Jump to content

wie merkt er iets na terugplaatsing embryo

Recommended Posts

Posted

hoi allen

ik ben lise en heb vrijdag de 13e 2 embryo's teruggeplaatst gekregen zit dus nu of dag 3 na de terugplaatsing . de hele vorige week na mijn punctie had ik last van mijn eierstokken en onder in mijn buik. vandaag (maandag) is die pijn nagenoeg weg en lijkt mijn lichaam weer gewoon; zonder pijntjes ofzo.... is dit normaal??? ik heb veel verhalen gelezen over dat mensen de innesteling voelden en een beetje bloedverlies hadden maar bij mij wordt alles juist normaler... hebben meer mensen dit of hoor je juist wat te voelen?:doh:

Posted

Hey Lizz,

Lastig he? Ik voelde ook gewoon mijn buik door... Dacht ook dat ik misschien ongesteld ging worden omdat ik mijn darmen ook voelde (heb ik rond mijn menstruatie ook last van)... En ik had anti biotica gehad......

Weet je... het is zo lastig.... Hoe vervelend ook... je zal gewoon af moeten wachten. :misc_expressions-wh Geen lijf geeft de zelfde tekenen af!

Groetjessssssssssssssss

Posted

Hoi,

Ik heb bij de eerste poging helemaal niets gevoeld, hoorde pas na de bloedtest dat het niet gelukt was en een aantal dagen daarna werd ik ongi.

Nu bij de tweede poging heb ik tot een week geleden ook niets gevoeld, maar daarna een paar dagen last van gespannen borsten en mijn buik rommelde. Deze rommelt nog steeds, maar de gespannenheid in mijn borsten is weg. Morgen mag ik testen (en ik heb er helemaal geen goed gevoel over) dmv een bloedtest.

Bij iedereen is het anders....

Suc6

Liefs

Posted

Hoi Desiree,

Het is super spannend. Je weet er alles van. Ik heb het idee dat het hem ook dit keer niet wordt. Komt waarschijnlijk door mijn rommelende buik. Denk dat ik ongi moet worden...... We horen het morgen. Nog ff in de zenuwen.

Hoe is het met jou? Over de eerste schrik heen? Veel sterkte.

Liefs,

Posted

hey otjes, die rommelende buik /maag kan ook een teken zijn, je weet het nooit.

mijn vriendin had dat ook en is nu zwanger van een tweeling, ook via ivf.

we duimen in elk geval dat het morgen raak is voor jullie en natuurlijk ook voor lise!

Posted

je weet het gewoon niet... wat het ook is, ieder lichaam is anders je bent zelf ook onzeker omdat je het zo graag wilt.... maar duim ook voor jullie allemaal ik zit trouwens zelf pas op de 4e dag na de terugplaatsing. Dus ja misschien heel normaal dat ik niets voel. daarnaast begint die spuit ( die de eitjes losmaakt ) natuurlijk ook uit te werken na een week en gaan je borsten minder pijn doen altijd dat lijkt mij....

dikke kus allemaal en hopen dat er bij iedereen 2 streepjes komen :color:

Posted

otjes, ook hier gaat het nu redelijk.. soms nog even heel erg balen vooral als je weer eens leest dat 1 van je oude klasgenoten weer zwanger is..

echt niet leuk!

Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat komen. ik heb nog maar 1 behandeling gehad, maar wij zijn er eigenlijk sterk van overtuigd dat het bij de 2de x wel gaat lukken.

huil maar lekker uit!

liefs

en een dikke knuff

Posted

Hallo!!!

Ik heb zaterdag de 14e een TP gehad. Tot nu toe heb ik heel licht wat menstruatie achtig krampjes gevoeld, en een klein beetje rode vloed. Ik hoop dat dat een goed teken is, maar ik wacht het rustig af. Door alle hormonen kan je lichaam seinen geven, die uiteindelijk toch niets betekenen. Geduld, geduld, geduld...veel succes en sterkte!!

Liefs, Luna

Posted

Hoi Lise,

ik heb de 12e mijn tp gehad en voelde hetzelfde als jij.

eigenlijk sinds maandag pas weer een beetje een normaal gevoel.

ik heb 3 dagen lang krampen en ongi pijnen gevoeld in mijn eierstokken.

ik weet ook niet wat het betekend maar wacht rustig af.

ik hoop dat het innesteling was want het lijkt me sterk dat die punctie pijnen een week lang duren. Daar heb ik wel last van gehad.

zelfs tot 3 dagen na de punctie moeite met lopen, iedere stap deed me zeer.

nou wachten maar en duimen.

succes

Posted

hoi lizz,

ik had veel buikpijn na de punctie en volgens het zkh waren het mijn eierstokken.

heb rustig aan gedaan en sinds gisteren ben ik niet meer zo moe en heb ook geen ongi krampen meer. Ook als ik naar de wc moest had ik een drukkend gevoel in mijn onderste buik.

Ik hrb nog wel zere borsten en volgens mij zijn ze wat groter geworden, Marieke jij had hier toch ook last van een cup maat groter( hii).

Nicolas ben blij om te horen dat het weer beter met je gaat, ik hoop dat wij het kunnen waarmaken.

Ik moet wel zeggen dat je heel erg op je lichaam let in deze tijd, dus probeer wel mijn gedachten te verzetten.

Gelukkig ben ik er blij met de EK.

En ben erg blij voor GUUS!!!

Hilde leuk dat het nog steeds goed gaat je bent mijn voorbeeld!!

groetjes

pebbels

Posted

Hahahha, nou eh, ik hoop voor jou wel, dat je wat actiever kan zijn overdag dan ik. Voel me echt een enorme gammelig gevaarte, en kom tot weinig.

Groetjessssssssssssss

Posted

Ik hrb nog wel zere borsten en volgens mij zijn ze wat groter geworden, Marieke jij had hier toch ook last van een cup maat groter( hii).

Yep, absoluut! Paste nog maar in 2 bh's. Maar was niet echt fijn ofzo... ze waren vreselijk gevoelig en pijnlijk. Bijwerkingen van de progestran bolletjes, volgens het zh.

En heb ook behoorlijk last gehad van een opgezette buik. Net als Pebbles, doordat de eierstokken nog groter waren dan normaal. Schijnt dat de aangeprikte follikels en eiblaasjes zich na de punctie weer vullen met vocht, waardoor je dus nog een opgezette buik kunt hebben. Ik had daarbij ook last van lichte overstimulatie, dus vocht in de buikholte. Maar gelukkig trok het overtollige vocht na een weekje weer weg.

En het rommelende gevoel in de darmen herken ik ook. Ook last van gehad.

Allemaal kleine kwaaltjes ;-)

Pebbles, Nicolas, hoe gaat het op de wachtbank?? Houden jullie het nog een beetje vol?

Posted

Hoi Mariek,

ja nog wel ik probeer moet te houden al dacht ik vandaag dat het naar mijn schoenen zakte.

Heb eigenlijk sinds maandag geenlast meer van mijn buik of niks alleen gevoelige borsten.

Vanmorgen was mijn spontane zin in koffie ook ineens vertrokken terwijl ik toch 's-morgens echt niet zonder koffie kan.

Dus werd het warme chocomelk.

toen rond een uur of half 10 zag ik een wolkje bloed (een licht streepje) dus ik dacht oooo jeee daar gaan we.

maar kan ik al ongi worden op de 8e dag na tp ???

dus even gauw een topic aangemaakt als dagboek en gelukkig kwamen er al gauw antwoorden op binnen. Ik ben al wat geruster.

Ben vanmiddag op bed gaan liggen twee uur lang want ik was doodmoe.

hoofpijn en niet lekker.

Tja dat kan dus weer vanalles zijn.

Het bloeden heeft maar eventjes ligt geduurd want nu is het volgens mij weer over.

maar ik zat te denken dat het misschien vanmorgen met het inbrengen van de bolletjes is gegaan, mn nagels veel te lang en de wand geraakt ofzo zodat er een adertje kapot is gegaan.

maar ik krijg alweer wat hoop omdat het nu weer gestopt is en krabbel weer overeind. nog 6 dagen en dan testen dus kopop.

groetjes

Posted

He Nicolas,

Afknippen die nagels, haha!

Misschien was het wel een beetje innestelingsbloed, je weet het nooit. Zeker als het nu weer gestopt is zou ik me er verder echt geen zorgen om maken. Probeer veel uit te rusten. Ik was na de ICSI poging ook echt vreselijk moe. Trappenlopen, fietsen, het ging allemaal nog net, maar stond altijd wel hijgend bovenaan de strap, terwijl ik een regelmatige sporter ben en mijn conditie prima is. De hormonen kunnen echt alles flink in de war schoppen.

Dit maakt de wachtweken ook zo waanzinnig zwaar... de constante onzekerheid, 2 weken lang...

Nog maar 5 dagen, dan weet je het!

Posted

hoi Nicolas en Marieke,

sorry dat ik niet meer zo vaak reageer, maar was een beetje geschrokken van bij wie het niet gelukt was. Ik begin gelukkig weer wat fitter te worden en daar ben ik erg blij om.

Nicolas nog 5 dagen, ik las op freya dat je 14 dagen na de punctie al kan testen. ze zien de punctie als eisprong, maar ik denk dat ik zaterdag aanhou.

En jij ga je eerder testen??

Heb je je nagels al geknipt( hahaaa). Ik moest zo lachen want ik had ook van die lange nagels en heb ze meteen afgeknipt omdat ik ook bang was om mezelf te snijden. Morgen de laatste bolletjes.

Ik had ze trouwens gisteren vergeten mee te nemen naar mijn werk en ben toen om 15.30 naar huis gegaan. heeft een van jullie dat ook wel eens gehad??

Marieke hoe gaat het bij jou, ik vind het heel dapper dat je ons allemaal zo blijft steunen, daarom blijf ik ook steeds en hoop dat ik ook zometeen een steun voor anderen kan zijn.

Dit is wel een emotionele periode merk ik.

fijne dag verder

pebbels

Posted

Goed dat ik je berichtje nu lees want ik ben ze vanmiddag ook vergeten dus even vlug zetten met geknipte nagels :ngbbs445e52fc24f237

mag jij er al mee stoppen.

ik moet ze blijven gebruiken tot de test. Ben ze wel beu onderhand hoor.

ben wel heel de dag een beetje in de weer met vanalles dus de dagen gaan best vlug.

ik probeer vol te houden tot donderdag morgen met testen maar ben bang

dat ik woensdag al zo nieuwsgierig ben toch maar een testje te doen. Heb immers een pakket liggen met 6 testen dus eentje meer of minder maakt dan ook niet uit.

Ik heb gelukkig geen bloedingkjes meer gezien dus ben wel blij dat die onzekerheid weg is maar ga moeizaam naar de laatste dagen toe.

Ben zo bang voor de tegenslag omdat het allemaal zo goed voelt.

maar goed we kunnen niets anders doen dan wachten en wachten.

Posted

Nicolas,

ik vind het wel apart dat jij die bolletjes langer moet innemen dan ik??

zal ik maar eens vragen bij freya, want ik zie weleens dat er een ivf arts van umc utrecht reageert.

goed zo meid, die nagels eraf!

ik vind het ook zo moeizaam. ik heb werk meegenomen naar huis en ga me daarop storten net een heerlijke film gezien. Mijn vent is weer naar Friesland toe en ik had niet zoveel zin in mensen.

nog even volhouden en hopelijk ben jij de eerste met goed nieuws kunnen wel allemaal wel gebruiken denk ik( hii)

Posted

Hey dames,

Ik heb de bolletjes nog tot een week na de test moeten gebruiken. Wel langzaam afbouwend....

Elk ziekenhuis gebruikt gewoon zijn eigen protocol. Sterkte nog even dames!!!!

Groetjesssssssssssss

• 2 months later...
Posted

Ik merk ook niks.Mag donderdag zelf testen,en maandag naar het ziekenhuis.Kon niet wachten,heb vanmorgen een test gedaan,van kruitvat..Negatief.Weet niet of het zou kunnen dat het toch nog positief zal uitwijzen...Heeft iemand hier ervaring mee??

Christine

Posted

Het heeft geen zin om eerder te testen.

ik mocht 26 juni testen en kon ook niet wachten

op 24 juni was het negatief en de 26e positief dus nog even volhouden

tot donderdag

het is nog maar 2 daagjes en die overleef je ook wel

succes

• 9 months later...
Posted

hoi ik ben sterre en zit in wachtweek 3 nog een paar dagen en dan mag ik testen maar denk dat het weer negatief uitpakt. heb ook veel last van krampen door de bolletjes maar voel verder niets helemaal niets vandaar dat ik ook denk dat het niet goed is het waren top embryo's volgens ziekenhuis maar dat was de vorige keer ook. ik probeer de moed niet te verliezen maar heb grote angst voor de werkelijkheid liefs sterre