2 jaar geleden heb gedaan is failliet, maar die was wel veel uitgebreider. Nu heel erg commercieel. Dat was wel jammer. Maar het blijft natuurlijk mooi om te zien.

Woensdag naar de vk, dan ook de uitslag van de suiker en dan gaan we vrijdag op vakantie. Dus dan ben ik 2,5 weken niet online. Moet dan een hoop bijlezen als ik terug ben.

Geplaatst

Klinkt allemaal niet erg leuk es.

Dat de kleine er niet mooi voor ligt is wel heel vervelend, maar aan hun om daar een oplossing voor te zoeken lijkt mij?

Wij kregen 2 extra keren, omdat het de eerste keer er slecht voor lag, vond ik wel netjes.

En maar twee foto's....pffff....vind ik wel erg zuinig hoor.

Wij kregen de eerste keer 3 foto's mee, omdat het gewoon niet te zien was, en de tweede keer 5 zwart wit foto's, en een hele boel kleurenfoto's op cdrom, en het consult zelf ook op dvd (ongeveer half uurtje).

Is het niet een idee om ze er op aan te spreken? op deze manier is het niet wat je ervan hebt verwacht en gehoopt, en waar je recht op hebt, toch?

Gast estrhalita
Geplaatst

WIj kregen een DVD, 3 zwart wit foto's en 2 kleuren foto's mee voor een bedrag van 100 Euro. Ik heb geen zin in gezeur. Dus laat het hier maar bij. Ik heb af en toe genoeg aan mij hoofd met Robbie. We zijn nu druk in gesprek met de creche (de directie) omdat ze moeilijk doen omdat Robbie zo achter loopt. Na de vakantie moet ik op zoek naar een basisschool wat ook een heel karwei zal worden. Met deze dingen moeten we zo voor hem opkomen, niet normaal meer. Dus al mijn energie gaat daar in zitten. Maar eerst de vakantie. Vrijdag morgen rond 10.00 uur stappen we de auto in en weg zijn we. Zalig.

Geplaatst

Nou, vandaag gaat ie op zich wel goed, maar ben alleen duizelig.

Nou heb ik bij mijn schoonouders 2 nachten niet echt heel erg super geslapen. Maar vannacht dus weer wel.

Vanmiddag eerst maar eens een poosje geslapen weer, maar het is toch nog niet over. Hoewel het al wel wat minder is geworden.

Zou mijn bloeddruk nog verder gedaald zijn???

Groetjessssssssssssssssss

• 1 maand later...
Geplaatst

Zo wat hebben we hier lang niks meer geschreven zeg. Al sinds 22 aug is het stil hier.

Nou ik open deze forum dan maar weer haha.

NOu vandaag precies 30 weken dus het aftellen kan gaan beginnen.

EN hoe is het voor de rest met iedereen.

Groetjes

Geplaatst

Wauw, 30 weken, Estrhalita... Al weer 3/4 erop zitten!

Hier gaat alles goed. Voel de kleine woelwater steeds beter bewegen. Jammergenoeg voelt manlief de plokjes nog niet. Hoewel hij wel voelt dat de kleine zich in zijn hand schurkt.

Weinig last van wat dan ook. Af en toe een flinke hoofdpijndag. Had ik anders eigenlijk nooit zo. Dus als dat alles is, mag ik niet klagen.

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hey meiden,

Hier weer een stapje dichterbij met vandaag op de 31 weken!!!

Vanacht erg veel last van mijn buik gehad (harde buiken), pfff kunnen echt pijnlijk zijn hoor. Met als bonus ook nog eens flink lekkende borsten, dus ondanks dat het bed net was verschoond (arghhhh) kan ik zo weer aan de slag, hahaha.

Babykamer is nu klaar, alleen nog wat spulletjes gaan ophangen, maar dan zijn we klaar voor onze kleine meid, qua kamer dan.

Het enige wat we nog nodig hebben is een badje, maar ik weet niet wat nou beter is, een tummietub of een "echt" badje.

Wat denken jullie???

Liefs diana

Geplaatst

Jippie 31 weekjes alweer, gaat hard he!!!

Wij hebben een een badje met aqua sit, dat schijnt heel prettig te zijn, je kan je baby in het badje te leggen zonder dat je het hoeft te onder steunen dat scheelt 1 arm vrij.

Liefs Renaat

Geplaatst

Ik heb ook een badje, maar eigenlijk alleen voor de kraamhulp. Zodra zij weg is nemen wij de kleine mee onder de douche. Veel makkelijker en effectiever. Weg met het badje. Geleerd tijdens de eerste haha of lekker samen in het grote bad ook ideaal

Geplaatst

Hey meiden,

Dank je wel voor jullie reacties!!! Ik ga toch ook maar even rond snuffelen voor een aquasit, klinkt wel heel handig.

Vandaag is de intake van de kraamhulp geweest.

Stelde eerlijk gezegd niet zo heel veel voor. Krijg 49 uur hulp, en zonodig kan door de vk extra indicatie afgegeven worden, we zullen zien. 2 dagen extra lijkt mij toch wel heel erg lekker. Zeker omdat danny waarschijnlijk geen vrij kan krijgen in die tijd, die is nog steeds opzoek naar een nieuwe vaste baan.

Hij is nu lekker aan het freelancen.

Hoe gaat het verders met jullie allemaal?

Liefs Diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden