Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat leuk al die foto's. Mooie buiken en kinderkamertjes.

Als bij ons dinsdag de vloer ligt zal ik ook eens een fototje maken. Wat een geluk dat jou mannetje de sjablonen erop maakt....ik moest het zelf doen op het plafond. Ook erg leuk heel de tijd boven je hoofd.

Vanessa: veel plezier!!!! Ben erg benieuwd hoe je cruise is, lijkt me ontzettend mooi.

Geplaatst

59810-5412495.jpg

een week geleden gemaakt.

en een foto van de beeb kamer!

59810-5385108.jpg

er moet nog een veiligheidsrand om heen

59810-5372176.jpg

en de andere kant, met het zelf geschilderde droom.. een droom van ons, en natuurlijk droom als je lekker aan het slapen bent... dat was een beetje de gedachten erachter.

jullie hebben ook allemaal prachtige kamertjes!

super, en ook allemaal zo creatief! daar gaan jullie wondertjes straks heerlijk in slapen..

liefs

Desiree

Geplaatst

Wat leuk Dees, en mooie gedachten "droom".

Ik heb voor op het kaartje een klein gedichtje gemaakt met voor ons een dieper liggende gedachte.

Zal hem wel een keer plaatsen, nu niet bij me.

Geplaatst

Meiden wat een superleuke kamers zeg! Echt onwijs mooi! En mooie buiken, zucht...geniet er nog maar even van, jullie zullen je buik ongetwijfeld nog gaan vervloeken, maar oh wat is het een bijzondere tijd. Genieten dus!!!

groetjes Sab

Geplaatst

wat een mooie buiken en mooie babaykamers.

Oh meiden wat ben ik stiekum jaloers op jullie.

Maar oh wat gun ik het een ieder hier van harte.

Geniet er lekker van!

Geplaatst

Wat een onwijs leuke kamertjes meiden! Daar kunnen de kleintjes straks heerlijk in vertoeven hoor.

Geplaatst

Zo nou na 2 avonden bouwen zit eindelijk de commode inelkaar. Gelukkig heeft vanavond mn man ook meegeholpen. Was ook wel nodig, want zoals jullie zien moest het bovenste stuk natuurlijk eerst inelkaar gezet worden en dan erop getild worden. Dus dat gaat echt niet alleen. Maar hij staat nu, morgen verder met de kledingkast en als dat een beetje voorspoedig gaat, zetten we het ledikantje ook meteen inelkaar.....denk dus dat dat zondag wordt haha.

Hier alvast een foto van de commode....

Foto-M6OI8VR4.jpg

Geplaatst

Heee meiden,

mooie kamertjes, mooie buiken, (zelfs een leuke vent hahaha) wat is het toch een mooie tijd! Genieten hoor, en straks lekker tegen elkaar klagen over die dikke pens, dikke voeten en niet kunnen slapen..

Leuk om dit met elkaar te delen, en dan straks de bevallingen en dan gaat het naadloos over op babypraat...! Wat een wonder is het toch iedere keer weer!

Liefs Pien

Geplaatst

Nou Pien, dat klagen over niet kunnen slapen doen we al lekker....doordat ik niet meer op mn buik kan liggen, maar alleen op mn zij lig ik schijnbaar nog al te snurken. Zelf heb ik er geen last van, maar hij nog al. Maar goed, kan er ook niks aan doen en vind hij ook niet erg. Maar is natuurlijk wel vervelend.

Verder heb ik niks te klagen hahaha.

Geplaatst

Vers van de pers....

23+1

59810-5461223.jpg

gister de eerste voetbal wedstijd van me mannetje gezien, kreeg wel reacties op me buik zoals, ow ben je zwanger, ik zeg dan maar altijd nee ik heb veel te veel gegeten;) en een vrouw heej je hebt zon band om voor als je zwanger bent... ik zo ja dat ben ik ook... pff als je het nu nog niet kan zien dat ik echt zwanger ben en niet dik... naja zou wel aan mij liggen. k vind dat me buikje met de dag groeit!! en ben er trots op!

hihi

liefs

Desiree

Geplaatst

Wauw Dees, dat is een echte zwangere buik!!!

Laat ze maar lekker lullen haha, als ze nu nog niet zien dat het een zwangere buik is en ook nog met een band om.....dan moeten ze mss even langs de opticien.

Heb je nog geen last van je piercing? Ik heb die van mij uitgedaan en nu een flexible staafje met een ooievaar met baby erin haha. Zo leuk, krijg allemaal leuk reacties erop. Voor de liefhebber: Welkom op BodyCharm.nl

Ooievaar.jpg

Geplaatst

haha dank je wel.. idd..denk dat ze hun ogen dan maar even moeten laten testen..

Leuk die piercing.. was al wel op zoek geweest maar kon niet echt iets leuks vinden.

nu heb ik de ooiervaar ook besteld.. met blauw staafje..

kom op lady's jullie ook buiken..!

liefs

Desiree

Geplaatst

Wat een prachtige buiken en even prachtige kamertjes!!

Leuk die piercing met ooievaar!

Geplaatst

Ik heb het witte staafje genomen, omdat we natuurlijk niet weten wat het gaat worden. Ze hebben echt veel piercings, ga voor na de bevalling ook nog wel een leuke uitzoeken :)

Geplaatst

prachtig buikje renee..!!

ik merk echt dat het nu snel gaat.. ik voel het gewoon rekken!

Heb de piercing al ontvangen vandaag en natuurlijk zit ie ook al in mijn buikje..

nog bedankt voor de tip tammy!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hele mooie bui Renee!!!

Leuk Dees, toen ik hem binnen had heb ik ook meteen mn piercing verandert. Wel even wennen in het begin. Had eerst alleen een ringetje en nu iets dat hangt.

you're welcome.

Kuzzz

Geplaatst

Bedankt dames, maar welke zwangerschapsbuik is niet mooi??? Ze zijn allemaal prachtig en vooral omdat er een wondertje in groeit. Ik vind zelf wel dat mijn buik al groot is voor bijna 20 weken.

Wat een mooie kamers zie ik voorbij komen. Wij moeten nog steeds op zoek. We hebben dat voor dit weekend gepland. Ik heb het liefst een tweedehands kamertje, maar manlief wil een mooie nieuwe kamer voor ons prinsesje. Zodra we deze hebben staan zullen we een foto maken.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden