Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik smeer ook met die speciale mama creme van Zwitsal. Maar net als Hilde, meer om te voorkomen dat ik jeuk krijg dan dat ik overtuigd ben dat het striae voorkomt. Maar gelukkig tot nu toe nog geen streep te zien. Heb ook redelijk oud vel, haha.

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha ha ook hier een duidelijk gevalletje oud vel, en is al eens flink opgerekt geweest en heeft al diverse gewichtsschommelingen meegemaakt.. Ik smeer met mother´s oil van de Tuinen, ruikt naar sinaasappel en ik vind het wel er lekker spul.. Dure cremes hebben idd weinig zin en je krijgt striae of je krijgt het niet... De vorige keer had ik helemaal niets tot 41 weken en toen "brak" van de ene op de andere dag mijn hele onderbuik... Gelukkig alleen helemaal aan de onderkant en later is het mooi bijgetrokken en bleef het binnen de grenzen van mijn bikinibroek(je).. En ach... je lijf mag best wat herinneringen houden aan deze topprestatie toch...

Zal als ik weer iets fitter ben ook weer eens een poging tot foto´s van mijn megabuik maken doen... Tweelingmeiden, ben ook erg benieuwd naar jullie buiken trouwens! Die moeten nu toch ook aardig vorm gaan krijgen...?

liefs pien

Geplaatst

Bedankt voor de tips voor de cremes. Ik snap inderdaad niet waarom sommige cremes voor moeders stinken. Het zou verboden moeten worden ;) Ik ga toch maar snel op zoek naar een lekker ruikende creme. Want mijn buik jeukt wel af en toe. Dacht eigenlijk dat dat toeval was, maar nee dus.

Mijn man heeft toevallig gister weer foto's gemaakt van mijn buik. Zal vragen ofdat hij ze op de computer wilt zetten, zodat ik hier foto's kan plaatsen.

De meningen lopen nog uiteen, de een vind m'n buik met de week groeien maar ik hoor ook wel dat het nog een bescheiden buik is voor een tweelingzwangerschap. Ik ben er in ieder geval trots op. Foto volgt dus nog.

Liefs, Stéphanie

Geplaatst

Foto-GRHJYWFR-D.jpg

hehe gelukt

( veel gevloek en getier)

daar is ie dan

mijn buik met 23 weken ( vorige week genomen)

lijkt trouwens net of de deurkruk in mijn navel steekt hhahaha

en ff afkloppen

nog geen striae gezien vreemd genoeg

had er al helemaal rekening mee gehouden, heb het op genoeg andere plekken op mijn lichaam ( ja hier ook oud vel, dik , dun, dik , dun dus ja hier wel zilveren lijntje op b en b maar dus niet op buik ???)

zal nog wel komen

wie heeft ze op haar buik en wanneer kwamen ze opzetten???

smeer me wel rot hoor

sochtends na het douchen met bodylotion en savonds voor het slapen met rozenolie.....

groetjes

Geplaatst

wauw, wat een mooi buikkie weer!

Hahaha endie deurkruk, zag het pas toen ik het las hihi.

Ik heb ook gesmeerd, met zwitsal voor mama, etos buikcreme, en ook gewoon met bodylotion. Volgens mij maakt het niet wat je smeert, als het maar vochtinbrengend is, en het masseren alleen al doet denk ik goed.

Ik heb geen straie, maar ik had ook niet echt een extreem dikke buik.

Ik twijfel of al die créme-pjes wel helpen, je krijgt het of je krijgt het niet..?

Geplaatst

Ik denk ook dat smeren nauwelijks invloed heeft.. Je leeftijd heeft dat trouwens wel, onder de dertig heb je veel meer kans dan boven de 30... Toch nog een voordeeltje voor de "oude" moeders onder ons (zijn we bijna allemaal vlgs mij.. :-)

Ik hoop dat het me dit keer dan ook bespaard zal blijven, tot nu is er nog niets bijgekomen, maar dat zegt niets, de vorige keer was het ook pas bij 41 weken..

Groetjes!

Geplaatst

haha nou das dan zeker een voordeel

ben toch dik boven de 30 mag ik wel zeggen dus wie weet misschien toch geen striae..........

maar ik smeer niet om het tegen te gaan

had er al rekening mee gehouden dat ik het toch wel zou/ga krijgen nml.

mijn moeder heeft het ook gehad bij alle 3 haar zwangerschappen en ja ik heb zelf dus ook al op Borsten en Benen ( nou ja meer dijbenen zo daar bij je heupen )

maar ja ik vind smeren wel lekker gewoon

ontspannend en probeer toch wel een beetje mijn vel te masseren.....dus niet enkel gewoon rondjes draaien maar een beetje rolletjes te pakken met je vingers en dan de onderhuid een beetje te laten rollen zeg maar

las wel ergens dat je striae dus niet kan voorkomen want met smeren smeer je de opperhuid in en als je huid scheurt dan is dan onderhuids. daar kom je niet bij met smeren.......

maar probeer toch om die onderhuid dus ook een beetje mee te pakken...

hihihi ja ach baat ut niet dan schaadt ut niet

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik wil dus graag een foto van mijn buik laten zien maar heb geen idee hoe ik het moet doen. Heb al zitten kijken maar kom er echt niet uit. Kan iemand me helpen?

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Na lang geknoei is het met uiteindelijk via MijnAlbum gelukt. Daar foto's plaatsen. Als je op de foto daar klikt zie je bij eigenschappen een http staan. Deze copieren naar de url (picto geel met bergje). En voila!

Ben benieuwd naar je buik.

Succes!

Geplaatst

Lentezon, nou das een mooi buikie hoor

pff volgens mij is die van mij net zo dik of dikker en daar zwemt er maar een in dus hij is prachtig hoor!!!

en Debz33 wat een lief buikie en al zo mooi zichtbaar. Lekker trots naar voren he!!;-)

hier groeit ie nu enorm heb ik het idee

moet snel weer even foto erop zetten

moet ze eerst van cam op puter zetten dus nog ff geduld

• 2 weken later...
Geplaatst

Hee wat een mooie buik! En leuk om nu eens een gezicht bij de naam te zien..!

Ik zla ook nog even proberen een foto te maken voor ik ga bevallen... Die van mij is voor mij gevoel echt huge nu, terwijl iedereen het wel mee vind vallen.. vorige keer was ik veel zwaarder.. Hij heeft ook een heel bizarre vorm nu, je kunt echt die kleine overdwars zien liggen, heel weird!

Liefs Pien

Geplaatst

Ben heel benieuwd naar je foto Pien. heb je ook nog een foto van de vorige zwangerschap, dan kunnen we het verschil goed zien.

De meningen over mijn buik verschillen enorm. De één vind 'em groot, de ander heel bescheiden (voor een tweeling).

liefs, Stéphanie

Geplaatst

wauw, mooie buik, Stéphanie!

Zal morgen ook nog een keer een foto plaatsen... net als Pien heb ik het gevoel dat ie HUGE is. Begin steeds meer te lijken op mijn schermafbeelding, haha.

Geplaatst

Hmm een foto van de vorige keer zal lastig worden, dat is 5.5 jaar geleden en die heb ik niet digitaal...! Vorige week heeft mijn vriendin foto's van me gemaakt, zodra ik die krijg zal ik ze even plaatsen.. ben ook benieuwd naar jou Mariek!

Liefs Pien

Geplaatst

Dat is een mooie buik Mariek.

Zo te zien is alleen je buik gegroeid tijdens de zwangerschap.

Wie weet is het wel de laatste foto voor je bevalling.

liefs, Stéphanie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden